Brezplačen preizkus

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Klepet v živo

Kaj je klepet v živo?

Klepet v živo, znan tudi kot programska oprema za klepet v živo, je spletno komunikacijsko orodje, ki omogoča klepet z obiskovalci vašega spletnega mesta v realnem času. Namesto da pokličejo ali pošljejo e -poštno sporočilo vašemu podjetju, lahko obiskovalci spletnega mesta poklepetajo z vašimi zastopniki za podporo strankam.

Klepet v živo
Primer pogovora v klepetu v živo

Komunikacija v živo temelji na brskalniku. Za začetek klepeta morajo obiskovalci spletnega mesta klikniti gumb za klepet. Gumb je običajno nameščen v spodnjem desnem kotu spletnega mesta. Na splošno se gumbi za klepet v živo pojavljajo proaktivno, medtem ko uporabniki brskajo po spletnem mestu. To zagotavlja, da se obiskovalci spletnega mesta zavedajo, da je podpora za klepet na voljo, če jo potrebujejo.

Kakšne funkcije ima klepet v živo?

Vsaka programska oprema za klepet v živo ima različne funkcije. Nekateri so del večje programske opreme, imenovane programska oprema za pomoč uporabnikom, drugi pa zgolj orodja za klepet v živo.

Bistvene funkcije klepeta v živo vključujejo shranjeno zgodovino prepisov in proaktivna povabila v klepet. Večina orodij za klepet v živo ponuja tudi obrazce brez povezave, usmerjanje klepeta in sporočila v pločevinkah. Podpirajo tudi možnosti deljenja datotek in možnosti prilagajanja gumbov za klepet.

Napredna orodja za klepet nudijo agentom tudi pogled v realnem času. Zagotavlja predogled tega, kaj stranka vnese v klepetalnico, preden pošlje svoje sporočilo.

Kdo uporablja klepet v živo?

Programsko opremo za klepet v živo uporabljajo tako obiskovalci spletnega mesta kot zastopniki storitev za stranke.

Obiskovalci spletnega mesta ponavadi uporabljajo klepet v živo za postavljanje vprašanj med nakupovanjem. Uporabljajo ga tudi, ko na vašem spletnem mestu ne najdejo informacij, ki jih iščejo.

Agenti za podporo strankam se odzivajo na klepete, ki jih sprožijo obiskovalci spletnega mesta. Zastopniki za podporo lahko tudi začnejo klepete s pomočjo klepetalnic in avtomatizacijo (s proaktivnimi povabili za klepet.)

Zakaj podjetja uporabljajo klepet v živo?

Podjetja uporabljajo klepet v živo kot komunikacijski kanal za svoje stranke. Večina strank se ne želi pogovarjati po telefonu ali dolgo čakati na odgovor po e -pošti.

Klepet v živo je odlična alternativa, saj strankam omogoča skoraj takojšen odgovor na njihova vprašanja. Lahko klepetajo iz udobja doma in hkrati opravljajo več opravil.

Podjetja uporabljajo tudi klepet v živo, da svojim strankam pokažejo, da so na voljo za pomoč. To storijo s proaktivnimi povabili v klepet, ki stranke spodbudijo k zastavljanju vprašanj.

Odličen je tudi za povečanje menjalnih tečajev in znižanje operativnih stroškov. Prav tako dokazano izboljšuje zadovoljstvo strank.

Obiskovalce spletnega mesta pretvorite v stranke v nekaj sekundah

Klepet v živo lahko poveča stopnje konverzije. Če v realnem času podpirate svoje stranke, jim lahko pomagate, da se odločijo med nakupovanjem. Morda imajo vprašanja o izdelkih, ki jih želijo kupiti, in če ne najdejo odgovorov, bodo verjetno iskali alternative.

S skoraj takojšnjimi odgovori lahko obiskovalce spletnega mesta pretvorite v plačilne stranke.

Nižji obratovalni stroški

Ker je podpora za klepet v živo skoraj takojšnja, so časi reševanja zahtevkov krajši. Posledično se lahko agenti v krajšem času odzovejo na več poizvedb.

To zmanjšuje operativne stroške vaše ekipe za podporo in vam dolgoročno prihrani precejšen denar.

Zagotovite večje zadovoljstvo strank

Stranke so nestrpne in želijo takojšnje odgovore na svoja vprašanja. V povezavi z dobro obveščenimi agenti in prilagojenimi storitvami lahko klepet v živo izboljša zadovoljstvo strank.

Dejansko raziskave kažejo, da je 82%  strank zadovoljnih s svojo izkušnjo klepeta v živo, v primerjavi s samo 61% uporabnikov e -pošte in 44% uporabnikov telefona.

Klepet v živo
Ocene zadovoljstva strank po kanalih

Katere težave rešuje klepet v živo?

Klepet v živo podjetjem pomaga zmanjšati stopnjo opuščenih košaric, izboljšati stopnje konverzije in izboljšati hitrost odziva.

Opuščene košarice

Stranke opuščajo košarice iz več razlogov. Pogosto njihova vprašanja ostanejo brez odgovora ali pa je postopek nakupa preveč zapleten. Ko se kupec zatakne, opustijo voziček in iščejo alternativo.

Z uporabo programske opreme za klepet v živo lahko odpravite pomisleke potencialnih strank in jim v realnem času zagotovite pomoč.

Če se stranka poskuša obrniti na vas v klepetu v živo izven delovnega časa, lahko še vedno prejme odgovor na svoje vprašanje kasneje.

Z uporabo obrazcev brez povezave lahko od strank prejemate vprašanja v klepetu v živo in nanje odgovarjate po e -pošti. S tem se zmanjša trud strank, saj strankam omogoča, da stopijo v stik z vami, ne da bi morali zapustiti spletno mesto.

Nizke stopnje pretvorbe

Zakaj obiskovalci spletnega mesta ne naredijo zadnjega koraka, da bi postali plačljiva stranka? Zakaj si ogledajo stran s cenami na vaši spletni strani in jo nato zapustijo?

Ker niso prepričani ali nimajo dovolj informacij. S proaktivnimi povabili za klepet se lahko obrnete na neodločne potencialne stranke. V realnem času lahko odgovorite na vsa njihova vprašanja in jih potisnete skozi prodajni lijak.

Druga možnost je, da na spletno mesto postavite gumbe za klepet, tako da se lahko potencialne stranke obrnejo na vas same.

Če jih postavite na svoje spletno mesto, svojim strankam pokažete, da ste pripravljeni in na voljo, da jim po potrebi pomagate.

Klepet v živo

Dolgotrajno reševanje

Klepet v živo lahko pospeši čas reševanja iz dveh razlogov. Prvič, ponuja skoraj takojšnje odgovore, zato se poizvedbe hitro rešijo.

Drugič, agenti se lahko odzovejo na več klepetov hkrati. To pomeni, da lahko stranke hkrati rešijo svoja vprašanja, ne da bi morali čakati.

Prednosti uporabe klepeta v živo

Klepet v živo je potrebno orodje. Tu so največje koristi, ki jih lahko prinese vašemu podjetju:

1. Zmanjšajte stroške. Po raziskavah Forrester, je storitev za stranke v klepetu v živo 17-30% cenejša od storitve za stranke po telefonu.

2. Povečajte prodajo. Klepet v živo lahko poveča prihodek na uro klepeta za 48% in stopnjo konverzije za 40%.

3. Izboljšajte zvestobo. Po podatkih Oracle je 90% strank reklo, da jim ogled klepeta v živo na spletnem mestu daje zaupanje v zakonitost poslovanja. Prav tako se jim zdi, da je podjetje bolj nagnjeno k pomoči pri morebitnih težavah.

4. Odkrijte boleče točke strank. Klepet v živo vam ponuja edinstven vpogled v težave strank in tako lahko pomaga prepoznati področja izboljšav. Če vas na primer kontaktira več strank glede težave, ki jo imajo z vašim izdelkom, bi to lahko pomenilo, da je napaka. Zato boste morda morali znova obiskati kontrolo kakovosti in sprejeti druge ustrezne ukrepe.

5. Hitrejše reševanje težav. Klepet v živo omogoča agentom za pomoč strankam, da odgovarjajo na več klepetov hkrati, s čimer se izboljša čas ločljivosti in zmanjša obremenitev zahtevkov.

6. Izboljša zadovoljstvo strank. Klepet v živo je priročen za uporabo in s tem izboljša zadovoljstvo strank. Strankam ni treba več ur čakati na odgovore na svoja vprašanja. Med klepetom lahko opravljajo več opravil in skoraj takoj prejmejo odgovore.

7. Konkurenčna prednost. Mnoga podjetja podcenjujejo moč klepeta v živo. Ne bodi eden izmed njih! Klepet v živo na vašem spletnem mestu bi lahko bil odločilen dejavnik za mnoge stranke, ko se odločijo, od koga kupiti – vi ali konkurenca?

Kako vam lahko klepet v živo pomaga? 3 primere uporabe, ki jih lahko danes uresničite

Klepet v živo lahko uporabite za podporo strankam, trženje in prodajo.

Klepet v živo za trženje

Če se uporablja pravilno, je lahko klepet v živo odlično orodje za ustvarjanje potencialnih strank. Verjetno imate na tisoče obiskovalcev spletnega mesta, ki vsak dan brskajo po vašem spletnem mestu. Vendar večina od njih zapusti vaše spletno mesto, ne da bi pri tem kaj storili.

S klepetom v živo lahko začnete sodelovati z obiskovalci vašega spletnega mesta, namesto da čakate, da ukrepajo. Tudi če se obiskovalci vašega spletnega mesta z vami pogovarjajo le nekaj minut, lahko še vedno zberete njihove kontaktne podatke.

To lahko kasneje uporabite za pošiljanje e-poštnega sporočila o zadovoljstvu, ki jih lahko potencialno znova vključi.

Klepet v živo za prodajo

Raziskave kažejo, da imajo stranke, ki se pogovarjajo v živo na spletnem mestu prodajalca, 82% večjo verjetnost, da bodo kupile in porabile tudi več denarja.

Zakaj? Večina kupcev dvomi, ko kupujejo. Potrebujejo zagotovilo, da vedo, da je izdelek pravi in bo pomagal pri njihovih bolečinskih točkah. Ko dobijo zagotovilo s klepetom s podpornim agentom, se jim zdi, da lahko zaupajo podjetju in v povprečju porabijo 13% več.

Klepet v živo vam daje tudi priložnost za nadaljnjo prodajo. Če pošljete proaktivno povabilo v klepet, preden ima stranka možnost nakupa, mu boste morda lahko prodali dodatne izdelke, na primer podaljšano garancijo.

Klepet v živo za podporo strankam

Klepet v živo je odlična alternativa podpori strankam prek telefonskih klicev, e -pošte ali družbenih medijev. Vse stranke ne marajo čakati na čakanje ali čakati na odgovor po e -pošti.

Sodobna stranka je zaposlena in nestrpna. Imajo kaj početi in kje biti. Tako je klepet v živo izvedljiva možnost. Strankam omogoča večopravilnost in na njihova vprašanja prejmejo skoraj takojšnje odgovore.

Tako je klepet v realnem času prednostna možnost storitve za stranke za več kot 41% strank. Vendar pa ga ne ponujajo vsa podjetja. Tu lahko pridobite konkurenčno prednost pred konkurenti.

Great customer service doesn't mean that the customer is always right, it means that the customer is always honored.

Chris LoCurto - Leadership and business coach

Kako izbrati programsko opremo za klepet v živo

Zapišite svoje zahteve

Izbira programske opreme za klepet v živo za vaše podjetje je lahko zahtevna naloga. Kot pri vsakem nakupu je pomembno, da zapišete svoje zahteve. Zapišite si, katere težave morate rešiti in katere funkcije vam lahko pri tem pomagajo.

Zakaj? Ker je programska oprema za klepet v živo vsestransko orodje. Nobeno orodje ni enako. Nekatere so samostojne rešitve, druge pa so del kompleksnejših rešitev, na primer programske opreme za pomoč uporabnikom.

Naš predlog je zmanjšati število orodij in programske opreme, ki jih uporabljate. Zakaj? Zaradi treh razlogov.

1. Več nastalih stroškov.

2. Več orodij = več prijav, kar pomeni večje varnostno tveganje.

3. Več orodij = več preklapljanja med aplikacijami, kar je neučinkovito in neproduktivno.

Naš predlog je, da se odločite za programsko opremo za klepet, ki je del programske opreme za pomoč uporabnikom, vendar je odvisno od vas.

Na spletu raziščite različna orodja

Ko zapišete svoje zahteve, lahko začnete raziskovati različno programsko opremo na spletu. Izkoristite različna spletna mesta za pregled (G2CapterraSoftware AdviceTrustpilotGetApp) in portale (Product Hunt), da dobite predstavo o delovanju vsake programske opreme.

Preglejte pričevanja uporabnikov, prijaznost do uporabnika, podporo strankam, cene, enostavnost uporabe in funkcionalnost.

Zahtevajte demo ali poskusite brezplačno preizkusno različico

Ko se omejite na nekaj programske opreme, ki jo želite uporabiti, je čas, da rezervirate predstavitev ali zahtevate brezplačno preizkusno različico.

Zakaj eno ali drugo? Odvisno je od vašega sloga učenja. Če bi raje sami ugotovili, bo preizkus najboljša možnost za vas. Če želite biti seznanjeni z nastavitvami in funkcionalnostmi, je predstavitev boljša.

Če ste se odločili za brezplačno preskusno različico, nastavite klepet v živo na svojem obstoječem spletnem mestu in si oglejte, kako deluje. Poskusite prilagoditi gumbe za klepet, obrazce brez povezave in proaktivna povabila v klepet. Če imate drugačno rešitev za izdajanje zahtevkov, jo poskusite integrirati s preskusno programsko opremo. To bo zagotovilo, da si lahko ogledate prepise klepeta in jih po potrebi pregledate pozneje.

Če je brezplačno preizkusno obdobje prekratko, da bi se odločili, zahtevajte podaljšanje. Večina ponudnikov programske opreme vam bo z veseljem podaljšala preizkusno obdobje v upanju, da vas bodo spremenili v plačljivo stranko.

Če ste se odločili za predstavitev, si zapišite in pozorno upoštevajte primere uporabe, ki jih je predstavil prodajni predstavnik. Če se ne ujemajo z vašimi cilji, jih vprašajte, kako vam lahko pomagajo pri vaših bolečih točkah.

Če ste zadovoljni z odgovori, predstavitvijo in storitvijo, poskusite z brezplačnim preizkusom. To vam bo dalo priložnost, da se seznanite s programsko opremo in preverite, ali vam ustreza.

Ko se brezplačni preizkus konča, lahko zaprosite za njegovo podaljšanje ali nadgradnjo na plačljiv paket.

Podpora za klepet Storitve za klepet Vstopnični sistem za klepet Aplikacije za klepet Orodja za storitve za stranke Vnaprej pripravljeni odgovori Gumb za klepet Programska oprema za klepet Orodje za klepet Pogovor Prvi odzivni čas Brezplačen spletni klepet Brezplačni odjemalec klepeta Brezplačni klepet v živo Brezplačni spletni klepet Takojšnji klepet

Try LiveAgent Today

LiveAgent is the leanest and fastest live chat software on the market.

Free Trial

Pogosta vprašanja

Kaj je klepet v živo?

Klepet v živo je vrsta spletne storitve za stranke, ki strankam omogoča, da se v realnem času pogovarjajo z agentom. Omogoča hitro reševanje težav in podporo strankam. To dviga storitev za stranke na višjo raven in zagotavlja zadovoljstvo strank.

 

Zakaj je klepet v živo koristen?

Klepet v živo omogoča hiter odziv na potrebe strank. Z reševanjem problema stranke v realnem času povečujemo možnost konverzije in s stikom s podjetjem gradimo tudi zadovoljstvo strank. Poleg tega vam omogoča avtomatizacijo dejavnosti ekipe za pomoč strankam ter povečanje učinkovitosti in udobja pri delu agentov.

 

Kako klepet v živo deluje v storitvi LiveAgentu?

Klepet v živo je ena od osnovnih funkcij storitve LiveAgent. Omogoča klepet s strankami v realnem času, gumb za klepet je v celoti nastavljiv in enostaven za izvedbo, zato je enostavno povabiti obiskovalca spletnega mesta na klepet. Klepet lahko prilagodite svojim potrebam, gumbe pa animirate. Po zaslugi klepeta imajo agenti tudi dostop do informacij, na katerih straneh si je prejemnik ogledal in koliko časa, ter zbirajo zgodovino klepetov, ki je lahko vir informacij o strankah in odgovor na vprašanje, kako rešiti primer.

 

Kako na spletno mesto dodati klepet v živo?

Nastavitev klepeta v živo na spletnem mestu je preprosta. Vse kar morate storiti je, da izberete ponudnika in se prijavite na njihovo storitev. Po prijavi iz galerije predlog izberete svoj gumb za klepet in njegovo kodo HTML kopirate v telo svojega spletnega mesta. Ko to storite, lahko prilagodite svoj gumb, nastavite obrazce, pravila in omogočite klepetalnice, da povečate učinkovitost klepeta v živo.

Kaj je podpora za klepet v živo?

Podpora za klepet v živo je podpora v realnem času, ki jo nudijo agenti za podporo strankam. Stranke lahko klepetajo z agenti na poslovnem spletnem mestu, ne da bi zapustile brskalnike. Namesto da pokličejo podjetje ali pošljejo e -poštno sporočilo, lahko stranke klepetajo, pošiljajo datoteke, fotografije in GIF -e.

Kako avtomatizirati klepet v živo?

 

Če želite avtomatizirati klepet v živo, lahko to storite na sledeč način: 1. Obrazci za pred-klepet. Obrazci pred klepetom vam omogočajo, da od strank zberete pomembne podatke pred začetkom klepeta. To vam omogoča, da klepet usmerite do najprimernejšega agenta. 2. Vnaprej pripravljena sporočila. Pripravljena sporočila vnaprej pripravljeni odgovori na pogosto zastavljena vprašanja. Ko stranka zastavi vprašanje, preprosto kliknite pripravljen odgovor, ki ga želite uporabiti. To prihrani čas agentom in zmanjša operativne stroške. 3. Klepetalnice. Chatboti so programi umetne inteligence, ki lahko klepetajo s strankami in izvajajo preproste zahteve.

Katere so glavne značilnosti programske opreme za klepet v živo?

Dobra programska oprema za klepet v živo bi morala imeti naslednje funkcije: 1. Pogled tipkanja v realnem času, ki vam omogoča, da vidite, kaj vaše stranke vnesejo, še preden sploh pošljejo sporočilo. 2. Vnaprej pripravljeni odgovori, ki pospešijo odzivne čase. 3. Skupna raba datotek, vključno s fotografijami, dokumenti, videoposnetki, povezavami in datotekami GIF. 4. Prenos klepeta in usmerjanje do ustreznih agentov za podporo. 5. Zgodovina klepeta in arhivi, ki vam omogočajo, da pregledate povedano v vsakem klepetu. 6. Obrazci pred klepetom, ki vam omogočajo, da pred začetkom klepeta zberete pomembne podatke o strankah. 7. Obrazci brez povezave, ki uporabnikom omogočajo pošiljanje sporočil v klepetu v živo izven delovnega časa. 8. Povabila k aktivnemu klepetu, ki se pojavijo na zaslonih uporabnikov in jih pozovejo k klepetu z vami.

Kako najti prejšnji klepet v živo?

Če želite imeti dostop do starih prepisov klepeta in zgodovine klepetov, poskrbite, da vaša programska oprema ponuja tudi vstopnični sistem. Če se to zgodi, bodo vsi vaši pretekli klepeti shranjeni v obliki zahtevka in si jih lahko kadar koli ogledate na nadzorni plošči programske opreme.

 

Kako hitro se morate odzvati na klepet v živo?

Če želite zagotoviti odlično storitev za stranke, se na klepete v živo odzovite v manj kot 3 minutah. Podjetja v povprečju potrebujejo 2 minuti in 40 sekund, da se odzovejo na začetno sporočilo v klepetu.

 

Kako nastaviti podporo za klepet v živo WP?

Prvi korak za nastavitev podpore za klepet v živo na vašem spletnem mestu WordPress je iskanje ponudnika programske opreme za klepet v živo. Ko izberete ponudnika, v WordPress prenesite njihov vtičnik WordPress. Če želite to narediti, se prijavite na svoje spletno mesto WordPress in na svoji skrbniški plošči kliknite Vtičniki. Kliknite Namesti nov vtičnik in poiščite svojega ponudnika klepeta. Ko ga najdete, kliknite Namesti zdaj in aktiviraj vtičnik. Prijavite se v programsko opremo za klepet, izberite želeni gumb za klepet in kopirajte njegovo kodo HTML v odložišče (Ctrl + C). Vrnite se v WordPress. Kliknite vtičnik svojega ponudnika in prilepite (Ctrl + V) kodo gumba za klepet v polje Koda gumba. Kliknite shrani, osvežite spletno mesto in klepet v živo bo pripravljen za uporabo.

Nazaj na Slovar Ustvarite račun BREZPLAČNO

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×

Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico