V LiveAgent lahko ustvarjate email predloge za vaše stranke in agente. Vse email predloge, poslane iz LiveAgent, so lahko v HTML formatu ali pa navadno besedilo. Z uporabo WYSIWYG urejevalnika lahko enostavno urejate stil in vsebino vaših email predlog.
Email predloge za stranke
To so prednastavljena elektronska sporočila, ki so poslana strankam, ko se zgodi določen dogodek.
Predloge elektronske pošte za stranke lahko ustvarite za:
- Odgovor na vstopnico (Poslano stranki, ko agent odgovori na obstoječo vstopnico.)
- Nova vstopnica (Poslano stranki, ko agent ustvari novo vstopnico z ustvarjenim sporočilom.)
- Predano sporočilo (Poslano, ko agent preda sporočilo stranki.)
- Razrešena vstopnica (Poslano stranki, ko je vstopnica razrešena.)
- Zajem klepeta (Email predloga z vsebino klepeta in je poslana stranki. Stranka mora izbrati opcijo zajema klepeta, da bi ga prejela po elektronski pošti.)
- Odgovor ali predlog na forumu (Poslano stranki, ko je objavljen nov odgovor na forumu/temi. To sporočilo je poslano vsem strankam, ki so komentirale ali glasovale v temah ali na predloge. To sporočilo vključuje tudi povezavo za odjavo s seznama za prejemanje sporočil.)
- Registracijsko sporočilo (Poslano stranki, ko ustvari račun v bazi znanja. To vključuje povezavo do nastavitev gesla. Služi tudi kot potrditev email naslova stranke. Stranke, ki uporabljajo lažne naslove tako ne bodo imele možnosti nastavitve gesla računa.)
- Sporočilo za pozabljeno geslo (Poslano stranki, ki želi novo geslo. Vsebuje povezavo za ponastavitev gesla.)
Save time with email templates
Create beautifully formatted email templates with our WYSIWYG editor. Try it today for free. No credit card required.
Predloge za agente
To so prednastavljena elektronska sporočila, ki so poslana, ko se zgodi dogodek določene vrste.
Predloge elektronskih sporočil za agente
Za agente lahko kreirate naslednje predloge:
- Stranka odgovori na določeno vstopnico (Poslano agentu, ko stranka odgovori na vstopnico, ki je dodeljena temu agentu. Opozorilo ni poslano, ko je agent logiran v sistem.)
- Vstopnica je dodeljena agentu (Poslano agentu, ko mu je dodeljena vstopnica. Opozorilo ni poslano, ko je agent logiran v sistem.)
- Kreirana je nova vstopnica (Poslano agentu, ko je kreirana nova vstopnica v katerem od njegovih oddelkov.)
- Ponastavitev gesla (Poslano agentu ali stranki, ko uporabnik zahteva ponastavitev gesla. Elektronsko sporočilo vsebuje povezavo za ponastavitev.)
- Pozabljeno geslo (Poslano agentu, ko klikne na povezavo za pozabljeno geslo. Elektronsko sporočilo vsebuje povezavo za ponastavitev.)
- Sporočilo o registraciji (Poslano agentu, ko ga administrator doda v sistem. Elektronsko sporočilo vsebuje povezavo za nastavitev gesla.)
Viri v bazi znanja
Upravljanje vsebin vs upravljanje znanja
Upravljanje vsebin se osredotoča na ustvarjanje, organiziranje in objavo digitalnih vsebin, medtem ko se upravljanje znanja osredotoča na zajemanje, organiziranje in deljenje znanja znotraj organizacije. Obe sta ključni za učinkovito upravljanje informacij in spodbujanje rasti in inovacij v organizaciji.