Brezplačen preizkus

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Predloge
  • Predloge e-poštnih sporočil z vsebino

Predloge e-poštnih sporočil z vsebino

Obstaja veliko vrst vsebine, ki jih lahko objavite na svojem spletnem mestu ali na drugih platformah. Nekatere vrste vsebine lahko uporabite za pridobivanje novih sledilcev ali pritegnitev pozornosti potencialnih strank, medtem ko lahko druge vrste vsebin uporabite za izgradnjo odnosov z obstoječimi strankami.

Nekateri primeri prvega so zaprta vsebina in prijave na glasilo, ki zahtevajo, da vam uporabnik posreduje svoje kontaktne podatke, kot je njihov e-poštni naslov, da lahko dostopa do celotnega članka ali poročila. To pomeni, da morate v zameno za njihove kontaktne podatke zagotoviti nekaj dragocene vsebine. Njihove kontaktne podatke lahko nato uporabite za prihodnje marketinške kampanje, pri čemer se zavedate, da jih že zanimajo določeni izdelki ali storitve, ki jih ponujate.

Zadnje vrste vsebine, ki ciljajo na vaše obstoječe stranke, vključujejo objave v blogih, spletne seminarje, študije primerov in zunanje članke ali omembe blagovnih znamk. Pomembno je, da čim več ljudi bere, gleda ali posluša vašo novo vsebino, saj je njen glavni namen pritegniti promet na vaše spletno mesto in izboljšati zvestobo strank.

Predloga za e-poštno sporočilo za spletni seminar LinkedIn

Eden najboljših načinov za to je pošiljanje e-poštnih sporočil z vsebino, s katerimi obveščate svoje stranke o njihovem obstoju. Kadar koli ustvarite katero koli od teh vrst gradiva, morate po e-pošti poslati ustrezne uporabnike v svoji zbirki podatkov – vključno s tistimi, ki so se pred kratkim prijavili na posodobitve vašega glasila.

Da bo ta postopek hitrejši in enostavnejši, je dobro uporabiti vsebinske predloge e-pošte. Podali bomo nekaj primerov e-poštnih predlog, ki jih lahko uporabite za vsako različno vrsto vsebine, vendar začnimo najprej z osnovami.

Kaj je e-poštna predloga?

E-poštna predloga je okvir, ki ga lahko uporabite za pisanje e-poštnega sporočila tako, da preprosto spremenite predlagano vsebino s svojo. Omogočajo vam hitro in enostavno ustvarjanje vsebinskih e-poštnih marketinških akcij, tako da preprosto zamenjate del besedila in drugih elementov sporočila, da se ujemajo z osebnostjo vaše blagovne znamke.

Predloge e-pošte z vsebino vam prihranijo čas in trud, saj morate spremeniti samo ustrezne dele, namesto da bi morali pisati e-pošto iz nič. To vam daje več časa za ustvarjalnost in pisanje novih vsebin. Poleg tega je manj potrebe po preverjanju oblikovanja ali napak, saj bo predloga pomagala ohraniti vse dosledno in zmanjšala možnosti za napake.

Prilagajanje e-poštne predloge
Prilagodite e-poštne predloge v LiveAgentu

E-poštna sporočila s prilagojeno in dosledno vsebino

Prilagajanje e-poštnih sporočil z vsebino lahko pomaga pri izboljšanju ključnih meritev, kot je razmerje med prikazi in kliki, ki je opredeljeno kot odstotek prejemnikov, ki sledijo povezavi v e-poštnem sporočilu na zunanje mesto. To meritev lahko povečate za do 27 % preprosto tako, da pošljete e-poštno sporočilo, naslovljeno na prejemnika po imenu (vir).

To je najpreprostejša oblika personalizacije. Prilagoditev e-poštnih sporočil z vsebino določenim strankam lahko pomaga ustvariti trajno uporabniško izkušnjo. To pa lahko privede do povečanja zaupanja in zvestobe vaši blagovni znamki. Poleg tega se 74 % tržnikov strinja, da personalizacija pomaga povečati angažiranost (vir).

Sephora povratna zmagovalna e-pošta
Sephorina prilagojena e-pošta

Splošno mnenje je, da je personalizacija prihodnost trženja. Učinek svoje strategije lahko povečate s pošiljanjem prilagojene vsebine in e-pošte v določene segmente vaše uporabniške baze podatkov. Če ljudem predstavite materiale, ki so zanje najbolj zanimivi in relevantni, boste tudi dodatno izboljšali izkušnjo strank, ki jo zagotovite.

Ena od prednosti uporabe predlog je, da vam bodo pomagale ohraniti dosleden videz oblikovanja. Vaše občinstvo lahko pričakuje, da bodo nekateri skupni vidiki vaših e-poštnih sporočil, kot so barve, pisave in postavitev, vedno ostali enaki. S tem pomagate prejemnikom, da povežejo dosleden slog vaše komunikacije z blagovno znamko, tako da bodo vaša e-poštna sporočila izstopala v natrpanih nabiralnikih.

Dosleden mora biti tudi urnik objavljanja vsebinskih e-poštnih sporočil, razen e-poštnih sporočil, ki jih je treba prebrati, ki se pošljejo takoj, ko je treba deliti kakšno pomembno novico. To pomaga ustvariti seznanjenost s prejemniki, ki lahko vedo, kdaj pričakovati vaša sporočila.

Zasidrano besedilo, ki usmerja bralce na vaše spletno mesto iz zunanjih virov, imenovano povratne povezave, lahko prav tako pomaga povečati spletni promet in graditi prepoznavnost blagovne znamke. Povratne povezave prispevajo tudi k optimizaciji za iskalnike (SEO), zaradi česar se vaše spletno mesto pojavlja na višjem položaju za poizvedbe po ključnih besedah na straneh z rezultati iskalnikov (SERP), kot je Google.

Vsebina, ki ni objavljena na vaši strani, na primer na družbenih medijih, v ločenem dokumentu ali na zunanjem spletnem dnevniku ali spletnem mestu, mora zato vedno vključevati povratne povezave, kadar je to mogoče. E-poštna sporočila z vsebino, ki jih pošljete svojim naročnikom o svojem novem gradivu, morajo vsebovati tudi povezave do vašega spletnega mesta, če je to primerno.

Če vašo blagovno znamko omenja neodvisna organizacija, vendar ni povratne povezave na vaše spletno mesto, pošljite e-pošto avtorju ali lastniku in vprašajte, ali bi jo lahko posodobili, da bi vključili ustrezno sidro. Lahko celo predlagate, kaj bi lahko bilo besedilo, da bo postopek lažji za nasprotno stran.

Nazadnje, če na spletni strani spoštovane avtoritete najdete pokvarjeno povezavo, od katere želite povratno povezavo, jim lahko po e-pošti predlagate ustrezno nadomestno sidro, ki vodi na vaše spletno mesto.

Zadeva vsebine e-pošte

Zadeva e-pošte z zaprto vsebino

  • Tukaj je [eBook/white paper], ki ste jo zahtevali!
  • Odlična vsebina vas čaka notri, kot obljubljeno
  • Oglejte si naš videoposnetek za nasvete o reševanju [pain point]
  • Gostimo videoposnetek v živo in vabljeni k ogledu
  • Dobrodošli na tečaju [topic] od [company name]
  • Hvala, ker ste se prijavili za prejemanje naših  [daily/weekly/monthly] e-poštnih sporočil o  [topic]

Zadeva nove objave v spletnem dnevniku

  • Nisi edini, ki se bori z [pain point] …
  • Ste utrujeni od tega, da ne bi dosegli želenih rezultatov? Tukaj smo, da vam pomagamo
  • Ne zamudite teh odličnih nasvetov za doseganje [objective]!
  • Ste že slišali ta trik za [task]?
  • Odprite se in ugotovite, kako lahko dosežete [objective]
  • Nimate časa za [task]? Ti [X] nasveti vam bodo pomagali

Zadeva s kratkim ogledom spletnega seminarja

  • Shranite datum – vaše povabilo na spletni seminar [company] o [topic]
  • Ne boste želeli zamuditi prihajajočega spletnega dogodka [title].
  • Prijava končana! Tukaj je kaj pričakovati …
  • [Title] potrditev registracije in vpogledi v webinar
  • Opomnik: naš spletni dogodek poteka [today/tomorrow/this week]
  • Ne pozabite na prihajajoči webinar [company]!

Zadeva e-pošte za prijavo na glasilo

  • Pozdravljeni, vsi ste prijavljeni
  • Dobrodošli v glasilu [title].
  • Odprite [content], ki ste jo zahtevali
  • Zdaj, ko ste se naročili …
  • Vaša prijava je končana, kaj pa te druge [content]
  • Naročnike na novice [Company] zanimajo tudi…

Zadeva e-pošte s študijo primera

  • Študija primera o tem, kako vam lahko [product/service] pomaga pri [pain point]
  • Poglejte, kaj smo dosegli skupaj z [name of existing client]
  • Zakaj bi nam morali dati še eno priložnost: primer
  • Se spomnite, da ste poskusili [product/service]?
  • Radi bi napisali študijo primera o tem, kaj smo skupaj dosegli!
  • Delimo zgodbo o vašem času z uporabo [product/service]

Zunanje objavljeni članek z zadevo

  • Preberite moj novi članek, [title], ki ga gosti naš partner
  • Želite izvedeti več o [topic]? Imamo pokrito
  • Oglejte si naš novi članek na [external publisher’s name]
  • Preberite vse, kar morate vedeti o [topic]
  • Ali boste objavili naš članek, [potential publisher’s name]?
  • Imamo odlično idejo za prispevek o [topic], ki vam bo všeč!

Nove vrstice z zadevo e-pošte z omembo blagovne znamke

  • Oglejte si našo omembo v novem [external publisher’s name] [article/blog post/other content]
  • Več o temi [topic] preberite na spletnem mestu našega partnerja
  • Ali lahko vključite povratno povezavo do [company] v [title]?
  • Hvala za omembo! Tukaj je povezava, ki jo lahko dodate …
  • Zahteva za spremembo sidrnega besedila, ki omenja naše podjetje v [title]
  • Ali bi lahko posodobili to povratno povezavo?

Obvezne vrstice zadeve e-pošte

  • Pomembna posodobitev [company] znotraj
  • Obvezno prebrati: izjavo o [issue]
  • Priložena je pomembna posodobitev podjetja [company].
  • Novice o [issue] poleg tega sporočila
  • Obiščite naše [website/blog/other sources] za pomembno obvestilo
  • Izjava [company] o [issue]: sledite povezavi znotraj

Ideje predlog za vsebino e-pošte

Predloge e-pošte z zaprto vsebino

Predloga elektronske pošte z zaprto vsebino 1 – potrditev naročnine


Predloga elektronske pošte z zaprto vsebino 2 – povezava do videoposnetka


Predloga elektronske pošte z zaprto vsebino 3 – serija e-poštnih sporočil


Nove e-poštne predloge za objave v spletnem dnevniku

Nova e-poštna predloga za objavo v spletnem dnevniku 1 – empatičen do boleče točke


Nova e-poštna predloga za objavo v spletnem dnevniku 2 – vzbuja radovednost


Nova e-poštna predloga za objavo v blogu 3 – kako doseči določen cilj


Predloge za ogled spletnega seminarja

Predloga e-pošte za kratek ogled spletnega seminarja 1 – vabilo s predogledom


Predloga elektronske pošte s kratkim ogledom spletnega seminarja 2 – potrditev registracije z vpogledi


Predloga e-pošte za kratek ogled spletnega seminarja 3 – opomnik z video napovednikom


E-poštne predloge za prijavo na glasilo

E-poštna predloga za prijavo na glasilo 1 – dobrodošlica


E-poštna predloga za prijavo na glasilo 2 – vsebina v zameno za naročnino

E-poštna predloga za prijavo na glasilo 3 – promocija dodatne vsebine


E-poštne predloge za študijo primera

E-poštne predloge za študijo primera 1 – rezultati uporabe izdelka ali storitve


E-poštne predloge za študijo primera 2 – znova poskusite izdelek ali storitev


E-poštne predloge za študijo primera 3 – zahteva za sodelovanje

Zunaj objavljene e-poštne predloge člankov

Predloga elektronske pošte zunanje objavljenega članka 1 – osredotočite se na temo


Predloga elektronske pošte zunanje objavljenega članka 2 – v središču pozornosti založnika


Predloga elektronske pošte zunanje objavljenega članka 3 – podajanje ideje


Nove e-poštne predloge z omembo blagovne znamke

Nove e-poštne predloge z omembo blagovne znamke 1 – obveščanje strank o napotitveni vsebini


Nove e-poštne predloge z omembo blagovne znamke 2 – zahteva, da se doda povratna povezava


Nove e-poštne predloge z omembo blagovne znamke 3 – zahteva za popravo ali posodobitev povratne povezave ali sidra


Predloge e-pošte, ki jo morate prebrati

Predloge e-pošte, ki jo morate prebrati 1 – obvestilo v telesu sporočila


Predloge e-pošte, ki jo morate prebrati 2 – izjava priložena

Predloge e-pošte, ki jo morate prebrati 3 –  povezava do zunanjega vira

Predloge e-poštnih sporočil z vsebino – pogosto zastavljena vprašanja

Kakšna je idealna dolžina e-pošte z vsebino?

Vaše e-poštno sporočilo mora biti nekaj kratkih odstavkov, ki segajo od 75 do 150 besed, in mora biti enostavno za pregled in razumevanje na prvi pogled.

Zakaj bi morali pošiljati vsebinsko e-pošto?

E-poštna sporočila z vsebino so najboljša za oglaševalske akcije za vsebinsko trženje. Pomagajo vam lahko pritegniti nove stranke ali povečati prodajo in konverzije.

Kaj naj vključim v vsebinsko e-poštno sporočilo?

V e-poštno sporočilo vsebine morate vključiti prilagojen pozdrav, zaradi katerega se vaša stranka počuti cenjeno. Poleg tega bi morali nato nadaljevati z opomnikom na vaš izdelek ali storitev in močnim CTA.

Start personalizing email templates from LiveAgent today

Sign up for our free, 14-day, all-inclusive trial and explore all the advanced help desk features that we have to offer, including customizable email templates.

Free trial
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Vprašanje”, “name”: “Kakšna je idealna dolžina e-pošte z vsebino?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Odgovor”, “text”: “Vaša e-pošta mora biti nekaj kratkih odstavkov, ki segajo od 75 do 150 besed, in mora biti enostavna za pregledovanje in razumevanje na prvi pogled.” } }, { “@type”: “Vprašanje”, “name”: “Zakaj bi morali pošiljati vsebinsko e-pošto?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Odgovor”, “text”: “E-poštna sporočila z vsebino so najboljša za oglaševalske akcije za vsebinsko trženje. Pomagajo vam lahko pritegniti nove stranke ali povečati prodajo in konverzije.” } }, { “@type”: “Vprašanje”, “name”: “Kaj naj vključim v vsebinsko e-poštno sporočilo?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Odgovor”, “text”: “V e-poštno sporočilo vsebine morate vključiti prilagojen pozdrav, zaradi katerega se vaša stranka počuti cenjeno. Poleg tega bi morali nato nadaljevati z opomnikom na vaš izdelek ali storitev in močnim CTA.” } }] }
Nazaj na predloge Ustvarite račun BREZPLAČNO

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×

Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico