Vloga storitve za stranke v izkušnjah s strank
Ker je storitev za stranke sestavni del uporabniške izkušnje, izboljšanje izboljša izkušnjo vaših strank, zadrževanje in prihodek.
Zagotovite odlične storitve za stranke
Klepet v živo in klicni center LiveAgent sta orodji, ki lahko povečata prihodek in izboljšata storitve za stranke. LiveAgent ponuja tudi večkanalno rešitev s številnimi funkcijami. Začnite brezplačen preizkus zdaj!
Predloge obrazcev službe za pomoč uporabnikom
Obrazci za pomoč uporabnikom morajo biti enostavni in razumljivi. Večkanalna podpora omogoča boljše razumevanje strank in zbiranje dragocenih vpogledov ter izboljšanje produktivnosti agentov. LiveAgent je priporočana rešitev za večkanalno podporo strankam.
Programska oprema za podporo družbenim medijem brez stresa
Univerzalna mapa »Prejeto« omogoča organizacijo komunikacije s strankami iz različnih platform družbenih medijev. Avtomatizacija pravil lahko izboljša učinkovitost storitev za stranke. LiveAgent pa ponuja zanesljivo in cenovno ugodno rešitev za podporo strankam.
Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.