Neskončne možnosti za izboljšavo z
enim orodjem

Povečajte sodelovanje s pomočjo LiveAgent.

  • ✓ Ni pristojbin za vzpostavitev    
  • ✓ Storitve za stranke 24/7    
Uporabljajo
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
helpdesk software animation
Use case scenarios

Povečajte sodelovanje z LiveAgent

Vaše stranke so bombardirane z izbiro. Vsak dan se odločijo, kje bodo kupili kavo, kosilo ali živila. Kar zadeva spletno nakupovanje, ni nič drugače. Obstaja na tisoče trgovin, ki prodajajo enake ali podobne izdelke po različnih cenah. Kako se torej potrošniki odločijo, od koga bodo kupovali? Kaj ločuje uspešna podjetja? Stranke so poleg na cene in kakovost izdelkov pozorne tudi na uporabniško izkušnjo, ki jo ponujajo podjetja. Je bilo privlačno in prilagojeno? Ali jim pusti pozitiven občutek? Stranke želijo biti angažirane in so celo pripravljene plačati več za boljšo nakupovalno izkušnjo. Kako torej povečati angažiranost strank? Katere strategije vam bodo prinesle konkurenčno prednost? Preberite, če želite izvedeti.
  • SaaSworthy Fastest Growing Helpdesk Software Q1 2022
Definition of customer engagement

Kaj je sodelovanje strank?

Pri sodelovanju s strankami gre za interakcijo med vašo blagovno znamko in vašimi strankami. V bistvu je vpletenost strank tisto, kar dela vaša blagovna znamka, zaradi česar se vaše stranke vračajo.

Kako izračunati angažiranost

Obstaja več različnih načinov za izračun angažiranosti. Najpomembnejše meritve za merjenje so stopnje odjave gostov, pogostost nakupov, povprečna vrednost naročila in stopnja ponovnega nakupa: Money bag coin dollars Povprečna vrednost naročila Growing trend money Pogostost nakupa Dollar bill Stopnja odjave gostov Repeat purchase rate heart Stopnja ponovnih nakupov
How to calculate customer engagement

Izračun ocene angažiranosti strank

Guest checkout rates
Stopnja odjave gostov je število strank, ki zaključijo nakup, ne da bi odprle račun. Stopnje odjave gostov so pomembne, ker imajo stranke, ki ustvarijo račun, več možnosti za ponovni nakup. Izračun: število naročil, ki jih je opravil gost/skupno število naročil.
Purchase frequency
Ta meritev je pomembna, ker boste vedeli, kako dolgo potrebuje povprečen kupec za ponoven nakup in boste bolje razumeli, kako angažirani so. Izračun: število naročil v zadnjih 365 dneh/število edinstvenih strank v zadnjih 365 dneh.
Average order value
Ta številka vam bo povedala, koliko povprečna stranka porabi za nakup, ko nakupuje pri vas. Na splošno vračajoče se stranke porabijo približno 7-krat več od enkratnih kupcev, zaradi česar je to pomembno merilo za razumevanje. Izračun: skupni prihodek v zadnjih 365 dneh/skupno število naročil, oddanih v zadnjih 365 dneh.
Purchase repeat frequency
Vaša stopnja ponavljajočih se nakupov vam daje jasnejši pregled učinkovitosti vaše celotne strategije, saj vam pove, koliko strank je dovolj, da opravijo več kot en nakup v vaši trgovini. Izračun: število kupcev, ki so kupili več kot enkrat/skupno število strank.

Osredotočite se na izkušnjo strank

42% potrošnikov je navedlo, da bi za prijazno in prijetno izkušnjo plačali več, 52% pa bi jih za hitro in učinkovito izkušnjo stranke plačali več.
Focus on customer experience
Personalize content to specific customers

Poosebite vsebino & sporočanje

80% kupcev bo verjetno kupilo blagovno znamko, ki ponuja poosebljene izkušnje.

Ustvarite uporabno & koristno vsebino

48% uporabnikov pametnih telefonov bolj verjetno kupuje pri podjetjih, katerih spletna mesta za mobilne naprave ponujajo poučno video vsebino.
Create useful content

Zadovoljne stranke so najboljše stranke

Ponujamo storitve selitve strežnikov iz večine priljubljenih rešitev za pomoč uporabnikom.

Kako lahko LiveAgent izboljša sodelovanje strank?

Zagotovite podporo za vse kanale

Ponudite vsekanalno podporo z LiveAgent. Poenostavite vse poizvedbe strank na eno samo nadzorno ploščo in se nanje enostavno odzovite.

Prilagojena storitev v realnem času

Prihranite čas z avtomatizacijo in se osredotočite na tisto, kar je pomembno — prilagodite celotno izkušnjo svojim strankam.

Ponudite več možnosti samopostrežbe

Vzpostavite zunanje baze znanja za zagotavljanje podpore svojim uporabnikom 24/7. Izpolnite jih s pogostimi vprašanji, videoposnetki, navodili za uporabo in drugim.
Call center that is part of help desk software by LiveAgent

Prilagoditev in hitrost na vseh podpornih kanalih

Morate povečati angažiranost strank? Bodite na voljo povsod, kjer so vaše stranke. Ponudite podporo na vseh platformah, ki jih uporabljajo. Zakaj bi morali preklapljati med aplikacijami, samo da bi stopili v stik z njimi? Z LiveAgent lahko zagotavljate brezhibno podporo v realnem času po e-mail, telefonu, klepetu v živo, družabnih medijih, forumih bazah znanja itd. Vsi zgoraj omenjeni komunikacijski kanali so poenostavljeni v e-mail predal podjetja, v katerem si lahko ogledate, upravljate in odgovarjate na vse zahtevke. Vašim strankam bo všeč brezhibna storitev, ki jo ponujajo vsi kanali. Zaupajte nam.

S skrbnostjo povečajte angažiranost strank

Naj se vaše stranke počutijo posebne. Pokličite jih po imenu. Spomnite se njihovih prejšnjih vprašanj. Pošljite jim prilagojene ponudbe. Z LiveAgent je enostavno. Naš vgrajen CRM omogoča preprost ogled vseh pomembnih informacij o vaših strankah med klepetom ali klicem z njimi v realnem času. Oglejte si pretekle nakupe, zahtevke, kontaktne podatke in podatke po meri, kot so velikost čevljev ali geolokacija, da zagotovite čim bolj prilagojeno storitev.
Increase customer engagement
Peter Komornik

LiveAgent združuje odličen klepet v živo, zahtevke in avtomatizacijo, ki nam omogoča izjemno podporo našim strankam.

black Slido logo
Empower customers with self-service

Omogočite strankam samopostrežno storitev

Vaše stranke so tehnološko podkovane, naravno digitalni. Če jim na spletnem mestu posredujete potrebne informacije, si bodo lahko sami odgovorili na vprašanja o vaših izdelkih ali storitvah. Če ponudite te podatke, lahko nudite takojšnjo podporo 24/7. Vašim strankam ne bo treba oditi na Google in odkriti konkurenčno spletno mesto. Kaj čakate? Postavite svojo bazo znanja in se še izboljšajte s pametno programsko opremo za angažiranje strank še danes!

Prosite za povratne informacije, povečajte angažiranost

Prejemajte povratne informacije in predloge svojih strank preko portala za stranke. Ugotovite, kaj jim je všeč, kaj ne in česa se veselijo v prihodnosti. Ta vrsta organskih raziskav je neprecenljiva in vam bo pomagala ustvariti dejanske akcije, ki bodo povečale angažiranost vaših strank. Vaše stranke so rade slišane, zakaj jim torej ne bi ponudili platforme?
Ask your customers for feedback

Razlogi, zakaj podjetja preidejo na LiveAgent

  • “Je tako poln funkcij in presega mojo 5-letno zendesk naročnino. Zato sem zamenjal. Zelo dobra vrednost zame, kot majhnega podjetnika.” Albert

  • “Sprva sem poizkusil z Zendeskom, ampak po urah konfiguracije in razumevanje cenovnega modela, sem ugotovil, da to ni za mene. Namesto tega, sem začel uporabljati LiveAgent in moram povedati, da sem do sedaj zelo zadovoljen. Sistem ima natanko pravo mero konfiguracij, ki jih hočem in za zdaj še nisem našel nečesa, česar ne bi bilo možno narediti.” Erik

  • “Od Zendeska smo prešli k LiveAgentu … in ne bi več zamenjali … Njihove izjemno dostopne cene in vedno ustrežljiva podporna ekipa, ki so tam, da nam pomagajo 24/7. Potem, napreden nivo avtomatizacije, ki je dobesedno nadomestil potrebo po Zapieru, kajti imamo zadostno število integracij. Prav tako dajo ogromno e-poštnih vzdevkov, s katerimi se z lahkoto povežemo.” Aaron

  • “Mi in naše stranke smo vedno imeli težave z Zendeskom, ampak, ko smo pregledali druge možnosti, smo izbrali LiveAgent, glede na prejšnje ocene in ceno.” Adam

  • “Zendesk sem uporabljal leta in bil sem naveličan teh “vstopničnih” e-pošte in da k e-pošti nisem mogel dodati datotek, možno je bilo samo pošiljanje povezav. Kaj mi je všeč pri LiveAgentu: pošilja e-pošto (ne vstopnice), lahko dodam datoteke, tok e-pošte organiziram lažje kot pri Zendesku, lahko se pogovarjam in urejam e-pošto iz istega okna. Prav tako, LiveAgent v svoji e-pošti podpira razpredelnice in ima odlično podporno ekipo.” Vlad

  • “Na ta sistem smo preklopili po mnogih letih uporabljanja Zendeska. Funkcionalnost je odlična: kontaktni obrazci, klepet v živo, baze podatkov, integracija s socialnim omrežjem – vse kot ena storitev in vsi ti moduli so dobro premišljeni in delujejo kot celota. Všeč mi je, da je storitev stabilna tudi na mobilnih platformah (po Zendesku je to za nas velik plus).” Olga

  • “Poskusil sem s številnimi rešitvami, vključno z Zendeskom, Feshdeskom in drugimi. Potem sem našel LiveAgent. Super orodja, dobra vrednost za denar, enostavna uporaba, super izvedba podpore in pomoči. In sedaj, po nekaj letih uporabe, je še vedno najboljša izbira za podporno orodje, ki ga je moč narediti.” Michal

  • “Uporabljala sem številne druge podporne sisteme, kot so LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com itd. LiveAgent jih je vse premagal, v vseh pogledih, zaradi cene, funkcij, podpore strankam in mobilnih funkcij.” Harrison

Zakaj je naša programska oprema za pomoč prava izbira?

Most reviewed and number 1

Največkrat #1 ocenjen

LiveAgent je bil leta 2020 največkrat ocenjen z #1 med programsko opremo za pomoč malim podjetjem.
Preferred by 21k businesses

Najljubša izbira 21K podjetij

Več kot 21.000 podjetij v različnih panogah se je za potrebe podpore strankam odločilo za LiveAgent.
Packed with features

Napolnjen z 180+ funkcijami

S 180+ funkcijami, 40+ integracijami in neskončnimi prilagoditvami se orodje zlahka prilagodi vašim poslovnim zahtevam.
Cloud based and secure help desk

V oblaku in varno

Popolnoma v oblaku, varen, enostaven za namestitev in uporabo. Začnite z LiveAgent v nekaj minutah.

Razmerje med ceno in vrednostjo? Popolno

Glede na ogromno funkcionalnosti, ki jih ponuja LiveAgent, je naša ponudba fantastična. Preizkusite LiveAgent danes s 14-dnevno brezplačno preskusno različico. Kreditna kartica ni potrebna!
9 $ mesec

Small business

  • Neomejena zgodovina zahtevkov
  • 3 e-poštni naslovi
  • 3 kontaktni obrazci
  • 1 API ključ
$29 mesec

Medium business

  • Vse v malem, plus
  • 10 elektronskih naslovov
  • 3 gumbi za klepet v živo
  • Vodstvo oddelkov
0 $ mesec

Brezplačno

  • 7-dnevna zgodovina zahtevkov
  • 1 e-poštni naslov
  • 1 gumb za klepet
  • 1 kontaktni obrazec

V dobrih rokah boste!

Veste kaj imajo skupnega Huawei, BMW, Yamaha in O2? Prav ste uganili.. LiveAgent!

Poskusite brezplačno zdaj Kreditna kartica ni obvezna
G2 Crowd
Capterra
GetApp
Povezani članki zPovečanje angažiranosti
LiveAgent je rešitev za pomoč uporabnikom, ki vam omogoča nadaljnje napredovanje v službi za stranke. E-pošta, klepet v živo, družabni mediji (Facebook, Instagram in drugi).

Iščete alternativo Front?

LiveAgent is a powerful customer support tool that offers features such as live chat, social media integration, and a ticketing system. It automates repetitive tasks and improves agent efficiency, leading to increased customer satisfaction, sales, and retention rates. It is also a great alternative to other software such as Tawk, Jira, and Vocalcom. It is highly rated for its functionality, mobile capabilities, and affordability for small and medium-sized businesses. Companies such as Huawei, BMW, and Yamaha also use LiveAgent. Its CRM system allows for customer segmentation, past communication tracking, and a smoother communication process.

CRM je upravljanje, ki ga vodijo stranke, poslovni pristop, za katerega je značilno aktivno ustvarjanje in vzdrževanje dolgoročnih odnosov s strankami.

Upravljanje storitev za stranke

Tekst obravnava pomen CRM storitev za uspešnost podjetja ter predstavlja orodje LiveAgent, ki omogoča enostavno upravljanje odnosov s strankami. LiveAgent ponuja večkanalno storitev za stranke, samopostrežne portale, integracije in lastnosti. CRM je poslovni pristop, ki vključuje tehnologijo zbiranja in obdelave podatkov o strankah. Automatizacija upravljanja storitev za stranke omogoča boljše upravljanje človeških in čustvenih virov. LiveAgent ponuja programske rešitve za pomoč strankam, VoIP telefonske sisteme, samopostrežno programsko opremo ter sistem upravljanja pritožb in e-pošte.

Iščete drugačno rešitev za Gist? Oglejte si LiveAgent in si oglejte prednosti. Začnite brezplačno preskusno različico še danes in zagotovite boljšo podporo.

Iščete Gist alternativo?

CRM sistem omogoča podjetjem konkurenčno prednost s segmentacijo strank, pregledom informacij in boljšo komunikacijo. LiveAgent ponuja hitro podporo prek e-pošte, klepeta v živo, družbenih omrežij, baze znanja in klicnega centra, poleg tega pa podpira tudi družabne medije. Za brezplačno upravljanje strank je na voljo odlična programska oprema, med plačljivimi paketi pa so najboljša orodja za olajšanje dela vaše podporne službe.

Naučite se ustvariti predloge obrazcev za zahtevke službe za pomoč uporabnikom, ki jih lahko vaše stranke uporabijo za oddajo težav, hroščev in spremljanja zahtev po storitvah.

Predloge obrazcev službe za pomoč uporabnikom

To improve efficiency and results for businesses, LiveAgent recommends focusing on customer service and experiences. Benchmarking customer service is essential, as quality and price are no longer the main factors in consumer purchases. Testimonials from satisfied customers are important in building trust and increasing sales. Multichannel support is necessary for gathering feedback and improving the user experience. Training agents is crucial for success in all aspects of business. Overall, LiveAgent is a recommended solution for businesses looking to improve their customer service.

Liveagent je najboljša večkanalna rešitev za vaše podjetje. Izkoristite 175+ funkcij in 40+ integracij ter odlična orodja danes.

Iščete alternativo Customerly?

LiveAgent is a powerful customer support tool that offers easy support through email, live chat, social media, knowledge base and call center. The service is stable, has good functionality and high value for money. It includes excellent customer support and mobile functionality. It offers advanced automation and integration compared with its competitors and is a great alternative to other support systems such as Vocalcom, Zopim and Vision.

Imate težave pri iskanju pravih besed? Uporabite naših 10 skrbno izdelanih predlog za pomoč uporabnikom za vsako priložnost takoj.

Predloge za pomoč uporabnikom

LiveAgentova programska oprema lahko pomaga izboljšati učinkovitost in zadovoljstvo strank preko večkanalne komunikacije. Močan sistem za zahtevke in klepet v realnem času sta ključna za upravljanje podpore strankam, s katero lahko dosežete pozitivne odzive od strank. Programska oprema vključuje preddefinirane odgovore in predloge vstopničnega sistema za hitrejšo reševanje težav strank. Začnite graditi odnose s strankami s pomočjo brezplačne preskusne različice programske opreme. Pripravljena sporočila lahko pomagajo agente pri hitrejšem in bolj učinkovitem odzivanju na težave strank.

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×
Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico