Neskončne možnosti za izboljšavo z
enim orodjem

Povečajte sodelovanje s pomočjo LiveAgent.

  • ✓ Ni pristojbin za vzpostavitev    
  • ✓ Storitve za stranke 24/7    
Uporabljajo
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
helpdesk software animation
Use case scenarios

Povečajte sodelovanje z LiveAgent

Vaše stranke so bombardirane z izbiro. Vsak dan se odločijo, kje bodo kupili kavo, kosilo ali živila. Kar zadeva spletno nakupovanje, ni nič drugače. Obstaja na tisoče trgovin, ki prodajajo enake ali podobne izdelke po različnih cenah. Kako se torej potrošniki odločijo, od koga bodo kupovali? Kaj ločuje uspešna podjetja? Stranke so poleg na cene in kakovost izdelkov pozorne tudi na uporabniško izkušnjo, ki jo ponujajo podjetja. Je bilo privlačno in prilagojeno? Ali jim pusti pozitiven občutek? Stranke želijo biti angažirane in so celo pripravljene plačati več za boljšo nakupovalno izkušnjo. Kako torej povečati angažiranost strank? Katere strategije vam bodo prinesle konkurenčno prednost? Preberite, če želite izvedeti.
  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
Definition of customer engagement

Kaj je sodelovanje strank?

Pri sodelovanju s strankami gre za interakcijo med vašo blagovno znamko in vašimi strankami. V bistvu je vpletenost strank tisto, kar dela vaša blagovna znamka, zaradi česar se vaše stranke vračajo.

Kako izračunati angažiranost

Obstaja več različnih načinov za izračun angažiranosti. Najpomembnejše meritve za merjenje so stopnje odjave gostov, pogostost nakupov, povprečna vrednost naročila in stopnja ponovnega nakupa: Money bag coin dollars Povprečna vrednost naročila Growing trend money Pogostost nakupa Dollar bill Stopnja odjave gostov Repeat purchase rate heart Stopnja ponovnih nakupov
How to calculate customer engagement

Izračun ocene angažiranosti strank

Stopnja odjave gostov je število strank, ki zaključijo nakup, ne da bi odprle račun. Stopnje odjave gostov so pomembne, ker imajo stranke, ki ustvarijo račun, več možnosti za ponovni nakup. Izračun: število naročil, ki jih je opravil gost/skupno število naročil.
Ta meritev je pomembna, ker boste vedeli, kako dolgo potrebuje povprečen kupec za ponoven nakup in boste bolje razumeli, kako angažirani so. Izračun: število naročil v zadnjih 365 dneh/število edinstvenih strank v zadnjih 365 dneh.
Ta številka vam bo povedala, koliko povprečna stranka porabi za nakup, ko nakupuje pri vas. Na splošno vračajoče se stranke porabijo približno 7-krat več od enkratnih kupcev, zaradi česar je to pomembno merilo za razumevanje. Izračun: skupni prihodek v zadnjih 365 dneh/skupno število naročil, oddanih v zadnjih 365 dneh.
Vaša stopnja ponavljajočih se nakupov vam daje jasnejši pregled učinkovitosti vaše celotne strategije, saj vam pove, koliko strank je dovolj, da opravijo več kot en nakup v vaši trgovini. Izračun: število kupcev, ki so kupili več kot enkrat/skupno število strank.

Osredotočite se na izkušnjo strank

42% potrošnikov je navedlo, da bi za prijazno in prijetno izkušnjo plačali več, 52% pa bi jih za hitro in učinkovito izkušnjo stranke plačali več.
Focus on customer experience
Personalize content to specific customers

Poosebite vsebino & sporočanje

80% kupcev bo verjetno kupilo blagovno znamko, ki ponuja poosebljene izkušnje.

Ustvarite uporabno & koristno vsebino

48% uporabnikov pametnih telefonov bolj verjetno kupuje pri podjetjih, katerih spletna mesta za mobilne naprave ponujajo poučno video vsebino.
Create useful content

Zadovoljne stranke so najboljše stranke

Ponujamo storitve selitve strežnikov iz večine priljubljenih rešitev za pomoč uporabnikom.

Kako lahko LiveAgent izboljša sodelovanje strank?

Zagotovite podporo za vse kanale

Ponudite vsekanalno podporo z LiveAgent. Poenostavite vse poizvedbe strank na eno samo nadzorno ploščo in se nanje enostavno odzovite.

Prilagojena storitev v realnem času

Prihranite čas z avtomatizacijo in se osredotočite na tisto, kar je pomembno — prilagodite celotno izkušnjo svojim strankam.

Ponudite več možnosti samopostrežbe

Vzpostavite zunanje baze znanja za zagotavljanje podpore svojim uporabnikom 24/7. Izpolnite jih s pogostimi vprašanji, videoposnetki, navodili za uporabo in drugim.
Call center that is part of help desk software by LiveAgent

Prilagoditev in hitrost na vseh podpornih kanalih

Morate povečati angažiranost strank? Bodite na voljo povsod, kjer so vaše stranke. Ponudite podporo na vseh platformah, ki jih uporabljajo. Zakaj bi morali preklapljati med aplikacijami, samo da bi stopili v stik z njimi? Z LiveAgent lahko zagotavljate brezhibno podporo v realnem času po e-mail, telefonu, klepetu v živo, družabnih medijih, forumih bazah znanja itd. Vsi zgoraj omenjeni komunikacijski kanali so poenostavljeni v e-mail predal podjetja, v katerem si lahko ogledate, upravljate in odgovarjate na vse zahtevke. Vašim strankam bo všeč brezhibna storitev, ki jo ponujajo vsi kanali. Zaupajte nam.

S skrbnostjo povečajte angažiranost strank

Naj se vaše stranke počutijo posebne. Pokličite jih po imenu. Spomnite se njihovih prejšnjih vprašanj. Pošljite jim prilagojene ponudbe. Z LiveAgent je enostavno. Naš vgrajen CRM omogoča preprost ogled vseh pomembnih informacij o vaših strankah med klepetom ali klicem z njimi v realnem času. Oglejte si pretekle nakupe, zahtevke, kontaktne podatke in podatke po meri, kot so velikost čevljev ali geolokacija, da zagotovite čim bolj prilagojeno storitev.
Izvedite več
Increase customer engagement
Peter Komornik

LiveAgent združuje odličen klepet v živo, zahtevke in avtomatizacijo, ki nam omogoča izjemno podporo našim strankam.

black Slido logo
Empower customers with self-service

Omogočite strankam samopostrežno storitev

Vaše stranke so tehnološko podkovane, naravno digitalni. Če jim na spletnem mestu posredujete potrebne informacije, si bodo lahko sami odgovorili na vprašanja o vaših izdelkih ali storitvah. Če ponudite te podatke, lahko nudite takojšnjo podporo 24/7. Vašim strankam ne bo treba oditi na Google in odkriti konkurenčno spletno mesto. Kaj čakate? Postavite svojo bazo znanja in se še izboljšajte s pametno programsko opremo za angažiranje strank še danes!

Prosite za povratne informacije, povečajte angažiranost

Prejemajte povratne informacije in predloge svojih strank preko portala za stranke. Ugotovite, kaj jim je všeč, kaj ne in česa se veselijo v prihodnosti. Ta vrsta organskih raziskav je neprecenljiva in vam bo pomagala ustvariti dejanske akcije, ki bodo povečale angažiranost vaših strank. Vaše stranke so rade slišane, zakaj jim torej ne bi ponudili platforme?
Ask your customers for feedback

Razlogi, zakaj podjetja preidejo na LiveAgent

Zakaj je naša programska oprema za pomoč prava izbira?

Največkrat #1 ocenjen

LiveAgent je bil leta 2020 največkrat ocenjen z #1 med programsko opremo za pomoč malim podjetjem.

Najljubša izbira 21K podjetij

Več kot 21.000 podjetij v različnih panogah se je za potrebe podpore strankam odločilo za LiveAgent.

Napolnjen z 180+ funkcijami

S 180+ funkcijami, 40+ integracijami in neskončnimi prilagoditvami se orodje zlahka prilagodi vašim poslovnim zahtevam.

V oblaku in varno

Popolnoma v oblaku, varen, enostaven za namestitev in uporabo. Začnite z LiveAgent v nekaj minutah.

Razmerje med ceno in vrednostjo? Popolno

Glede na ogromno funkcionalnosti, ki jih ponuja LiveAgent, je naša ponudba fantastična. Preizkusite LiveAgent danes s 14-dnevno brezplačno preskusno različico. Kreditna kartica ni potrebna!
9 $ mesec

Small business

  • Neomejena zgodovina zahtevkov
  • 3 e-poštni naslovi
  • 3 kontaktni obrazci
  • 1 API ključ
$29 mesec

Medium business

  • Vse v malem, plus
  • 10 elektronskih naslovov
  • 3 gumbi za klepet v živo
  • Vodstvo oddelkov
0 $ mesec

Brezplačno

  • 7-dnevna zgodovina zahtevkov
  • 1 e-poštni naslov
  • 1 gumb za klepet
  • 1 kontaktni obrazec
Povezani članki zPovečanje angažiranosti
Kayako Selitev

Se selite iz Kayako?

LiveAgent ponuja brezplačno selitev vaših podatkov s Kayako na LiveAgent. Oglejte si podrobnosti in si zagotovite brezplačno selitev še danes.

Ker je storitev za stranke sestavni del uporabniške izkušnje, izboljšanje izboljša izkušnjo vaših strank, zadrževanje in prihodek.

Vloga storitve za stranke v izkušnjah s strank

Ker je storitev za stranke sestavni del uporabniške izkušnje, izboljšanje izboljša izkušnjo vaših strank, zadrževanje in prihodek.

Odlična storitev za stranke se začne z boljšo programsko opremo službe za pomoč uporabnikom. Oglejte si prednosti LiveAgent in začnite v 5 minutah.

Zagotovite odlične storitve za stranke

Klepet v živo in klicni center LiveAgent sta orodji, ki lahko povečata prihodek in izboljšata storitve za stranke. LiveAgent ponuja tudi večkanalno rešitev s številnimi funkcijami. Začnite brezplačen preizkus zdaj!

Želite izvedeti več o bazi znanja LiveAgent? Oglejte si naš članek, če želite izvedeti, kako deluje in kako se je obnesel v naših testih.

Pregled baze znanja LiveAgent

LiveAgent je platforma za podporo strankam, ki omogoča klepet v živo preko več kanalov. Ponuja tudi mobilno aplikacijo za Android, ki omogoča klepetanje na poti in večopravilnost. Platforma je zanesljiva, razširljiva in prilagodljiva.

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

Start Free Trial x