Predstavljamo vam nekaj predlog za učinkovita e-poštna sporočila za ponastavitev gesla. Zagotovite hitro in preprosto rešitev za uporabnike, ki so pozabili svoje geslo. Poskrbite za jasna navodila in kratko sporočilo, ter zagotovite varnost podatkov. Ohranite dobre odnose s strankami.
S podpisom potrjujem Pogoji in določila in Politika zasebnosti .
V trenutni digitalni dobi imamo vsi številne račune na različnih platformah, portalih, delovnih prostorih itd. V idealnem svetu bi morali uporabniki izbrati različna gesla za vsak račun, da preprečijo zlorabo in vdiranje. Vendar ima veliko uporabnikov težave z dostopom do svojih računov, ker pozabijo svoja gesla. Nekateri uporabniki pozabijo svoje geslo, tudi če za vsak račun uporabljajo isto geslo.
Zato je pomembno, da je postopek brez težav tako za uporabnika kot za vaše agente za pomoč strankam. To je mogoče doseči z avtomatizacijo postopka. To bo spremenilo igro za vašo ekipo za podporo, saj se bo lahko osredotočila na bolj zapletena opravila in ne na ponastavitev gesel.
Najboljši in najučinkovitejši način za avtomatizacijo postopka ponastavitve gesel je, da to storite po e-pošti.
E-poštno sporočilo za ponastavitev gesla je sporočilo, poslano uporabniku, ki ima težave pri prijavi v svoj račun portala za stranke. E-poštno sporočilo vsebuje njihov e-poštni naslov ali podatke za prijavo ter povezavo, ki jih preusmeri na varno stran, kjer lahko spremenijo svoje geslo. E-poštno sporočilo za ponastavitev gesla lahko pozove uporabnik, ki ima težave s prijavo in se odloči “spremeniti svoje geslo” ali sistem, ki zazna, da je nekdo večkrat neuspešno poskušal dostopati do njegovega računa.
Običajno je to kratko e-poštno sporočilo, ki prejemnika obvesti, da je nekdo zahteval ponastavitev gesla, in opisuje, kaj naj izvede, da bi nadaljeval z nastavitvijo novega gesla.
Iz varnostnih razlogov mora to e-poštno sporočilo vsebovati tudi en stavek, ki prejemnika obvesti, naj prezre e-pošto, če ni zahteval ponastavitve gesla.
Resetting your password is easy.
Just press the button below and follow the instructions. We’ll have you up and running in no time.
[buton]
If you did not make this request then please ignore this email.
Use your secret code!
[code]
Click on the button below and enter the secret code above.
[button]
If you did not forget your password, you can ignore this email.
There was a request to change your password!
If you did not make this request then please ignore this email.
Otherwise, please click this link to change your password: [link]
Reset my password [link]
If you did not forget your password, please disregard this email.
Hello [name],
Somebody requested a new password for the [customer portal] account associated with [email].
No changes have been made to your account yet.
You can reset your password by clicking the link below:
If you did not request a new password, please let us know immediately by replying to this email.
Yours,
The [company] team
You recently requested to reset the password for your [customer portal] account. Click the button below to proceed.
[button]
If you did not request a password reset, please ignore this email or reply to let us know. This password reset link is only valid for the next 30 minutes.
Thanks, the [customer portal] team
If you did not request a password change, please feel free to ignore this message.
If you have any comments or questions don’t hesitate to reach us at [email to customer portal support team]
Please feel free to respond to this email. It was sent from a monitored email address, and we would love to hear from you.
Someone requested a new password for your [customer portal] account.
[button]
If you didn’t make this request, then you can ignore this email 🙂
E-poštno sporočilo za ponastavitev gesla morate poslati takoj, ko uporabnik portala za stranke zahteva ponastavitev gesla. Če bo moral uporabnik predolgo čakati na e-pošto za ponastavitev gesla, bo mislil, da je šlo kaj narobe, in ostal bo brez dostopa do portala za stranke.
E-poštno sporočilo za ponastavitev gesla mora biti zelo kratko in neposredno na bistvo. Dolga naj bo le tri do štiri vrstice. Obvestite uporabnika, kaj mora storiti, da ponastavi svoje geslo, in ne dodajajte nepotrebnih informacij. Uporabite preprost jezik. Če mora prejemnik sprejeti določeno dejanje, bi moral natančno vedeti, kaj se od njega pričakuje.
Da, sporočilo za ponastavitev gesla mora vedno vsebovati nekaj na primer »Če niste zahtevali novega gesla, prezrite to sporočilo« ali »Če niste bili vi tisti, ki ste pozvali k tej zahtevi za ponastavitev gesla, nas nemudoma obvestite tako, da odgovorite na to E-naslov.” Te podatke je zelo pomembno vključiti, ker se lahko zahteve za ponastavitev gesla za lažno predstavljanje uporabljajo za vdor v račune strank, zato se morajo zavedati tveganja.
Ready to put our password reset email templates to use?
LiveAgent is the most reviewed and #1 rated ticketing software for small to medium-sized businesses. Try automating password reset emails today with our free 14-day trial. No credit card required.
Predloge za pridobitev e-pošte
Podjetje LiveAgent ponuja rešitve za pomoč strankam, vključno s telefonskimi sistemi in programsko opremo. Poudarki so vključujoče izkušnje, personalizacija, trajnost in avtentičnost. Cena za programsko opremo klicnega centra je od 15 USD na uporabnika na mesec.
Podjetje LiveAgent ponuja programske rešitve za pomoč strankam, vključno z napredno komunikacijo in orodji za upravljanje pritožb. Culturalni dejavniki vplivajo na standarde storitev po vsem svetu. Nekaterim državam so storitve prednost, drugim pa ne. 77% podpornih služb ima sporazume o ravni storitev, medtem ko 81% strank poskuša rešiti težave samostojno.
Nove e-poštne predloge za objave v spletnem dnevniku
Nove e-poštne predloge za objave v spletnem dnevniku, ki ohranjajo zanimanje strank, olajšajo obveščanje in povečujejo sodelovanje z vašim podjetjem.
Cenimo vašo nedavno prijavo za LiveAgent.
Na vaš e-poštni naslov bo poslano sporočilo s podatki za prijavo takoj po namestitvi vašega računa.
Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.
Na voljo smo v več terminih