• Predloge
  • Predloge e-pošte za ponastavitev gesla

Predloge e-pošte za ponastavitev gesla

V trenutni digitalni dobi imamo vsi številne račune na različnih platformah, portalih, delovnih prostorih itd. V idealnem svetu bi morali uporabniki izbrati različna gesla za vsak račun, da preprečijo zlorabo in vdiranje. Vendar ima veliko uporabnikov težave z dostopom do svojih računov, ker pozabijo svoja gesla. Nekateri uporabniki pozabijo svoje geslo, tudi če za vsak račun uporabljajo isto geslo.

Zato je pomembno, da je postopek brez težav tako za uporabnika kot za vaše agente za pomoč strankam. To je mogoče doseči z avtomatizacijo postopka. To bo spremenilo igro za vašo ekipo za podporo, saj se bo lahko osredotočila na bolj zapletena opravila in ne na ponastavitev gesel.

Najboljši in najučinkovitejši način za avtomatizacijo postopka ponastavitve gesel je, da to storite po e-pošti.

E-pošta za ponastavitev gesla LiveAgent
Primer e-pošte za ponastavitev gesla

Kaj je e-poštni naslov za ponastavitev gesla?

E-poštno sporočilo za ponastavitev gesla je sporočilo, poslano uporabniku, ki ima težave pri prijavi v svoj račun portala za stranke. E-poštno sporočilo vsebuje njihov e-poštni naslov ali podatke za prijavo ter povezavo, ki jih preusmeri na varno stran, kjer lahko spremenijo svoje geslo. E-poštno sporočilo za ponastavitev gesla lahko pozove uporabnik, ki ima težave s prijavo in se odloči “spremeniti svoje geslo” ali sistem, ki zazna, da je nekdo večkrat neuspešno poskušal dostopati do njegovega računa.

Običajno je to kratko e-poštno sporočilo, ki prejemnika obvesti, da je nekdo zahteval ponastavitev gesla, in opisuje, kaj naj izvede, da bi nadaljeval z nastavitvijo novega gesla.

Iz varnostnih razlogov mora to e-poštno sporočilo vsebovati tudi en stavek, ki prejemnika obvesti, naj prezre e-pošto, če ni zahteval ponastavitve gesla.

Primeri vrstic z zadevo e-pošte za ponastavitev gesla

  • [portal za stranke] ponastavitev gesla
  • Povezava za ponastavitev gesla
  • Želite ponastaviti geslo?
  • Tukaj je vaše novo geslo za [portal za stranke]
  • Vaše novo geslo je le nekaj klikov stran
  • Ste pozabili geslo?
  • Ponastavi geslo
  • Resetiranje gesla
  • [ime], to e-poštno sporočilo vam bo pomagalo ponastaviti geslo
  • Izberite novo geslo za svoj račun [portal za stranke].
  • Spreminjanje gesla za [portal za stranke].

Ideje za predlogo e-pošte za ponastavitev gesla

Predloga e-pošte za ponastavitev gesla 1


Trouble signing in?

Resetting your password is easy.

Just press the button below and follow the instructions. We’ll have you up and running in no time.
[buton]

If you did not make this request then please ignore this email.


Predloga e-pošte za ponastavitev gesla 2


Need to reset your password?

Use your secret code!

[code]

Click on the button below and enter the secret code above.
[button]

If you did not forget your password, you can ignore this email.


Predloga e-pošte za ponastavitev gesla 3


Hi [name],

There was a request to change your password!

If you did not make this request then please ignore this email.

Otherwise, please click this link to change your password: [link]


Predloga e-pošte za ponastavitev gesla 4


It seems like you forgot your password for [customer portal]. If this is true, click the link below to reset your password.

Reset my password [link]

If you did not forget your password, please disregard this email.


Predloga e-pošte za ponastavitev gesla 5

Hello [name],

Somebody requested a new password for the [customer portal] account associated with [email].

No changes have been made to your account yet.

You can reset your password by clicking the link below:

If you did not request a new password, please let us know immediately by replying to this email.

Yours,
The [company] team


Predloga e-pošte za ponastavitev gesla 6


Hi [name],

You recently requested to reset the password for your [customer portal] account. Click the button below to proceed.

[button]

If you did not request a password reset, please ignore this email or reply to let us know. This password reset link is only valid for the next 30 minutes.

Thanks, the [customer portal] team


Predloga e-pošte za ponastavitev gesla 7


Please use the following link to reset your password: [link]

If you did not request a password change, please feel free to ignore this message.

If you have any comments or questions don’t hesitate to reach us at [email to customer portal support team]

Please feel free to respond to this email. It was sent from a monitored email address, and we would love to hear from you.


Predloga e-pošte za ponastavitev gesla 8


Hey there,

Someone requested a new password for your [customer portal] account.

[button]

If you didn’t make this request, then you can ignore this email 🙂

Predloga e-pošte za ponastavitev gesla – Pogosto zastavljena vprašanja

Kdaj morate poslati e-pošto za ponastavitev gesla?

Čas razrešitve

E-poštno sporočilo za ponastavitev gesla morate poslati takoj, ko uporabnik portala za stranke zahteva ponastavitev gesla. Če bo moral uporabnik predolgo čakati na e-pošto za ponastavitev gesla, bo mislil, da je šlo kaj narobe, in ostal bo brez dostopa do portala za stranke.

Predloge e-pošte za ponastavitev gesla

Kako dolgo naj trajajo e-poštna sporočila za ponastavitev gesla?

E-poštno sporočilo za ponastavitev gesla mora biti zelo kratko in neposredno na bistvo. Dolga naj bo le tri do štiri vrstice. Obvestite uporabnika, kaj mora storiti, da ponastavi svoje geslo, in ne dodajajte nepotrebnih informacij. Uporabite preprost jezik. Če mora prejemnik sprejeti določeno dejanje, bi moral natančno vedeti, kaj se od njega pričakuje.

Ali obstajajo določene informacije, ki bi morale biti vključene v vsako e-poštno sporočilo za ponastavitev gesla?

Prosilec

Da, sporočilo za ponastavitev gesla mora vedno vsebovati nekaj na primer »Če niste zahtevali novega gesla, prezrite to sporočilo« ali »Če niste bili vi tisti, ki ste pozvali k tej zahtevi za ponastavitev gesla, nas nemudoma obvestite tako, da odgovorite na to E-naslov.” Te podatke je zelo pomembno vključiti, ker se lahko zahteve za ponastavitev gesla za lažno predstavljanje uporabljajo za vdor v račune strank, zato se morajo zavedati tveganja.

Ready to put our password reset email templates to use?

LiveAgent is the most reviewed and #1 rated ticketing software for small to medium-sized businesses. Try automating password reset emails today with our free 14-day trial. No credit card required.

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Kdaj morate poslati e-pošto za ponastavitev gesla?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “E-poštno sporočilo za ponastavitev gesla morate poslati takoj, ko uporabnik portala za stranke zahteva ponastavitev gesla. Če bo moral uporabnik predolgo čakati na e-pošto za ponastavitev gesla, bo mislil, da je šlo kaj narobe, in ostal bo brez dostopa do portala za stranke.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kako dolgo naj trajajo e-poštna sporočila za ponastavitev gesla?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “E-poštno sporočilo za ponastavitev gesla mora biti zelo kratko in neposredno na bistvo. Dolga naj bo le tri do štiri vrstice.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kaj mora biti vključeno v vsako e-poštno sporočilo za ponastavitev gesla?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Sporočilo za ponastavitev gesla mora vedno vsebovati nekaj takega: Če niste zahtevali novega gesla, prezrite to sporočilo ali Če niste bili vi tisti, ki ste pozvali k tej zahtevi za ponastavitev gesla, nas nemudoma obvestite tako, da odgovorite na to e-poštno sporočilo.” } }] }
Nazaj na predloge Ustvarite račun BREZPLAČNO

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×
Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico