• Predloge
  • Potrditvena e-poštna predloga

Potrditvena e-poštna predloga

Potrditvena e-poštna sporočila so eno prvih uradnih sporočil, ki jih bodo vaši uporabniki ali stranke prejeli, ko se bodo registrirali za vaš izdelek ali storitev. Potrditveno e-poštno sporočilo mora biti vabljivo in spodbujati stranko, da še naprej uporablja vaš izdelek.

Izdelava popolne potrditvene e-pošte zahteva čas in trud. Prva resna napaka, ki jo lahko naredite, je, da pošljete vnaprej določeno, popolnoma avtomatizirano potrditveno sporočilo.

Pomembno je, da vzpostavite odnos z uporabnikom prek personaliziranih e-poštnih sporočilih, tako da se počutijo, kot da so v dobrih rokah. Ko ustvarite povezavo z uporabnikom, bo ta bolj vložen in zvest vašemu podjetju.

Kaj je potrditveno e-pošto? Zakaj je pomembno?

Potrditveno sporočilo je pomemben del vaše komunikacijske strategije, ampak kaj točno je to?

Potrditveno e-poštno sporočilo je kratko, informativno e-poštno sporočilo, ki ga sprožijo določena dejanja stranke. Namen je zagotoviti uporabnika, da je izpolnil vse zahtevane korake v procesu (plačilo, naročilo, prijava).

V zvezi s portali strank mora to potrditveno e-poštno sporočilo navesti, da je bil račun stranke uspešno ustvarjen in da lahko začnejo uporabljati platformo za sodelovanje v izmenjavi znanja.

Potrditvena e-poštna predloga
Ustvarite več portalov za stranke z LiveAgentom

Primeri vrstice z zadevo potrditvenega e-poštnega sporočila

  • Potrditev: vaš račun je bil ustvarjen
  • Dobrodošli
  • Vaš račun je vzpostavljen in deluje!
  • Vaš račun [portal name] je pripravljen
  • Zdaj lahko začnete uporabljati svoj račun [customer portal].
  • Dostopajte do svojega računa s [customer portal]
  • Račun za [name] je bil aktiviran
  • Hvala za registracijo, dostop do svojega računa
  • Vaša registracija je končana
  • E-poštno sporočilo za potrditev računa

Predloge za potrditveno e-pošto

Kratka potrditvena e-poštna predloga


Hello [name],

Thank you for joining [customer portal].

We’d like to confirm that your account was created successfully. To access [customer portal] click the link below.

[Link/Button]

If you experience any issues logging into your account, reach out to us at [email address].

Best,
The [customer portal] team


Hvala, ker ste izpolnili e-poštno predlogo za potrditev registracije


Dear [name]

Thank you for completing your registration with [customer portal].

This email serves as a confirmation that your account is activated and that you are officially a part of the [customer portal] family.
Enjoy!

Regards,
The [company] team


“Veselimo se …” potrditvena e-poštna predloga


Hello [name],

Thank you for creating your [customer portal] account.

We look forward to reading your posts and hope you will enjoy the space that we created for our customers.

The [customer portal] team


Predloga za potrditveno e-pošto s povezavami do virov


Hello [name],

We’re happy that another incredible person joined our [product/service] community.

Let’s start with the basics!

To get you started, try out these three simple tasks that will help you understand our platform:

Task 1 [login]
Task 2 [create an entry]
Task 3 [use a basic feature]

Remember to check out our tutorials [link] and sign up for your first 10 introductory lessons so you can get the most out of [customer portal].

Thank you for joining, let’s make great things happen together!

Sincerely,
The [company] team


Predloga potrditvene e-pošte »Če niste potrdili svoje e-pošte«.


Hi there!
Thank you for signing up for our [customer portal]

To get you started, please click on the button below to log in to your account for the first time.

If you didn’t submit your email address to join our subscriber list, please ignore this message.

Regards,
The [company] support team

Predloga za potrditveno e-pošto – pogosto zastavljena vprašanja

Ali je za vsak postopek ustvarjanja računa potrebno poslati potrditveno e-pošto?

Potrditvena e-poštna predloga

Da, vsakič, ko nov uporabnik uspešno ustvari in preveri svoj račun, morate poslati potrditveno e-pošto. Brez takega sporočila lahko vaša stranka misli, da je šlo nekaj narobe in da njen račun ni bil ustvarjen.

Kdaj naj pošljem potrditveno e-pošto?

Čas razrešitve

Najbolje je, da potrditvena e-poštna sporočila pošljete takoj, ko uporabnik uspešno preveri račun portala za stranke. Na primer: uporabnik ustvari račun s svojim e-poštnim naslovom, prejme sporočilo za preverjanje in nato preveri svoje podatke s klikom na povezavo ali vnosom potrditvene kode. V tem scenariju bi morali uporabniki takoj po preverjanju prejeti potrditveno e-pošto, da bi bili obveščeni, da je celoten postopek potekal dobro.

Ali mora potrditvena e-pošta vsebovati CTA?

Aplikacija za pomoč

Najbolje je, da na dnu potrditvenega e-poštnega sporočila vključite CTA, da zagotovite, da bodo stranke začele uporabljati vaš portal za stranke.

Ta CTA mora uporabnika usmeriti na portal za stranke, ne da bi ga pozval k ponovni prijavi.

Ready to put our confirmation email templates to use?

LiveAgent is the most reviewed and #1 rated helpdesk software for small to medium-sized businesses. Try building your own customer portal today with our free 14-day trial. No credit card required.

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Ali je pošiljanje potrditveno e-pošto, potrebno za vsak postopek ustvarjanja računa?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Da, vsakič, ko nov uporabnik uspešno ustvari in preveri svoj račun, morate poslati potrditveno e-pošto. Brez takega sporočila lahko vaša stranka misli, da je šlo nekaj narobe in da njen račun ni bil ustvarjen.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kdaj naj pošljem potrditveno e-pošto?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Najbolje je, da potrditvena e-poštna sporočila pošljete takoj, ko uporabnik uspešno preveri račun portala za stranke.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Ali mora potrditveno e-pošto vsebovati CTA?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Najbolje je, da na dnu potrditvenega e-poštnega sporočila vključite CTA, da zagotovite, da bodo stranke začele uporabljati vaš portal za stranke. CTA mora uporabnika usmeriti na portal za stranke, ne da bi ga pozval k ponovni prijavi.” } }] }
Nazaj na predloge Ustvarite račun BREZPLAČNO

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×
Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico