Potrditvena e-poštna predloga je eno izmed prvih uradnih sporočil, ki jih bodo vaše stranke prejele ob registraciji. Pomembno je, da je sporočilo privlačno in spodbuja stranke k uporabi vašega izdelka ali storitve. Personalizirana sporočila so ključna za vzpostavitev dobrega odnosa s stranko.
S podpisom potrjujem Pogoji in določila in Politika zasebnosti .
Potrditvena e-poštna sporočila so eno prvih uradnih sporočil, ki jih bodo vaši uporabniki ali stranke prejeli, ko se bodo registrirali za vaš izdelek ali storitev. Potrditveno e-poštno sporočilo mora biti vabljivo in spodbujati stranko, da še naprej uporablja vaš izdelek.
Izdelava popolne potrditvene e-pošte zahteva čas in trud. Prva resna napaka, ki jo lahko naredite, je, da pošljete vnaprej določeno, popolnoma avtomatizirano potrditveno sporočilo.
Pomembno je, da vzpostavite odnos z uporabnikom prek personaliziranih e-poštnih sporočilih, tako da se počutijo, kot da so v dobrih rokah. Ko ustvarite povezavo z uporabnikom, bo ta bolj vložen in zvest vašemu podjetju.
Potrditveno sporočilo je pomemben del vaše komunikacijske strategije, ampak kaj točno je to?
Potrditveno e-poštno sporočilo je kratko, informativno e-poštno sporočilo, ki ga sprožijo določena dejanja stranke. Namen je zagotoviti uporabnika, da je izpolnil vse zahtevane korake v procesu (plačilo, naročilo, prijava).
V zvezi s portali strank mora to potrditveno e-poštno sporočilo navesti, da je bil račun stranke uspešno ustvarjen in da lahko začnejo uporabljati platformo za sodelovanje v izmenjavi znanja.
Thank you for joining [customer portal].
We’d like to confirm that your account was created successfully. To access [customer portal] click the link below.
[Link/Button]
If you experience any issues logging into your account, reach out to us at [email address].
Best,
The [customer portal] team
Thank you for completing your registration with [customer portal].
This email serves as a confirmation that your account is activated and that you are officially a part of the [customer portal] family.
Enjoy!
Regards,
The [company] team
Thank you for creating your [customer portal] account.
We look forward to reading your posts and hope you will enjoy the space that we created for our customers.
The [customer portal] team
We’re happy that another incredible person joined our [product/service] community.
Let’s start with the basics!
To get you started, try out these three simple tasks that will help you understand our platform:
Task 1 [login]
Task 2 [create an entry]
Task 3 [use a basic feature]
Remember to check out our tutorials [link] and sign up for your first 10 introductory lessons so you can get the most out of [customer portal].
Thank you for joining, let’s make great things happen together!
Sincerely,
The [company] team
To get you started, please click on the button below to log in to your account for the first time.
If you didn’t submit your email address to join our subscriber list, please ignore this message.
Regards,
The [company] support team
Da, vsakič, ko nov uporabnik uspešno ustvari in preveri svoj račun, morate poslati potrditveno e-pošto. Brez takega sporočila lahko vaša stranka misli, da je šlo nekaj narobe in da njen račun ni bil ustvarjen.
Najbolje je, da potrditvena e-poštna sporočila pošljete takoj, ko uporabnik uspešno preveri račun portala za stranke. Na primer: uporabnik ustvari račun s svojim e-poštnim naslovom, prejme sporočilo za preverjanje in nato preveri svoje podatke s klikom na povezavo ali vnosom potrditvene kode. V tem scenariju bi morali uporabniki takoj po preverjanju prejeti potrditveno e-pošto, da bi bili obveščeni, da je celoten postopek potekal dobro.
Najbolje je, da na dnu potrditvenega e-poštnega sporočila vključite CTA, da zagotovite, da bodo stranke začele uporabljati vaš portal za stranke.
Ta CTA mora uporabnika usmeriti na portal za stranke, ne da bi ga pozval k ponovni prijavi.
Ready to put our confirmation email templates to use?
LiveAgent is the most reviewed and #1 rated helpdesk software for small to medium-sized businesses. Try building your own customer portal today with our free 14-day trial. No credit card required.
Poglobitev v programsko opremo vstopničnega sistema
Oprema vstopničnega sistema pomaga podjetjem slediti in reševati težave ter izboljšuje zadovoljstvo strank in produktivnost zaposlenih. LiveAgent je zanesljiva in prilagodljiva možnost.
4 najpomembnejši trendi uporabniške izkušnje v letu 2023
Izkoristite prednosti programske opreme LiveAgent za upravljanje poizvedb strank in izboljšajte sodelovanje s klepetom v živo in drugimi komunikacijskimi kanali.
Prodajni zastopnik za vhodne zahtevke
Izpolnite svoje potrebe za inbound prodajo z uporabo LiveAgent-a, ki vam omogoča učinkovito komunikacijo s strankami in povečuje prodajne rezultate.
Cenimo vašo nedavno prijavo za LiveAgent.
Na vaš e-poštni naslov bo poslano sporočilo s podatki za prijavo takoj po namestitvi vašega računa.
Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.
Na voljo smo v več terminih