Kaj je podpis zastopnika?
Podpis zastopnika je poseben podpis, ki ga je mogoče dodati e-poštnim sporočilom, različnim predlogam, komentarjem ali različnim sporočilom. Agenti lahko v nastavitvah profila uredijo obstoječi ali prilagodijo in dodajo svoj osebni podpis. V LiveAgent je mogoče podpis ustvariti samo v besedilni obliki.

FAQ
Kaj je podpis zastopnika?
Podpis zastopnika je podpis zastopnika na nadzorni plošči, ki je lahko dodan e-poštnim sporočilom, predlogam sporočil, komentarjem in drugim vrstam odhodnih sporočil stranki. Podpis lahko ureja agent v nastavitvah profila. V LiveAgent je na voljo v formatu besedila.
Kako naj bi izgledal podpis zastopnika?
Podpis agenta v LiveAgent se prikaže kot možnost besedila. Podpis mora vsebovati ime, priimek in položaj / funkcijo v podjetju. Poleg tega lahko določite tudi poseben podpis za partnerski program, opozorila ali spletni dnevnik.
Kako nastaviti podpis posrednika v LiveAgentu?
Podpis agenta je nastavljen na plošči LiveAgent v nastavitvah agentovega podpisa. Nato izberite možnost “Obvestilo po e-pošti” in vnesite podpis.
Prodajni zastopnik za vhodne zahtevke
Vhodni prodajni predstavniki prodajajo izdelke ali storitve potencialnim kupcem. Delujejo v vhodnih klicnih centrih ali drugih sedežih podjetij. Glavna odgovornost prodajne ekipe je sklepanje poslov z novimi strankami in negovanje odnosov z obstoječimi strankami. Veščine, ki jih mora imeti vhodni prodajni zastopnik, vključujejo odlične komunikacijske in upravljalne sposobnosti ter reševanje problemov in konfliktov medosebnih odnosov.
Klepet za pomoč je ključni komunikacijski kanal za stranke in mu mora organizacija posvetiti pozornost. Klepet bi moral ponuditi funkcije vodenja klepeta v realnem času, pošiljanja pripravljenih odgovorov, nalaganja datotek, prilagajanja lastne blagovne znamke in ocenjevanja storitev za stranke. Pomembna sta tudi čas razrešitve in izdelava načrta, ki pomaga organizacijam olajšati pot strank in odpraviti morebitne napake na spletnem mestu. Oddelki omogočajo razdelitev dela, avtoritete in odgovornosti ter povečanje učinkovitosti obdelave zahtevkov. Klepet za pomoč je funkcija, ki strankam omogoča, da kadar koli dosežejo podporo strankam prek spletnega mesta podjetja.
Besedilo govori o pomenu uporabe ustrezne programske opreme in tehnologije za učinkovito delovanje klicnega centra. V besedilu so predstavljeni pojmi, kot je prediktivni klicalnik in LiveAgent kot programska oprema za pomoč strankam. Opisan je tudi cenik in lastnosti programske opreme LiveAgent. Besedilo vsebuje tudi informacije o drugih vrstah programske opreme za dohodne klice, upravljanje pritožb in upravljanje e-pošte. Na voljo je tudi demo različica programa in možnost naročila novic o posodobitvah in popustih LiveAgent.
LiveAgent is software that offers in-depth understanding of customer support concepts, integrations and features for the customer portal and email management. It can also be used for inbound calls and complaint management. The company offers a demo version and updates and discounts. Automatic call-backs, reliable call center software, and self-service options for customers are important practices. Call center productivity can be increased by up to 300% by using automatic dialers. LiveAgent provides many features and integrations for call centers.