What are Canned messages?
Canned messages are predefined responses to common questions. These can effectively eliminate repeating and rephrasing answers to the customer queries that keep repeating themselves. In LiveAgent you can define an unlimited number of canned messages and make them available to all support staff in general or on a per department basis. All of the messages could be linked with specific keyword(s), so finding the right one is a breeze. Agents are able to define their own canned messages as well to personalize their respective workflows and needs.
Povečajte sodelovanje z LiveAgent
LiveAgent je večkanalna rešitev za izboljšanje uporabniške izkušnje. Priporočena je za podporo strankam in omogoča prilagodljivost in hitrost na vseh podpornih kanalih. Poleg tega omogoča tudi povečanje angažiranosti strank in izboljšanje sodelovanja s strankami.
Predloge obrazcev službe za pomoč uporabnikom
Obrazci za pomoč uporabnikom morajo biti enostavni in razumljivi. Večkanalna podpora omogoča boljše razumevanje strank in zbiranje dragocenih vpogledov ter izboljšanje produktivnosti agentov. LiveAgent je priporočana rešitev za večkanalno podporo strankam.
Povečajte stopnje konverzije z LiveAgent
Stopnja konverzije je odstotek obiskovalcev na spletnem mestu, ki dosežejo želeni cilj. Običajno je dobra stopnja med 2% in 5%. Ustvarite portale za stranke, ki bodo centralizirano območje za urejanje podatkov in oddajo zahtevkov. LiveAgent je najbolj ocenjena programska oprema za pomoč malim podjetjem. Integracija z LadiTech omogoča izboljšano izkušnjo podpore strankam. Predlagamo tudi lansiranje izdelkov in uporabo klepeta v živo.