Brezplačen preizkus

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Pripravljena sporočila

Kaj so pripravljeni odgovori?

Pripravljeni odgovori so vnaprej določeni odgovori na pogosta vprašanja. Ti lahko učinkovito odpravijo ponavljajoče se in preoblikovane odgovore na poizvedbe strank, ki se ponavljajo. V LiveAgentu lahko določite neomejeno število pripravljenih odgovorov in jih omogočite vsemu podpornemu osebju na splošno ali za posamezne oddelke. Vsa sporočila so lahko povezana z določenimi ključnimi besedami, zato je težko najti pravo sporočilo. Agenti lahko sami določijo svoja sporočila v pločevinkah in prilagodijo svoje delovne tokove in potrebe.

Izvedite več o pripravljenih odgovorih v LiveAgent.

Pripravljena sporočila
Primer sporočil v pločevinkah

FAQ

Kaj je pripravljen odziv?

Pripravljen odgovor je niz pripravljenih odgovorov na pogosto zastavljena vprašanja. Na področjih, kot sta služba za stranke ali tehnična podpora, je odziv v pločevinkah lahko zelo učinkovita rešitev tako za stranko kot za zastopnika, saj zagotavlja hitre odgovore in prihrani čas.

Kako uporabiti pripravljene odgovore?

V LiveAgent lahko določite neomejeno število že pripravljenih odgovorov. Tako pripravljeni odgovori vam bodo omogočili hitrejše odgovore na ponavljajoča se vprašanja. Posledično agenti veliko hitreje opravljajo svoje delo, saj pošiljajo že pripravljena ali rahlo prilagojena sporočila.

Kje najti pripravljene odgovore v LiveAgent?

Pripravljen odziv LiveAgent na plošči najdete tako, da odprete razdelek “Konfiguracije”, nato izberete zavihek “Avtomatizacija” in kliknete “Odprti odziv”. Odzivi so lahko na voljo celotnemu podpornemu osebju ali samo izbranim službam.

Nazaj na Slovar Ustvarite račun BREZPLAČNO

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×

Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico