Brezplačen preizkus

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Predloge
  • Predloge follow up emailov za ponujanje storitev za stranke

Predloge follow up emailov za ponujanje storitev za stranke

Storitev za stranke je ključen del vsakega uspešnega podjetja, ne glede na vrsto panoge. Vendar, izjemna storitev za stranke in podpora nista samo odgovarjanje na strankina vprašanja ali razrešitve njihovih težav. Zagotoviti morate, da so stranke srečne in zadovoljne z izidom, zato je dosledno spremljanje ključnega pomena. Vendar se za veliko podjetij podpora strankam konča po obravnavani zahtevi. Čeprav je spremljanje dokaj enostavna naloga, je velikokrat zanemarjeno. Glede na zadnje SuperOfficevo referenčno poročilo o storitvah za stranke:

  • 62% podjetij se na nadaljno elektronsko pošto ne odziva.
  • 90% podjetij strankam ne da vedeti oziroma ne obvesti stranke, da je ta dobila elektronsko pošto.
  • 97% podjetij ne pošlje follow-up elektronske pošte, da bi videli, ali so stranke zadovoljne z odgovorom.
follow-up elektronska pošta za spremljanje storitev za stranke Bria
Follow-up elektronska pošta za spremljanje storitev za stranke Bria

Moč follow-up email predlog

Nadaljnje spremljanje prek elektronske pošte, ima velik vpliv na izkušnjo stranke. To je nekaj, kar majhna podjetja pogosto razumejo in uporabljajo njim v prid, ampak večja združenja na to rada pozabijo. Nadaljnja email sporočila, poslana takoj po komunikaciji s stranko, lahko:

  • Razveselite stranke tako, da pokažete, da vam ni vseeno in ste predani zagotavljanju njihovega nenehnega zadovoljstva.
  • izboljšajte skupno izkušnjo storitev za stranke
  • Ponovno vzpostavite stik s stranko in si s ponudbo proaktivne podpore zagotovite nadaljnjo komunikacijo.
  • Oglasujte svoje samopostrežne možnosti in vodite stranke h koristnim virom.
  • Promovirajte dragocene vpoglede v povratne informacije strank.

Design your own templates

LiveAgent gives you the power to design your<br /> own customer email templates, thus<br /> helping you improve customer service.<br /> Curious about all the opportunities?

Try LiveAgent

10 predlog follow-up emailov/strong>

Bodisi gre za obveščanje strank o njihovem statusu prošnje, vprašanja o povratnih informacijah, ali ponujanje proaktivne pomoči po razrešitvi, ekipa za podporo strankam ne sme podcenjevati follow-up emailov.

Follow-up email o posodobitvi zadeve

Proaktivni follow-up email

Follow-up email po pozitivni izkušnji s storitvijo

Follow-up email po negativni izkušnji s storitvijo

Spodbudni follow-up email

Follow-up email, ko ni odziva

Follow-up email o prekinitvi podpore

Follow-up email za pridobivanje povratnih informacij

Follow-up email kot povabilo k sodelovanju v anketi

Follow-up email po splošni težavi na ravni podjetja

Follow-up emaili za stranke – Pogosto postavljena vprašanja

Zakaj je follow-up pomemben pri delu s strankami?

Ko se odzovete na vprašanje stranke, morate preveriti status težave. S preverjanjem zagotovite, da je težava pravilno obravnavana.

Kaj moram napisati v follow-up email?

Follow-up email se pošlje nekomu, ki vam je postavil vprašanje (ali nekomu, ki ste mu ponudili določeno storitev) in ga vprašate, če še lahko kaj storite za njega. Ta vrsta elektronske pošte velikokrat razširi področje dela, ki ga ponuja vaše podjetje ali vašim strankam ponuja dodatna izdelke ali storitve. Follow-up email bi naj poslali strankam, ki so opravili nakup ali so bili v kakršnemkoli stiku z vašim podjetjem.

Kakšen naj bi bil follow-up email po tem, ko se je stranka pritožila?

Na pritožbo stranke se lahko odzovete z emailom, v katerem sprašujete o povratnih informacijah o tem, kako dobro je bila težava razrešena in s ponudbo, da težavo odpravite, če stranka to želi.

Preizkusi LiveAgent še danes​

Ponujamo storitve prenosa iz večine priljubljenih rešitev za pomoč uporabnikom.

več kot 3.000 ocen Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Zakaj je follow-up pomemben pri delu s strankami?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Ko se odzovete na vprašanje stranke, morate preveriti status težave. S preverjanjem zagotovite, da je težava pravilno obravnavana.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kaj moram napisati v follow-up email?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Follow-up email se pošlje nekomu, ki vam je postavil vprašanje (ali nekomu, ki ste mu ponudili določeno storitev) in ga vprašate, če še lahko kaj storite za njega. Ta vrsta elektronske pošte velikokrat razširi področje dela, ki ga ponuja vaše podjetje ali vašim strankam ponuja dodatna izdelke ali storitve. Follow-up email bi naj poslali strankam, ki so opravili nakup ali so bili v kakršnemkoli stiku z vašim podjetjem.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kakšen naj bi bil follow-up email po tem, ko se je stranka pritožila?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Na pritožbo stranke se lahko odzovete z emailom, v katerem sprašujete o povratnih informacijah o tem, kako dobro je bila težava razrešena in s ponudbo, da težavo odpravite, če stranka to želi.” } }] }
Nazaj na predloge Ustvarite račun BREZPLAČNO

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×

Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico