Predloge storitve za stranke so koristno orodje za izboljšanje učinkovitosti odzivanja na e-poštna sporočila s strani podjetij. Številke kažejo, da se veliko podjetij sploh ne odzove na e-poštna sporočila. LiveAgent je programska oprema za pomoč strankam, ki ponuja številne funkcije in integracije s socialnimi omrežji. Vključuje tudi predloge e-poštnih sporočil za različne scenarije. E-pošta še vedno ostaja najmočnejše prodajno in marketinško orodje.
S podpisom potrjujem Pogoji in določila in Politika zasebnosti .
E-pošta še vedno ostaja eden glavnih kanalov storitev za stranke za ogromno število potrošnikov. Vsako podjetje pa ne vloži veliko truda v hitre in strokovne odzive – nekateri se pravzaprav sploh ne odzovejo. Raziskava, ki jo je izvedel SuperOffice, je pokazala, da 62 % podjetij ne odgovarja na e-poštna sporočila storitev za stranke, 90 % strank ne obvesti, da je bilo e-poštno sporočilo prejeto, 97 % pa ne sledi, ali so stranke zadovoljne z odgovorom.
While it’s nearly impossible to hand-craft each and every email to prospects or current customers, using customer service templates that cover a variety of scenarios can be of great help to customer service teams, especially those having to deal with a huge amount of emails. With templates as a starting block, your agents can help more customers in less time and less stress, and ensure they provide a consistent service.
Izdelava lastne knjižnice vzorčnih e-poštnih predlog storitve za stranke je lahko zahtevna in zamudna. Tukaj je nekaj preizkušenih e-poštnih predlog, ki temeljijo na 10 različnih scenarijih, ki jih lahko vaša skupina za podporo uporabi in po potrebi prilagodi pri interakciji s strankami in potencialnimi strankami.
Sorry we haven’t gotten back to you yet. We are currently experiencing a high volume of support requests and appreciate your patience as we work to provide the highest level of support to each customer. Rest assured, one of our agents will follow up with you as soon as possible.
Regards,
[YOUR SIGNATURE]
Industrija storitev za stranke je ena najhitreje rastočih na svetu. S pomočjo programske opreme za pomoč strankam boste lahko spremljali več kot en pogovor hkrati in naredili več v enem dnevu.
Ko odgovarjate na pritožbo stranke, poskrbite, da boste obravnavali zadevno težavo in uporabite ime stranke. Če se želite ustrezno odzvati, uporabite tudi profesionalen ton, hkrati pa bodite prijazni in vljudni.
Dobra storitev za stranke je pomemben del uspešnega poslovanja. Lahko izboljša ugled vašega podjetja in pomaga obdržati vaše stranke.
Ready to put your customer service templates to use?
LiveAgent is the most reviewed and #1 rated customer service software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.
Predstavitev klepeta v živo LiveAgent
Klepeta v živo podjetjem omogočajo hitro in prilagojeno podporo ter povečajo učinkovitost in zadovoljstvo strank. LiveAgent je primer platforme, ki ponuja številne prednosti klepeta v živo za podjetja.
Poglobitev v programsko opremo vstopničnega sistema
Oprema vstopničnega sistema pomaga podjetjem slediti in reševati težave ter izboljšuje zadovoljstvo strank in produktivnost zaposlenih. LiveAgent je zanesljiva in prilagodljiva možnost.
Kako klepetati na poti z aplikacijo LiveAgent za Android
LiveAgentova aplikacija za klepet v živo za Android omogoča agentom za podporo strankam prilagodljivost in udobje pri klepetanju na poti. Aplikacija omogoča tudi večopravilnost in upravljanje več klepetov hkrati, kar izboljšuje produktivnost in hitrost reševanja.
LiveAgent | Programska oprema klicnega centra v vaši službi za pomoč uporabnikom
Tehnologija IVR omogoča neposredno komunikacijo med strankami in podpornim osebjem, kar izboljšuje zadovoljstvo strank in zmanjšuje stroške podjetja.
Cenimo vašo nedavno prijavo za LiveAgent.
Na vaš e-poštni naslov bo poslano sporočilo s podatki za prijavo takoj po namestitvi vašega računa.
Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.
Na voljo smo v več terminih