Brezplačen preizkus

Predloge storitve za stranke

E-pošta še vedno ostaja eden glavnih kanalov storitev za stranke za ogromno število potrošnikov. Vsako podjetje pa ne vloži veliko truda v hitre in strokovne odzive – nekateri se pravzaprav sploh ne odzovejo. Raziskava, ki jo je izvedel SuperOffice, je pokazala, da 62 % podjetij ne odgovarja na e-poštna sporočila storitev za stranke, 90 % strank ne obvesti, da je bilo e-poštno sporočilo prejeto, 97 % pa ne sledi, ali so stranke zadovoljne z odgovorom.

Čeprav je skoraj nemogoče ročno izdelati vsako e-pošto potencialnim ali trenutnim strankam, je uporaba predlog storitve za stranke, ki pokrivajo različne scenarije, lahko v veliko pomoč skupinam za pomoč strankam, zlasti tistim, ki se morajo ukvarjati z ogromno količino e-pošte. S predlogami kot začetnim blokom lahko vaši agenti pomagajo več strankam v krajšem času in manj stresa ter zagotovijo, da zagotavljajo dosledno storitev.

Predloge storitve za stranke
Primer e-poštnih zahtevkov v LiveAgentu

Prednosti uporabe e-poštnih predlog storitve za stranke

  • Prihranite čas in izboljšajte učinkovitost agenta. Uporaba predlog za storitve za stranke pri odgovarjanju strankam bo vaši skupini za podporo prihranila potrebe po ustvarjanju individualnih odzivov, optimizirala njihov čas in izboljšala učinkovitost.
  • Zmanjšajte število človeških napak. S pripravljenimi, preizkušenimi predlogami e-poštnih odgovorov za podporo strankam lahko odpravite človeško napako in odpravite tveganje pošiljanja napačnih sporočil, ki bi lahko zmotila stranke.
  • Ohranite dosledna sporočila podjetja. Predloge e-pošte storitve za stranke zagotavljajo, da so vsi v vaši skupini za podporo na isti strani, medtem ko je glas vaše blagovne znamke prisoten v vsaki interakciji s stranko.

Običajne e-poštne predloge storitve za stranke

Izdelava lastne knjižnice vzorčnih e-poštnih predlog storitve za stranke je lahko zahtevna in zamudna. Tukaj je nekaj preizkušenih e-poštnih predlog, ki temeljijo na 10 različnih scenarijih, ki jih lahko vaša skupina za podporo uporabi in po potrebi prilagodi pri interakciji s strankami in potencialnimi strankami.

Predloga e-pošte za samodejni odgovor

Prijava s predlogo storitve za stranke

Predloga e-poštne zahvale

Predloga elektronske pošte za odgovor jezne stranke

E-poštna predloga za odgovor zadovoljni stranki

Predloga elektronske pošte za odgovor na pritožbo stranke

Predloga elektronske pošte z zamudo pri odgovoru

Predloga za nadaljnjo e-pošto

E-poštna predloga z opomnikom za obnovitev

E-poštna predloga za vračilo kupnine

Pogosto zastavljena vprašanja

Kako lahko izboljšate storitve za stranke v vašem podjetju?

Industrija storitev za stranke je ena najhitreje rastočih na svetu. S pomočjo programske opreme za pomoč strankam boste lahko spremljali več kot en pogovor hkrati in naredili več v enem dnevu.

Kako napišete e-pošto za strokovno pomoč strankam?

Ko odgovarjate na pritožbo stranke, poskrbite, da boste obravnavali zadevno težavo in uporabite ime stranke. Če se želite ustrezno odzvati, uporabite tudi profesionalen ton, hkrati pa bodite prijazni in vljudni.

Zakaj bi se morali osredotočiti na dobre storitve za stranke?

Dobra storitev za stranke je pomemben del uspešnega poslovanja. Lahko izboljša ugled vašega podjetja in pomaga obdržati vaše stranke.

Ready to put your customer service templates to use?

LiveAgent is the most reviewed and #1 rated customer service software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.

Free Trial
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Kako lahko izboljšate storitve za stranke v vašem podjetju?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Industrija storitev za stranke je ena najhitreje rastočih na svetu. S pomočjo programske opreme za pomoč strankam boste lahko spremljali več kot en pogovor hkrati in naredili več v enem dnevu.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kako napišete e-pošto za strokovno pomoč strankam?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Ko odgovarjate na pritožbo stranke, poskrbite, da boste obravnavali zadevno težavo in uporabite ime stranke. Če se želite ustrezno odzvati, uporabite tudi profesionalen ton, hkrati pa prijazni in vljudni. ” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Zakaj bi se morali osredotočiti na dobre storitve za stranke?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Dobra storitev za stranke je pomemben del uspešnega poslovanja. Lahko izboljša ugled vašega podjetja in pomaga obdržati vaše stranke.” } }] }
Back to Templates Create account for FREE

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×
Schedule a one-on-one call and discover how LiveAgent can benefit your business.

We’re available on multiple dates

Schedule a demo