Funkcije priponk je odlična za izboljšanje poteka dela in komunikacije, ker omogoča uporabnikom lepljenje posnetkov zaslona z napakami ali pa deljenje videov in komunikacije. Opisovanje težave je ena stvar, fotografija (ali video) pa pove več, kot tisoč besed.
Kako deluje
LiveAgent omogoča uporabnikom vnašati datoteke (slike, glasovne datoteke, video, dokumente) v:
- Vstopnična polja (elektronska sporočila)
- Klepetne seje
- Kontaktne obrazce
- Članke v bazi znanja
Uporabnik lahko za deljenje datotek tudi klikne na ikono Pripni
Podprti formati datotek
Trenutno so podprti vsi formati datotek, vključno z:
- JPG
- PNG
- Doc
- Txt
- Py
- Mp4
- GIF
Omejevanje formatov datotek
Če želite preprečiti, da bi uporabniki v kontaktne obrazce in seje klepeta nalagali določen tip datotek, to lahko storite v nastavitvah LiveAgent.
To storite takole:
- Prijavite se v LiveAgent
- Kliknite na Configuration (gumb “zobnik” v meniju na levi)
- Kliknite na Protection
- Kliknite na Settings
- Poščite “Allowed file types” (moralo bi biti prvo tekstovno polje)
f. Formati, ki so na seznamu in so ločeni z vejico, bodo podprti (formati, ki jih ni na seznamu, niso podprti, zato vam stranke ne bodo mogle pošiljati datotek v nepodprtih formatih)
g. Z drsnikom se pomaknite na dno strani in kliknite Save
Omejitve velikosti datotek
Največja velikost priponk klepetne seje ali vstopnice je 128MB. Vendar pazite. Zelo verjetno vaš ali strankin klient za elektronsko pošto ne bo podpiral pošiljanja datotek, ki so večje od 20MB (to je priporočena velikost za priponke).
Priponke v poljih vstopnic (elektronska sporočila)
Če želite formatirati vaša elektronska sporočila, zna biti to zapleteno — še posebej, če želite vstaviti slike na posebno mesto v sporočilu. Z LiveAgent pa lahko vstavljate slike z gumbom za vnos slike.
Dodatne informacije o priponkah vstopnic:
- Omejitev formatov datotek, ki jih lahko pošiljate po elektronski pošti, ni

Priponke v klepetni seji
LiveAgent pripomoček za klepet v živo podpira priponke vseh vrst, če pa želite, pa lahko po zgornjem postopku omejite, katere tipe datotek lahko stranke prenašajo.

Dodatne informacije o priponkah pri klepetu v živo:
- Prenos datotek je podprt tudi v internih klepetnih sejah, kar olajša sodelovanje in deljenje datotek med sodelavci.
- Funkcija “Primi & spusti” se lahko uporablja pri internih in eksternih sejah klepeta
Priponke v kontaktnih obrazcih
Naši kontaktni obrazci podpirajo priponke vseh vrst, če pa želite, pa lahko po zgornjem postopku omejite, katere tipe datotek lahko stranke prenašajo.
Dodatne informacije o prilogah v kontaktnih obrazcih:
- Funkcija “Primi & spusti” se lahko uporablja pri kontaktnih obrazcih
Priponke v člankih baze znanja
Obogatitev člankov baze znanja s priponkami bo v očeh strank pomenilo dodatno vrednost. Posledično boste prejemali manj vstopnic, zadovoljstvo vaših strank pa bo večje.

Dodatne informacije o priponkah v člankih:
- Funkcija “Primi in spusti” se lahko uporabi
Spoznajte več o formatiranju člankov in priponkah
Send attachments with ease
Use our drag and drop feature to easily send attachments on live chat, or email. Try it today. No credit card required.
Kako uporabiti vtičnik za Instagram v storitvi LiveAgent
LiveAgent je programska oprema za upravljanje e-pošte in pomoč strankam ter omogoča integracije in alternative. Obstaja brezplačna preskusna različica.
Predstavitev klepeta v živo LiveAgent
Klepeta v živo podjetjem omogočajo hitro in prilagojeno podporo ter povečajo učinkovitost in zadovoljstvo strank. LiveAgent je primer platforme, ki ponuja številne prednosti klepeta v živo za podjetja.
Poglobitev v programsko opremo vstopničnega sistema
Oprema vstopničnega sistema pomaga podjetjem slediti in reševati težave ter izboljšuje zadovoljstvo strank in produktivnost zaposlenih. LiveAgent je zanesljiva in prilagodljiva možnost.
Kako klepetati na poti z aplikacijo LiveAgent za Android
LiveAgentova aplikacija za klepet v živo za Android omogoča agentom za podporo strankam prilagodljivost in udobje pri klepetanju na poti. Aplikacija omogoča tudi večopravilnost in upravljanje več klepetov hkrati, kar izboljšuje produktivnost in hitrost reševanja.