Če ste sčasoma prejeli veliko število zahtevkov, jim je res težko slediti in najti tistega, ki ga potrebujete. Zato imamo na voljo funkcijo filtrov, ki vam pomaga organizirati delo.
V razdelku Zahtevki lahko ustvarite filtre za razvrščanje zahtevkov glede na vaše pogoje. Ustvarite lahko kategorije in pustite, da se želeni zahtevki preusmerijo vanje.
Filtri
Primer
Ustvarite lahko novo kategorijo z imenom »Potreben je odgovor« s pogoji filtriranja: Novo + Odprto + Preloženo, da si lahko ogledate vse zahtevke, ki potrebujejo vaš odgovor, v eni čisti kategoriji.
Seznam pogojev za filtre:
Status:
- Odgovorjeni
- Klicanje
- Klepetanje
- Nezaželena pošta
- Izbrisano
- Novo
- Odpri
- Razrešeno
- Preloženo
Vir:
- Gumb za klepet
- Kontaktni obrazec
- Elektronska pošta
- Facebook sporočilo
- Vabilo
- Forum
- Predlog
- Klic
- Pripomoček za klicanje
- Zadeva
- Zahtevano od
- Dodeljeno
- Ni dodeljeno
- Oddelek
- Oddelek (izklj.)
- Sporočilo je dodal
- Sporočilo
- Ustvarjeno
- Spremenjeno
- Raven SLA
- Kategorija predloga
- Kategorija foruma
- Oznake
- Oznake izklj.
- Platforma
- Status naročila
- Prednostna naloga
- Status
- Kategorija
- Url
- Poštni naslov
- Vaš položaj
- Podjetje
Search for tickets with ease
Filter tickets by channel, customer, or any other custom filter to make searching easier. Try it today for free. No credit card required.
Viri v bazi znanja
Preberite več podrobnosti
Odkrijte vse funkcije LiveAgent, celovite večkanalne programske opreme za pomoč uporabnikom. Naša platforma vključuje vstopnični sistem, upravljanje z zahtevki, samodejno dodeljevanje, revizijske dnevnike in še več, da optimizirate podporo strankam. Preberite več o zmožnostih, ki povečujejo učinkovitost vašega poslovanja in zadovoljstvo strank.