Filtri

Če ste sčasoma prejeli veliko število zahtevkov, jim je res težko slediti in najti tistega, ki ga potrebujete. Zato imamo na voljo funkcijo filtrov, ki vam pomaga organizirati delo.

V razdelku Zahtevki lahko ustvarite filtre za razvrščanje zahtevkov glede na vaše pogoje. Ustvarite lahko kategorije in pustite, da se želeni zahtevki preusmerijo vanje.

FiltriFiltri

Primer

Ustvarite lahko novo kategorijo z imenom »Potreben je odgovor« s pogoji filtriranja: Novo + Odprto + Preloženo, da si lahko ogledate vse zahtevke, ki potrebujejo vaš odgovor, v eni čisti kategoriji.

Seznam pogojev za filtre:

Status:

  • Odgovorjeni
  • Klicanje
  • Klepetanje
  • Nezaželena pošta
  • Izbrisano
  • Novo
  • Odpri
  • Razrešeno
  • Preloženo

Vir:

  • Gumb za klepet
  • Kontaktni obrazec
  • Elektronska pošta
  • Facebook
  • Facebook sporočilo
  • Vabilo
  • Forum
  • Predlog
  • Klic
  • Pripomoček za klicanje
  • Twitter
  • Zadeva
  • Zahtevano od
  • Dodeljeno
  • Ni dodeljeno
  • Oddelek
  • Oddelek (izklj.)
  • Sporočilo je dodal
  • Sporočilo
  • Ustvarjeno
  • Spremenjeno
  • Raven SLA
  • Kategorija predloga
  • Kategorija foruma
  • Oznake
  • Oznake izklj.
  • Platforma
  • Status naročila
  • Prednostna naloga
  • Status
  • Kategorija
  • Url
  • Poštni naslov
  • Vaš položaj
  • Podjetje

Search for tickets with ease

Filter tickets by channel, customer, or any other custom filter to make searching easier. Try it today for free. No credit card required.

Viri v bazi znanja

Preberite več podrobnosti

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×
Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico