Če ste sčasoma prejeli veliko število zahtevkov, jim je res težko slediti in najti tistega, ki ga potrebujete. Zato imamo na voljo funkcijo filtrov, ki vam pomaga organizirati delo.
V razdelku Zahtevki lahko ustvarite filtre za razvrščanje zahtevkov glede na vaše pogoje. Ustvarite lahko kategorije in pustite, da se želeni zahtevki preusmerijo vanje.
Filtri
Primer
Ustvarite lahko novo kategorijo z imenom »Potreben je odgovor« s pogoji filtriranja: Novo + Odprto + Preloženo, da si lahko ogledate vse zahtevke, ki potrebujejo vaš odgovor, v eni čisti kategoriji.
Seznam pogojev za filtre:
Status:
- Odgovorjeni
- Klicanje
- Klepetanje
- Nezaželena pošta
- Izbrisano
- Novo
- Odpri
- Razrešeno
- Preloženo
Vir:
- Gumb za klepet
- Kontaktni obrazec
- Elektronska pošta
- Facebook sporočilo
- Vabilo
- Forum
- Predlog
- Klic
- Pripomoček za klicanje
- Zadeva
- Zahtevano od
- Dodeljeno
- Ni dodeljeno
- Oddelek
- Oddelek (izklj.)
- Sporočilo je dodal
- Sporočilo
- Ustvarjeno
- Spremenjeno
- Raven SLA
- Kategorija predloga
- Kategorija foruma
- Oznake
- Oznake izklj.
- Platforma
- Status naročila
- Prednostna naloga
- Status
- Kategorija
- Url
- Poštni naslov
- Vaš položaj
- Podjetje
Search for tickets with ease
Filter tickets by channel, customer, or any other custom filter to make searching easier. Try it today for free. No credit card required.
Viri v bazi znanja
Preberite več podrobnosti
Upravljanje vsebin vs upravljanje znanja
Upravljanje vsebin se osredotoča na ustvarjanje, organiziranje in objavo digitalnih vsebin, medtem ko se upravljanje znanja osredotoča na zajemanje, organiziranje in deljenje znanja znotraj organizacije. Obe sta ključni za učinkovito upravljanje informacij in spodbujanje rasti in inovacij v organizaciji.