Brezplačen preizkus

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Hibridni tok zahtevkov

Hibridni tok zahtevkov je funkcija službe za pomoč uporabnikom, ki agentom za podporo strankam omogoča, da spremljajo pot stranke po ločljivosti zahtevkov po več kanalih v isti niti zahtevkov. Če stranka na primer začne pogovor v klepetu v živo, kasneje pa sledi e-pošti ali telefonu, bodo vse tri interakcije dostopne v istem toku zahtevkov.

Zakaj je hibridni tok zahtevkov sploh potreben?

Imeti službo za pomoč uporabnikom s funkcijo hibridnega pretoka zahtevkov je lahko zelo koristno, ker:

Katere kanale podpira?

Uporabniki LiveAgent lahko pogovor nadaljujejo v isti hibridni niti zahtevka prek:

Connect the dots with ease

Get a complete overview of the customer’s resolution journey, even across different channels. Try it today. No credit card required.

Start free trial

Kako je videti hibridni tok zahtevkov/kako deluje v praksi?

Hibridno nit zahtevkov lahko primerjamo s pogovorom prek sistema Facebook messenger. Ogledate si lahko izmenjana besedilnih sporočil, pa tudi dejstvo, da je potekal video klic ali glasovni klic.

Hibridni tok zahtevkov

Vendar LiveAgent nadaljuje in svojim uporabnikom zagotavlja posnetke klicev, ki jih je mogoče kadar koli predvajati. Če hibridni tok zahtevkov vsebuje e-pošto, klepete v živo ali sporočila v družabnih omrežjih, jih prikaže neposredno v niti.

Oglejte si ta video, da vidite, kako deluje:

https://youtu.be/8BGETbM52io

Kako lahko izkoristite prednosti hibridnega toka zahtevkov?

V bistvu hibridni tok zahtevkov izboljšuje izkušnjo strank. Izboljšanje kupčeve izkušnje vodi do višjih ravni zadovoljstva strank, kar je eden najboljših načinov za večjo prodajo, manjše odpovedi,  in pridobivanje zvestih kupcev z visoko življenjsko vrednostjo.

Hibridni tok zahtevkov
Vljudnostna slika SuperOffice

Kako torej k temu prispeva hibridni tok zahtevkov? Kot že rečeno, odpravlja zmedo, izboljšuje učinkovitost agentov, pospešuje odzivne čase in zagotavlja celovit pregled poti vsakega kupca pri reševanju težav.

Oglejmo si podrobneje vsako od teh točk.

Odpravljanje zmede

Bodimo iskreni, povezovanje pik je lahko težka naloga brez hibridnega toka zahtevkov. Če je stranka navdušena nad uporabo različnih kanalov za komunikacijo z vašim podjetjem, lahko vaši agenti zlahka pozabijo, kaj je bilo rečeno in dogovorjeno.

Na primer, en agent lahko stranki pomaga na Twitterju in se strinja, da ji vrne kupnino, nato pa gre na dopust. Če bi se stranka odločila za nadaljnje vračilo kupnine po e-pošti, prevzemni agent ne bi vedel, o čem stranka govori (do tega pride, če ne bi imel dostopa do hibridnih tokov zahtevka).

To lahko ustvari nekaj neprijetnih situacij za vaše agente in celo povzroči odliv strank. V resnici je glede na raziskavo podjetja Gladly 54% kupcev reklo, da bi dan raje preživeli v mokrih nogavicah, kot da bi znova in znova ponavljali kaj rabijo [agentom za storitve strankam], kar pove veliko.

Hibridni tok zahtevkov
Vljudnostna slika HubSpot Research

Izboljšanje učinkovitosti agentov

Hibridni tok zahtevkov je tudi odličen za učinkovitost agentov. Če obstaja tok, agentom ni treba zapravljati časa za iskanje določenih zahtevkov, v primeru da pride do zgoraj omenjenega scenarija.

S hibridnim tokom zahtevkov je vse shranjeno na enem mestu, kar olajša razumevanje zahtev strank.

klepet v živo-ugodnosti-CRM-LiveAgent

Pospeši odzivni čas

Ko lahko agenti na enem mestu vidijo vsa sporočila o isti težavi, jim ne bo treba izgubljati časa z iskanjem dodatnih informacij. S tem ne samo, da so vaši agenti videti bolj razgledani, ampak tudi pospešijo odzivne čase, ki je eden od dejavnikov, ki močno vpliva na zadovoljstvo strank.

V bistvu hitrejše ko je reševanje problema, bolje je.

Hibridni tok zahtevkov
Vljudnostna slika Astute

Celovit pregled poti vsakega kupca pri reševanju težav

Ta točka povzema vse zgoraj omenjene koristi. Hibridni tok zahtevkov agentom omogoča boljše razumevanje strank in njihovih težav. To ima za posledico boljše izkušnje strank, več zadovoljstva, več priporočil in večjo prodajo.

Razvrstitev agentov

Viri baze znanja

Če želite izvedeti več o funkcijah, ki so na voljo v programski opremi vstopničnega sistema LiveAgent, si oglejte te članke ali naš videoposnetek o predstavitvi izdelkov.

https://youtu.be/3zYfDwqNj0U

Ste pripravljeni preizkusiti naš hibridni tok zahtevkov?

Odkrijte, kako enostavno je z LiveAgent zagotoviti osebno, pravočasno in dobro podprto podporo. Začnite svoj brezplačni 14-dnevni preizkus še danes.Kreditna kartica ni potrebna.

Preizkusi LiveAgent še danes​

Ponujamo storitve prenosa iz večine priljubljenih rešitev za pomoč uporabnikom.

več kot 3.000 ocen Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Vprašanje”, “name”: “Kaj je hibridni tok zahtevkov?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Odgovor”, “text”: “Hibridni tok zahtevkov je funkcija službe za pomoč uporabnikom, ki agentom za podporo strankam omogoča, da spremljajo pot stranke po ločljivosti zahtevkov po več kanalih v isti niti zahtvekov” } }, { “@type”: “Vprašanje”, “name”: “Kako je videti hibridni tok zahtevkov/kako deluje v praksi?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Odgovor”, “text”: “Če stranka začne pogovor v klepetu v živo, kasneje pa po e-pošti ali telefonu, bodo vse tri interakcije dostopne v istem toku zahtevka.” } }, { “@type”: “Vprašanje”, “name”: “Kako lahko izkoristite prednosti hibridnega toka zahtevkov?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Odgovor”, “text”: “V bistvu hibridni tok zahtevkov izboljšuje izkušnjo strank. Izboljšanje kupčeve izkušnje vodi do višjih ravni zadovoljstva strank, kar je eden najboljših načinov za večjo prodajo, manjše odpovedi,  in pridobivanje zvestih kupcev z visoko življenjsko vrednostjo.” } }] }

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×

Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico