Partner
Kaj je Twitter?
Twitter je spletno mesto za mikroblogiranje in socialne medije, ki ga uporabljajo milijoni ljudi po vsem svetu. Uporabniki komunicirajo prek kratkih sporočil, imenovanih Tviti, kjer lahko delijo besedilo in različne medije za interakcijo s svojimi privrženci. Podjetja in podjetja Twitter uporabljajo tudi za promocijo svojih izdelkov, interakcijo s strankami ali njihovo podporo.
Twitter je lahko odlično orodje za vašo ekipo za podporo strankam. To lahko poveča zadovoljstvo strank, vaši agentu pa vam lahko pomagajo v realnem času, namesto da obravnavajo samo e-pošto ali telefonske klice.
Kako ga lahko uporabite?
S Twitterjem ustvarite poslovni račun in delite svoje izdelke ali storitve. Twitter se lahko uporablja tudi kot zmogljiv kanal za pomoč strankam s pravo programsko opremo in znanjem. Povezovanje Twitterja z LiveAgentom vam lahko prinese še en način, da dosežete svoje stranke in ustvarite ime za svoje podjetje.
Po vključitvi Twitterja bo vaša mapa »Prejeto« spremljala sporočila in tvite iz vašega računa.
Zdaj lahko določite svoj seznam poizvedb – spremljanje tvitov, ustvarjenih na Twitterju. Tukaj je nekaj primerov, kako iskati določene tvite in jih spremeniti v zahtevke:
Primer | Najdi tvite… |
---|---|
iskanje po twitterju | ki vsebujeta »twitter« in »search«. To je privzeti operater |
“vesele urice” | ki vsebuje natančen izraz “vesele urice” |
ljubezen ALI sovraštvo | ki vsebujejo “ljubezen” ali “sovraštvo” (ali oboje) |
pivo -koren | vsebuje “pivo”, ne pa “koren” |
#haiku | vsebuje hashtag “haiku” |
od:twitterapi | poslano od uporabnika @twitterapi |
za:twitterapi | poslano uporabniku @twitterapi |
kraj:opentable:2 | o kraju z OpenTable ID 2 |
kraj:247f43d441defc03 | o kraju s Twitter ID 247f43d441defc03 |
@twitterapi | omenjeno @twitterapi |
superjunak od: 2011-05-09 | ki vsebuje “superjunaka” in poslano od datuma “2011-05-09” (leto-mesec-dan). |
twitterapi do: 2011-05-09 | ki vsebuje “twitterapi” in poslano pred datumom “2011-05-09”. |
film -strašno 🙂 | ki vsebuje “film”, vendar ne “strašljivo” in s pozitivnim odnosom. |
let 🙁 | ki vsebuje “let” in z negativnim odnosom. |
promet ? | vsebuje “promet” in postavlja vprašanje. |
smešen filter: povezave | ki vsebuje “smešno” in z URL -jem. |
vir novic: tweet_button | vsebuje “novice” in vneseno prek gumba Tweet |
Prednosti
- Spremljajte tvite in sporočila v realnem času
- Vse se upravlja s sistemom zahtevkov
- Ena rešitev, opremljena s funkcijami, ki upravlja vaše družbene medije
Kako integrirati Twitter z LiveAgentom
LiveAgent vključuje domačo integracijo za vaše račune Twitter. Preprosto pojdite v svoj račun LiveAgent, odprite Konfiguracija in poiščite Twitter na levi plošči ali na glavnem zaslonu.

Najprej je treba omogočiti Twitter. To lahko storite s klikom na oranžni gumb v razdelku. LiveAgent se bo po tem znova zagnal.

Nato pojdite na račune Twitter. To je zavihek tik pod Twitterjem na levi plošči. Tukaj lahko dodate svoje račune za Twitter. Kliknite oranžni gumb Dodajte račun Twitter.

Odprlo se bo novo okno. Prijavite se v svoj račun Twitter in dovolite LiveAgentu, da upravlja vaše podatke in omogoči dostop do programske opreme vaše službe za pomoč.

Vaš račun Twitter je povezan in v razdelku bi ga morali videti na voljo. Zadnji korak je, da kliknete ikono svinčnika na desni strani.

Če želite dokončati integracijo, potrdite polje Status. To bo LiveAgentu omogočilo obdelavo vaših tvitov in jih spremenilo v zahtevke v vašem vstopničnem sistemu.

Končali ste. Pojdite naprej in preverite mapo »Prejeto«. Tam bi morali videti svoje tvite in odgovore svojih privržencev.


Zdaj vam ni treba preklapljati med aplikacijami in upravljati vse komunikacije s strankami iz nabiralnika LiveAgent. Dodajte več računov.
Kako integrirati Twitter z LiveAgentom prek Zapierja
Če želite, lahko Twitter integrirate z LiveAgentom prek Zapierja. Zapier je storitev, ki vam lahko pomaga pri integraciji dveh aplikacij. Integracija je preprosta in jo je mogoče izvesti v nekaj minutah.
Najprej boste potrebovali račun Zapier. Ustvarite ga lahko tukaj. Ko končate, pojdite na stran za integracijo LiveAgent + Twitter.

Pomaknite se navzdol po strani, dokler ne vidite razdelka za povezavo Twitter + LiveAgent v minutah. Tu lahko izberete sprožilce in dejanja. Sprožilec v eni programski opremi bo aktiviral dejanje v drugi. Zato razmislite, kaj želite, da stori vaša integracija, in izberite sprožilec in dejanje.
Kot primer za ta priročnik smo izbrali sprožilec Twitterja za novega sledilca in dejanje LiveAgent Dodaj novo stranko. To integracijo lahko uporabite za spremljanje mesečnih podatkov o uporabnikih, pridobivanje novih stikov za pogovore v nabiralniku skupine, prodajo ali trženje.
Za nadaljevanje kliknite modri gumb.

Zdaj je čas, da konfigurirate sprožilec. Prijavite se v svoj račun Twitter in Zapierju omogočite potrebna dovoljenja za obdelavo vaših podatkov.

Preverite, ali sprožilec deluje. Zapier bo preveril, ali imate v svojem računu Twitter na voljo sledilce in uporabnike, ter zbral podatke.

Po uspešnem preizkusu sprožilca nadaljujte s konfiguriranjem dejanja LiveAgent.
Tukaj morate izpolniti nekaj obrazcev. V polju E -pošta izberite možnost, kot je prikazano na spodnji sliki, ali razmislite o drugih možnostih, ki vam najbolj ustrezajo. V obeh primerih vam v polje za e -pošto ni treba izpolniti e -poštnega naslova.

Ko končate, naredite še zadnji preizkus integracije in preverite, ali deluje.

Deluje? Super! Zdaj bo vsak nov sledilec v Twitterju shranjen kot stik v vašem vstopničnem sistemu LiveAgent.


Vrnite se na stran Zapier in ustvarite več integracij za različne namene.
Frequently asked questions
Kaj je integracija Twitterja v LiveAgentu?
Integracija s Twitterjem ustvari nov zahtevek, kadar koli ste omenjeni v tvitu. Posledično se lahko vedno povežete s strankami in ostanete na tekočem iz enega vmesnika.
Kako integrirate Twitter z LiveAgentom?
1. Prijavite se v svoj račun LiveAgent
2. Kliknite Konfiguracije
3. Poiščite Twitter -& gt; Računi za Twitter -& gt; Dodaj račun Twitter
4. Povežite se
5. Kliknite Urejanje in potrdite polje Stanje
LiveAgent vam omogoča odlično podporo strankam prek Twitterja, saj preprosto upravlja z vašim računom. Hitrejše odgovore in boljše reševanje težav kupcev vam omogočata konkurenčno prednost. Programska služba LiveAgent omogoča boljšo varnost in močnejšo prisotnost blagovne znamke ter izboljšuje učinkovitost agentov. Integracija LiveAgent s Twitterjem vam omogoča prilagojene izkušnje s podporo brez težav in zadovoljstvo kupcev. Opravite brezplačni 14-dnevni preskus danes.
Twitter je lahko učinkovit kanal za stik s strankami, saj se počutijo bolj zaupanja vredno do podjetja, ki odgovarja na tvite. Čeprav le 3% tvitov o težavah s storitvami za stranke kliče uporabniško ime podjetja s simbolom @, je pričakovanje odzivnega časa stranke 1 ura. Uporaba Twitterja za stik s strankami je priljubljena, saj se 31% strank obrne na podjetje prek tega kanala. Najbolj zaželeni kanali za stik s strankami so klepet v živo, klicni center in uporaba službe za pomoč uporabnikom.
Podjetje za pomoč strankam ni povezano s Twitterjem. Na spletni strani Twitterja so navedeni kontakti za podporo strankam, vključno s klepetom, e-pošto in družbenimi mediji. Twitter nima podpore prek telefona. Obstajajo tudi sporazumi o ravni storitev za elektronsko pošto, klepet in klicni center. Na voljo je tudi baza znanja in druge povezave, vključno s profilom Instagram, Facebookom in Twitterjem.
Socialna podpora prek platform socialnih medijev je ključnega pomena za blagovne znamke, ki ciljajo na generacijo Y in Z, saj ti ljudje uporabljajo sodobne načine komuniciranja. LiveAgent omogoča socialno podporo preko Facebooka in Twitterja, kar poenostavi delo agentom in poveča zadovoljstvo strank.