Pavza

Vsakdo si mora občasno oddahniti. To lahko storite s funkcijo pavze, medtem ko grete na kavo ali poskrbite za osebne stvari. Med pavzo vas nihče ne bo motil, zato uživajte v mirnem trenutku in se vrnite, kadar ste pripravljeni.

LiveAgent ponuja možnost, da agenti in skrbniki vstopijo v način “Pavze”. Običajno se uporablja za izklop prejemanja zahtevkov, klepetov, and klicev, medtem ko ste za kratek čas zunaj pisarne (na primer kosilo ali odmor za kavo).

Primer

Ko agent zapusti pisarno za kratek premor (npr. kosilo, kava) s klikom na Pavza, račun agenta postane neaktiven – v njegov zaustavljen račun ne bodo prispeli zahtevki, klepeti ali klici. Ko se agent vrne s klikom Nadaljuj, se njegov račun spremeni v aktivni način. Zastopniku se ni treba odjaviti in prijaviti v svoj račun.

Čas, preživet v pavzi, se v delovnem poročilu agenta ne šteje kot delovni čas.

Need a short break?

Use the pause feature to make yourself unavailable for calls, incoming live chats, or high-priority tickets. Try it today. No credit card required.

Viri v bazi znanja

Preberite več podrobnosti

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×
Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico