Vsakdo si mora občasno oddahniti. To lahko storite s funkcijo pavze, medtem ko grete na kavo ali poskrbite za osebne stvari. Med pavzo vas nihče ne bo motil, zato uživajte v mirnem trenutku in se vrnite, kadar ste pripravljeni.
LiveAgent ponuja možnost, da agenti in skrbniki vstopijo v način “Pavze”. Običajno se uporablja za izklop prejemanja zahtevkov, klepetov, and klicev, medtem ko ste za kratek čas zunaj pisarne (na primer kosilo ali odmor za kavo).
Primer
Ko agent zapusti pisarno za kratek premor (npr. kosilo, kava) s klikom na Pavza, račun agenta postane neaktiven – v njegov zaustavljen račun ne bodo prispeli zahtevki, klepeti ali klici. Ko se agent vrne s klikom Nadaljuj, se njegov račun spremeni v aktivni način. Zastopniku se ni treba odjaviti in prijaviti v svoj račun.
Čas, preživet v pavzi, se v delovnem poročilu agenta ne šteje kot delovni čas.
Need a short break?
Use the pause feature to make yourself unavailable for calls, incoming live chats, or high-priority tickets. Try it today. No credit card required.
Viri v bazi znanja
LiveAgent je programska oprema za reševanje podpore strankam, ki nudi cenik, lastnosti, integracije, selitev podatkov, stanje sistema, dnevnik sprememb, podporo portal in zahtevo za predlog. Program omogoča agentom v živo deliti zahtevek preko internega klepeta. Zahtevek se šteje za razrešen, ko stranka ali agent pritisne gumb za rešitev. Poleg tega podjetje ponuja telefonske rešitve in spletne rešitve za podporo strankam ter sistema upravljanja pritožb. LiveAgent je zasebnostno zavezan in ima certifikate GDPR.