Brezplačen preizkus

Naredite to s platformo za vključevanje strank

Ugotovite, zakaj smo najbolje ocenjena programska oprema na trgu.

  • ✓ Brez stroškov namestitve  
  • ✓ Storitve za stranke 24/7    
  • ✓ Kreditna kartica ni potrebna    
  • ✓ Prekličite kadarkoli
Uporabljajo ga
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Play Wow button
Tour

Izkoristite programsko opremo za vključevanje strank

Programska oprema za vključevanje strank je programska oprema, ki upravlja komunikacijo s strankami prek različnih kanalov, kot so spletni klepet, e-pošta ali družbeni mediji. Platforma za vključevanje strank običajno vključuje funkcije, ki podpirajo večkanalno komunikacijo, 

  • SaaSworthy Fastest Growing Helpdesk Software Q1 2022
  • SourceForge Leader Winter 2022
  • slashdot leader winter
  • Capterra Best Value 2021
Men shaking hands - illustration

Investirajte v programsko opremo za vključevanje strank

Programska oprema za vključevanje strank se uporablja za ustvarjanje in ohranjanje pozitivnih odnosov s strankami. Če svojim strankam dosledno zagotavljate prijetno izkušnjo, je statistično bolj verjetno, da bodo postale zveste vaši blagovni znamki. Dejansko 96 % strank pravi, da je storitev za stranke pomembna pri njihovi izbiri, kateri blagovni znamki bodo postale zveste. Zveste stranke imajo svoje prednosti – štirikrat večja verjetnost je, da bodo vaše podjetje podprle z zagovorništvom blagovne znamke, ki vključuje mnenja in ustna priporočila. Ker zveste stranke postanejo predane vaši blagovni znamki, je petkrat večja verjetnost, da bodo pri vas ponovno kupovale. Zato je pomembno, da nenehno izboljšujete storitve za stranke. Po podatkih revije Forbes, 84 % podjetij, ki si prizadevajo za izboljšanje svoje uporabniške izkušnje, poroča o povečanju prihodkov.

Glavne funkcije

Na trgu je veliko ponudnikov programske opreme za vključevanje strank, zato je težko določiti, katera programska oprema je najboljša in katere funkcije so bistvene. Za vaše udobje smo pripravili seznam glavnih funkcij programske opreme za vključevanje strank. Ponudniki programske opreme za vključevanje strank morajo v svoje osnovne pakete vključiti naslednje: večkanalno vključevanje strank, avtomatizacijo, gamifikacijo, poročanje, centralizirano upravljanje, integracije, segmentacijo in vgrajen sistem CRM.
features overview - integration
social notifications - illustration

Večkanalno vključevanje

Prava programska oprema za vključevanje strank za podjetja vam mora omogočati komuniciranje s strankami preko različnih kanalov po njihovi izbiri, kot so e-pošta, sporočila, glasovni klic ali družabni mediji.

Avtomatizacija

Avtomatizacija je bistvena funkcija programske opreme za vključevanje strank, saj prihrani veliko časa. Pravila avtomatizacije omogočajo izvajanje strategij vključevanja strank, ko so izpolnjena določena merila. Če je stranka na primer večkrat kupila določen izdelek, lahko prejme promocijsko e-poštno sporočilo, ko je izdelek ponovno na zalogi ali razprodaji.
Artificial intelligence - illustration
man and woman winners-illustration

Gamifikacija

Programska oprema za vključevanje strank mora biti koristna tako za vaše stranke kot za osebje. Funkcija gamifikacije je zabaven način nagrajevanja agentov in spodbujanja zdrave tekmovalnosti med ekipami in posamezniki. Povečajte produktivnost s podeljevanjem nagradnih značk in z možnostjo prehoda na višjo raven.

Poročanje

Programska oprema za proaktivno vključevanje strank mora zagotavljati popolnoma opremljen analitični paket, ki vam ponuja zmogljiva orodja za analizo in poročanje.
report on tablet-illustration
emails on tablet - illustration

Centralizirano upravljanje

Centraliziran sistem upravljanja vam omogoča pregledovanje in upravljanje vseh podatkov in komunikacij s strankami iz ene nadzorne plošče. Ne glede na to, iz katerega kanala prejmete poizvedbo stranke, bo vsa prispela v en univerzalni poštni predal, do katerega lahko dostopa vaša celotna ekipa za podporo strankam.

Integracije

Programska oprema za vključevanje strank bi morala imeti možnost povezovanja z aplikacijami tretjih oseb, ki jih že uporabljate za vsakodnevne poslovne dejavnosti. Integracije z aplikacijami tretjih oseb lahko vključujejo sisteme POS, sisteme e-trgovine in družbene medije.
app installation - illustration
segment - illustration

Segmentacija

Segmentacija strank je pomembna funkcija, saj omogoča segmentacijo strank glede na zbrane podatke. Z uporabo segmentacije se lahko enostavno usmerite na določene skupine strank in jim prilagodite vsebino, ki jim jo posredujete.

CRM

Odlična programska oprema za vključevanje strank mora vključevati vgrajen CRM sistem, saj vam omogoča upravljanje vseh potrebnih podatkov o strankah, od kontaktnih podatkov do prejšnjih naročil in zahtevkov.
customer profile - illustration
book lover - illustration

Baza znanja za stranke

Baze znanja so odlična prednost vsake programske opreme za vključevanje strank. Strankam omogočajo, da hitro najdejo odgovore, ki jih potrebujejo, ne da bi se morale obrniti neposredno na vas. Baza znanja je koristna tako za vaše stranke kot za agente. Baze znanja skrajšajo čakalno vrsto strank, zmanjšajo delovno obremenitev vaših agentov in skrajšajo čas, ki ga porabijo za reševanje zahtevkov.

LiveAgentova platforma za vključevanje strank ima vse

LiveAgent je v celoti opremljena programska oprema za vključevanje strank, ki vam omogoča, da se osredotočite na spodbujanje odnosov s strankami. LiveAgent ponuja:
Email icon

Univezalni poštni predal

Univerzalni poštni predal vam pomaga organizirati poizvedbe strank iz različnih kanalov in vam omogoča, da se nanje hitro odzovete.
Gameboy icon

Gamifikacijske funkcije

Funkcije gamifikacije, ki jih lahko uporabite za nagrajevanje in spodbujanje marljivega osebja centra za storitve za stranke.
Increase icon

Sistem poročanja

Zmogljiv sistem poročanja, ki vam hitro pokaže, kako dobro komunicirate s svojimi strankami.
man and woman receiving awards

Preizkusite LiveAgent že danes

Če trenutno iščete vrhunsko programsko opremo za vključevanje, poskusite programsko opremo LiveAgent. Slednji je najbolj pregledana in najbolje ocenjena programska oprema za pomoč uporabnikom za mala in srednje velika podjetja v letu 2020. Ponujamo vam brezplačen preizkus programske opreme za vključevanje strank, ki traja 14 dni. Kreditna kartica ni potrebna. S programom LiveAgent poskrbite, da bodo vaši kupci zadovoljni in angažirani.
smiling woman with coffee

Z LiveAgentom je podpora strankam tisočkrat lažja. Naš odzivni čas je zdaj hitrejši za 26 %.

Eva Kianickova, Head of Customer Service
black Martinus logo

V dobrih rokah boste!

Veste kaj imajo skupnega Huawei, BMW, Yamaha in O2? Prav ste uganili.. LiveAgent!

Poskusite brezplačno zdaj Kreditna kartica ni obvezna

Pogosta vprašanja o programski opremi za vključevanje strank

Kaj je programska oprema za vključevanje strank?

Programska oprema za vključevanje strank je sistem, ki agentom za pomoč strankam zagotavlja orodja, s katerimi pomagajo obiskovalcem vašega spletnega mesta na njihovi nakupovalni poti. Poleg tega v eni programski opremi združuje vse poizvedbe vaših strank iz različnih kanalov, kot so e-pošta, klici in družbeni mediji.

Kako platforma za vključevanje strank izboljšajo splošno izkušnjo strank?

Platforma za vključevanje strank je funkcionalno bogata programska oprema, ki avtomatizira naloge, zaradi česar sta delovni proces in delovna obremenitev vaših agentov bolj obvladljiva. Posledično se lahko agenti osredotočijo izključno na dodeljene naloge v enem sistemu in hitro obravnavajo težave strank. Funkcije, kot so avtomatizirana distribucija zahtevkov, prednastavljeni odgovori in IVR, prispevajo k hitremu in učinkovitemu odzivnemu času. Bodimo iskreni, nihče ne mara čakati, zato bodo vaše stranke cenile hitrejšo obravnavo njihovih poizvedb.

Katere funkcije vsebujejo platforme za vključevanje strank?

Platforma za vključevanje strank ali z drugimi besedami rešitev za pomoč uporabnikom ima več funkcijskih kategorij. LiveAgent ima na primer več kot 180 funkcij. Vključuje funkcije za izdelavo zahtevkov, kot so avtomatizirana distribucija zahtevkov, hibridni prenos zahtevkov in časovna pravila. Poleg tega ponuja tudi naslednje kategorije: klicni center, gamifikacija, integracije, klepet v živo, mobilne aplikacije, večjezičnost, poročanje, varnost, družbeni mediji in portal za podporo, ki vsebujejo veliko koristnih lastnosti.

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×
Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico