Brezplačen preizkus

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Izkušnja stranke

Kaj je izkušnja strank?

Vse interakcije, ki jih imajo stranke s podjetjem in njegovimi storitvami/izdelki, se z drugimi besedami imenujejo uporabniška izkušnja ali CX. Začne se, ko se stranka začne ukvarjati s podjetjem.

CX zagotavlja učinkovito, uporabno in zadovoljivo izkušnjo. Glavni dejavnik je zagotoviti jo vsaki stranki, vsakič in povsod. Gre za preseganje pričakovanj strank, njihovo pomoč in skrb za stranke. Je kot partnerstvo in vsaka izkušnja vpliva nanj. Vlagajte v CX in to bo povečalo vašo prodajo in prihodke.

Every contact we have with the customer influences whether they will come back. We have to be great every time or we'll lose them.

Author Kevin Stritz

Kakšne so prednosti dobre uporabniške izkušnje?

  • zveste stranke
  • nove stranke
  • višji prihodek
  • sodelovanje strank
  • zadrževanje strank

Zakaj je izkušnja strank tako pomembna?

Po podatkih Harvard Business Reviews, izkušnje strank nikoli niso bile pomembnejše. Študija pravi, da bo stranka, ki je imela dober CX, verjetno porabila 140% več. Seveda v primerjavi s stranko, ki je imela slab CX. Vlaganje v vaš CX je dolgoročno cenejše za vaše podjetje. Razlog je v tem, da nesrečna stranka za reševanje svojega nezadovoljstva potrebuje več.

Drugi dejavnik, omenjen v študiji o poslovnih pregledih na Harvardu, je bila zvestoba strank. Pokazalo se je, da dober CX daje 74% možnosti, da v naslednjem letu obdržite stranko. Toda slab CX povzroči, da podjetje s 43% možnostjo obdrži stranko naslednje leto.

Kako izboljšati svoj CX s programsko opremo za pomoč strankam?

Programska oprema za pomoč strankam, kot je LiveAgent, omogoča hitro in učinkovito komunikacijo s strankami. Predstavniki strank lahko delajo v eni programski opremi. LiveAgent omogoča komunikacijo s strankami iz več kanalov.

Funkcije LiveAgent, ki izboljšujejo CX:

Izvedite več o vseh LiveAgent funkcijah.

Try out LiveAgent for FREE

Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer experience with a 14-day free trial right away!

FREE TRIAL

Pogosta vprašanja

Kaj pomeni izraz uporabniška izkušnja?

Izkušnja strank (ali CX) se nanaša na vse interakcije med stranko in podjetjem. Vključuje tako izkušnje, povezane s tehnično stranjo, kot na primer izkušnje, povezane s stikom s predstavnikom določene blagovne znamke, tj..

Kakšni so stebri uporabniške izkušnje?

Obstaja šest glavnih stebrov uporabniške izkušnje. Prva je personalizacija, to je osredotočanje na stranko, da se z njo ustvari čustveno vez. Drugi steber je poštenost, ki temelji na medsebojnem zaupanju in verodostojnosti. Tretji steber so pričakovanja. Bistvo je v tem, da se zavedamo, kaj stranke pričakujejo in kaj morajo storiti, da jih presežejo. Druga fundacija prevzema odgovornost za iskanje rešitve problema. Naslednja točka je zmožnost čim bolj poenostaviti storitve za stranke, za kar naj stranka porabi čim manj časa in truda. Zadnji steber je empatija, torej ustvarjanje individualnih odnosov s strankami glede na kontekst situacije.

Kako izboljšati izkušnjo strank?

Če želite izboljšati uporabniško izkušnjo, morate najprej razumeti stranko, se postaviti na njeno mesto in se vprašati: kaj lahko izboljšamo, da bo ta boljši? Enako pomembna točka je odlična storitev za stranke, ki vam bo omogočila učinkovito reševanje težav strank, hkrati pa vam bo omogočila tudi poslušanje v realnem času. Zanašanje na redne povratne informacije strank je način za izboljšanje vaše izkušnje s strankami.

Nazaj na Slovar Ustvarite račun BREZPLAČNO

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×

Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico