Kaj je kontekstualna pomoč?
LiveAgent ponuja pripomočke za iskanje, ki jih je mogoče vstaviti na vaše spletno mesto s pomočjo konteksta. Kontekstna pomoč samodejno predlaga članke v bazi znanja na podlagi ključnih besed, ki jih začnete vnašati. To resnično dvigne izkušnjo strank in lahko tudi zmanjša količino novih predloženih zahtevkov.

Frequently Asked Questions
Kaj je kontekstualna pomoč?
Kontekstualna pomoč nudi pomoč na določeni točki stanja programske opreme točno v situaciji, ki je povezana s tem stanjem. Natančneje, to pomeni, da takšna pomoč vsebuje le najbolj potrebne informacije, ki jih stranka potrebuje za premagovanje svoje težave. Takšna pomoč je vdelana neposredno v vmesnik.
Kako deluje kontekstualna pomoč?
Kontekstualna pomoč običajno deluje tako, da lahko sistem uporabniku predlaga, katere članke ali drugo vsebino bi moral poznati, pri čemer prepozna URL spletnega mesta, na katerem je uporabnik. To so najboljši predlogi, ki bi morali stranki pomagati pri njeni težavi.
Ali LiveAgent omogoča kontekstualno pomoč?
LiveAgent ponuja pripomočke za iskanje, ki jih lahko vdelate kamor koli na svojem spletnem mestu. To stranki omogoča, da dobi kontekstualno pomoč. Sistem na podlagi vnesenih ključnih besed samodejno predlaga članke iz baze znanja, v katerih najdete informacije o določeni temi.
Strokovna opomba
Kontekstualna pomoč je izjemna rešitev za podjetja, ki želijo izboljšati podporo strankam. Z uporabo njegovih funkcij in integracij lahko zagotovite odlično in prilagojeno uporabniško izkušnjo.

How to automatically assign a ticket to agent after reply
Create a rule to automatically assign a ticket to agent after reply. Guide included. Get the most of your Live Agent and develop your business successfully.
How to automatically assign a ticket to agent who opened it
Simple user-friendly guide to automatically assigning a ticket to agent who opened it. Screenshots from real example included. Customize your LiveAgent now.
How does the chat routing work?
Options of assigning Chats to Agents previously communicating withcustomers. Random Assignment, Average Utilization, Max Utilization, Ring-to-all, Priorities.