Kaj je kontekstualna pomoč?
LiveAgent ponuja pripomočke za iskanje, ki jih je mogoče vstaviti na vaše spletno mesto s pomočjo konteksta. Kontekstna pomoč samodejno predlaga članke v bazi znanja na podlagi ključnih besed, ki jih začnete vnašati. To resnično dvigne izkušnjo strank in lahko tudi zmanjša količino novih predloženih zahtevkov.

Frequently asked questions
Kaj je kontekstualna pomoč?
Kontekstualna pomoč nudi pomoč na določeni točki stanja programske opreme točno v situaciji, ki je povezana s tem stanjem. Natančneje, to pomeni, da takšna pomoč vsebuje le najbolj potrebne informacije, ki jih stranka potrebuje za premagovanje svoje težave. Takšna pomoč je vdelana neposredno v vmesnik.
Kako deluje kontekstualna pomoč?
Kontekstualna pomoč običajno deluje tako, da lahko sistem uporabniku predlaga, katere članke ali drugo vsebino bi moral poznati, pri čemer prepozna URL spletnega mesta, na katerem je uporabnik. To so najboljši predlogi, ki bi morali stranki pomagati pri njeni težavi.
Ali LiveAgent omogoča kontekstualno pomoč?
LiveAgent ponuja pripomočke za iskanje, ki jih lahko vdelate kamor koli na svojem spletnem mestu. To stranki omogoča, da dobi kontekstualno pomoč. Sistem na podlagi vnesenih ključnih besed samodejno predlaga članke iz baze znanja, v katerih najdete informacije o določeni temi.
Expert note
Kontekstualna pomoč je izjemna rešitev za podjetja, ki želijo izboljšati podporo strankam. Z uporabo njegovih funkcij in integracij lahko zagotovite odlično in prilagojeno uporabniško izkušnjo.

Pripomoček za povratne informacije
Tabla za povratne informacije in predloge je učinkovit način za zbiranje koristnih informacij od strank ter izboljšanje izdelkov in povečanje njihove zvestobe. Ta metoda je bolj prilagodljiva in hitrejša kot e-poštno trženje, obrazci na spletnih straneh ali klicanje strank. Funkcije, vključno s povratnimi informacijami, predlogi in predlogi, omogočajo podjetjem, da merijo zadovoljstvo in vedenje strank ter jim pomagajo ostati na pravi poti. Poleg tega je članek predstavil nekaj predlogov za zbiranje in odzivanje na povratne informacije strank.
Klepetalnice v živo prinašajo hitro storitev za stranke, sposobnost odziva v realnem času, povečanje konverzij in zmanjšanje stresa strank, ki jim ni treba čakati na odgovor. S tem stranke lahko hitro pridobijo potrebne informacije o izdelkih in storitvah. Klepet v živo je pomemben kanal za storitve za stranke, saj ponuja skoraj takojšnje odgovore, pomoč v realnem času in konkurenčno prednost po ugodni ceni.
LiveAgent je programska oprema za pomoč strankam, ki ponuja klepet v realnem času za izboljšanje kakovosti storitev za stranke. Ponujajo tudi druge produkte, kot so VoIP telefonski sistemi in programska oprema za dohodni klicni center. Podjetje se specializira za VoIP storitve in ponuja podporo strankam. Klepet v živo ponuja skoraj takojšnje odgovore, pomoč v realnem času in konkurenčno prednost po ugodni ceni. LiveAgent ima 15 funkcij, vključno z oblikovanjem gumbov in oken za klepet ter proaktivnimi povabili. Brezplačno različico odjemalca je mogoče preizkusiti.
LiveAgent je programska oprema, ki omogoča hitro in enostavno ustvarjanje preddefiniranih odgovorov za različne kategorije, kot so podjetje, trženje, prodaja, klicni center, družbena omrežja in baza znanja. Program vam omogoča tudi samopostrežno izkušnjo za stranke, ki samoiniciativno iščejo odgovore, kar lahko pomaga pri optimizaciji izkušnje strank. Podpora za stranke je dostopna 24/7, 14 dni je na voljo brezplačno preizkušanje. LiveAgent ponuja tudi integracije ter druge funkcije.