Življenjski cikel zahtevka

Kaj je življenjski cikel zahtevkov?

A ticket can go through various phases throughout its lifecycle. Typically when a ticket first comes in, its status is New. Once an agent answers the ticket, its status is changed to Answered. If a customer replies back to the same ticket, its status is changed to Open. After that, an agent can either answer the ticket again (and same process continues) or simply resolve the ticket and the status will be changed to Resolved.

Po želji lahko v celotnem življenjskem ciklu zahtevek preložite na pozneje, označite kot neželen ali izbrišete.

Vsa dejanja, povezana z zahtevkom, so označena s časovnim žigom v niti zahtevka.

Kaj je življenjski cikel zahtevkov?

Frequently asked questions

Kako definirate življenjski cikel zahtevkov?

Življenjski cikel zahtevka so vse faze, skozi katere gre vsak zahtevek, ki prispe v službo za stranke. Ko se zahtevek prikaže prvič, prejme status »Nov«, naslednje stopnje življenjskega cikla pa so »Odprt«, »Odgovorjen«, »Rešen« in »Odložen«. 

 

Zakaj bi morali analizirati življenjski cikel zahtevkov?

Analiza življenjskega cikla vozovnic omogoča ugotavljanje, katera vrsta vozovnic se najpogosteje pojavlja, ali jih je težko rešiti ali daje možnost hitrega odziva.

 

Ali lahko v LiveAgentu preverite življenjski cikel zahtevkov?

V LiveAgentu lahko preverite življenjski cikel zahtevkov. Vsa dejanja, povezana z določenim zahtevkom, so označena s časovnim žigom poleg vsakega zahtevka.

 

Nazaj na Slovar Ustvarite račun BREZPLAČNO

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×
Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico