Brezplačen preizkus

Odprt zahtevek

Kaj je odprt zahtevek?

Ko vložite pritožbo pri kateri koli pisarni za pomoč strankam, je zahtevek privzeto odprt. Odprt zahtevek v bistvu kaže, da težava, ki jo je registrirala stranka, še ni rešena.

Frequently asked questions

Kaj je odprt zahtevek?

Odprt zahtevek je zahtevek, ki ga je ustvaril sistem in ga še ni rešila služba za stranke.

 

Kako dolgo naj ostane zahtevek odprt?

Zahtevek je treba odpreti največ tri do pet dni, preden preide v zaprto stanje. Končni uporabnik lahko nato ponovno vzpostavi stik na istem zahtevku.

 

Kje lahko najdete seznam odprtih zahtevkov v LiveAgentu?

Seznam odprtih zahtevkov v LiveAgentu najdete na plošči skupaj s seznamom vseh zahtevkov.

 

Nazaj na Slovar Ustvarite račun BREZPLAČNO

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×
Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico