Kaj je odprt zahtevek?
Ko vložite pritožbo pri kateri koli pisarni za pomoč strankam, je zahtevek privzeto odprt. Odprt zahtevek v bistvu kaže, da težava, ki jo je registrirala stranka, še ni rešena.
Frequently Asked Questions
Kaj je odprt zahtevek?
Odprt zahtevek je zahtevek, ki ga je ustvaril sistem in ga še ni rešila služba za stranke.
Kako dolgo naj ostane zahtevek odprt?
Zahtevek je treba odpreti največ tri do pet dni, preden preide v zaprto stanje. Končni uporabnik lahko nato ponovno vzpostavi stik na istem zahtevku.
Kje lahko najdete seznam odprtih zahtevkov v LiveAgentu?
Seznam odprtih zahtevkov v LiveAgentu najdete na plošči skupaj s seznamom vseh zahtevkov.
Upravljanje vsebin vs upravljanje znanja
Upravljanje vsebin se osredotoča na ustvarjanje, organiziranje in objavo digitalnih vsebin, medtem ko se upravljanje znanja osredotoča na zajemanje, organiziranje in deljenje znanja znotraj organizacije. Obe sta ključni za učinkovito upravljanje informacij in spodbujanje rasti in inovacij v organizaciji.