Brezplačen preizkus

Zaprt zahtevek

Kaj je zaprt zahtevek?

Končni status vstopnice se običajno imenuje ‘zaprto.‘ Najboljša praksa v industriji zahteva, da stranka in ne zastopnik zapre zahtevek, potem ko slednji spremeni stanje zahtevka v ‘Rešeno‘, kar kaže, da se vlagatelj strinja z rešitvijo . Če se stranka ne strinja, se lahko sama odzove na zahtevek in ta bo vzet iz sklada ‘Rešeno‘.

Frequently asked questions

Kako določiti zaprt zahtevek?

Zaprt zahtevek je končni status zahtevka. Dodelitev statusa "zaprto" bi morala slediti statusu "rešitev". Status "zaprto" pomeni, da se stranka strinja z rešitvijo, agent pa zadevo zaključi.

Ali LiveAgent samodejno zapre zahtevek?

LiveAgent omogoča samodejno zapiranje zahtevkov. Če želite nastaviti to možnost, morate izbrati pravilo, da določite, kdaj naj se določen zahtevek zapre. Ko je sistem obveščen, zahtevek samodejno zapre.

Kako dostopati do seznama zaprtih zahtevkov?

Če želite dostopati do zaprtih zahtevkov, morate vstopiti v LiveAgent in izbrati zahtevke. Tam lahko najdete zaprto kategorijo zahtevkov ter filtrirate in iščete druge kategorije zahtevkov.

Nazaj na Slovar Ustvarite račun BREZPLAČNO

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×
Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico