Kaj je zaprt zahtevek?
Končni status vstopnice se običajno imenuje ‘zaprto.‘ Najboljša praksa v industriji zahteva, da stranka in ne zastopnik zapre zahtevek, potem ko slednji spremeni stanje zahtevka v ‘Rešeno‘, kar kaže, da se vlagatelj strinja z rešitvijo . Če se stranka ne strinja, se lahko sama odzove na zahtevek in ta bo vzet iz sklada ‘Rešeno‘.
Frequently asked questions
Kako določiti zaprt zahtevek?
Zaprt zahtevek je končni status zahtevka. Dodelitev statusa "zaprto" bi morala slediti statusu "rešitev". Status "zaprto" pomeni, da se stranka strinja z rešitvijo, agent pa zadevo zaključi.
Ali LiveAgent samodejno zapre zahtevek?
LiveAgent omogoča samodejno zapiranje zahtevkov. Če želite nastaviti to možnost, morate izbrati pravilo, da določite, kdaj naj se določen zahtevek zapre. Ko je sistem obveščen, zahtevek samodejno zapre.
Kako dostopati do seznama zaprtih zahtevkov?
Če želite dostopati do zaprtih zahtevkov, morate vstopiti v LiveAgent in izbrati zahtevke. Tam lahko najdete zaprto kategorijo zahtevkov ter filtrirate in iščete druge kategorije zahtevkov.
- Čas razrešitve (Pojasnjeno)
- Razrešen zahtevek (Pojasnjeno)
- Zahtevek na čakanju [Pojasnjeno]
- Stanje po meri [Explained]
- Nedodeljeni zahtevek [Explained]
- Povprečen čas reševanja [Pojasnjeno]
- Brezplačne predloge vstopničnega sistema (kopiraj in prilepi) | LiveAgent
- Kontrolni seznam za zagotavljanje kakovosti službe za pomoč uporabnikom – zagotovite visokokakovostno storitev