Kaj je zaprt zahtevek?
Končni status vstopnice se običajno imenuje ‘zaprto.‘ Najboljša praksa v industriji zahteva, da stranka in ne zastopnik zapre zahtevek, potem ko slednji spremeni stanje zahtevka v ‘Rešeno‘, kar kaže, da se vlagatelj strinja z rešitvijo . Če se stranka ne strinja, se lahko sama odzove na zahtevek in ta bo vzet iz sklada ‘Rešeno‘.
Frequently Asked Questions
Kako določiti zaprt zahtevek?
Zaprt zahtevek je končni status zahtevka. Dodelitev statusa "zaprto" bi morala slediti statusu "rešitev". Status "zaprto" pomeni, da se stranka strinja z rešitvijo, agent pa zadevo zaključi.
Ali LiveAgent samodejno zapre zahtevek?
LiveAgent omogoča samodejno zapiranje zahtevkov. Če želite nastaviti to možnost, morate izbrati pravilo, da določite, kdaj naj se določen zahtevek zapre. Ko je sistem obveščen, zahtevek samodejno zapre.
Kako dostopati do seznama zaprtih zahtevkov?
Če želite dostopati do zaprtih zahtevkov, morate vstopiti v LiveAgent in izbrati zahtevke. Tam lahko najdete zaprto kategorijo zahtevkov ter filtrirate in iščete druge kategorije zahtevkov.
Upravljanje vsebin vs upravljanje znanja
Upravljanje vsebin se osredotoča na ustvarjanje, organiziranje in objavo digitalnih vsebin, medtem ko se upravljanje znanja osredotoča na zajemanje, organiziranje in deljenje znanja znotraj organizacije. Obe sta ključni za učinkovito upravljanje informacij in spodbujanje rasti in inovacij v organizaciji.