Kaj je zaprt zahtevek?
Končni status vstopnice se običajno imenuje ‘zaprto.‘ Najboljša praksa v industriji zahteva, da stranka in ne zastopnik zapre zahtevek, potem ko slednji spremeni stanje zahtevka v ‘Rešeno‘, kar kaže, da se vlagatelj strinja z rešitvijo . Če se stranka ne strinja, se lahko sama odzove na zahtevek in ta bo vzet iz sklada ‘Rešeno‘.
Frequently Asked Questions
Kako določiti zaprt zahtevek?
Zaprt zahtevek je končni status zahtevka. Dodelitev statusa "zaprto" bi morala slediti statusu "rešitev". Status "zaprto" pomeni, da se stranka strinja z rešitvijo, agent pa zadevo zaključi.
Ali LiveAgent samodejno zapre zahtevek?
LiveAgent omogoča samodejno zapiranje zahtevkov. Če želite nastaviti to možnost, morate izbrati pravilo, da določite, kdaj naj se določen zahtevek zapre. Ko je sistem obveščen, zahtevek samodejno zapre.
Kako dostopati do seznama zaprtih zahtevkov?
Če želite dostopati do zaprtih zahtevkov, morate vstopiti v LiveAgent in izbrati zahtevke. Tam lahko najdete zaprto kategorijo zahtevkov ter filtrirate in iščete druge kategorije zahtevkov.
Kako nastaviti in ustvariti stike v LiveAgent
Shranjevanje podatkov o strankah na enem mestu pomaga zagotavljati prilagojene storitve in bolje služiti strankam. S funkcijo upravljanja stikov LiveAgent lahko preprosto iščete, filtrirate in razvrščate stike. Ustvarjanje stikov je preprosto z LiveAgentom.
Kako nastaviti pravila v LiveAgent
Ustvarjanje in uporaba pripravljenih sporočil v LiveAgentu omogoča hitrejši odziv na vprašanja strank ter doslednost odgovorov.