Kaj je stanje po meri?
Odprto, rešeno, novo, zaprto … To so privzeti statusi zahtevkov, ki odražajo stopnjo reševanja zahtevkov. Ti statusi so vidni strankam in predstavnikom strank. Podjetja niso ista in imajo različne procese. Zato podjetja v nekaterih primerih potrebujejo poseben status zahtevkov.
Frequently Asked Questions
Kaj je stanje po meri?
Status po meri je posebej ustvarjen status, ki natančno odraža stanje vašega zahtevka. Omogoča vam, da se v določenem podjetju natančno vklopite v proces storitve za stranke. Standardni statusi so odprti, rešeni, novi, zaprti.
Kako lahko preverim stanje po meri?
Stanja po meri si lahko ogledate pod posameznimi zahtevki na podoknu zastopnika.
Ali lahko v LiveAgent urejam statuse po meri?
Ne, na žalost te funkcije ne ponujamo.
Kontrolni seznam za nastavitev družbenih medijev
Se trudite konfigurirati spletne račune za svoje podjetje? Ko je ta kontrolni seznam za nastavitev družabnih medijev končan, se bodo stvari odvijale kot nalašč.
LiveAgent je kompleksna večkanalna programska oprema za pomoč uporabnikom, ki vključuje filtre, razširitve, mobilne aplikacije, klepet v živo, portal za stranke, forum, bazo znanja in številne druge funkcije v več jezikih. Sistem omogoča tudi spremljanje uspešnosti, varnostne funkcije ter integracijo z drugimi orodji, kot so CMS, CRM in e-trgovina.
Upravljanje vsebin vs upravljanje znanja
Upravljanje vsebin se osredotoča na ustvarjanje, organiziranje in objavo digitalnih vsebin, medtem ko se upravljanje znanja osredotoča na zajemanje, organiziranje in deljenje znanja znotraj organizacije. Obe sta ključni za učinkovito upravljanje informacij in spodbujanje rasti in inovacij v organizaciji.
Samodejno dodeljevanje zahtevkov
Samodejno zasukajte dolžnost telefona in po potrebi nastavite čas premora za svoje agente. Preberite več o samodejnem dodeljevanju zahtevkov LiveAgent.