Kdo je vodja službe za stranke?
Vodja službe za stranke je oseba, ki je odgovorna za službo za pomoč uporabnikom. Ta oseba ima številne odgovornosti, kot so določanje strategij, nalog, politik in standardov storitev, vodenje in motiviranje osebja za storitve za stranke.
Vodje služb za stranke morajo usposobiti predstavnike strank za zagotavljanje najboljše podpore, vzpostavitev zvestih odnosov s strankami in odlično znanje o izdelkih in storitvah. Analizirati morajo podatke, ustvarjati poročila in imajo tudi nekatere finančne odgovornosti. Zato mora biti vodja službe za stranke potrpežljiv, usposobljen za IT, prijazen in sposoben delati pod pritiskom.
Frequently Asked Questions
Kdo je vodja službe za stranke?
Vodja službe za stranke, znan tudi kot skrbnik za stranke, je oseba, ki skrbi za zadovoljstvo strank in potencialnih strank podjetja. Njegove naloge vključujejo predvsem zagotavljanje odličnih storitev za stranke, skrb za servisno ekipo ter ustvarjanje rešitev, ki to storitev izboljšujejo.
Kakšne so odgovornosti vodje službe za stranke?
Odgovornosti vodje službe za stranke vključujejo zagotavljanje celovitih storitev za stranke v podjetju. Za dosego tega cilja bi moral upravitelj učinkovito prenašati nekatera vprašanja strank na posebno ekipo, upravljati račune strank, pa tudi dohodne klice in e-pošto. Hraniti mora tudi evidenco interakcij med zastopniki in strankami ter posebne zapise o izvedenih dejanjih. Izjemno pomembno je tudi graditi odnose z zaposlenimi in skrbeti za njihov razvoj.
Ali lahko v LiveAgent dodate upravitelja službe za stranke?
V LiveAgent nimate na voljo vloge upravitelja podpore strankam, vendar ima lahko oseba s to vlogo večja pooblastila za agenta. Zato mu je vredno dati vlogo skrbnika ali lastnika (odvisno od potreb in politike podjetja). Nato lahko ustrezno upravlja ekipo in podatke.
How to automatically assign a ticket to agent who opened it
Simple user-friendly guide to automatically assigning a ticket to agent who opened it. Screenshots from real example included. Customize your LiveAgent now.
How does the chat routing work?
Options of assigning Chats to Agents previously communicating withcustomers. Random Assignment, Average Utilization, Max Utilization, Ring-to-all, Priorities.
Kako oblikovati stran s pogostimi vprašanji
Canned messages improve customer communication and business success. LiveAgent offers various tools for customer support and a 14-day free trial.