Kaj je preklican zahtevek?
LiveAgent lahko detektira emaile, ki so videti kot vsiljena pošta. V nekaterih sistemih za pomoč strankam so ti zahtevki imenovani preklicani zahtevki. V LiveAgent jih enostavno imenujemo SPAM. Ko je zahtevek označen za SPAM, ni vključen v čakalno vrsto za reševanje, ampak prestavljen na stran. Če se odločite, da določen zahtevek ni SPAM, ga lahko odznačite in uvrstite v redno čakalno vrsto.
LiveAgent SPAM filtri so lahko nastavljeni ročno ali samodejno, na osnovi vaših preferenčnih pogojev, kot so ključne besede v zadevi ali telesu sporočila.
Frequently asked questions
Kaj je definicija preklicanega zahtevka?
Preklican zahtevek pomeni, da je zahtevek premaknjen na stran za nadaljno analizo. Najbolj pogosto to zadeva sporočila, ki so videti kot vsiljena pošta SPAM. Niso premaknjeni kot naslednji za reševanje, temveč odstranjeni kot SPAM.
Kako je lahko zahtevek preklican?
Zahtevki so lahko ocenjeni kot SPAM in preklicani ročno ali avtomatsko. To je odvisno od vaših preferenc, kot so ključne besede, predmet ali telo email sporočila.
Ali je mogoče preklicati zahtevek v sistemu LiveAgent?
V LiveAgent so preklicani zahtevki preprosto SPAM. Če se odločite, da dano sporočilo ni vsiljena pošta, ga lahko odznačite in dodate v redno čakalno vrsto. Filtri za vsiljeno pošto so lahko nastavljeni avtomatsko ali ročno glede na vaše preferenčne pogoje (kot so ključne besede v vrstici zadeve, telo sporočila).
Expert note
Preklican zahtevek pomeni, da je zahtevek premaknjen na stran za nadaljno analizo. Najpogosteje se nanaša na SPAM sporočila.

LiveAgent is software that offers in-depth understanding of customer support concepts, integrations and features for the customer portal and email management. It can also be used for inbound calls and complaint management. The company offers a demo version and updates and discounts. Automatic call-backs, reliable call center software, and self-service options for customers are important practices. Call center productivity can be increased by up to 300% by using automatic dialers. LiveAgent provides many features and integrations for call centers.
Podjetja LiveAgent, Integrately in Axigen nudijo informacijske tehnologije in programske rešitve za pomoč strankam, skupinsko delo ter varnost in administracijo. LiveAgent omogoča avtomatizacijo procesov, samodejno razvrščanje komunikacije ter sledenje delovnega časa agentov. Integracija z drugimi programi je prav tako možna. Axigen pa je e-poštni strežnik z možnostjo integracije z LiveAgentom za izboljšanje službe za pomoč uporabnikom.
Odkrijte najboljšo alternativo za klepet v živo
Intercom, Zendesk, Olark, LiveAgent in LiveChat Inc. so ponudniki proaktivnih vabil za klepet, vendar Intercom ne ponuja souporabe zaslona. Samodejno preusmerjanje in prenašanje klepetov ter integracije s tretjimi ponudniki so na voljo pri vseh ponudnikih. Vpogledi v sporočila so na voljo le pri LiveAgentu in LiveChat Inc., medtem ko je neomejena zgodovina klepeta na voljo pri vseh, razen v najnižji tarifi pri LiveChat Inc.
Ste pripravljeni na nov sistem za izdelavo zahtevkov?
Podjetja iz različnih panog pohvalijo LiveAgent kot eno izmed najboljših rešitev za podporo strankam. Uporaba tega orodja je pomagala izboljšati komunikacijo, optimizirati odzivne čase, povečati zadovoljstvo strank ter tudi prodajo in stopnje konverzije. Poleg tega ima LiveAgent pregleden portal za podporo strankam ter je cenovno ugoden in enostaven za uporabo.