Kaj je preklican zahtevek?
LiveAgent lahko detektira emaile, ki so videti kot vsiljena pošta. V nekaterih sistemih za pomoč strankam so ti zahtevki imenovani preklicani zahtevki. V LiveAgent jih enostavno imenujemo SPAM. Ko je zahtevek označen za SPAM, ni vključen v čakalno vrsto za reševanje, ampak prestavljen na stran. Če se odločite, da določen zahtevek ni SPAM, ga lahko odznačite in uvrstite v redno čakalno vrsto.
LiveAgent SPAM filtri so lahko nastavljeni ročno ali samodejno, na osnovi vaših preferenčnih pogojev, kot so ključne besede v zadevi ali telesu sporočila.
Frequently Asked Questions
Kaj je definicija preklicanega zahtevka?
Preklican zahtevek pomeni, da je zahtevek premaknjen na stran za nadaljno analizo. Najbolj pogosto to zadeva sporočila, ki so videti kot vsiljena pošta SPAM. Niso premaknjeni kot naslednji za reševanje, temveč odstranjeni kot SPAM.
Kako je lahko zahtevek preklican?
Zahtevki so lahko ocenjeni kot SPAM in preklicani ročno ali avtomatsko. To je odvisno od vaših preferenc, kot so ključne besede, predmet ali telo email sporočila.
Ali je mogoče preklicati zahtevek v sistemu LiveAgent?
V LiveAgent so preklicani zahtevki preprosto SPAM. Če se odločite, da dano sporočilo ni vsiljena pošta, ga lahko odznačite in dodate v redno čakalno vrsto. Filtri za vsiljeno pošto so lahko nastavljeni avtomatsko ali ročno glede na vaše preferenčne pogoje (kot so ključne besede v vrstici zadeve, telo sporočila).
Strokovna opomba
Preklican zahtevek pomeni, da je zahtevek premaknjen na stran za nadaljno analizo. Najpogosteje se nanaša na SPAM sporočila.

How to automatically assign a ticket to agent after reply
Create a rule to automatically assign a ticket to agent after reply. Guide included. Get the most of your Live Agent and develop your business successfully.
How to automatically assign a ticket to agent who opened it
Simple user-friendly guide to automatically assigning a ticket to agent who opened it. Screenshots from real example included. Customize your LiveAgent now.
Kako oblikovati stran s pogostimi vprašanji
Canned messages improve customer communication and business success. LiveAgent offers various tools for customer support and a 14-day free trial.