Brezplačen preizkus

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Preklicani zahtevki

Kaj je preklican zahtevek?

LiveAgent lahko detektira emaile, ki so videti kot vsiljena pošta. V nekaterih sistemih za pomoč strankam so ti zahtevki imenovani preklicani zahtevki. V LiveAgent jih enostavno imenujemo SPAM. Ko je zahtevek označen za SPAM, ni vključen v čakalno vrsto za reševanje, ampak prestavljen na stran. Če se odločite, da določen zahtevek ni SPAM, ga lahko odznačite in uvrstite v redno čakalno vrsto.

LiveAgent SPAM filtri so lahko nastavljeni ročno ali samodejno, na osnovi vaših preferenčnih pogojev, kot so ključne besede v zadevi ali telesu sporočila.

Pogosta vprašanja

Kaj je definicija preklicanega zahtevka?

Preklican zahtevek pomeni, da je zahtevek premaknjen na stran za nadaljno analizo. Najbolj pogosto to zadeva sporočila, ki so videti kot vsiljena pošta SPAM. Niso premaknjeni kot naslednji za reševanje, temveč odstranjeni kot SPAM. 

 

Kako je lahko zahtevek preklican?

Zahtevki so lahko ocenjeni kot SPAM in preklicani ročno ali avtomatsko. To je odvisno od vaših preferenc, kot so ključne besede, predmet ali telo email sporočila. 

 

Ali je mogoče preklicati zahtevek v sistemu LiveAgent?

V LiveAgent so preklicani zahtevki preprosto SPAM. Če se odločite, da dano sporočilo ni vsiljena pošta, ga lahko odznačite in dodate v redno čakalno vrsto. Filtri za vsiljeno pošto so lahko nastavljeni avtomatsko ali ročno glede na vaše preferenčne pogoje (kot so ključne besede v vrstici zadeve, telo sporočila).

 

Nazaj na Slovar Ustvarite račun BREZPLAČNO

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×

Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico