Brezplačen preizkus

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Uvod v spoštovanje strank

Kaj je spoštovanje strank?

Spoštovanje strank lahko opredelimo kot merilo prizadevanj podjetja do svojih strank. To je proaktiven pristop, da pritegnete stranke in jim pokažete, da vam je mar za njih in ste hvaležni za njihovo sodelovanje. Tako so pobude za spoštovanje strank namenjene predvsem obstoječim strankam.

Temelj je vzpostavitev trdne strategije spoštovanja strank;

Primer spoštovanja strank - LiveAgent
Primer spoštovanja strank

Zakaj je spoštovanje strank pomembno?

Podjetja, ki ne cenijo svojih strank, tvegajo, da jih bodo izgubila zaradi konkurence, saj bodo stranke, ki se ne počutijo cenjene in dobro oskrbljene, bolj verjetno odšle drugam.

Študija Rockefeller Corporation je pokazala, da 68% celotne baze strank odide zaradi zaznane ravnodušnosti, saj menijo, da podjetjem ni mar za njih – v primerjavi s samo 14%, ki odhajajo zaradi nezadovoljstva z izdelkom ali storitvijo.

Po drugi strani pa lahko razvoj in izvajanje učinkovite strategije spoštovanja strank postane kritičen dejavnik uspeha. Podjetja, ki imajo zadovoljnejše stranke, uživajo večjo zvestobo strank in lojalnost. Glede na to, da zveste stranke 90% pogosteje kupujejo in porabijo 60% več na transakcijo, po raziskavi Rosetta Consulting – to na koncu povzroči večjo donosnost poslovanja. Študija Andy Fred Wali in Bright C Opara je tudi pokazala, da strategija spoštovanja strank vpliva na zvestobo in dober glas od strank, kar vodi v povečano rast prodaje.

Izrazi hvaležnosti strank

Jezik, ki ga podjetja uporabljajo pri komunikaciji s potencialnimi strankami, močno vpliva na dojemanje strank. Obstaja veliko različnih načinov uporabe jezika za izražanje hvaležnosti zvestim strankam. Tu je nekaj najbolj temeljnih stavkov in besed, ki si jih morate zapomniti:

  • Enostaven “hvala” in vse različice;
  • Zahvalne besede (“Resnično cenimo, da ste izbrali naše podjetje …”);
  • Zahvalne besede (“Hvaležni smo za vaša dolga leta zvestobe.”);
  • Pogoji priznanja in prepoznanja (“Zaradi vaše zvestobe bi vas radi povabili, da se pridružite našemu programu spoštovanja strank.”)
Uvod v spoštovanje strank

Zahvale za podjetja

Če vaša ekipa za pomoč strankam nenehno uporablja isto frazo, je tukaj nekaj dobrih primerov drugačne formulacije iste fraze:

  • Hvala za vaše naročilo!
  • Zahvaljujemo se vam za nakup!
  • Hvala za naročilo!
  • Hvala, ker podpirate moje majhno podjetje!
  • Hvala, ker podpirate moje podjetje!
  • Hvala, ker kupujete pri nas!
  • Hvala, ker poslujete z nami!

Ali iščete več predlog za spoštovanje strank? Oglejte si naše brezplačne email predloge za prikaz spoštovanja do strank, ki jih lahko kopirate in prilepite.

Ideje za spoštovanje strank

Po raziskavi ClickFox, 62% potrošnikov ne verjame, da jih zveste blagovne znamke dovolj nagrajujejo. Obstaja veliko različnih načinov, ustvarjalnih in preprostih, ki jih lahko blagovna znamka uporabi, da se njene stranke počutijo, kot da ji je mar zanje.

Vlaganje časa in sredstev v pobude za spoštovanje strank ter redno izražanje hvaležnosti strankam ima nekaj prednosti. Lahko bistveno poglobi odnose s strankami, poveča zadovoljstvo, izboljša zvestobo strank in spodbudi zagovarjanje blagovne znamke.

Ne glede na ideje za spoštovanje strank, ki jih podjetje izbere, si morate zapomniti nekaj stvari. Vsak poskus zahvaljevanja strankam mora biti pomemben, dragocen, opazen, iskren in po možnosti prilagojen.

30 idej za spoštovanje strank, ki jih podjetja lahko uporabijo za zahvalo strankam

  • Ponudite kupone za naključne popuste za svoje izdelke/storitve.
  • Zvestim strankam pošljite kupone, premišljene darilne kartice ali preprosto škatlo piškotkov.
  • Zagotovite brezplačne nadgradnje izdelkov ali storitev.
  • Vključite sporočilo spoštovanja stranki v vsak nakup.
  • Ponudite svojim izdelkom ali storitvam prilagojene funkcije.
  • Zagotovite spodbude strankam, ki so vas pred kratkim ocenile s petimi zvezdicami.
  • Pošljite zahvalne emaile po nakupu, ponovnem nakupu ali pričevanju.
  • Delite dragoceno vsebino, ki strankam pomaga kar najbolje izkoristiti vaše izdelke ali storitve.
  • Ustvarite video zahvalo in jo delite s strankami.
  • Pošljite ročno napisano in osebno zahvalno pismo z mailom.
  • Predstavite zveste stranke na svojem spletnem mestu, spletnem dnevniku ali družabnih medijih.
  • V svojem spletnem dnevniku delite študije primerov in zgodbe o uspehu strank
  • Zagovornikom na družbenih medijih ponudite posebne ponudbe.
  • Pošljite strankam ustrezna in dragocena zahvalna darila
  • Strankam zagotovite brezplačna posvetovanja.
  • Ponujajte brezplačna izobraževalna gradiva—na primer spletne seminarje, navodila, vaje itd.
  • Podarite posebne popuste ali brezplačne ponudbe za rojstne dneve strank ali jim pošljite voščilnice za rojstni dan, če želite preprosto zaželeti “Srečen rojstni dan!”
  • Nagradite stranke z programom za lojalne stranke.
  • Ustvarite VIP klub strank z ekskluzivnimi ugodnostmi.
  • Zaženite program napotitev in nagradite stranke za napotitev njihovih prijateljev.
  • Če so stranke lastniki podjetij, jih posredujte drugim.
  • Strankam ponudite posebne ponudbe pri drugih (nekonkurenčnih) blagovnih znamkah.
  • Priredite nepozaben dogodek zahvale strankam.
  • Organizirajte tekmovanje ali nagradno igro.
  • Zveste stranke občasno presenetite z nepričakovanimi ugodnostmi.
  • Pokažite, da ste uvedli spremembe kot odgovor na njihove povratne informacije.
  • Praznujte pomembne mejnike podjetja in izpostavite najbolj zveste stranke.
  • Imejte poseben dan, teden ali mesec, namenjen spoštovanju strank.
  • Donirajte lokalni dobrodelni organizaciji v imenu vaše stranke.
  • Ponudite, da sponzorirate stranko za dogodek, na katerem sodeluje.

Ponudbe za spoštovanje kupcev

Teh 5 citatov hvaležnosti strankam dokazuje pomen skrbi za stranke in hvaležnost:

“Beseda hvaležnosti pogosto lahko doseže tisto, česar nič drugega ne bi moglo doseči.”

B. C. Forbes

“Obrnite svoj svet okoli stranke in več strank se bo vrtelo okoli vas.”

Heather Williams

“Stranke ne zanima, koliko veste, razen če vedo, koliko vam je mar.”

Damon Richards

“Stranke so kot zobje. Če ne skrbite zanje, odidejo eden za drugim, dokler jih ni.”

Jerry Flanagan

“Blagovno znamko je lažje ljubiti, ko te ta ljubi.”

Seth Godin

Odkrijte sami

Znanje je pomembno, vendar le, če ga uresničujete. Preizkusite vse, kar se naučite na naši akademiji LiveAgent.

LiveAgent Product Tour

Try out LiveAgent for FREE

Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!

FREE TRIAL
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Kaj je spoštovanje do strank?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Spoštovanje do strank lahko opredelimo kot merilo prizadevanj podjetja do svojih strank. To je proaktiven pristop, da pritegnete stranke in jim pokažete, da vam je mar zanje.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Zakaj je spoštovanje kupcev pomembno?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Podjetja, ki ne cenijo svojih strank, tvegajo, da jih bodo izgubila zaradi konkurence. Ker bodo stranke, ki se ne počutijo cenjene in dobro oskrbljene, bolj verjetno zamenjale blagovno znamko.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kako izražate hvaležnost strankam?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Izrazite hvaležnost strankam prek naključnih popustov, kuponov, zahvalnih e-poštnih sporočil, brezplačnih posvetovanj ali podarite v dobrodelne namene v imenu stranke.” } }] }
Nazaj na Akademijo Ustvarite račun BREZPLAČNO

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.