Brezplačen preizkus

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Predloge
  • E-poštne predloge za prijavo na glasilo

E-poštne predloge za prijavo na glasilo

Ko se nekdo naroči na redno dostavo vaših novic v njihov nabiralnik, prejemnik zelo zaupa vašemu podjetju. Ta novi naročnik se zavezuje na podlagi svojih prejšnjih izkušenj z vašo blagovno znamko ali podjetjem in vsebine, s katero se je že seznanil.

Izkoristite pozitiven občutek, ki je določenega uporabnika spodbudil, da postane vaš naročnik na glasilo. To je tako kot potreba po izkoriščanju dobrega občutka, ki ga ima bodoča stranka običajno, preden opravi nakup in postane polnopravna stranka. Eden najboljših načinov, kako izkoristiti to priložnost, je pošiljanje e-poštnega sporočila za prijavo na glasilo, osredotočenega na stranke, ki izstopa v prenatrpanih nabiralnikih s pozdravnim in prilagojenim sporočilom, hkrati pa vsebuje dodano vrednost za prejemnika.

E-pošta za prijavo na glasilo McEvoy ranch
E-poštno sporočilo za prijavo na glasilo z McEvoy Rancha

Kaj pravzaprav je e-poštni naslov za prijavo na glasilo?

E-poštno sporočilo za prijavo na novice je sporočilo dobrodošlice, ki ga pošljete novim naročnikom. Gre za prvo komunikacijo, ki jo boste imeli z uporabnikom, ko bo začel novo fazo odnosa z vašim podjetjem, ki je v tem primeru privolitev v prejemanje redne vsebine po elektronski pošti. Uporaba e-pošte za negovanje tega odnosa je učinkovita marketinška strategija, ki lahko zgradi zaupanje v blagovno znamko z zagotavljanjem dodatnih informacij in dodane vrednosti.

Za razliko od drugih vrst pozdravnih sporočil ni nujno, da je e-poštno sporočilo za prijavo na glasilo prvi vtis, ki ga naredite na uporabnika, saj je že sodeloval z vašo vsebino, preden se je odločil naročiti. Namen teh e-poštnih sporočil je vzpostaviti povezavo med vašim podjetjem in prejemnikom vaših glasil, kar je bolj ali manj enako kot pri vseh drugih vrstah e-pošte dobrodošlice.

E-poštni naslov za prijavo na glasilo &Druge zgodbe
E-poštni naslov za prijavo na glasilo &Druge zgodbe

Zadeva e-pošte za prijavo na glasilo

  • Pozdravljeni, vsi ste prijavljeni
  • Dobrodošli v glasilu [title].
  • Odprite [content], ki ste jo zahtevali
  • Zdaj, ko ste se naročili …
  • Uspešno ste se naročili na [novice]
  • Naročnike na novice [Company] zanimajo tudi…

E-poštne predloge za prijavo na glasilo

E-poštne predloge za prijavo na glasilo 1 – dobrodošlica od osebe

E-poštne predloge za prijavo na glasilo 2 – vsebine v zameno za naročnino

E-poštne predloge za prijavo na glasilo 3 – promocijo dodatne vsebine

Pogosto zastavljena vprašanje

Ali bi morala biti vsa e-poštna sporočila za prijavo na glasilo prilagojena?

Podjetja lahko povečajo svoje razmerje med prikazi in kliki tako, da pošljejo e-poštna sporočila določene osebe in ne le splošne e-pošte podjetja. Poleg tega lahko e-poštna sporočila, ki so prilagojena in naslovijo prejemnika po imenu, povečajo zvestobo, zaupanje in sodelovanje.

Kakšne so prednosti pošiljanja e-poštnih sporočil za prijavo na novice?

Pozdravna e-poštna sporočila imajo lahko veliko večjo odprtost. Kot taka se lahko e-poštna sporočila dobrodošlice uporabljajo za ustvarjanje več prihodka kot druga promocijska e-poštna sporočila na dolgi rok (z zagotavljanjem dragocene vsebine, ki pritegne prejemnike).

Kaj naj vsebuje e-poštna sporočila za prijavo na glasilo?

Prvič, ker je e-poštna sporočila dobrodošlice lahko prva komunikacija, ki jo novi naročnik prejme od podjetja, bi morala biti hvaležna prejemniku, da bi ustvarila dober prvi vtis. Preprosta »hvala« lahko zelo pripomore k izgradnji zaupanja in zvestobe na začetku, upamo, da pripomore k dolgoročnemu in srečnemu odnosu med strankami in podjetji.

Na tej točki lahko predstavite tudi nekatere svoje izdelke ali storitve, da boste svoje naročnike razlikovali med tistimi, ki jim je mar samo za vaše glasila, in tistimi, ki bi jih zanimalo več vrst vsebine, in ustrezno segmentirajte vašo bazo podatkov.

Nazadnje se lahko odločite ponuditi dodatna gradiva, s katerimi boste svoje naročnike usmerili k nakupu vaših izdelkov.

Take advantage of our free 14-day trial. No credit card required.

Discover all that LiveAgent has to offer including ticketing, helpdesk, live chat, and call center capabilities.

Free Trial
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Vprašanje”, “name”: “Ali naj bodo vsa e-poštna sporočila za prijavo na glasilo prilagojena?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Odgovor”, “text”: “Podjetja lahko povečajo svoje razmerje med prikazi in kliki tako, da pošljejo e-poštna sporočila določene osebe in ne le splošne e-pošte podjetja.” } }, { “@type”: “Vprašanje”, “name”: “Kakšne so prednosti pošiljanja e-poštnih sporočil za prijavo na novice?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Odgovor”, “text”: “Pozdravna e-poštna sporočila imajo lahko veliko večjo odprtost. Poleg tega lahko e-poštna sporočila dobrodošlice uporabite za ustvarjanje več prihodka z zagotavljanjem dragocene vsebine, ki pritegne prejemnike.” } }, { “@type”: “Vprašanje”, “name”: “Kaj naj vsebuje e-poštna sporočila za prijavo na glasilo?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Odgovor”, “text”: “Preprosta zahvala lahko zelo pripomore k izgradnji zaupanja in zvestobe. Prav tako lahko predstavite nekatere svoje izdelke/storitve, da bi razlikovali svoje naročnike.” } }] }
Nazaj na predloge Ustvarite račun BREZPLAČNO

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×

Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico