Nešteto načinov za izboljšanje z
enim orodjem

Izboljšajte trženjes pomočjo LiveAgent.

  • ✓ Ni pristojbin za vzpostavitev
  • ✓ Storitve za stranke 24/7
Uporabljajo
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
helpdesk software animation
Use case scenarios

Ali morate izboljšati svoj ugled na trgu?

Ustvarjanje dobrega prvega vtisa na spletu lahko izboljša vaša tržni in prodajni uspeh. Vendar pa je to lahko izziv brez ustreznih orodij.

Se to sliši znano? Se trudite ostati na tekočem z povpraševanjem strank? So vaši družabni kanali preplavljeni s komentarji in sporočili, ki jih ne razumete?

Če ste odgovorili pritrdilno, je morda čas, da vložite trud v programsko opremo za pomoč uporabnikom.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo
Creation of marketing strategies

Kako izboljšati svoje marketinške strategije

Sodobni kupec je strokovno usposobljen posameznik, ki se ne boji temeljito preveriti vašega podjetja. Pred nakupom izdelkov si stranke ogledajo vaše spletno mesto, račune na družabnih medijih in ocene, objavljene na spletu.

Ključ do uspeha? Prepoznajte in odgovorite na vsa vprašanja, objavljena na spletu – ne glede na uporabljeni kanal (Instagram, Facebook, Twitter itd.)

Imate slab ugled?

Ko so vaši družabni kanali preplavljeni s komentarji brez odgovora, je to videti neprofesionalno. Za izboljšanje tržne podobe je treba odgovoriti na pozitivne in negativne komentarje.

Kako? S pomočjo napredne programske opreme za pomoč uporabnikom. Sledi vsem interakcijam strank in jih poenostavi v enotno mapo »Prejeto« v skupni rabi.

Izvedite več
Improve bad reputation of your business
Ultimate omni-channel help desk software experience

Rešitev je programska oprema za pomoč uporabnikom

LiveAgent will improve your marketing and sales efforts in no time. Here’s what you can look forward to once you implement a help desk software into your daily workflow — and that’s just the tip of the iceberg.

A secure, shared, universal inbox

Izboljšana produktivnost

Izboljšano zadovoljstvo strank

Zadovoljne stranke so najboljše stranke

Ponujamo storitve selitve strežnikov iz večine priljubljenih rešitev za pomoč uporabnikom.

Kako se bo vaše trženje izboljšalo z LiveAgent?

Popoln pregled nad storitvijo

Ugotovite, kateri komunikacijski kanali prejmejo največ zahtevkov in spremljajte storitev, ki jo prejemajo vaše stranke.

Poslovite se od izgubljenih & neodgovorjenih zahtevkov

Prejemajte obvestila vsakič, ko prejmete nov komentar, neposredno sporočilo, e -mail ali telefonski klic neposredno v LiveAgentu.

Izboljšajte raven produktivnosti

Uporabite funkcije, kot so pravila avtomatizacije, vgrajen CRM, klicni center, interni klepet in drugo. Ta orodja vam bodo pomagala bolje pomagati strankam in prihranila dragocen čas.

Popolna zgodovina zahtevkov od začetka do konca

Sledite poti reševanja težav vaše stranke po različnih kanalih, medtem ko ostanete v istem hibridnem toku zahtevkov.

Ni pomembno, ali vam je stranka poslala e -mail sporočilo, nadaljevala s telefonskim klicem in zaključila pogovor prek Twitterja. LiveAgent sledi vsem pogovorom.

Izvedite več
Ticket stream

Kateri družabni kanali so integrirani z LiveAgentom?

Facebook - icon

Facebook

LiveAgent je integriran s Facebook in Facebook Messenger. Vsa neposredna sporočila, komentarji in omembe vaše blagovne znamke bodo samodejno potisnjeni v vaš univerzalni nabiralnik.

Twitter - icon

Twitter

LiveAgent Twitter integracija uporabnikom omogoča spremljanje omemb blagovnih znamk, posebnih ključnih besed in retvitov.

Instagram - icon

Instagram

Z našo Instagram integracijo lahko odgovorite na vse komentarje vaših fotografij in označene omembe vaše blagovne znamke.

Viber - icon

Viber

Z lahkoto odgovarjajte na sporočila strank z našo Viber integracijo.

Multilingual support in LiveAgent

Večjezični prevodi programske opreme

Naša programska oprema je večjezična. LiveAgent je na voljo v 43 različnih jezikovnih prevodih  (nekaj le delnih) in podpira jezikovno prilagodljive pripomočke. Ne dovolite, da tuji jeziki ustvarijo oviro med vami in vašimi strankami. LiveAgent vas pokriva.

Aplikacije za storitve za stranke na poti

Ostanite v stiku s sodelavci in bodite bolj produktivni na poti! Z mobilnimi aplikacijami LiveAgent imate možnost razreševanja, prenosa in odgovarjanja na zahtevke in klepete, uporabo vnaprej nastavljenih filtrov za organiziranje zahtevkov in ogled oznak, zapiskov in oddelkov, povezanih z vsakim zahtevkom.

Zdaj na voljo v App Store in Google Play trgovinah.

The fastest live chat on the market
Smart analytics and reports

Robusten sistem poročanja & več

Robustne funkcije poročanja in funkcije analize podatkov bodo pomagale izboljšati in prilagoditi vaše obstoječe strategije trženja in storitev za stranke.

Če imate popoln pregled, od kod prihajajo vaši zahtevki, koliko časa potrebujete za odgovor in kdo nanje odgovori, boste lahko premostili vrzel med storitvijo, ki jo opravljate, in storitvijo, ki jo pričakujejo vaše stranke.

Peter Komornik

LiveAgent kombinira odličen klepet v živo, zahtevke in avtomatizacijo, ki nam omogočadelati odlične storitve za stranke.

black Slido logo

Druge funkcije, ki se jih lahko veselimo

Oznake, oddelki

Dohodne vozovnice samodejno razvrstite v ustrezne oddelke in jih označite z oznakami, da si lahko na prvi pogled ogledate vsebino vsakega zahtevka.

Naraven klepet v živo

Uporabite LiveAgent naravno funkcijo klepeta v živo strankami v realnem času ali interni klepet s sodelavci pri reševanju poizvedb strank.

Vgrajen klicni center

Ustvarite zapletena IVR drevesa, usmerite klice ali omogočite svojim strankam, da zahtevajo povratne klice. Podprt je tudi Video klepet tako interno kot s strankami.

Razlogi, zakaj podjetja preidejo na LiveAgent

Zakaj je LiveAgent pravo orodje za izboljšanje vašega trženja?

Most reviewed and number 1

Največkrat ocenjen #1

LiveAgent je bil leta 2020 najbolj pregledana in #1 ocenjena programska oprema za pomoč malim podjetjem.

Preferred by 21k businesses

Najraje ga ima 21K podjetij

Več kot 21.000 podjetij v različnih panogah se je za potrebe podpore strankam odločilo za LiveAgent.

Packed with features

Napolnjen z 180+ funkcijami

S 180+ funkcijami, 40+ integracijami in neskončnimi prilagoditvami se orodje zlahka prilagodi vašim poslovnim zahtevam.

Cloud based and secure help desk

V oblaku in varno

Popolnoma v oblaku, varen, enostaven za nastavitev in uporabo. Začnite z LiveAgentom v nekaj minutah.

Razmerje med ceno in vrednostjo?

Zanemarljivo. Glede na ogromno funkcionalnosti, ki jih ponuja LiveAgent, je naša ponudba ugodna. Poskusite LiveAgent še danes.

9 $ mesec

Small business

  • Neomejena zgodovina zahtevkov
  • 3 e-poštni naslovi
  • 3 kontaktni obrazci
  • 1 API ključ
$29 mesec

Medium business

  • Vse v malem, plus
  • 10 elektronskih naslovov
  • 3 gumbi za klepet v živo
  • Vodstvo oddelkov
0 $ mesec

Brezplačno

  • 7-dnevna zgodovina zahtevkov
  • 1 e-poštni naslov
  • 1 gumb za klepet
  • 1 kontaktni obrazec
Povezani članki zIzboljšanje trženja
Naučite se ključnih razlik med upravljanjem vsebine in upravljanjem znanja ter kako ju implementirati v svojo marketinško strategijo.

Upravljanje vsebin vs upravljanje znanja

Upravljanje vsebin se osredotoča na ustvarjanje, organiziranje in objavo digitalnih vsebin, medtem ko se upravljanje znanja osredotoča na zajemanje, organiziranje in deljenje znanja znotraj organizacije. Obe sta ključni za učinkovito upravljanje informacij in spodbujanje rasti in inovacij v organizaciji.

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

Start Free Trial x