Brezplačen preizkus

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Nešteto načinov za izboljšanje z
enim orodjem

Izboljšajte trženjes pomočjo LiveAgent.

  • ✓ Ni pristojbin za vzpostavitev    
  • ✓ Storitve za stranke 24/7    
Uporabljajo
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
helpdesk software animation
Use case scenarios

Ali morate izboljšati svoj ugled na trgu?

Ustvarjanje dobrega prvega vtisa na spletu lahko izboljša vaša tržni in prodajni uspeh. Vendar pa je to lahko izziv brez ustreznih orodij.

Se to sliši znano? Se trudite ostati na tekočem z povpraševanjem strank? So vaši družabni kanali preplavljeni s komentarji in sporočili, ki jih ne razumete?

Če ste odgovorili pritrdilno, je morda čas, da vložite trud v programsko opremo za pomoč uporabnikom.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green
Creation of marketing strategies

Kako izboljšati svoje marketinške strategije

Sodobni kupec je strokovno usposobljen posameznik, ki se ne boji temeljito preveriti vašega podjetja. Pred nakupom izdelkov si stranke ogledajo vaše spletno mesto, račune na družabnih medijih in ocene, objavljene na spletu.

Ključ do uspeha? Prepoznajte in odgovorite na vsa vprašanja, objavljena na spletu – ne glede na uporabljeni kanal (Instagram, Facebook, Twitter itd.)

Imate slab ugled?

Ko so vaši družabni kanali preplavljeni s komentarji brez odgovora, je to videti neprofesionalno. Za izboljšanje tržne podobe je treba odgovoriti na pozitivne in negativne komentarje.

Kako? S pomočjo napredne programske opreme za pomoč uporabnikom. Sledi vsem interakcijam strank in jih poenostavi v enotno mapo »Prejeto« v skupni rabi.

Improve bad reputation of your business
Ultimate omni-channel help desk software experience

Rešitev je programska oprema za pomoč uporabnikom

LiveAgent will improve your marketing and sales efforts in no time. Here’s what you can look forward to once you implement a help desk software into your daily workflow — and that’s just the tip of the iceberg.

Izboljšanje trženja    A secure, shared, universal inbox

Izboljšanje trženja    Izboljšana produktivnost

Izboljšanje trženja    Izboljšano zadovoljstvo strank

Zadovoljne stranke so najboljše stranke

Ponujamo storitve selitve strežnikov iz večine priljubljenih rešitev za pomoč uporabnikom.

badges

Kako se bo vaše trženje izboljšalo z LiveAgent?

Eye icon

Popoln pregled nad storitvijo

Ugotovite, kateri komunikacijski kanali prejmejo največ zahtevkov in spremljajte storitev, ki jo prejemajo vaše stranke.

Email icon

Poslovite se od izgubljenih & neodgovorjenih zahtevkov

Prejemajte obvestila vsakič, ko prejmete nov komentar, neposredno sporočilo, e -mail ali telefonski klic neposredno v LiveAgentu.

Increase icon

Izboljšajte raven produktivnosti

Uporabite funkcije, kot so pravila avtomatizacije, vgrajen CRM, klicni center, interni klepet in drugo. Ta orodja vam bodo pomagala bolje pomagati strankam in prihranila dragocen čas.

Popolna zgodovina zahtevkov od začetka do konca

Sledite poti reševanja težav vaše stranke po različnih kanalih, medtem ko ostanete v istem hibridnem toku zahtevkov.

Ni pomembno, ali vam je stranka poslala e -mail sporočilo, nadaljevala s telefonskim klicem in zaključila pogovor prek Twitterja. LiveAgent sledi vsem pogovorom.

Ticket stream

Kateri družabni kanali so integrirani z LiveAgentom?

Facebook

Facebook

LiveAgent je integriran s Facebook in Facebook Messenger. Vsa neposredna sporočila, komentarji in omembe vaše blagovne znamke bodo samodejno potisnjeni v vaš univerzalni nabiralnik.

Twitter

Twitter

LiveAgent Twitter integracija uporabnikom omogoča spremljanje omemb blagovnih znamk, posebnih ključnih besed in retvitov.

Instagram

Instagram

Z našo Instagram integracijo lahko odgovorite na vse komentarje vaših fotografij in označene omembe vaše blagovne znamke.

Viber

Viber

Z lahkoto odgovarjajte na sporočila strank z našo Viber integracijo.

Multilingual support included

Večjezični prevodi programske opreme

Naša programska oprema je večjezična. LiveAgent je na voljo v 43 različnih jezikovnih prevodih  (nekaj le delnih) in podpira jezikovno prilagodljive pripomočke. Ne dovolite, da tuji jeziki ustvarijo oviro med vami in vašimi strankami. LiveAgent vas pokriva.

Aplikacije za storitve za stranke na poti

Ostanite v stiku s sodelavci in bodite bolj produktivni na poti! Z mobilnimi aplikacijami LiveAgent imate možnost razreševanja, prenosa in odgovarjanja na zahtevke in klepete, uporabo vnaprej nastavljenih filtrov za organiziranje zahtevkov in ogled oznak, zapiskov in oddelkov, povezanih z vsakim zahtevkom.

Zdaj na voljo v App Store in Google Play trgovinah.

The fastest live chat on the market
Smart analytics and reports

Robusten sistem poročanja & več

Robustne funkcije poročanja in funkcije analize podatkov bodo pomagale izboljšati in prilagoditi vaše obstoječe strategije trženja in storitev za stranke.

Če imate popoln pregled, od kod prihajajo vaši zahtevki, koliko časa potrebujete za odgovor in kdo nanje odgovori, boste lahko premostili vrzel med storitvijo, ki jo opravljate, in storitvijo, ki jo pričakujejo vaše stranke.

Peter Komornik

LiveAgent kombinira odličen klepet v živo, zahtevke in avtomatizacijo, ki nam omogočadelati odlične storitve za stranke.

Peter Komornik, CEO
logo slido black

Druge funkcije, ki se jih lahko veselimo

dollar ticket

Oznake, oddelki

Dohodne vozovnice samodejno razvrstite v ustrezne  oddelke in jih označite z oznakami, da si lahko na prvi pogled ogledate vsebino vsakega zahtevka.

Message icon

Naraven klepet v živo

Uporabite LiveAgent naravno funkcijo klepeta v živo strankami v realnem času ali interni klepet s sodelavci pri reševanju poizvedb strank.

Phone icon

Vgrajen klicni center

Ustvarite zapletena IVR drevesa, usmerite klice ali omogočite svojim strankam, da zahtevajo povratne klice. Podprt je tudi Video klepet tako interno kot s strankami.

Razlogi, zakaj podjetja preidejo na LiveAgent

  • “Je tako poln funkcij in presega mojo 5-letno zendesk naročnino. Zato sem zamenjal. Zelo dobra vrednost zame, kot majhnega podjetnika.” Albert

  • “Sprva sem poizkusil z Zendeskom, ampak po urah konfiguracije in razumevanje cenovnega modela, sem ugotovil, da to ni za mene. Namesto tega, sem začel uporabljati LiveAgent in moram povedati, da sem do sedaj zelo zadovoljen. Sistem ima natanko pravo mero konfiguracij, ki jih hočem in za zdaj še nisem našel nečesa, česar ne bi bilo možno narediti.” Erik

  • “Od Zendeska smo prešli k LiveAgentu … in ne bi več zamenjali … Njihove izjemno dostopne cene in vedno ustrežljiva podporna ekipa, ki so tam, da nam pomagajo 24/7. Potem, napreden nivo avtomatizacije, ki je dobesedno nadomestil potrebo po Zapieru, kajti imamo zadostno število integracij. Prav tako dajo ogromno e-poštnih vzdevkov, s katerimi se z lahkoto povežemo.” Aaron

  • “Mi in naše stranke smo vedno imeli težave z Zendeskom, ampak, ko smo pregledali druge možnosti, smo izbrali LiveAgent, glede na prejšnje ocene in ceno.” Adam

  • “Zendesk sem uporabljal leta in bil sem naveličan teh “vstopničnih” e-pošte in da k e-pošti nisem mogel dodati datotek, možno je bilo samo pošiljanje povezav. Kaj mi je všeč pri LiveAgentu: pošilja e-pošto (ne vstopnice), lahko dodam datoteke, tok e-pošte organiziram lažje kot pri Zendesku, lahko se pogovarjam in urejam e-pošto iz istega okna. Prav tako, LiveAgent v svoji e-pošti podpira razpredelnice in ima odlično podporno ekipo.” Vlad

  • “Na ta sistem smo preklopili po mnogih letih uporabljanja Zendeska. Funkcionalnost je odlična: kontaktni obrazci, klepet v živo, baze podatkov, integracija s socialnim omrežjem – vse kot ena storitev in vsi ti moduli so dobro premišljeni in delujejo kot celota. Všeč mi je, da je storitev stabilna tudi na mobilnih platformah (po Zendesku je to za nas velik plus).” Olga

  • “Poskusil sem s številnimi rešitvami, vključno z Zendeskom, Feshdeskom in drugimi. Potem sem našel LiveAgent. Super orodja, dobra vrednost za denar, enostavna uporaba, super izvedba podpore in pomoči. In sedaj, po nekaj letih uporabe, je še vedno najboljša izbira za podporno orodje, ki ga je moč narediti.” Michal

  • “Uporabljala sem številne druge podporne sisteme, kot so LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com itd. LiveAgent jih je vse premagal, v vseh pogledih, zaradi cene, funkcij, podpore strankam in mobilnih funkcij.” Harrison

Zakaj je LiveAgent pravo orodje za izboljšanje vašega trženja?

Most reviewed and number 1

Največkrat ocenjen #1

LiveAgent je bil leta 2020 najbolj pregledana in #1 ocenjena programska oprema za pomoč malim podjetjem.

Preferred by 21k businesses

Najraje ga ima 21K podjetij

Več kot 21.000 podjetij v različnih panogah se je za potrebe podpore strankam odločilo za LiveAgent.

Packed with features

Napolnjen z 180+ funkcijami

S 180+ funkcijami, 40+ integracijami in neskončnimi prilagoditvami se orodje zlahka prilagodi vašim poslovnim zahtevam.

Cloud based and secure help desk

V oblaku in varno

Popolnoma v oblaku, varen, enostaven za nastavitev in uporabo. Začnite z LiveAgentom v nekaj minutah.

Razmerje med ceno in vrednostjo?

Zanemarljivo. Glede na ogromno funkcionalnosti, ki jih ponuja LiveAgent, je naša ponudba ugodna. Poskusite LiveAgent še danes.

Zahtevek+Klepet

Zahtevek+Klepet

Idealen za mala in srednje velika podjetja

$29/mes
Zahtevek+Klepet

All-Inclusive

Idealen za podjetja vseh velikosti in velike korporacije

$39/mes

Pri nas boste v dobrih rokah!

Veste kaj imajo skupnega Huawei, BMW, Yamaha in O2? Prav ste uganili.. LiveAgent!

Poskusite brezplačno zdaj Kreditna kartica ni obvezna

“Pogosta

Kako lahko izboljšate trženje?

LiveAgent je zmogljiva programska oprema za pomoč uporabnikom, ki vam pomaga učinkovito obravnavati zahteve strank iz več kanalov in enega vmesnika. Poleg tega se integrira z vašim spletnim mestom in družabnimi omrežji. Tako lahko privabite nove stranke, izboljšate trženje in prepoznanost vaše blagovne znamke.

Kakšne poslovne koristi ponuja LiveAgent, razen izboljšanega trženja?

Poslovne prednosti LiveAgent vključujejo povečano zadovoljstvo strank, ohranjanje strank, zvestobo strank in zmanjšano stopnjo odhajanja, pa tudi izboljšanje trženja.

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×

Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico