Ustvarjanje dobrega prvega vtisa na spletu lahko izboljša vaša tržni in prodajni uspeh. Vendar pa je to lahko izziv brez ustreznih orodij.
Se to sliši znano? Se trudite ostati na tekočem z povpraševanjem strank? So vaši družabni kanali preplavljeni s komentarji in sporočili, ki jih ne razumete?
Če ste odgovorili pritrdilno, je morda čas, da vložite trud v programsko opremo za pomoč uporabnikom.
Prenos podatkov skozi napravo
S podpisom potrjujem Pogoji in določila in Politika zasebnosti .
Sodobni kupec je strokovno usposobljen posameznik, ki se ne boji temeljito preveriti vašega podjetja. Pred nakupom izdelkov si stranke ogledajo vaše spletno mesto, račune na družabnih medijih in ocene, objavljene na spletu.
Ključ do uspeha? Prepoznajte in odgovorite na vsa vprašanja, objavljena na spletu – ne glede na uporabljeni kanal (Instagram, Facebook, Twitter itd.)
Ko so vaši družabni kanali preplavljeni s komentarji brez odgovora, je to videti neprofesionalno. Za izboljšanje tržne podobe je treba odgovoriti na pozitivne in negativne komentarje.
Kako? S pomočjo napredne programske opreme za pomoč uporabnikom. Sledi vsem interakcijam strank in jih poenostavi v enotno mapo »Prejeto« v skupni rabi.
LiveAgent will improve your marketing and sales efforts in no time. Here’s what you can look forward to once you implement a help desk software into your daily workflow — and that’s just the tip of the iceberg.
A secure, shared, universal inbox
Izboljšana produktivnost
Ponujamo storitve selitve strežnikov iz večine priljubljenih rešitev za pomoč uporabnikom.
Ugotovite, kateri komunikacijski kanali prejmejo največ zahtevkov in spremljajte storitev, ki jo prejemajo vaše stranke.
Prejemajte obvestila vsakič, ko prejmete nov komentar, neposredno sporočilo, e -mail ali telefonski klic neposredno v LiveAgentu.
Uporabite funkcije, kot so pravila avtomatizacije, vgrajen CRM, klicni center, interni klepet in drugo. Ta orodja vam bodo pomagala bolje pomagati strankam in prihranila dragocen čas.
Sledite poti reševanja težav vaše stranke po različnih kanalih, medtem ko ostanete v istem hibridnem toku zahtevkov.
Ni pomembno, ali vam je stranka poslala e -mail sporočilo, nadaljevala s telefonskim klicem in zaključila pogovor prek Twitterja. LiveAgent sledi vsem pogovorom.
LiveAgent je integriran s Facebook in Facebook Messenger. Vsa neposredna sporočila, komentarji in omembe vaše blagovne znamke bodo samodejno potisnjeni v vaš univerzalni nabiralnik.
LiveAgent Twitter integracija uporabnikom omogoča spremljanje omemb blagovnih znamk, posebnih ključnih besed in retvitov.
Z našo Instagram integracijo lahko odgovorite na vse komentarje vaših fotografij in označene omembe vaše blagovne znamke.
Naša programska oprema je večjezična. LiveAgent je na voljo v 43 različnih jezikovnih prevodih (nekaj le delnih) in podpira jezikovno prilagodljive pripomočke. Ne dovolite, da tuji jeziki ustvarijo oviro med vami in vašimi strankami. LiveAgent vas pokriva.
Ostanite v stiku s sodelavci in bodite bolj produktivni na poti! Z mobilnimi aplikacijami LiveAgent imate možnost razreševanja, prenosa in odgovarjanja na zahtevke in klepete, uporabo vnaprej nastavljenih filtrov za organiziranje zahtevkov in ogled oznak, zapiskov in oddelkov, povezanih z vsakim zahtevkom.
Zdaj na voljo v App Store in Google Play trgovinah.
Robustne funkcije poročanja in funkcije analize podatkov bodo pomagale izboljšati in prilagoditi vaše obstoječe strategije trženja in storitev za stranke.
Če imate popoln pregled, od kod prihajajo vaši zahtevki, koliko časa potrebujete za odgovor in kdo nanje odgovori, boste lahko premostili vrzel med storitvijo, ki jo opravljate, in storitvijo, ki jo pričakujejo vaše stranke.
LiveAgent kombinira odličen klepet v živo, zahtevke in avtomatizacijo, ki nam omogočadelati odlične storitve za stranke.
Peter Komornik, CEO
Uporabite LiveAgent naravno funkcijo klepeta v živo strankami v realnem času ali interni klepet s sodelavci pri reševanju poizvedb strank.
Ustvarite zapletena IVR drevesa, usmerite klice ali omogočite svojim strankam, da zahtevajo povratne klice. Podprt je tudi Video klepet tako interno kot s strankami.
“Je tako poln funkcij in presega mojo 5-letno zendesk naročnino. Zato sem zamenjal. Zelo dobra vrednost zame, kot majhnega podjetnika.” Albert
“Sprva sem poizkusil z Zendeskom, ampak po urah konfiguracije in razumevanje cenovnega modela, sem ugotovil, da to ni za mene. Namesto tega, sem začel uporabljati LiveAgent in moram povedati, da sem do sedaj zelo zadovoljen. Sistem ima natanko pravo mero konfiguracij, ki jih hočem in za zdaj še nisem našel nečesa, česar ne bi bilo možno narediti.” Erik
“Od Zendeska smo prešli k LiveAgentu … in ne bi več zamenjali … Njihove izjemno dostopne cene in vedno ustrežljiva podporna ekipa, ki so tam, da nam pomagajo 24/7. Potem, napreden nivo avtomatizacije, ki je dobesedno nadomestil potrebo po Zapieru, kajti imamo zadostno število integracij. Prav tako dajo ogromno e-poštnih vzdevkov, s katerimi se z lahkoto povežemo.” Aaron
“Mi in naše stranke smo vedno imeli težave z Zendeskom, ampak, ko smo pregledali druge možnosti, smo izbrali LiveAgent, glede na prejšnje ocene in ceno.” Adam
“Zendesk sem uporabljal leta in bil sem naveličan teh “vstopničnih” e-pošte in da k e-pošti nisem mogel dodati datotek, možno je bilo samo pošiljanje povezav. Kaj mi je všeč pri LiveAgentu: pošilja e-pošto (ne vstopnice), lahko dodam datoteke, tok e-pošte organiziram lažje kot pri Zendesku, lahko se pogovarjam in urejam e-pošto iz istega okna. Prav tako, LiveAgent v svoji e-pošti podpira razpredelnice in ima odlično podporno ekipo.” Vlad
“Na ta sistem smo preklopili po mnogih letih uporabljanja Zendeska. Funkcionalnost je odlična: kontaktni obrazci, klepet v živo, baze podatkov, integracija s socialnim omrežjem – vse kot ena storitev in vsi ti moduli so dobro premišljeni in delujejo kot celota. Všeč mi je, da je storitev stabilna tudi na mobilnih platformah (po Zendesku je to za nas velik plus).” Olga
“Poskusil sem s številnimi rešitvami, vključno z Zendeskom, Feshdeskom in drugimi. Potem sem našel LiveAgent. Super orodja, dobra vrednost za denar, enostavna uporaba, super izvedba podpore in pomoči. In sedaj, po nekaj letih uporabe, je še vedno najboljša izbira za podporno orodje, ki ga je moč narediti.” Michal
“Uporabljala sem številne druge podporne sisteme, kot so LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com itd. LiveAgent jih je vse premagal, v vseh pogledih, zaradi cene, funkcij, podpore strankam in mobilnih funkcij.” Harrison
LiveAgent je bil leta 2020 najbolj pregledana in #1 ocenjena programska oprema za pomoč malim podjetjem.
Več kot 21.000 podjetij v različnih panogah se je za potrebe podpore strankam odločilo za LiveAgent.
S 180+ funkcijami, 40+ integracijami in neskončnimi prilagoditvami se orodje zlahka prilagodi vašim poslovnim zahtevam.
Popolnoma v oblaku, varen, enostaven za nastavitev in uporabo. Začnite z LiveAgentom v nekaj minutah.
Zanemarljivo. Glede na ogromno funkcionalnosti, ki jih ponuja LiveAgent, je naša ponudba ugodna. Poskusite LiveAgent še danes.
Most Popular
Veste kaj imajo skupnega Huawei, BMW, Yamaha in O2? Prav ste uganili.. LiveAgent!
LiveAgent je zmogljiva programska oprema za pomoč uporabnikom, ki vam pomaga učinkovito obravnavati zahteve strank iz več kanalov in enega vmesnika. Poleg tega se integrira z vašim spletnim mestom in družabnimi omrežji. Tako lahko privabite nove stranke, izboljšate trženje in prepoznanost vaše blagovne znamke.
Poslovne prednosti LiveAgent vključujejo povečano zadovoljstvo strank, ohranjanje strank, zvestobo strank in zmanjšano stopnjo odhajanja, pa tudi izboljšanje trženja.
Zahvaljujemo se vam za vašo nedavno registracijo na platformi LiveAgent.
Na vaš e-poštni naslov bo takoj po namestitvi računa poslano sporočilo s podatki za prijavo.
Če malo počakate, boste po končani namestitvi lahko do svojega računa dostopali neposredno od tu.
Po končanem postopku vam bomo na vaš e-poštni naslov poslali podatke za prijavo.
Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.
Na voljo smo v več terminih