Kaj je izhodna prodaja?
Je del prodajnega cikla, kjer podjetja predstavijo svoje izdelke ali storitve svojim bodočim strankam. To lahko storite s hladnim klicem, hladnim obveščanjem po e-pošti ali prodajo na družbenih omrežjih. Običajno potencialne stranke kontaktirajo prodajni predstavniki.
Glavni cilj odhodne prodaje je pridobiti nove potencialne stranke za vaše podjetje.
Glavna razlika med odhodno in vhodno prodajo je način, kako podjetje pritegne potencialne stranke. Kot smo že pojasnili, izhodna prodaja vključuje prodajne predstavnike, ki se obrnejo na potencialne stranke. Vhodna prodaja temelji na trženju vsebine, trženju v družbenih medijih in SEO. Z drugimi besedami, vhodna prodaja je odvisna od potencialne stranke, ki že pozna vašo blagovno znamko – vhodne potencialne stranke.
Če želite povečati svojo generacijo potencialnih strank, lahko kombinirate oba pristopa. Najprej lahko uporabite vhodne strategije, kot je vsebinsko trženje, nato pa nadaljujete z izvajanjem tehnik izhodne prodaje, kot je doseg na družbenih omrežjih.
Koraki procesa odhodne prodaje
- prepoznavanje potencialnih potencialnih strank – Izvedite tržno raziskavo in ustvarite idealen profil kupca.
- generiranje potencialnih strank – to lahko storite s pomočjo programske opreme za odhodno prodajo, pri čemer naročite zunanje podjetje, da ustvari potencialne stranke za vas , nakup baze podatkov ali ročno ustvarjanje potencialnih strank
- Kvalifikacija potencialnih strank – Odločite se, kateri od potencialnih strank so primerni za vaše izdelke ali storitve.
- prodajni klic – to je čas, ko vaši prodajni zastopniki pokažejo vaše izdelke in storitve.
- sklepanje posla – Morali bi imeti sklenjeno pogodbo in novo stranko, ki plača.
- nadaljnje ukrepanje – to je zelo dragocen korak, ko gre za izgradnjo močne odnoses svojimi strankami.
Kako povečati izhodno prodajo v kontaktnem centru?
Poglobimo se v nekaj strategij, ki vam lahko pomagajo povečati prodajo in prihodke z uporabo taktike odhodne prodaje.
Določite merila za potencialne kupce
Bodite čim bolj natančni pri ustvarjanju idealnega profila stranke. Jasno opredelite svoj ciljni trg in načrtujte njihove poti strank.
Določite svoje cilje
Ko gre za kontaktne centre, so KPI vaši najboljši prijatelji. Prepričajte se, da ste jasni glede ciljev, ki jih želite doseči v okviru svojega proračuna.
Ustvarite načrt ozaveščanja
Določite potek dela, ki bi mu morali slediti vaši prodajni zastopniki, ko pridejo do novih potencialnih strank.
Vključite potencialno stranko
Dragocena in zelo stroškovno učinkovita metoda sodelovanja je email marketing. Razmislite tudi o uporabi klepeta v živo. Za brezhibno integracijo s svojim spletnim mestom lahko uporabite funkcijo LiveAgent za klepet v živo.
Zberite podatke
Več ko veste o svojih potencialnih strankah, bolje je za vaše podjetje. Z večjim vpogledom lahko razvijete visoko ciljno usmerjene kampanje, ki bodo potencialne stranke spremenile v stranke.
Analiziraj
Ne podcenjujte pomena analize poročil in merjenja meritve centra za stike.
Support your customers proactively by reaching out to them
LiveAgent can help you improve the efficiency and productivity of your customer support teams, and boost customer satisfaction.
Frequently asked questions
Kaj pomeni proces odhodne prodaje?
Izhodna prodaja je proces, v katerem podjetja – običajno prodajni zastopniki – stopijo v stik z potencialnimi strankami, da jim posredujejo svoje prodajne predstavitve. Zanaša se na strategije, kot so hladni klici, hladna e-pošta itd. Odhodno prodajo lahko uporabljajo tako podjetja B2B kot B2C.
Zakaj je izhodna prodaja pomembna?
Imajo velik potencial za ustvarjanje potencialnih strank, ki so primerne za vaše izdelke in storitve. Na ta način imajo lahko neverjetno donosnost naložbe, ki poveča prihodek vašega podjetja.
Kako težka je izhodna prodaja?
Kompleksnost vaše izhodne prodajne kampanje je močno odvisna od vašega podjetja in drugih prodajnih in marketinških prizadevanj.
Katere so glavne prodajne aktivnosti v tujini?
Glavne faze odhodne prodaje so identifikacija potencialne stranke, generiranje, kvalifikacija potencialne stranke, prodajna predstavitev, sklepanje poslov in nadaljnja komunikacija po prodaji.
Katere so najpomembnejše metrike izhodne prodaje?
Najpomembnejše lahko razdelimo v dve glavni kategoriji: meritve toka in meritve dejavnosti. Katere natančne komponente teh meritev se boste odločili meriti, je odvisno predvsem od vaših poslovnih procesov ter trženjskih in prodajnih prizadevanj.
Kako ustvarite ekipo za izhodno prodajo?
Vsako prodajno ekipo, ki jo usposobite za postopke odhodne prodaje, lahko štejemo za ekipo za odhodno prodajo. Da pa zagotovite najboljše rezultate, morate razviti potek dela, ki opredeljuje faze procesa izhodne prodaje in kaj morajo vaši zastopniki pokriti na vsakem koraku.
Expert note
Izhodna prodaja je del prodajnega cikla, kjer podjetje predstavi svoje izdelke ali storitve potencialnim strankam s hladnim klicem, e-pošto ali prodajo na družbenih omrežjih z namenom pridobiti nove stranke.

Predprodajne e-poštne predloge
Prodajne akcije lahko prinesejo koristi podjetju, kot so povečanje zvestobe strank, privabljanje novih strank in kratkoročno povečanje prodaje. Za dosego polnega potenciala prodaje je priporočljivo uporabiti predprodajna e-poštna sporočila, ki bodo stranke obvestila o prihajajočih popustih. E-poštne predloge za predprodajo so na voljo, vključno z različnimi zadevami za sporočila in pogostimi vprašanji o načinu obveščanja strank.
Spodbude in programi zvestobe so pomembni pri pridobivanju in ohranjanju dolgoročnih odnosov s strankami. Ponudba cenovnih spodbud, brezplačnih vzorcev, daril, popustov in posebnih ponudb izboljša promocijo blagovne znamke ter spodbuja povratne informacije in impulzivne nakupe. Slaba storitev za stranke lahko privede do povečanega odtekanja strank. Stopnjo odtekanja lahko izračunate s preprostim izračunom. Podjetje lahko analizira razloge za odstop strank in se izobražuje o tem, kako zmanjšati odtekanje. Večkanalna podpora strankam je ključna za izboljšanje uporabniške izkušnje in zmanjšanje stroškov za podporo strankam. LiveAgent ponuja 24/7 podporo strankam ter napredno funkcijo klepeta v živo in avtomatizacijo.
LiveAgent je funkcionalno bogata rešitev za pomoč uporabnikom, ki omogoča enostavno komuniciranje in avtomatizacijo procesov. Sistem zbira vso dohodno komunikacijo na enem vmesniku z možnostjo avtomatizacije, ki lahko prihrani čas agentov in strank. LiveAgent ponuja različne razširitve in integracije in omogoča izdelavo načrta, ki vam pomaga optimizirati izkušnjo strank. 14-dnevni brezplačni preizkus je na voljo.
Prodajni zastopnik za vhodne zahtevke
Vhodni prodajni predstavniki prodajajo izdelke ali storitve potencialnim kupcem. Delujejo v vhodnih klicnih centrih ali drugih sedežih podjetij. Glavna odgovornost prodajne ekipe je sklepanje poslov z novimi strankami in negovanje odnosov z obstoječimi strankami. Veščine, ki jih mora imeti vhodni prodajni zastopnik, vključujejo odlične komunikacijske in upravljalne sposobnosti ter reševanje problemov in konfliktov medosebnih odnosov.