Kaj je izhodna prodaja?
Je del prodajnega cikla, kjer podjetja predstavijo svoje izdelke ali storitve svojim bodočim strankam. To lahko storite s hladnim klicem, hladnim obveščanjem po e-pošti ali prodajo na družbenih omrežjih. Običajno potencialne stranke kontaktirajo prodajni predstavniki.
Glavni cilj odhodne prodaje je pridobiti nove potencialne stranke za vaše podjetje.
Glavna razlika med odhodno in vhodno prodajo je način, kako podjetje pritegne potencialne stranke. Kot smo že pojasnili, izhodna prodaja vključuje prodajne predstavnike, ki se obrnejo na potencialne stranke. Vhodna prodaja temelji na trženju vsebine, trženju v družbenih medijih in SEO. Z drugimi besedami, vhodna prodaja je odvisna od potencialne stranke, ki že pozna vašo blagovno znamko – vhodne potencialne stranke.
Če želite povečati svojo generacijo potencialnih strank, lahko kombinirate oba pristopa. Najprej lahko uporabite vhodne strategije, kot je vsebinsko trženje, nato pa nadaljujete z izvajanjem tehnik izhodne prodaje, kot je doseg na družbenih omrežjih.
Koraki procesa odhodne prodaje
- prepoznavanje potencialnih potencialnih strank – Izvedite tržno raziskavo in ustvarite idealen profil kupca.
- potenciális ügyfelek generálása – Ezt megteheti kimenő értékesítési szoftverrel, külső cég kiszervezésével, hogy potenciális ügyfeleket generáljon Önnek, adatbázist vásároljon, vagy kézi generáljon potenciális ügyfeleket
- potenciális ügyfelek minősítése – Döntse el, hogy a potenciális ügyfelek közül melyik illik jól az Ön termékeihez vagy szolgáltatásaihoz.
- értékesítési hívás – Ez az az időszak, amikor értékesítési képviselői bemutatják termékeit és szolgáltatásait.
- ügylet lezárása – Legyen egy lezárt ügylet és egy új fizető ügyfél.
- nyomon követés – Ez egy nagyon értékes lépés az ügyfelekkel való erős kapcsolatok kiépítésében.
Kako povečati izhodno prodajo v kontaktnem centru?
Poglobimo se v nekaj strategij, ki vam lahko pomagajo povečati prodajo in prihodke z uporabo taktike odhodne prodaje.
Določite merila za potencialne kupce
Bodite čim bolj natančni pri ustvarjanju idealnega profila stranke. Jasno opredelite svoj ciljni trg in načrtujte njihove poti strank.
Določite svoje cilje
Ko gre za kontaktne centre, so KPI vaši najboljši prijatelji. Prepričajte se, da ste jasni glede ciljev, ki jih želite doseči v okviru svojega proračuna.
Ustvarite načrt ozaveščanja
Določite potek dela, ki bi mu morali slediti vaši prodajni zastopniki, ko pridejo do novih potencialnih strank.
Vključite potencialno stranko
Dragocena in zelo stroškovno učinkovita metoda sodelovanja je email marketing. Razmislite tudi o uporabi klepeta v živo. Za brezhibno integracijo s svojim spletnim mestom lahko uporabite funkcijo LiveAgent za klepet v živo.
Zberite podatke
Več ko veste o svojih potencialnih strankah, bolje je za vaše podjetje. Z večjim vpogledom lahko razvijete visoko ciljno usmerjene kampanje, ki bodo potencialne stranke spremenile v stranke.
Analiziraj
Ne podcenjujte pomena analize poročil in merjenja meritve centra za stike.
Support your customers proactively by reaching out to them
LiveAgent can help you improve the efficiency and productivity of your customer support teams, and boost customer satisfaction.
Urmăriți un videoclip despre vânzările externe
Vânzările externe și software-ul de birou de asistență LiveAgent pot fi incredibil de utile pentru orice afacere modernă. Vânzările la ieșire ajută companiile să ajungă la noi clienți potențiali prin apel, mesaj text sau e-mail. Software-ul LiveAgent pentru biroul de asistență este conceput pentru a face gestionarea întrebărilor clienților ușoară și eficientă, oferind o asistență mai bună pentru clienți și o experiență mai bună pentru clienți. Cu aceste două instrumente, companiile pot ajunge la publicul țintă și pot oferi un serviciu mai bun pentru clienți pentru a susține o afacere de succes.
Frequently Asked Questions
Kaj pomeni proces odhodne prodaje?
Zakaj je izhodna prodaja pomembna?
Imajo velik potencial za ustvarjanje potencialnih strank, ki so primerne za vaše izdelke in storitve. Na ta način imajo lahko neverjetno donosnost naložbe, ki poveča prihodek vašega podjetja.
Kako težka je izhodna prodaja?
Kompleksnost vaše izhodne prodajne kampanje je močno odvisna od vašega podjetja in drugih prodajnih in marketinških prizadevanj.
Katere so glavne prodajne aktivnosti v tujini?
Glavne faze odhodne prodaje so identifikacija potencialne stranke, generiranje, kvalifikacija potencialne stranke, prodajna predstavitev, sklepanje poslov in nadaljnja komunikacija po prodaji.
Katere so najpomembnejše metrike izhodne prodaje?
Najpomembnejše lahko razdelimo v dve glavni kategoriji: meritve toka in meritve dejavnosti. Katere natančne komponente teh meritev se boste odločili meriti, je odvisno predvsem od vaših poslovnih procesov ter trženjskih in prodajnih prizadevanj.
Kako ustvarite ekipo za izhodno prodajo?
Vsako prodajno ekipo, ki jo usposobite za postopke odhodne prodaje, lahko štejemo za ekipo za odhodno prodajo. Da pa zagotovite najboljše rezultate, morate razviti potek dela, ki opredeljuje faze procesa izhodne prodaje in kaj morajo vaši zastopniki pokriti na vsakem koraku.
Prodajni zastopnik za vhodne zahtevke
Prodajni zastopniki za vhodne zahtevke prodajajo izdelke ali storitve potencialnim kupcem preko vhodnih klicev. Povprečna plača je od 50.000 do 300.000 USD na leto. LiveAgent ponuja rešitve za inbound sales.
E-poštne predloge o prodaji izdelkov
Prenašajte sporočila prek različnih kanalov, ne le e-pošte. Uporabite strategije digitalnega marketinga in e-poštne predloge za prodajo izdelkov.
Marketinška strategija, ki jo vodi stranka
A customer-led marketing strategy is focused on meeting the expectations and needs of customers. Companies must prepare this strategy carefully as it includes statements on mission and future goals. The mix of marketing measures and tools has lasting effects, and actions are aimed at creating great value for customers and building loyalty. Every company needs a customer-focused marketing strategy, which defines an action plan and regularly analyzes progress towards desired objectives.
Predloge prodajnih e-poštnih sporočil
Uporaba že pripravljenih e-poštnih predlog je ključnega pomena za uspeh prodajnih prizadevanj v strategiji digitalnega trženja. Ponujamo 10 osnovnih predlog, primernih za prilagoditev v različnih panogah in podjetjih. Povečajte učinkovitost svoje prodajne in marketinške ekipe s temi predlogi.