Brezplačen preizkus

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Darila spoštovanja strankam

Kako povečati učinek daril stranki

Statistično je približno 75% poslovnih daril podarjenih v času božiča. 25% daril za spoštovanje do strank se podari ob rojstnih dnevih, obletnicah, za promocije, spontano ali v drugih letnih časih. Enostavna, a učinkovita tehnika za izboljšanje vpliva poslovnih daril je, da jih podarite občasno, razen v času praznikov. To bo povečalo možnosti, da vaše darilo ne bo izgubljeno v naključju.

V postopek obdarovanja poskusite vključiti element skrivnosti. Študija iz šole za poslovno upravo Univerze v Miamiju je pokazala, da izdelek sproži več čustev, če je ponujen z brezplačnim darilom in bodo kupci verjetneje kupili ta izdelek, če vrsta darila ni znana, kot če je vrsta darila razkrita .

Glede na članek v Journal of Marketing podarjanje brezplačnih izdelkov ali z njimi povezanih dodatkov ustvari takojšnje dobre govorice. Zlasti podarjenje celotnega izdelka je povezano s približno 20% povečanjem celotne WOM. Poleg zvestih strank se lahko pri razdajanju brezplačnih izdelkov obrnete tudi na nove kupce, da ustvarite pozitivne prve vtise.

Razmislite o obdaritvi zagovornikov vaše blagovne znamke, tistih strank, ki so običajno aktivne v družabnih medijih in imajo velik doseg, pa tudi tistih, ki so svoje pozitivne izkušnje že delile z vašo blagovno znamko na svojih družbenih omrežjih. To lahko prinese nove napotitve.

Kako izbrati najboljša darila za stranke

Pri izbiri pravih daril za stranke si morate zapomniti nekaj ključnih stvari. Darilo mora imeti za stranko znano vrednost. Po možnosti bi moral biti koristen in imeti kakšen praktičen namen. Moral bi biti na nek način povezan z vašim podjetjem in služiti kot opomnik za vaše podjetje. Morda boste morali ob različnih demografskih kategorijah strank izbrati tudi druga darila za različne segmente strank. Spodaj je 15 idej za darila strank, ki so lahko v pomoč.

15 idej za darila stranki, ki izražajo hvaležnost

1. Brezplačni izdelki

Najpreprostejši, a hkrati eden izmed najučinkovitejših načinov izkazovanja spoštovanja strankam je podarjanje brezplačnega izdelka (polne različice, ne vzorca) iz vašega kataloga, ki bi lahko seveda povečal ali dopolnil kupčev prvotni nakup.

2. Brezplačna storitev ali posodobitev

Za podjetja SaaS bi bilo smiselno strankam ponuditi mesec brezplačne storitve, jih presenetiti z brezplačno nadgradnjo, ki vašemu izdelku doda dodatne funkcije, ali ponuditi prilagojeno prilagoditev izdelka.

3. Darila z blagovno znamko

Izdelki blagovnih znamk so zelo pogosto izbrani za poslovna darila. Nekateri izdelki z logotipom vašega podjetja lahko vključujejo oblačila, torbe, skodelice za čaj in kavo, športne dodatke, pisalne potrebščine in pisarniški material ter zabavne predmete.

4. Darila na temo panoge

Darila na temo industrije (na primer nepremičninski posredniki, ki svojim strankam dajejo predmete v obliki hiše) so pametna izbira, če želite, da stranke pomislijo na vaš izdelek ali storitev. Ta darila morajo vsebovati logotip in ustrezati vašim poslovnim barvam.

5. Darilne košarice

Dobro premišljene košare, napolnjene z ustreznimi, prilagojenimi izdelki, bodo vedno odlično darilo za stranke ob različnih praznikih, obletnicah ali drugih priložnostih. V košarah je lahko karkoli, od gurmanske hrane in higienskih pripomočkov do pisarniškega dekorja in posebnih dodatkov.

6. Darilna kartica

Če niste prepričani, kaj izbrati, so darilne kartice klasična darilna možnost, ki vašim strankam daje svobodo, da iz široke palete izdelkov vaše trgovine ali trgovcev partnerjev dobijo točno tisto, kar želijo.

7. Cvetje

Ko ciljate na segmente strank, so lahko rože in lončnice odlično darilo za skoraj vse priložnosti, kot so rojstni dnevi, obletnice in posebni prazniki. Na primer; Materinski dan, Valentinovo ali Dan žena.

8. Naročnina na revijo

Naročnine na revije so postale priljubljena izbira daril za podjetja. Če veste, za katere vrste revij bi bile vaše stranke zainteresirane, bi bilo obdarovanje zagotovo cenjeno.

9. Knjige

Knjige so med najbolj dragocenimi poslovnimi idejami za darila. Odvisno je od tega, kako dobro poznate želje svojih strank. Dobro premišljena knjiga, ki se nanaša na njihove poklicne ali osebne interese, je brezčasno in osebno darilo.

10. Darilo učenja

Ne glede na to, ali gre za spletne tečaje o temah, ki dopolnjujejo nakup strank, ali za nekatere tečaje, ki se nanašajo na njihove interese – darovanje znanja je lahko odlično in dobro odmeva pri določenih skupinah strank.

11. Darilo izkušnje

Še ena možnost preseganja materialnih postavk je dajanje darila izkušenj. Lahko je to nekaj, kar krepi zdravje (tečaji fitnesa ali joge), sprošča (spa ali masaža), zabava (vstopnice za lokalne športne prireditve ali koncerte) ali karkoli drugega.

12. Rojstnodnevno darilo

Pošiljanje daril strankam ob njihovih rojstnih dnevih lahko resnično pokaže vašo hvaležnost in pridobi njihovo zvestobo. Ker lahko obdarovanje za rojstni dan postane obveznost, se lahko zaradi odsotnosti darila v naslednjih letih stranke počutijo necenjene.

13. Lokalno razvajanje

Blago in storitve lokalnega izvora, kot so; lokalna kava, izdelki lokalne kmetije, lokalna umetnost, domače obrti so lahko odlična poslovna darila za počitnice. To ne bo samo razveselilo vaših strank, ampak bo tudi pripomoglo k izboljšanju zaznavanja vaše blagovne znamke.

14. Dogodek za spoštovanje strank

Gostovanje posebnega dogodka za izkaz spoštovanja do strank je lahko tudi dobra ideja za korporativno darilo za nekatere vaše najbolj zveste stranke. Takšni dogodki bi lahko zagotovili dodatno profesionalno vrednost strankam, saj bi jim omogočili, da se povezujejo med seboj.

15. Dobrodelna donacija

Ko gre za edinstvene ideje za darila strank, je dobrodelna donacija v imenu vaših strank, ko jim poveste, za kakšen namen bo ta denar šel, resnično smiselna izbira darila. Vendar le, če je to primerno za vaše podjetje.

16. Pošiljanje GIF

Včasih je lahko nekaj tako preprostega, kot je GIF klepetu odličen način, da se zahvalite, in poveste, da stranko cenite. V LiveAgent lahko uporabite GIF, ko aktivirate vtičnik. To je lep način, da strankam polepšate dan. Vendar ga uporabljajte previdno in spoštljivo.

Če bi radi izvedeli več, preberite LiveAgent – GIF.

Odkrijte sami

Znanje je pomembno, vendar le, če se uporablja v praksi. Preizkusite vse v naši akademiji kar v akademiji LiveAgent.

Try out LiveAgent for FREE

Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!

FREE TRIAL
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Kaj je dobro zahvalno darilo?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Če želite izraziti hvaležnost svojim strankam, ponudite brezplačne izdelke/storitve, darilne kartice, darilne košare, knjige, rože, naročnine na revije ali dobrodelne donacije.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Zakaj bi podarjali zagovornikom blagovne znamke?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Zagovorniki blagovnih znamk so običajno aktivni na družbenih medijih in imajo velik doseg. Tako lahko vsaka pozitivna povratna informacija prinese nove napotitve.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kaj je pravo darilo za stranke?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Pravo darilo bi moralo imeti znano vrednost za stranko. Po možnosti bi moralo biti koristno in imeti nek praktičen namen ter biti povezano z vašim podjetjem ali služiti kot opomnik vašega podjetja.” } }] }
Nazaj na Akademijo Ustvarite račun BREZPLAČNO

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.