Kako povečati učinek daril stranki
Statistično je približno 75% poslovnih daril podarjenih v času božiča. 25% daril za spoštovanje do strank se podari ob rojstnih dnevih, obletnicah, za promocije, spontano ali v drugih letnih časih. Enostavna, a učinkovita tehnika za izboljšanje vpliva poslovnih daril je, da jih podarite občasno, razen v času praznikov. To bo povečalo možnosti, da vaše darilo ne bo izgubljeno v naključju.
V postopek obdarovanja poskusite vključiti element skrivnosti. Študija iz šole za poslovno upravo Univerze v Miamiju je pokazala, da izdelek sproži več čustev, če je ponujen z brezplačnim darilom in bodo kupci verjetneje kupili ta izdelek, če vrsta darila ni znana, kot če je vrsta darila razkrita .
Glede na članek v Journal of Marketing podarjanje brezplačnih izdelkov ali z njimi povezanih dodatkov ustvari takojšnje dobre govorice. Zlasti podarjenje celotnega izdelka je povezano s približno 20% povečanjem celotne WOM. Poleg zvestih strank se lahko pri razdajanju brezplačnih izdelkov obrnete tudi na nove kupce, da ustvarite pozitivne prve vtise.
Razmislite o obdaritvi zagovornikov vaše blagovne znamke, tistih strank, ki so običajno aktivne v družabnih medijih in imajo velik doseg, pa tudi tistih, ki so svoje pozitivne izkušnje že delile z vašo blagovno znamko na svojih družbenih omrežjih. To lahko prinese nove napotitve.
Kako izbrati najboljša darila za stranke
Pri izbiri pravih daril za stranke si morate zapomniti nekaj ključnih stvari. Darilo mora imeti za stranko znano vrednost. Po možnosti bi moral biti koristen in imeti kakšen praktičen namen. Moral bi biti na nek način povezan z vašim podjetjem in služiti kot opomnik za vaše podjetje. Morda boste morali ob različnih demografskih kategorijah strank izbrati tudi druga darila za različne segmente strank. Spodaj je 15 idej za darila strank, ki so lahko v pomoč.
15 idej za darila stranki, ki izražajo hvaležnost
1. Brezplačni izdelki
Najpreprostejši, a hkrati eden izmed najučinkovitejših načinov izkazovanja spoštovanja strankam je podarjanje brezplačnega izdelka (polne različice, ne vzorca) iz vašega kataloga, ki bi lahko seveda povečal ali dopolnil kupčev prvotni nakup.
2. Brezplačna storitev ali posodobitev
Za podjetja SaaS bi bilo smiselno strankam ponuditi mesec brezplačne storitve, jih presenetiti z brezplačno nadgradnjo, ki vašemu izdelku doda dodatne funkcije, ali ponuditi prilagojeno prilagoditev izdelka.
3. Darila z blagovno znamko
Izdelki blagovnih znamk so zelo pogosto izbrani za poslovna darila. Nekateri izdelki z logotipom vašega podjetja lahko vključujejo oblačila, torbe, skodelice za čaj in kavo, športne dodatke, pisalne potrebščine in pisarniški material ter zabavne predmete.
4. Darila na temo panoge
Darila na temo industrije (na primer nepremičninski posredniki, ki svojim strankam dajejo predmete v obliki hiše) so pametna izbira, če želite, da stranke pomislijo na vaš izdelek ali storitev. Ta darila morajo vsebovati logotip in ustrezati vašim poslovnim barvam.
5. Darilne košarice
Dobro premišljene košare, napolnjene z ustreznimi, prilagojenimi izdelki, bodo vedno odlično darilo za stranke ob različnih praznikih, obletnicah ali drugih priložnostih. V košarah je lahko karkoli, od gurmanske hrane in higienskih pripomočkov do pisarniškega dekorja in posebnih dodatkov.
6. Darilna kartica
Če niste prepričani, kaj izbrati, so darilne kartice klasična darilna možnost, ki vašim strankam daje svobodo, da iz široke palete izdelkov vaše trgovine ali trgovcev partnerjev dobijo točno tisto, kar želijo.
7. Cvetje
Ko ciljate na segmente strank, so lahko rože in lončnice odlično darilo za skoraj vse priložnosti, kot so rojstni dnevi, obletnice in posebni prazniki. Na primer; Materinski dan, Valentinovo ali Dan žena.
8. Naročnina na revijo
Naročnine na revije so postale priljubljena izbira daril za podjetja. Če veste, za katere vrste revij bi bile vaše stranke zainteresirane, bi bilo obdarovanje zagotovo cenjeno.
9. Knjige
Knjige so med najbolj dragocenimi poslovnimi idejami za darila. Odvisno je od tega, kako dobro poznate želje svojih strank. Dobro premišljena knjiga, ki se nanaša na njihove poklicne ali osebne interese, je brezčasno in osebno darilo.
10. Darilo učenja
Ne glede na to, ali gre za spletne tečaje o temah, ki dopolnjujejo nakup strank, ali za nekatere tečaje, ki se nanašajo na njihove interese – darovanje znanja je lahko odlično in dobro odmeva pri določenih skupinah strank.
11. Darilo izkušnje
Še ena možnost preseganja materialnih postavk je dajanje darila izkušenj. Lahko je to nekaj, kar krepi zdravje (tečaji fitnesa ali joge), sprošča (spa ali masaža), zabava (vstopnice za lokalne športne prireditve ali koncerte) ali karkoli drugega.
12. Rojstnodnevno darilo
Pošiljanje daril strankam ob njihovih rojstnih dnevih lahko resnično pokaže vašo hvaležnost in pridobi njihovo zvestobo. Ker lahko obdarovanje za rojstni dan postane obveznost, se lahko zaradi odsotnosti darila v naslednjih letih stranke počutijo necenjene.
13. Lokalno razvajanje
Blago in storitve lokalnega izvora, kot so; lokalna kava, izdelki lokalne kmetije, lokalna umetnost, domače obrti so lahko odlična poslovna darila za počitnice. To ne bo samo razveselilo vaših strank, ampak bo tudi pripomoglo k izboljšanju zaznavanja vaše blagovne znamke.
14. Dogodek za spoštovanje strank
Gostovanje posebnega dogodka za izkaz spoštovanja do strank je lahko tudi dobra ideja za korporativno darilo za nekatere vaše najbolj zveste stranke. Takšni dogodki bi lahko zagotovili dodatno profesionalno vrednost strankam, saj bi jim omogočili, da se povezujejo med seboj.
15. Dobrodelna donacija
Ko gre za edinstvene ideje za darila strank, je dobrodelna donacija v imenu vaših strank, ko jim poveste, za kakšen namen bo ta denar šel, resnično smiselna izbira darila. Vendar le, če je to primerno za vaše podjetje.
16. Pošiljanje GIF
Včasih je lahko nekaj tako preprostega, kot je GIF klepetu odličen način, da se zahvalite, in poveste, da stranko cenite. V LiveAgent lahko uporabite GIF, ko aktivirate vtičnik. To je lep način, da strankam polepšate dan. Vendar ga uporabljajte previdno in spoštljivo.
Če bi radi izvedeli več, preberite LiveAgent – GIF.
Odkrijte sami
Znanje je pomembno, vendar le, če se uporablja v praksi. Preizkusite vse v naši akademiji kar v akademiji LiveAgent.
Try out LiveAgent for FREE
Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!
Kako uporabljati spodbude za stranke
Odkrijte, kako učinkovito uporabljati spodbude za stranke in povečajte njihovo lojalnost ter sodelovanje. Naučite se, kako povratne informacije, nagrade za ocene in spodbujanje aktivnosti na družbenih medijih lahko dvignejo vašo poslovno strategijo na višjo raven. Preberite praktične nasvete in primere na naši strani.
Kaj naredi storitve za stranke izjemne?
Odkrijte ključne lastnosti odlične storitve za stranke, ki so bistvene za uspeh podjetja. Naučite se, kako lahko odzivnost, hitrost, kompetenca, vljudnost in konsistentnost izboljšajo izkušnje vaših strank. Preberite navdihujoče primere in citate ter preizkusite platformo LiveAgent brezplačno za optimalno podporo strankam.
Uvod v akademijo za pomoč strankam
Pridružite se Akademiji za pomoč strankam in odkrijte ključno vlogo odlične storitve za uspeh vašega podjetja. Naučite se veščin in koristite brezplačno usposabljanje preko LiveAgent, ki združuje več komunikacijskih kanalov v enem vmesniku. Izvedite, zakaj naj bo storitev za stranke vaša glavna prioriteta in kako lahko izboljšate odnose s strankami za dolgoročno uspešnost.