Brezplačen preizkus

Branding

Branding

Naše poslanstvo je ustvariti uporabno programsko opremo, ki je čista, funkcionalna, enostavna za uporabo in inovativna. To poslanstvo velja tudi za naše pisne vsebine, vizualne medije, oglase in slogane. Upamo, da vam bo naš vodnik po blagovni znamki pomagal razumeti našo strnjeno predstavitev idealnega kupca, barvno paleto, estetiko in vodnik uredniškega sloga – da bo naše prihodnje sodelovanje nemoteno in produktivno.

Barvna paleta

LiveAgentova značilna barva je bogata, svetla “kalifornijska oranžna”, oranžna.

Kako uporabljati našo barvno paleto:

  • Oranžni gradient – gumbi (gumbi za klepet, gumbi za več informacij, itd.)
  • Oranžna – logotip, spletni elementi (kot so CTA pripomočki)
  • Siva – besedilo
  • Črna – ikone, naslovi, gumbi
  • Oranžno kremno ozadje – ozadja za različne spletne elemente, slike, itd.
  • Bela – ozadje spletne strani (beli prostor), spletni elementi
Branding

Oranžni gradient RGB: 255,189,57 to 250,149,49 CMYK: 0,28,88,0 to 0,49,90,0 HEX: #FFBD39 to #FA9531

Branding

Črna RGB: 5,5,5 CMYK: 75,68,67,88 HEX: #050505

Branding

Oranžna RGB: 250,149,49 CMYK: 0,40,90,0 HEX: #FA9531

Branding

Oranžno-kremno ozadje RGB: 254,239,224 CMYK: 0,6,10,0 HEX: #FEEFE0

Branding

Siva RGB: 101,103,107 CMYK: 61,52,38,18 HEX: #65676B

Branding

Bela RGB: 255,255,255 CMYK: 0,0,0,0 HEX: #FFFFFF

Uporaba logotipa

Naši logotipi so prilagodljivi. Izbirate lahko med dvema različicama.

Branding

Branding

Kako ravnati

  • Ohranite prvotna razmerja
  • Uporabite prvotne datoteke z logotipom
  • Uporabite ustrezen format fotografije
  • Uporabite prave barve

Kako ne ravnati

  • Logotipa ne raztegujte ali zgoščujete
Branding
Branding
  • Ne ustvarjajte svojih lastnih različic logotipa
Branding
Branding
Branding
Branding
  • Ne uporabljajte drugih barv
  • Ne uporabljajte spletnega prenosa za tiskano publikacijo ali obratno
Branding
Branding

Ilustracije, slike in zaslonske slike izdelkov

Naše slike, ilustracije in makete so minimalistične in preproste. Vedno uporabljajte visokokakovostne slike izdelkov in če na našem spletnem mestu ne najdete tistega, kar iščete, pošljite zahtevo in z veseljem vam bomo zagotovili potrebne slike.

Videoposnetki

Če želite prikazati delovanje naših izdelkov v realnem času, lahko v svoje članke, objave na blogu ali recenzije priložite katerega koli od naših videoposnetkov izdelkov. 

Uradni YouTube kanal

Uredniški vodnik po slogu

Buyer persona

Da bi bolje razumeli našo ciljno skupino in vam pomagali pri pisanju, smo ustvarili buyer persono, napol izmišljenega idealnega kupca.

Branding

Richard Davidson “Želim povečati produktivnost in vpliv svoje ekipe.” Starost: 32 Nahaja se v: Chicago Delovno mesto: Vodja oddelka za uspeh s strankami Biografija: Richard dela v uspešnem eCommerce podjetju, ki zaposluje več kot 100 ljudi. Po službi si težko postavlja meje, zato na sporočila in e-pošto na Slacku odgovarja sproti. Čuti se odgovornega za uspeh podjetja in poskuša najti inovativne rešitve za obstoječe težave.

Želje in potrebe

  • Dodati moč ekipi za podporo strankam za sodelovanje in sprejemanje samostojnih odločitev
  • Izboljšati CSAT, NPS, CES brez ponovnega izumljanja kolesa
  • Tehnologija, ki lahko poenostavi zahteve strank in ima brezhibno razmerje med ceno in vrednostjo
  • Tehnologija, ki lahko avtomatizira zahtevke za podporo in zaposlenim prihrani čas

Frustracije

  • Ne želi iti čez razpoložljiva sredstva
  • Ne želi najeti več agentov za podporo
  • Ne želi počasnih in zapletenih orodij, ki za vsako funkcijo zaračunajo dodatne stroške

Vodnik za pisanje

Pri pisanju in urejanju vsebine se prepričajte, da: 

  • Vedno pišete LiveAgent skupaj. Ne pišite Live Agent ali Live agent, ker je to nepravilno
  • Optimizirate vsebino za določene ključne besede
  • Napišete vsebino, ki vsebuje ključno besedo LSI http://lsigraph.com/
  • Uporabite dejstva (in povezavo do virov)
  • Se prepričate, da niste pristranski in ne uporabljate presežnikov
  • Nikoli ne uporabite negativne konotacije o naših konkurentih
  • Nikoli ne ustvarjate neposrednih primerjav med LiveAgentom in našimi konkurenti
  • Napišete kratke stavke in odstavke, ki jih je enostavno razumeti (brez površnosti!)
  • Uporabite tabele in grafe za primerjavo različnih izdelkov/funkcij
  • Uporabite različne možnosti oblikovanja: naslove (h1, h2, h3, itd.), močno/odebeljeno besedilo, točke, oštevilčeno besedilo, itd.
  • Ustvarite kazalo, ki vodi do vsakega odseka/naslova članka
  • Napišete uporabne nasvete, statistične podatke ali druga zanimiva dejstva, ki bodo bralcu prinesla vrednost

Pisanje kontrolnega seznama

Pred oddajo svojega dela se prepričajte, da ste:

  • Zagotovili meta naslov in opis
  • Preverili/označili ključne besede/sopomenke/LSI, ki imajo določen obseg iskanja
  • Zagotovili alt oznake, opise in SEO prijazna imena za vse uporabljene slike
  • Preverili slovnico z uporabo Grammarly 
  • Z Hemingway app preverili, ali je besedilo težko za branje
  • Preverili vaše splošno oblikovanje in dolžino odstavka (brez masivnih besedil!)
  • Preizkusili vse povezave (številka 404 prosim!)

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.