Brezplačen preizkus

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Akademija
  • Brezplačna programska oprema za klepet v živo za vašo spletno stran

Brezplačna programska oprema za klepet v živo za vašo spletno stran

Danes številna spletna mesta svojim obiskovalcem ponujajo možnost, da se povežejo v realnem času z uporabo brezplačnega orodja za spletni klepet. Pomislite na besedilna sporočila, neposredna sporočila v družabnih medijih ali na primer celo na klepet Google Hangouts. Ker so vse oblike takojšnjega sporočanja praktične rešitve, ki olajšajo izmenjavo informacij; ni presenetljivo, da jih podjetja želijo uporabiti za svoje strategije storitev za stranke in trženja.

Vendar pa priročnost neposrednega pogovora s strankami ni edina prednost orodij za klepet. Od trenutka, ko obiskovalec vstopi na vaše spletno mesto, ga lahko klepet v živo spremlja na celotni poti stranke in (upajmo) med celotnim postopkom nakupa.

Zato je izbira orodja za klepet v živo, ki ga je mogoče integrirati s spletno stranjo, danes za večino podjetij nepogrešljiva. LiveAgentova brezplačna programska oprema za klepet v živo za vašo spletno stran vsebuje številne integrirane sisteme. Na primer gradnik za hiter klepet, 7-dnevno iskanje po zgodovini zahtevkov in eno integracijo. Na primer; gumb za klepet v živo, e-poštni naslov, kontaktni obrazec ali telefonsko številko.

Če iščete več funkcij in/ali bolj napredne rešitve, kot so neomejena zgodovina iskanja, integracije družabnih omrežij ali funkcije za avtomatizacijo, si oglejte LiveAgentove plačljive pakete.

Vendar vam bo tudi omejena funkcionalnost brezplačnega spletnega orodja za klepet omogočila enostavno upravljanje vašega podjetja. Kako? Poglobimo se v podrobnosti in si pobližje oglejmo to priljubljeno rešitev. 

Programska oprema za klepet v živo – kaj točno je to?

Povabilo-v-klepetu-LiveAgent

Klepet v živo je medij, ki vam omogoča interakcijo z obiskovalci spletnega mesta. S klepetom v živo lahko brezplačno vzpostavljate pogovore ob prvem obisku stranke, komunicirate z vračajočimi se strankami in zagotavljate podporo obstoječim uporabnikom, vse v realnem času. To je sodoben, neprekinjen in kontekstualen način za ustvarjanje večje prodaje, sklepanje več poslov ter ohranjanje zadovoljstva in zvestobe obstoječih strank.

Brezplačni spletni klepet na vašem spletnem mestu prinaša prednosti osebne izkušnje strank, boljše interakcije z blagovno znamko in konkurenčno prednost pred tekmeci. Uvedba brezplačne aplikacije za klepet v živo v vašem podjetju bo koristna tudi za vse storitvene agente ter vaše ekipe za trženje, prodajo in razvoj.

Programska rešitev klepeta v živo na komercialnem spletnem mestu ima odločilno vlogo pri krepitvi povezave med spletnim mestom in njegovimi obiskovalci, saj zaposlenim v podjetju omogoča, da ujamejo in okrepijo zanimanje strank za ponujene izdelke ali storitve.

Ko obiskovalci vstopijo na spletno mesto (neposredno ali s klikom prek iskalnika), lahko še vedno prepoznajo razloge, ki so jih pripeljali do prvega iskanja, zato je njihova pripravljenost za vzpostavitev prvega stika precej visoka.

Zato vam brezplačni spletni klepet omogoča, da to v celoti izkoristite. Z nudenjem pomoči v realnem času lahko povečate zanimanje potrošnikov za svoje izdelke. Zaradi tega se lahko stopnja zanimanja in začetnega zadovoljstva obiskovalca poveča in pomnoži, še preden se pretvori v potencialnega kupca. Posledica tega je optimizacija naložb, ki jih lahko nato prerazporedite v pozicioniranje ali oglaševalske kampanje.

https://www.youtube.com/watch?v=GO4rPDffDew&t

Zakaj potrebujete programsko opremo za klepet v živo na vaši spletni strani?

Stranke bodo uporabljale gradnik za klepet v živo, da bodo hitro in priročno dobile odgovore na svoja vprašanja ali zaprosile za pomoč, ko se bodo soočile s težavami. Ekipe za prodajo in trženje uporabljajo takšna orodja za zbiranje potencialov, ki jih pretvorijo v stranke. Ekipe za podporo ali storitve uporabljajo klepet v živo za hitro reševanje težav strank, zagotavljanje boljših storitev in dragocenejših izkušenj.

Vsaka zanesljiva brezplačna programska rešitev za klepet v živo je lahko izjemno dragocena za podjetja B2C, ki poslujejo na spletu, saj se orodja za klepet v živo lahko uporabljajo za zajemanje potencialnih strank, zmanjšanje zapustne stopnje in zmanjšanje opuščanja nakupovalne košarice.

Podobno lahko brezplačna programska oprema za klepet v živo za vašo spletno stran pomaga podjetjem B2B pri zagonu ali spreminjanju kampanj. To temelji na; vedenju uporabnikov, izvajanju interaktivnih klepetov na podlagi prednastavljenih predlog, da bi pospešili in olajšali komunikacijo z uporabniki ali ponudili proaktivno podporo.

Nadaljujte z branjem in ugotovite, kakšne prednosti lahko vašemu podjetju prinese brezplačno orodje za spletni klepet.

Prednosti brezplačne spletne programske opreme za klepet v živo

Zakaj je klepet v živo kot rešitev za storitve za stranke po vsem svetu v trendu? Rezultati številnih anket in raziskav so jasni.

Brezplačna orodja za spletni klepet ponujajo strankam vsekanalno izkušnjo na poti pridobivanja, vključevanja in tehnične podpore. Strankam ponuja celovito izkušnjo, ne glede na to, v kateri fazi nakupne poti so.

Poleg tega ima 92 % uporabnikov pozitivno izkušnjo z uporabo orodja za klepet v živo v primerjavi z 88 % uporabnikov, ki uporabljajo telefon, 85 % uporabnikov, ki uporabljajo e-pošto, 84 % uporabnikov Facebooka in 77 % uporabnikov Twitterja (Inc). Poleg tega se 63 % uporabnikov strinja, da se bodo bolj verjetno vrnili na spletno mesto, če se bodo lahko pogovorili s predstavnikom prek klepeta v živo (eMarketer).

Glavni razlog za uvedbo takšne rešitve pa je, da danes obiskovalci pričakujejo, da bodo na vašem spletnem mestu našli spletni klepet. In ne želite razočarati strank ali potencialnih strank, kajne? Natančneje, več kot 41 % strank pričakuje, da bo na vašem spletnem mestu našlo okno za klepet v živo (Forrester). Če vas to ne prepriča, imamo še 5 drugih razlogov, ki so podrobno opisani v nadaljevanju.

2. Imeli boste možnost hitrejšega odziva

Stranke cenijo takojšnje sporočanje, saj je, kot pove že ime, takojšnje! Uporabniki pričakujejo hitre odgovore na svoja vprašanja. 79 % strank pravi, da se z agenti raje pogovarjajo samo zaradi takojšnje odzivnosti v primerjavi z drugimi kanali (Econsultancy). Zdi se logično, da potrošniki želijo odgovore v realnem času, zato klepet v živo in družabna sporočila še naprej pridobivajo vse več privržencev, medtem ko se uporaba e-pošte iz leta v leto zmanjšuje. Zlasti klepet v živo je med letoma 2017 in 2019 pridobil 14-odstotno povečanje števila uporabnikov (HubSpot).

Pogostejša razpoložljivost je nedvomno odličen način za krepitev zaupanja med strankami. Z namestitvijo brezplačnega spletnega klepeta na vašo spletno stran lahko dejansko izboljšate čas prvega odziva na manj kot 3 minute (glede na svetovno povprečje v vseh panogah).

Vendar pa vsa orodja za klepet v živo niso enaka. Izogibajte se izključno orodjem za avtomatizacijo in pogovornim robotom. Po podatkih podjetja 99 Firms, 29 % uporabnikov klepeta v živo sovraži odgovore iz skript, skoraj tretjina potrošnikov pa ni navdušena nad prednastavljenimi odgovori, ki jih uporabljajo agenti storitev klepeta v živo, saj so premalo osebni. Zato si morate prizadevati, da svojim strankam čim pogosteje zagotavljate osebne in prilagojene izkušnje.

Tako kot aplikacije za takojšnje sporočanje so tudi pogovori v živo bolj sproščeni in uporabniku prijazni, saj odpravljajo ovire med podjetji in strankami.

3. Vaša spletna stran bo za vas delala 24/7

Morda je največja prednost uporabe klepeta v živo možnost, da se lahko strankam odzovete kadarkoli v dnevu. 51 % strank želi, da so podjetja na voljo 24/7, zato je ta razpoložljivost velika prednost za vsako spletno podjetje (Inc). Vendar pa boste najverjetneje imeli druge prednostne naloge (kot je na primer spanje), kar pomeni, da ne morete biti na spletu 24/7. Vendar to ne pomeni, da bo konec sveta, saj lahko omogočite, da klepet v živo dela za vas tudi takrat, ko ste brez povezave.

ustvarite-povabila-z-brezplačno-programsko-opremo-za-klepet-v-živo-za-vašo-spletno-stran-LiveAgent

Z naprednimi orodji za klepet v živo lahko ustvarite avtomatske odgovore na različne vrste poizvedb. To je lahko vse od pozdravnega sporočila do kontaktnega obrazca. Obiskovalce lahko tudi prosite, da predložijo svoje ime, e-pošto in telefonsko številko, preden začnejo klepetati z vami.

Podatki o strankah, zbrani v klepetu v živo, se samodejno shranijo, če je vaša rešitev integrirana s CRM-jem ali programsko opremo za pomoč uporabnikom. Od trenutka, ko začnete odgovarjati na njihova sporočila, lahko začnete prilagajati svoje odzive in vzpostavljati odnose s strankami. Za razliko od telefonskih ali e-poštnih pogovorov zanesljiva brezplačna programska oprema za klepet v živo za vaše spletno mesto shranjuje tudi prepise prejšnjih pogovorov v niti, ki so dostopne tako agentom kot strankam, takoj ko odprejo okno spletnega klepeta.

Druga možnost klepeta v živo je avtomatiziranje odgovorov na pogosto zastavljena vprašanja, kar vam bo dolgoročno prihranilo veliko časa, vaše stranke pa bodo tudi zadovoljne. Splošna ideja je, da obiskovalcem pokažete, da ste jim na voljo, kadar koli vas potrebujejo, in sprožite pogovore za doseganje konverzij.

4. Vaše stranke se bodo počutile, da vam je zanje resnično mar

Brezplačni klepet v živo za spletno stran se od drugih orodij razlikuje po tem, da je v očeh številnih uporabnikov veliko bolj naravna oblika komunikacije kot e-pošta. Ker pogovori potekajo v klepetalnicah v realnem času, vam omogočajo, da s strankami vzpostavite takojšnjo povezavo na osebni ravni.

Vendar pa pri klepetu v živo ne govorimo samo o hitrem odzivnem času. Nekaj je še bolj pomembno kot to, in sicer dejstvo, da se zaradi vzpostavitve trajnega odnosa stranke vedno znova vračajo. Posledica tega pa so bolj osebni pogovori s strankami, ki so že vzpostavile povezavo z vašim podjetjem.

Če upoštevamo bolj tehnične vidike, brezplačni klepet v živo na spletnem mestu (za razliko od večine primerov na mobilnih napravah) vašim agentom omogoča, da prek okna klepeta delijo bogate medijske datoteke, kot so slike, videoposnetki ali GIF-i. In čeprav lahko podobno storite prek e-pošte, je to bolj v kontekstu, če to storite prek klepeta v živo.

brezplačna-programska-oprema-za-klepet-v-živo-za-vašo-spletno-stran-LiveAgent

 

5. Pospešili boste proces prodaje

Z odgovarjanjem strankam prek klepeta v živo z namizja lahko izboljšate tudi svoje pogovorne spretnosti in hitreje sklepate posle. Če uporabljate univerzalni poštni predal in nadzorno ploščo, ki zbira vse interakcije z uporabniki (to bi moral ponujati vsak dostojen brezplačni spletni klepet), lahko med klepetom s strankami opravljate druge poslovne naloge. Tako je celoten prodajni postopek bolj gladek in učinkovit kot kdaj koli prej, kar vključuje vse od obdelave plačil in rezervacije storitev do pošiljanja cenovnih ponudb, računov in celo informacij o odpremi ter sledenja postopkom.

Skratka, na enem mestu boste imeli vse, kar potrebujete za trženje in prodajo izdelkov. To bo zagotovo pozitivno vplivalo na vaše prodajne rezultate in povečalo ohranjanje strank.

Poglejmo si nekaj statistik, da podkrepimo to trditev:

  • Klepet v živo omogoča 48 % povečanje prihodkov na uro klepeta in 40 % povečanje stopnje konverzije (Icmi).
  • Obiskovalci spletnega mesta, ki sodelujejo z vašim podjetjem prek klepeta v živo, so vredni 4,5-krat več kot obiskovalci, ki ne sodelujejo (Icmi).
  • Podjetja, ki ponujajo klepet v živo, poročajo o 34-odstotnem izboljšanju stopnje zadovoljstva strank in 2,6-kratnem zmanjšanju stroškov za oskrbo strank. (Verint)
  • Uvedba klepeta v živo je spodbudilo 3,84-odstotno povečanje stopnje konverzije in 6-odstotno povečanje skupnih prihodkov (Goinflow).
  • Povprečna vrednost naročil strank, ki so pred nakupom sodelovale v klepetu, je bila za 10 % višja v primerjavi s tistimi, ki v klepetu niso sodelovale (Forrester).
  • 22 % anketiranih podjetij je zabeležilo 5-10 % povečanje prihodkov s klepetom v živo (99 Firms).

Ne glede na to, kaj uporabljate – brezplačni klepet na spletnem mestu ali plačljivo programsko opremo – sta obe rešitvi cenovno dostopni za podjetja vseh velikosti. V prvem primeru ni stroškov za samo storitev, vendar morate še vedno “plačati” s svojim časom za usposabljanje agentov za uporabo in vzdrževanje orodja.

Na srečo je vzpostavitev zanesljive brezplačne programske opreme za klepet v živo za vašo spletno stran tako preprosta kot uporaba programske opreme plug-and-play, ki ne zahteva težavnega IT dela. Zato bi morala biti uporaba brezplačnega orodja za klepet za vaše izkušene servisne agente prava mala malica.

6. Zgradili boste dolgoročne odnose s strankami

Klepet v živo je odličen kanal za začetek pogovora s strankami, da jim pomagate pri reševanju njihovih težav. Kot smo že pojasnili zgoraj, lahko klepet zajema vse od podpore strankam do sklepanja strateških poslov. Vendar so te stvari le začetek trdnega, dolgoročnega odnosa, ki ga lahko, če gre vse po sreči, zgradite z vsako stranko, ki jo imate.

Ko prek klepeta v živo prejmete kontaktne podatke stranke, lahko z njo komunicirate prek e-pošte in se sklicujete na vse ukrepe, ki so bili sprejeti v zvezi z vašim podjetjem. To je lahko zahvala za nakup, prošnja za povratne informacije ali izpolnitev ankete o zadovoljstvu. Vendar pa je te postopke mogoče avtomatizirati. S tem boste prihranili čas, predvsem pa zagotovili, da ne boste zamudili priložnosti za pogovor s strankami in nadaljevanje pogovora.

Podjetja v velikem obsegu uporabljajo klepet v živo za potrebe prodaje, trženja in podpore strankam. Klepet v živo zapolnjuje veliko praznino na področju izkušenj s strankami. 

Tudi najpreprostejši brezplačni spletni klepet lahko vpliva na življenja strank, vpliva na njihove odločitve in poveča prodajo. Obstaja dober razlog, zakaj je tako močan trend v poslovnem svetu in zakaj klepet v živo pridobiva na veljavi med podjetji v vseh sektorjih.

V podjetjih, ki že uporabljajo klepet v živo, se število uporabnikov še naprej povečuje. Zato je samo vprašanje časa, kdaj jo bodo uvedli vsi vaši konkurenti. To pomeni, da boste korak pred številnimi konkurenti, če se zdaj odločite na svoje spletno mesto dodati gradnik za klepet v živo.

Pri Comm100 so ugotovili, da je bilo 82 % strank zadovoljnih z izkušnjo klepeta v živo. To je veliko bolje kot pri e-pošti (61 %) in telefonu (44 %). To je verjetno posledica kombinacije prej omenjenih dejavnikov, kot sta personalizacija in hitrost.

42 % strank izbere klepet v živo namesto telefonskega klica, ker ne marajo čakanja. (J.D. Power).

Na B2B tržišču klepet v živo poveča konverzije za 20 %. Pri strankah B2B, ki začnejo klepet s podjetjem, je verjetnost nakupa trikrat večja kot pri tistih, ki tega ne storijo. Za spletna mesta e-trgovine klepet v živo pomaga odpraviti 40 % primerov opustitve košarice. In to še ni vse! Stranke, ki uporabljajo podporo v klepetu v živo, v povprečju porabijo 60 % več na nakup kot tiste, ki tega ne storijo.

Sklep je torej jasen. Programska oprema za klepet v živo bo bo v prihodnjih mesecih še naprej v trendu. Najboljše, kar lahko storite, je, da skočite na ta vlak in pozitivno presenetite stranke z učinkovito komunikacijo.

Brezplačen spletni klepet ali plačljiva programska oprema za klepet v živo – katero izbrati?

Pred izbiro plačljive ali brezplačne programske opreme za klepet v živo za vašo spletno stran upoštevajte nekaj pomembnih kazalnikov in vidikov:

  • Število strank, ki se z vašim podjetjem povežejo prek različnih kanalov.
  • Raven varnosti, ki jo vaše stranke pričakujejo in cenijo.
  • Število zaposlenih – ali vaš oddelek za storitve zaposluje dovolj agentov, ki bodo odgovorni za upravljanje klepeta v živo?
  • Kakšne storitve pričakujejo vaše stranke? Ali pričakujejo hiter odziv? Ali želijo uporabljati novejše tehnologije?
  • Brezplačni spletni klepet omogoča delovanje iz oblaka, tako da lahko zaposleni dostopajo do informacij in delajo od koder koli.
  • Ali so predstavniki strank usmerjeni v storitve ali povezani z vrednotami in cilji podjetja?

Izbira katere koli programske rešitve za vaše podjetje mora biti neposredno povezana z nameni in cilji vašega podjetja. 

Vendar je pri izbiri rešitve pomembno, da ste pozorni tudi na ponudnika in kakovost brezplačnega spletnega orodja za klepet. Če ne veste, kje začeti, vam priporočamo, da si ogledate brezplačno rešitev za klepet v živo LiveAgent, pa tudi njihove plačljive možnosti. Ponudba podjetja je odlična rešitev, ki združuje brezplačno programsko opremo za klepet v živo za vaše spletno mesto s službo za pomoč uporabnikom. Tako je to idealno orodje za okrepitev vašega oddelka za podporo strankam.

Odkrijte na lastno pest

https://www.youtube.com/watch?v=hESlAVnF8G4

Try out LiveAgent for FREE

Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!

FREE TRIAL
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Zakaj bi morali imeti klepet v živo na svoji komercialni spletni strani?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Rešitev klepeta v živo na komercialnem spletnem mestu ima odločilno vlogo pri krepitvi povezave med spletnim mestom in njegovimi obiskovalci, saj zaposlenim v podjetju omogoča, da ujamejo in okrepijo zanimanje strank za ponujene izdelke ali storitve.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kako lahko zgradite dolgoročne odnose s strankami?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Klepet v živo je odličen kanal za začetek pogovora s strankami in pomoč pri reševanju njihovih težav.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kaj točno je programska oprema za klepet v živo?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Klepet v živo je medij, ki vam omogoča interakcijo z obiskovalci spletnega mesta. Klepet v živo lahko uporabite za začetek pogovora ob prvem obisku stranke, interakcijo s strankami, ki se vračajo, in zagotavljanje podpore obstoječim uporabnikom, vse v realnem času.” } }] }
Nazaj na Akademijo Ustvarite račun BREZPLAČNO

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.