Ste že naveličani svoje programske opreme za pomoč uporabnikom?

Spoznajte zakaj je LiveAgent najboljša Desk.com alternativa na tržišču.

  • ✓ Brez stroškov namestitve    
  • ✓ Pomoč strankam 24/7    
  • ✓ Kreditna kartica ni potrebna    
  • ✓ Odpovejte kadarkoli
Uporablja
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Iščete boljši program za podporo strankam?

LiveAgent je najbolje ocenjena programska oprema za mala in srednja podjetja v letu 2020. Ostanite blizu vašim strankam in jim pomagajte hitreje z LiveAgent.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo

Fleksibilna večkanalna podpora strankam.
Preizkusite LiveAgent.

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

3 razlogi za selitev podjetij z Desk.com

Vaše stranke in podjetja si zaslužijo boljšo podporo. Ponudite jim jo z LiveAgent.

Brezplačna avtomatizirana migracija

Ne skrbite za migracijo vaših podatkov iz drugih aplikacij. Ponujamo vam popolnoma brezplačno avtomatizirano preselitev.

24/7 služba za pomoč uporabnikom

Težave vas lahko doletijo kadarkoli, največkrat, ko na njih niste pripravljeni. Ne odlašajte in stopite v stik s službo za podporo strankam, ki je dosegljiva 24 ur na dan, 7 dni na teden.

Večkanalni pristop

Orodje LiveAgent je bilo ustvarjeno z mislijo na večkanalni pristop. Ne osredotočajte se le na elektronsko pošto ampak ponudite podporo tudi preko klepeta v živo ali klicnega centra.

Spoznajte LiveAgent, vašo resnično večkanalno programsko opremo za pomoč strankam

Vaša služba za pomoč strankam naj uporablja komunikacijsko platformo prave vrste. Platformo, ki je robustna in ima ogromno funkcij, hkrati pa je enostavna za uporabo in širi vaše poslovanje ter ne stane na tisoče evrov. Spoznajte LiveAgent in komunicirajte s strankami kjerkoli. Ni pomembno, če komunikacija poteka preko elektronske pošte, klepeta v živo ali klicev. LiveAgent pokriva vse.

Srečne stranke so najboljše stranke

Ponujamo brezplačno migracijo storitev iz večine platform za pomoč strankam.

Data migration from one solution to another

Migracija v belih rokavicah

Naj mi poskrbimo za prestop z Desk na LiveAgent, vi pa se medtem ostredotočajte na bolj pomembne stvari, kot je vodenje podpornega oddelka. Storitev selitve je popolnoma brezplačna in avtomatizirana – nobena vstopnica ne bo pozabljena!

Prenos podatkov teče v ozadju, medtem pa vi še vedno lahko delate na stari platformi. Pripravili bomo tudi predstavitev za vaše zaposlene v podporni službi in jim pokazali LiveAgent.

Če želite migrirati z Desk.com na LiveAgent, nas kontaktirajte.

Zakaj LiveAgent?

LiveAgent vam ponuja ogromno funkcij, tudi zmogljiv vstopnični sistem, klepet v živo s pregledom tipkanja v realnem času in vgrajen klicni center v oblaku. Ti trije glavni deli večkanalne podpore strankam pa so lahko še izboljšani z več kot 40 integracijami in vmesniki, jezikovno podporo za več kot 40 jezikov in ogromno poročili in vpogledi. Vse to lahko dobiti po povprečni ceni večerje za dva.

Ready to switch to LiveAgent

Primerjava Desk in LiveAgent

mitigate losses

Desk.com

Izdelki, poslani na pokopališče programske opreme, imajo ponavadi omejeno tehnično podporo. Na žalost se težave lahko pojavijo kadarkoli, vi pa tavate v temi. Storitve tudi ne dobivajo več nadgradenj, ki bi izboljšale njihovo delovanje. Možnosti, da bi še naprej ponujali vrhunsko podporo strankam so izčrpane in zelo omejene.

Right tools to increase sales

LiveAgent

LiveAgent je stabilna, večkanalna rešitev za podporo strankam, ki dobi nadgradnjo na 2-3 tedne. Nenehno se razvijajo nove funkcije, ki povečujejo stabilnost in funkcionalnost. Naša vizija je preprosta – programska oprema za pomoč strankam mora biti prvi korak pri nudenju boljše podpore. Ne omejujte se, razvijajte se z nami.

Največja vrednost za vaš denar

Programska oprema za pomoč strankam ni nujno draga. LiveAgent ponuja pakete po poštenih in transparentnih cenah. Pri našem cenovnem modelu vas ne vežemo s pogodbami.

Package Name

Vstopnice

Za mala podjetja in samostojne podjetnike

$15 /mo
Package Name

Vstopnice+klepet

Za srednja podjetja in agencije

$29 /mo

Razlogi, zakaj so podjetja prešla na LiveAgent

  • “Je tako poln funkcij in presega mojo 5-letno zendesk naročnino. Zato sem zamenjal. Zelo dobra vrednost zame, kot majhnega podjetnika.” Albert

  • “Sprva sem poizkusil z Zendeskom, ampak po urah konfiguracije in razumevanje cenovnega modela, sem ugotovil, da to ni za mene. Namesto tega, sem začel uporabljati LiveAgent in moram povedati, da sem do sedaj zelo zadovoljen. Sistem ima natanko pravo mero konfiguracij, ki jih hočem in za zdaj še nisem našel nečesa, česar ne bi bilo možno narediti.” Erik

  • “Od Zendeska smo prešli k LiveAgentu … in ne bi več zamenjali … Njihove izjemno dostopne cene in vedno ustrežljiva podporna ekipa, ki so tam, da nam pomagajo 24/7. Potem, napreden nivo avtomatizacije, ki je dobesedno nadomestil potrebo po Zapieru, kajti imamo zadostno število integracij. Prav tako dajo ogromno e-poštnih vzdevkov, s katerimi se z lahkoto povežemo.” Aaron

  • “Mi in naše stranke smo vedno imeli težave z Zendeskom, ampak, ko smo pregledali druge možnosti, smo izbrali LiveAgent, glede na prejšnje ocene in ceno.” Adam

  • “Zendesk sem uporabljal leta in bil sem naveličan teh “vstopničnih” e-pošte in da k e-pošti nisem mogel dodati datotek, možno je bilo samo pošiljanje povezav. Kaj mi je všeč pri LiveAgentu: pošilja e-pošto (ne vstopnice), lahko dodam datoteke, tok e-pošte organiziram lažje kot pri Zendesku, lahko se pogovarjam in urejam e-pošto iz istega okna. Prav tako, LiveAgent v svoji e-pošti podpira razpredelnice in ima odlično podporno ekipo.” Vlad

  • “Na ta sistem smo preklopili po mnogih letih uporabljanja Zendeska. Funkcionalnost je odlična: kontaktni obrazci, klepet v živo, baze podatkov, integracija s socialnim omrežjem – vse kot ena storitev in vsi ti moduli so dobro premišljeni in delujejo kot celota. Všeč mi je, da je storitev stabilna tudi na mobilnih platformah (po Zendesku je to za nas velik plus).” Olga

  • “Poskusil sem s številnimi rešitvami, vključno z Zendeskom, Feshdeskom in drugimi. Potem sem našel LiveAgent. Super orodja, dobra vrednost za denar, enostavna uporaba, super izvedba podpore in pomoči. In sedaj, po nekaj letih uporabe, je še vedno najboljša izbira za podporno orodje, ki ga je moč narediti.” Michal

  • “Uporabljala sem številne druge podporne sisteme, kot so LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com itd. LiveAgent jih je vse premagal, v vseh pogledih, zaradi cene, funkcij, podpore strankam in mobilnih funkcij.” Harrison

Povezani članki zDesk
Poglobitev v programsko opremo vstopničnega sistema vam omogoča izkoristiti prednosti in uporabiti funkcije programske opreme za upravljanje poizvedb strank. LiveAgent je zanesljivo, razširljivo in prilagodljivo orodje za zahtevke s naprednimi funkcijami in enostavno uporabo prek več komunikacijskih kanalov.

Poglobitev v programsko opremo vstopničnega sistema

Oprema vstopničnega sistema pomaga podjetjem slediti in reševati težave ter izboljšuje zadovoljstvo strank in produktivnost zaposlenih. LiveAgent je zanesljiva in prilagodljiva možnost.

Klepeta v živo podjetjem omogočajo hitro in prilagojeno podporo ter povečajo učinkovitost in zadovoljstvo strank. LiveAgent je primer platforme, ki ponuja številne prednosti klepeta v živo za podjetja.

Predstavitev klepeta v živo LiveAgent

Klepeta v živo podjetjem omogočajo hitro in prilagojeno podporo ter povečajo učinkovitost in zadovoljstvo strank. LiveAgent je primer platforme, ki ponuja številne prednosti klepeta v živo za podjetja.

LiveAgentova aplikacija za klepet v živo za Android omogoča agentom za podporo strankam prilagodljivost in udobje pri klepetanju na poti. Aplikacija omogoča tudi večopravilnost in upravljanje več klepetov hkrati, kar izboljšuje produktivnost in hitrost reševanja.

Kako klepetati na poti z aplikacijo LiveAgent za Android

LiveAgentova aplikacija za klepet v živo za Android omogoča agentom za podporo strankam prilagodljivost in udobje pri klepetanju na poti. Aplikacija omogoča tudi večopravilnost in upravljanje več klepetov hkrati, kar izboljšuje produktivnost in hitrost reševanja.

Poenostavite in izboljšajte komunikacijo s strankami s programsko opremo LiveAgent za klicni center. Zagotavlja prilagojeno pomoč, hitrejše reševanje težav in izboljšanje izkušnje strank. IVR omogoča avtomatizirano interakcijo s strankami. Preizkusite brezplačno!

LiveAgent | Programska oprema klicnega centra v vaši službi za pomoč uporabnikom

Tehnologija IVR omogoča neposredno komunikacijo med strankami in podpornim osebjem, kar izboljšuje zadovoljstvo strank in zmanjšuje stroške podjetja.

LiveAgent je vse-v-enem rešitev za podporo strankam, ki omogoča učinkovito upravljanje operacij podpore strankam in izboljšanje zadovoljstva strank. Spletni seminarji pa omogočajo pridobivanje znanja iz prve roke.

Webinar LiveAgent 1: Uvod & Splošni pregled

Preizkusite LiveAgent in izkoristite vse komunikacijske kanale, vključno s klepetom, klici, video klici in kontaktiranjem preko različnih platform in družbenih omrežij.

Video vodnik po korakih za integracijo Twitterja v LiveAgent, ki omogoča učinkovito in uspešno podporo strankam preko družbenih medijev. Spremljanje in odzivanje na tvite, povezane z blagovno znamko in ključnimi besedami. Predstavljene prednosti za podjetja in stranke ter lažji prehod na nov sistem.

Kako spremljati Twitter z LiveAgent

Platforme družbenih medijev so bistvene za podjetja pri povezovanju s strankami. LiveAgent ponuja integracijo Twitterja za učinkovito podporo strankam. Omogoča spremljanje in odzivanje na tvite ter izboljšuje uporabniško izkušnjo. Ustvaril je tudi koristen video vodnik za integracijo.

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×
Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico