Ste že naveličani svoje programske opreme za pomoč uporabnikom?

Spoznajte zakaj je LiveAgent najboljša Desk.com alternativa na tržišču.

  • ✓ Brez stroškov namestitve
  • ✓ Pomoč strankam 24/7
  • ✓ Kreditna kartica ni potrebna
  • ✓ Odpovejte kadarkoli
Začnite | 14 dni brezplačno Poglejte kako deluje
Uporablja
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Iščete boljši program za podporo strankam?

LiveAgent je najbolje ocenjena programska oprema za mala in srednja podjetja v letu 2020. Ostanite blizu vašim strankam in jim pomagajte hitreje z LiveAgent.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Fleksibilna večkanalna podpora strankam.
Preizkusite LiveAgent.

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

3 razlogi za selitev podjetij z Desk.com

Vaše stranke in podjetja si zaslužijo boljšo podporo. Ponudite jim jo z LiveAgent.

Brezplačna avtomatizirana migracija

Ne skrbite za migracijo vaših podatkov iz drugih aplikacij. Ponujamo vam popolnoma brezplačno avtomatizirano preselitev.

24/7 služba za pomoč uporabnikom

Težave vas lahko doletijo kadarkoli, največkrat, ko na njih niste pripravljeni. Ne odlašajte in stopite v stik s službo za podporo strankam, ki je dosegljiva 24 ur na dan, 7 dni na teden.

Večkanalni pristop

Orodje LiveAgent je bilo ustvarjeno z mislijo na večkanalni pristop. Ne osredotočajte se le na elektronsko pošto ampak ponudite podporo tudi preko klepeta v živo ali klicnega centra.

Spoznajte LiveAgent, vašo resnično večkanalno programsko opremo za pomoč strankam

Vaša služba za pomoč strankam naj uporablja komunikacijsko platformo prave vrste. Platformo, ki je robustna in ima ogromno funkcij, hkrati pa je enostavna za uporabo in širi vaše poslovanje ter ne stane na tisoče evrov. Spoznajte LiveAgent in komunicirajte s strankami kjerkoli. Ni pomembno, če komunikacija poteka preko elektronske pošte, klepeta v živo ali klicev. LiveAgent pokriva vse.

Srečne stranke so najboljše stranke

Ponujamo brezplačno migracijo storitev iz večine platform za pomoč strankam.

Data migration from one solution to another

Migracija v belih rokavicah

Naj mi poskrbimo za prestop z Desk na LiveAgent, vi pa se medtem ostredotočajte na bolj pomembne stvari, kot je vodenje podpornega oddelka. Storitev selitve je popolnoma brezplačna in avtomatizirana – nobena vstopnica ne bo pozabljena!

Prenos podatkov teče v ozadju, medtem pa vi še vedno lahko delate na stari platformi. Pripravili bomo tudi predstavitev za vaše zaposlene v podporni službi in jim pokazali LiveAgent.

Če želite migrirati z Desk.com na LiveAgent, nas kontaktirajte.

Zakaj LiveAgent?

LiveAgent vam ponuja ogromno funkcij, tudi zmogljiv vstopnični sistem, klepet v živo s pregledom tipkanja v realnem času in vgrajen klicni center v oblaku. Ti trije glavni deli večkanalne podpore strankam pa so lahko še izboljšani z več kot 40 integracijami in vmesniki, jezikovno podporo za več kot 40 jezikov in ogromno poročili in vpogledi. Vse to lahko dobiti po povprečni ceni večerje za dva.

Ready to switch to LiveAgent

Primerjava Desk in LiveAgent

mitigate losses

Desk.com

Izdelki, poslani na pokopališče programske opreme, imajo ponavadi omejeno tehnično podporo. Na žalost se težave lahko pojavijo kadarkoli, vi pa tavate v temi. Storitve tudi ne dobivajo več nadgradenj, ki bi izboljšale njihovo delovanje. Možnosti, da bi še naprej ponujali vrhunsko podporo strankam so izčrpane in zelo omejene.

Right tools to increase sales

LiveAgent

LiveAgent je stabilna, večkanalna rešitev za podporo strankam, ki dobi nadgradnjo na 2-3 tedne. Nenehno se razvijajo nove funkcije, ki povečujejo stabilnost in funkcionalnost. Naša vizija je preprosta – programska oprema za pomoč strankam mora biti prvi korak pri nudenju boljše podpore. Ne omejujte se, razvijajte se z nami.

Največja vrednost za vaš denar

Programska oprema za pomoč strankam ni nujno draga. LiveAgent ponuja pakete po poštenih in transparentnih cenah. Pri našem cenovnem modelu vas ne vežemo s pogodbami.

Package Name

Vstopnice

Za mala podjetja in samostojne podjetnike

$15 /mo
Preizkusite
Package Name

Vstopnice+klepet

Za srednja podjetja in agencije

$29 /mo
Razlogi, zakaj so podjetja prešla na LiveAgent Primerjate LiveAgent z drugo programsko opremo Vas zanima, kakp smo se odrezali v primerjavi z drugimi rešitvami za podporo strankam? Poglejte si našo primerjalno stran in odkrijte kaj ponujamo.
Povezani članki zDesk
Simple user-friendly guide to automatically assigning a ticket to agent who opened it. Screenshots from real example included. Customize your LiveAgent now.

How to automatically assign a ticket to agent who opened it

Automatically assign tickets to the agent who opened them using the 'agent opened ticket' rule profile. Conditions apply.

Options of assigning Chats to Agents previously communicating withcustomers. Random Assignment, Average Utilization, Max Utilization, Ring-to-all, Priorities.

How does the chat routing work?

LiveAgent is a comprehensive customer support software with chat routing options for efficient communication and load balancing among agents.

Areto Systems ponuja spletno storitev obdelave kreditnih kartic spletnim podjetjem v več kot 140 različnih državah. Preberite si v članku, zakaj so izbrali ravno storitev LiveAgent.

Areto System

Areto Systems ponuja storitve spletnega plačevanja in podpore strankam. Imajo visoko stopnjo zadovoljstva strank in učinkovito upravljanje virov.

Pogosta vprašanja so najpogosteje uporabljene možnosti samopostrežbe, ki so danes na voljo. Če se stran s pogostimi vprašanji uporablja strateško, lahko potrošnikom resnično prinese dodano vrednost.

Kako oblikovati stran s pogostimi vprašanji

Canned messages improve customer communication and business success. LiveAgent offers various tools for customer support and a 14-day free trial.

Create a rule to automatically assign a ticket to agent after reply. Guide included. Get the most of your Live Agent and develop your business successfully.

How to automatically assign a ticket to agent after reply

Learn how to automatically assign tickets to agents after they reply. Follow the recommended method or create a rule in the LiveAgent admin panel for customization.

Decide, which tickets your agents will be able to answer. Learn more how to setup that agents can answer tickets opened from 'To solve' button only.

To solve button

LiveAgent is an integrated customer support software with features like ticketing system, live chat, and voice helpdesk. It offers SSL safety and is accessible from anywhere.

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

Start Free Trial x