Poslovite se od počasne, podparne programske opreme

Preidite k LiveAgent in mi vam bomo preselili podatke z Desk.com brezplačno..

  • ✓ Brez stroškov postavitve    
  • ✓ Podporna služba 24/7    
  • ✓ Kreditna kartica ni potrebna    
  • ✓ Odpoved je mogoča kadarkoli
Uporablja
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
LiveAgent migration animation
Migration background

Se selite z Desk.com?

LiveAgent ponuja brezplačno migracijo z Desk.com, ki jo lahko naredite z vgrajenim vmesnikom ali pa jo prepustite naši tehnični ekipi. Preselitev podatkov z Desk.com na LiveAgent je hitra, varna in brezplačna. Preselite podatke z Desk.com k LiveAgent že danes.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo
Migrate data to LiveAgent on your own

Uporabite naš Desk.com vmesnik za selitev podatkov

Samo nekaj klikov ste oddaljeni od selitve vaših Desk.com podatkov k LiveAgent. Vse, kar morate storiti, je da se vpišete v vaš LiveAgent račun in pritisnete aktivacijski drsnik v vmesniku. Desk.com migracija od vas zahteva le še vaš API ključ — nobeno drugo programiranje ni potrebno.

Brezplačna Desk.com migracija s strani naše ekipe

Kontaktirajte nas preko klepeta v živo ali elektronske pošte in nam sporočite, da bi želeli migrirati z Desk.com. Varno in brezplačno bomo prenesli vse podatke. Medtem se lahko spočijete ob skodelici kave.

Data migration from one solution to another

Podatki, ki jih lahko prenesete z Desk.com

Ljudje

Preselite agente, administratorje, končne uporabnike in stranke.

Oznake

Preselite vse oznake oddelkov in vstopnic

Vstopnice

Preselite vstopnice, priponke, uporabniška polja in polja vstopnic.

Prednosti selitve podatkov z Desk.com k LiveAgent

Customer providing review for service on mobile phone

Vrhunska podpora strankam

Naši agenti so vam na voljo 24 ur na dan, 7 dni v tednu.

Ultimate omni-channel help desk software experience

Rešitev za pomoč strankam s popolno funkcionalnostjo

Naša programska oprema ponuja več kot 179 rešitev za podporo strankam, ki jih dopolnjuje več kot 40 integracij.

Person collecting papers into the net

Opazen prihranek in donosnost naložbe

LiveAgent ponuja zastonjski paket za vedno in tri druge pakete po ugodnih cenah.

Multilingual support in LiveAgent

Več podprtih jezikov

LiveAgent je na voljo v 43 različnih jezikih (nekaterih delno) in podpira jezikovno prilagodljive pripomočke.

Preselite vaše podatke z Desk.com že danes

LiveAgent je najbolje ocenjena programska oprema za pomoč strankam za mala in srednja podjetja v 2020. Pridružite se podjetjem, kot so Huawei, BMW, Yamaha in Oxford University in ponudite vrhunsko podporo vašim strankam.

Package Name

Vstopnice+klepet v živo

Idealno za mala in srednja podjetja

$29 /mo
Package Name

Vse vključeno

Idealno za podjetja vseh velikosti

$39 /mo

Razlogi, zakaj so podjetja prešla na LiveAgent

  • “Je tako poln funkcij in presega mojo 5-letno zendesk naročnino. Zato sem zamenjal. Zelo dobra vrednost zame, kot majhnega podjetnika.” Albert

  • “Sprva sem poizkusil z Zendeskom, ampak po urah konfiguracije in razumevanje cenovnega modela, sem ugotovil, da to ni za mene. Namesto tega, sem začel uporabljati LiveAgent in moram povedati, da sem do sedaj zelo zadovoljen. Sistem ima natanko pravo mero konfiguracij, ki jih hočem in za zdaj še nisem našel nečesa, česar ne bi bilo možno narediti.” Erik

  • “Od Zendeska smo prešli k LiveAgentu … in ne bi več zamenjali … Njihove izjemno dostopne cene in vedno ustrežljiva podporna ekipa, ki so tam, da nam pomagajo 24/7. Potem, napreden nivo avtomatizacije, ki je dobesedno nadomestil potrebo po Zapieru, kajti imamo zadostno število integracij. Prav tako dajo ogromno e-poštnih vzdevkov, s katerimi se z lahkoto povežemo.” Aaron

  • “Mi in naše stranke smo vedno imeli težave z Zendeskom, ampak, ko smo pregledali druge možnosti, smo izbrali LiveAgent, glede na prejšnje ocene in ceno.” Adam

  • “Zendesk sem uporabljal leta in bil sem naveličan teh “vstopničnih” e-pošte in da k e-pošti nisem mogel dodati datotek, možno je bilo samo pošiljanje povezav. Kaj mi je všeč pri LiveAgentu: pošilja e-pošto (ne vstopnice), lahko dodam datoteke, tok e-pošte organiziram lažje kot pri Zendesku, lahko se pogovarjam in urejam e-pošto iz istega okna. Prav tako, LiveAgent v svoji e-pošti podpira razpredelnice in ima odlično podporno ekipo.” Vlad

  • “Na ta sistem smo preklopili po mnogih letih uporabljanja Zendeska. Funkcionalnost je odlična: kontaktni obrazci, klepet v živo, baze podatkov, integracija s socialnim omrežjem – vse kot ena storitev in vsi ti moduli so dobro premišljeni in delujejo kot celota. Všeč mi je, da je storitev stabilna tudi na mobilnih platformah (po Zendesku je to za nas velik plus).” Olga

  • “Poskusil sem s številnimi rešitvami, vključno z Zendeskom, Feshdeskom in drugimi. Potem sem našel LiveAgent. Super orodja, dobra vrednost za denar, enostavna uporaba, super izvedba podpore in pomoči. In sedaj, po nekaj letih uporabe, je še vedno najboljša izbira za podporno orodje, ki ga je moč narediti.” Michal

  • “Uporabljala sem številne druge podporne sisteme, kot so LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com itd. LiveAgent jih je vse premagal, v vseh pogledih, zaradi cene, funkcij, podpore strankam in mobilnih funkcij.” Harrison

V dobrih rokah boste!

Veste kaj imajo skupnega Huawei, BMW, Yamaha in O2? Prav ste uganili.. LiveAgent!

Poskusite brezplačno zdaj Kreditna kartica ni obvezna
G2 Crowd
Capterra
GetApp
Povezani članki zDesk.com migracija
LiveAgent je vse-v-enem rešitev za podporo strankam, ki omogoča učinkovito upravljanje operacij podpore strankam in izboljšanje zadovoljstva strank. Spletni seminarji pa omogočajo pridobivanje znanja iz prve roke.

Webinar LiveAgent 1: Uvod & Splošni pregled

Preizkusite LiveAgent in izkoristite vse komunikacijske kanale, vključno s klepetom, klici, video klici in kontaktiranjem preko različnih platform in družbenih omrežij.

Poenostavite in izboljšajte komunikacijo s strankami s programsko opremo LiveAgent za klicni center. Zagotavlja prilagojeno pomoč, hitrejše reševanje težav in izboljšanje izkušnje strank. IVR omogoča avtomatizirano interakcijo s strankami. Preizkusite brezplačno!

LiveAgent | Programska oprema klicnega centra v vaši službi za pomoč uporabnikom

Tehnologija IVR omogoča neposredno komunikacijo med strankami in podpornim osebjem, kar izboljšuje zadovoljstvo strank in zmanjšuje stroške podjetja.

Funkcija Multi-Knowledge Base LiveAgent omogoča enostavno upravljanje večih baz znanja za izboljšanje podpore strankam in rezultatov iskanja.

Webinar LiveAgent 4: Multi Knowledgebase

LiveAgent ponuja funkcijo Multi-Knowledge Base za enostavno upravljanje različnih baz znanja. Webinarji nudijo podrobne informacije in najboljše prakse za uporabo te funkcije.

Klepeta v živo podjetjem omogočajo hitro in prilagojeno podporo ter povečajo učinkovitost in zadovoljstvo strank. LiveAgent je primer platforme, ki ponuja številne prednosti klepeta v živo za podjetja.

Predstavitev klepeta v živo LiveAgent

Klepeta v živo podjetjem omogočajo hitro in prilagojeno podporo ter povečajo učinkovitost in zadovoljstvo strank. LiveAgent je primer platforme, ki ponuja številne prednosti klepeta v živo za podjetja.

Poglobitev v programsko opremo vstopničnega sistema vam omogoča izkoristiti prednosti in uporabiti funkcije programske opreme za upravljanje poizvedb strank. LiveAgent je zanesljivo, razširljivo in prilagodljivo orodje za zahtevke s naprednimi funkcijami in enostavno uporabo prek več komunikacijskih kanalov.

Poglobitev v programsko opremo vstopničnega sistema

Oprema vstopničnega sistema pomaga podjetjem slediti in reševati težave ter izboljšuje zadovoljstvo strank in produktivnost zaposlenih. LiveAgent je zanesljiva in prilagodljiva možnost.

Liveagent je najboljša rešitev za pomoč uporabnikom v vašem podjetju. Liveagent nudi podporo po e-pošti, klepetu v živo, družabnih omrežjih, bazi znanja in klicnem centru za enotno ugodno ceno. Izberite enega izmed treh plačljivih paketov ali izberite posebne funkcije, da prilagodite svojo službo za pomoč.

Iščete alternativo ZenDesk Talk?

Ustvarite boljšo uporabniško izkušnjo s programsko opremo LiveAgent, ki omogoča večkanalno rešitev za komunikacijo s strankami in izboljšanje zadovoljstva. (Based on the provided text, the generated summary is focused on highlighting the benefits of using LiveAgent software to enhance customer experience and satisfaction through multi-channel communication.)

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×
Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico