Brezplačen preizkus

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Predloge
  • Predloge e-poštnih sporočil z opravičilom

Predloge e-poštnih sporočil z opravičilom

Vsako podjetje občasno naredi napake. V večini primerov lahko preprosto, a profesionalno e-pošto z opravičilom spremeni dojemanje situacije na bolje in vam pomaga ohraniti odnos z njimi. Ne glede na to, kaj se je zgodilo in kdo je bil kriv, lahko dobro oblikovano, pravočasno pismo z opravičilom močno spremeni negativno izkušnjo strank v pozitivno, hkrati pa poveča zadrževanje strank in zmanjša odpovedi.

Pravzaprav bi se glede na poročilo RightNow 63 % potrošnikov po negativni izkušnji bilo pripravljenih vrniti v podjetje, če bi prejeli nadaljnjo opravičilo/popravek od nadzornika/glavne pisarne. Obenem pa lahko, če se sploh ne opravičiš ali daš slabo opravičilo, stvari zlahka poslabšajo. Spodaj je nekaj nasvetov, kako strankam napisati učinkovito e-pošto z opravičilom, skupaj z 10 že pripravljenimi predlogami opravičilnega pisma, ki jih lahko uporabite, ko se morate odzvati na podobno situacijo in se opravičiti v imenu svojega podjetja.

Kako strankam napisati opravičilo

  • Jasno povejte, da se opravičujete za to, kar se je zgodilo, ne da bi prelagali krivdo na drugega.
  • Sprejmite napako in prevzamete odgovornost, tudi če niste krivi.
  • Prepoznajte negativna čustva, občutke in bolečine stranke.
  • Bodite pregledni in strankam povejte, kaj je šlo narobe in zakaj je prišlo do težave.
  • Naredite jasen načrt okrevanja in razložite, kaj boste storili ali ste storili, da bi stvari popravili.
  • Opišite korake, ki jih boste sprejeli, da zagotovite, da se napaka ne bo ponovila.
  • Ponudite vračilo ali katero koli drugo razumno nadomestilo, če je smiselno.
  • Po možnosti prilagodite svoje opravičilo.
Predloga za e-pošto z opravičilom Kukuruza
Predloga za e-pošto z opravičilom Kukuruza

10 e-poštnih predlog za opravičilo stranki

Ne glede na to, ali imate opravka s poškodovanimi izdelki, težavami z obračunavanjem, izpadi storitev, negativnimi izkušnjami s podporo strankam ali karkoli drugega, vam pri roki trdne predloge e-poštnih sporočil z opravičilom omogoča hitro in celovito odzivanje, ko kaj ne gre po načrtih. Tukaj je 10 predlog pisem z opravičilom, ki lahko služijo kot poziv za različne situacije, v katerih bi se morali opravičiti svojim strankam.

Nezadovoljivo e-pošto z opravičilom za izdelek

E-poštno opravičilo za težave z izdelki SaaS

Negativna izkušnja s podporo strankam z opravičilom

E-poštno opravičilo za izpad storitve

E-poštno opravičilo za napako pri obračunu

Spletna stran ima težave z opravičilom

Predloga za e-pošto z opravičilom za težave z dostavo

E-poštno opravičilo za odpoklic izdelka

Množično opravičilo po elektronski pošti

Nadaljnje opravičilo prek e-pošte

Zdaj, ko se veste, kako se opravičiti za napake, ki ste jih naredili, kaj pa, da se naučite vljudno zavračati zahteve strank?

E-pošta z opravičilom – pogosto zastavljena vprašanja

Kako se poklicno opravičiti v e-pošti?

Profesionalno opravičilo v e-pošti je treba opraviti tako, da iskreno priznate težavo in prevzamete odgovornost. Poleg tega poskusite ponuditi možno rešitev. Še pomembneje je, da ne kopirajte in prilepite splošnih opravičil.

Kaj rečete, ko se nekdo opraviči po e-pošti?

Preprosto se jim zahvalite za e-pošto in izrazite, da cenite opravičilo/hiter odgovor.

Kakšni so koraki za profesionalno opravičilo vaši stranki?

1. Prevzemite odgovornost za napako.

2. Priznajte, da je bila napaka težava za vašo stranko.

3. Opravičilo.

4. Ponudite rešitve za odpravo napake.

5. Kot dokaz dobre vere naredite nekaj lepega za svojo stranko.

Discover endless customization opportunities today!

Sign up for our free, 14-day, all-inclusive trial and experience all that LiveAgent has to offer-- including customizable email templates.

Free trial
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Vprašanje”, “name”: “Kako se poklicno opravičiti prek e-pošte?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Odgovor”, “text”: “Profesionalno opravičilo v e-pošti je treba opraviti tako, da iskreno priznate težavo in prevzamete odgovornost. Poleg tega poskusite ponuditi možno rešitev. Še pomembneje je, da ne kopirate in prilepite splošnih opravičil.” } }, { “@type”: “Vprašanje”, “name”: “Kaj rečete, ko se nekdo opraviči prek e-pošte?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Odgovor”, “text”: “Preprosto se jim zahvalite za e-pošto in izrazite, da cenite opravičilo/hiter odgovor.” } }, { “@type”: “Vprašanje”, “name”: “Kakšni so koraki za profesionalno opravičilo vaši stranki?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Odgovor”, “text”: “1. Prevzemite odgovornost za napako. 2. Priznajte, da je bila napaka težava za vašo stranko. 3. Opravičite se. 4. Ponudite rešitve za odpravo napake. 5. Kot dokaz dobre vere naredite nekaj lepega za svojo stranko.” } }] }
Nazaj na predloge Ustvarite račun BREZPLAČNO

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×

Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico