Najboljši pozdravni predlogi za e-pošto za gradnjo dolgotrajnih odnosov s strankami in povečanje uspeha e-poštne marketinške kampanje. Vključujejo pozdravne e-poštne predloge, opomnike, predloge e-poštnih sporočil za zahvalo strankam in vrstice z zadevo za povečanje učinkovitosti sporočil.
S podpisom potrjujem Pogoji in določila in Politika zasebnosti .
E-poštna sporočila dobrodošlice so eden najpomembnejših korakov pri izgradnji dolgotrajnih odnosov z novimi strankami ali potencialnimi strankami, ki so se pravkar odločile v korist vašega podjetja. Vtis, ki ga pusti vaše pozdravno/uvodno sporočilo, ima velik vpliv na uspeh vaših splošnih prizadevanj za trženje po e-pošti. Raziskave pa kažejo, da le 57,7 % blagovnih znamk svojim novo naročenim uporabnikom pošlje e-pošto dobrodošlice.
E-poštno sporočilo dobrodošlice ali predstavitveno e-poštno sporočilo je prvo, ki ga vaši naročniki, stranke ali stranke prejmejo takoj po prvi interakciji z vašim podjetjem. Služi lahko različnim namenom, kot je predstavitev vaše blagovne znamke/izdelka/storitve strankam, spodbujanje naslednjih korakov ali preprosto prepričanje stranke o njihovi izbiri. Ne smemo podcenjevati moči pozdravnega e-poštnega sporočila za spodbujanje angažiranosti uporabnikov in večjo zvestobo blagovni znamki. Pravzaprav študije kažejo, da:
74 % ljudi pričakuje, da bodo prejeli pozdravno e-pošto takoj, ko se naročijo na vaš seznam. | Naročniki, ki prejmejo e-pošto dobrodošlice, kažejo 33 % več sodelovanja z blagovno znamko. | Povprečna stopnja odprtja za dobrodošla e-poštna sporočila je 50 %, zaradi česar so 86 % učinkovitejša od glasil. |
Pozdravna e-poštna sporočila ustvarijo 4x več odpiranja in 5x več klikov kot običajne e-poštne marketinške kampanje. | Stopnja konverzije za pozdravna e-poštna sporočila je 0,94 % v primerjavi z 0,10 % za tipično e-pošto. | E-poštna sporočila dobrodošlice v povprečju ustvarijo do 320 % več prihodka na e-pošto kot druga promocijska e-poštna sporočila. |
Glede na to, da je že samo zadeva odločilni dejavnik pri tem, ali bo 47 % ljudi prebralo vašo e-pošto ali ne, je prava zadeva temelj dobrega uvodnega e-pošte. Tukaj je nekaj preizkušenih vrstic z zadevo e-pošte dobrodošlice, ki jih lahko prilagodite svoji blagovni znamki in jih takoj uporabite:
Profesionalno predstavitveno e-poštno sporočilo/e-poštno sporočilo dobrodošlice novim strankam ali naročnikom lahko vključuje naslednje ključne elemente:
Oglejte si te predloge e-pošte dobrodošlice, ki jih lahko uporabite v vašem poslovnem komuniciranju.
E-poštno sporočilo dobrodošlice morate poslati takoj, ko uporabnik ustvari račun na portalu za stranke. Ne prisilite jih predolgo čakati, ker če ne prejmejo sporočila v nekaj minutah, lahko mislijo, da je šlo nekaj narobe.
E-poštno sporočilo dobrodošlice mora biti kratko, lahko pa deluje tudi kot sporočilo, ki uporabnikom olajša navigacijo po vašem portalu.
Zato lahko vključite nekaj (največ 3, če ne želite, da se prejemnik zmede) povezav, ki vodijo na primer do razdelka s pogostimi vprašanji, osnovnih priročnikov ali glosarja.
Pošiljanje navadnih, avtomatiziranih e-poštnih sporočil v letu 2021 ni najboljša ideja. Poskusite segmentirati svoje stike in vključiti nekaj edinstvenih informacij, povezanih z vašimi prejemniki. Uporabite žetone za personalizacijo, da navedete njihovo vrsto naročnine, pogoste bolečine ali datum, ko so se pridružili vašemu podjetju.
Ready to put our welcome templates to use?
LiveAgent is the most reviewed and #1 rated ticketing software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.
Kontakti službe za pomoč uporabnikom E-goi
E-goi je platforma za avtomatizacijo trženja, ki pomaga podjetjem izboljšati učinkovitost trženja. Omogoča stik preko e-pošte, telefona, družbenih medijev in foruma.
Kontakti službe za pomoč uporabnikom Sendinblue
Nosov s strankami. Ustvarite BREZPLAČNI račun in preizkusite LiveAgent. Cenik, funkcije, alternative, podpora in več. Več na blogu in akademiji.
Kontakti službe za pomoč uporabnikom Constant Contact
Constant Contact je uporabniku prijazna marketinška platforma, ki ponuja orodja za ustvarjanje učinkovitih trženjskih kampanj. Ponujajo podporo strankam prek telefona, e-pošte, družbenih medijev in drugih kanalov. Podpirajo tudi dogodke in spletne ankete.
4 najpomembnejši trendi uporabniške izkušnje v letu 2023
Izkoristite prednosti programske opreme LiveAgent za upravljanje poizvedb strank in izboljšajte sodelovanje s klepetom v živo in drugimi komunikacijskimi kanali.
Cenimo vašo nedavno prijavo za LiveAgent.
Na vaš e-poštni naslov bo poslano sporočilo s podatki za prijavo takoj po namestitvi vašega računa.
Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.
Na voljo smo v več terminih