Brezplačen preizkus

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

E-poštne predloge po nakupu

Ne glede na to, kaj prodajate in komu – ali je to ponovna stranka ali prvi kupec – lahko dobro sestavljena in pravočasna avtomatska e-poštna sporočila po nakupu takoj pozitivno vplivajo na vaše podjetje. Te vrste e-poštnih sporočil vam lahko pomagajo ohraniti sodelovanje strank z vašo blagovno znamko, negovati dolgoročne odnose s strankami in ustvariti več ponovne prodaje. E-poštne kampanje po nakupu so tudi ena najpreprostejših in najučinkovitejših taktik za izboljšanje zvestobe in zadrževanja strank. In ker privabljanje novih strank običajno stane petkrat več kot ohranjanje obstoječih – ta e-poštna sporočila bi morala biti zagotovo del vaše strategije e-poštnega trženja.

Asos e-poštna predloga po nakupu
E-poštna predloga po nakupu iz ASOS

Zakaj pošiljati e-pošto po nakupu?

E-poštna sporočila po nakupu imajo najvišje razmerje odprtosti in klikov med vsemi e-poštnimi marketinškimi kampanjami. Pravzaprav je po podatkih Klaviyo e-poštna sporočila po nakupu deležna 217 % višjo stopnjo odprtja, več kot 500 % višjo stopnjo klikov in 90 % višji prihodek na prejemnika kot vaša povprečna e-poštna kampanja. Raziskava Medallie (podjetja za izkušnje s strankami), objavljena v Harvard Business Review, je tudi pokazala, da »Stranke, ki so imele najboljše pretekle izkušnje, porabijo 140 % več v primerjavi s tistimi, ki so imele najslabše pretekle izkušnje«.

E-poštna sporočila po nakupu se lahko uporabljajo za:

  • Spodbujajte stranke, da se vrnejo na vaše spletno mesto
  • Postavite temelje za naslednji nakup
  • Pretvorite nove kupce v stalne stranke
  • Ustvarite boljšo uporabniško izkušnjo
  • Gradite odnose s strankami
  • Prejmite povratne informacije od strank

Zadeva e-pošte po nakupu

  • V znak zahvale za vaš nakup [Brand].
  • Potrditev vašega naročila
  • Najlepša hvala za vaš današnji nakup
  • Hvala, ker imate odličen okus!
  • Čudovito. Veseli me, da ste našli nekaj, kar vam je všeč!
  • Vaše naročilo je poslano
  • Vaše naročilo je na poti
  • Cenimo vas kot stranko – hvala za vaš nakup!
  • Vam lahko zastavimo vprašanje glede vašega nakupa?
  • Kakšne so bile vaše nakupovalne izkušnje pri nas danes?
  • Ali je vaš nakup izpolnil vaša pričakovanja?
  • Samo reči hvala ni dovolj
  • Naše darilo za vas: 10% popusta pri naslednjem nakupu
  • Naj vam vrnemo uslugo
  • Posebna zahvala od nas za vas
  • V zahvalo vas želimo malo pocrkljati
  • Čas je za obnovitev zalog/ponovno naročanje
  • Vam že primanjkuje? Čas je za ponoven nakup!
  • Naročite zdaj za brezplačno dostavo/ 15 % popust/ Bonus darilo

10 e-poštnih predlog po nakupu

E-poštna sporočila po nakupu lahko služijo različnim namenom, odvisno od tega, kaj je najpomembnejše za vaše podjetje – naj se stranke počutijo posebne, jih opomnijo, naj dopolnijo izdelek, navzkrižno prodajajo podobne izdelke ali zbirajo povratne informacije – ko je pravilno opravljeno, so e-poštna sporočila po nakupu neverjetno močan. Spodaj je 10 e-poštnih predlog po nakupu za nekatere najpogostejše scenarije, ki jih lahko uporabite pri ustvarjanju lastnih e-poštnih akcij po nakupu.

E-pošta za potrditev naročila

E-poštno sporočilo s potrditvijo pošiljanja

E-poštno sporočilo »Hvala za nakup«.

E-pošta s priporočili izdelkov

E-poštni opomnik za dopolnitev

E-poštno sporočilo s spodbudami za naslednji nakup

E-pošta, osredotočena na izdelke

E-pošta z zahtevo za anketo o izdelkih

E-poštno sporočilo z zahtevo za pregled izdelka

E-pošta za vključitev SaaS

E-poštna sporočila po nakupu – pogosto zastavljena vprašanja

Kakšna je izkušnja po nakupu?

Izkušnja strank po nakupu je komunikacija in dejanja, ki se zgodijo po tem, ko stranka opravi nakup v podjetju.

Kako nudimo podporo strankam po nakupu?

Podporo strankam po nakupu lahko zagotovite tako, da samodejno pošljete nadaljnjo e-pošto s povezavo do člankov iz baze znanja za podporo 24 ur na dan, 7 dni v tednu.

Kaj je disonanca po nakupu in kaj lahko podjetja storijo, da jo zmanjšajo?

Disonanca po nakupu so negativni občutki, ki se pojavijo po tem, ko je posameznik kupil izdelek ali storitev. Da bi jo zmanjšale, bi morale organizacije imeti dober način za podporo svojim strankam, vključno s takojšnjim reševanjem težav in preprostim načinom za dosego podpore.

Live chat, ticketing, call center, and knowledge base all packed into one.

Discover over 180 advanced features including automation, gamification, and social media integrations.

Free trial
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Vprašanje”, “name”: “Kakšna je izkušnja po nakupu?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Odgovor”, “text”: “Izkušnja strank po nakupu je komunikacija in dejanja, ki se zgodijo po tem, ko stranka opravi nakup v podjetju.” } }, { “@type”: “Vprašanje”, “name”: “Kako nudimo podporo strankam po nakupu?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Odgovor”, “text”: “Podporo strankam po nakupu lahko zagotovite tako, da samodejno pošljete nadaljnjo e-pošto s povezavo do člankov iz baze znanja za podporo 24 ur na dan, 7 dni v tednu.” } }, { “@type”: “Vprašanje”, “name”: “Kaj je disonanca po nakupu in kaj lahko podjetja storijo, da jo zmanjšajo?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Odgovor”, “text”: “Disonanca po nakupu so negativni občutki, ki se pojavijo po tem, ko je posameznik kupil izdelek ali storitev. Da bi jo zmanjšale, bi morale organizacije imeti dober način za podporo svojim strankam, vključno s takojšnjim reševanjem težav in preprostim načinom za dosego podpore.” } }] }
Nazaj na predloge Ustvarite račun BREZPLAČNO

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×

Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico