Neskončne možnosti za izboljšavo z
enim orodjem

Izkoristite prednosti nabiralnika v skupni rabi s pomočjo LiveAgent.

  • ✓ Ni pristojbin za postavitev
  • ✓ Storitev za stranke 24/7
Uporabljajo
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
helpdesk software animation
Use case scenarios

Najboljši skupni nabiralnik v mestu

Spremljanje več e -mail računov za poizvedbe strank je naporno in pogosto kontraproduktivno. Poizvedbe se izgubijo, pozabijo ali ostanejo brez odgovora, saj so razpršene po več e -mail računih različnih servisnih agentov. Če želite dobiti popoln pregled nad poštnimi poizvedbami v službi za stranke, mora več ljudi dostopati do enega e -mail sporočila in za to je primeren nabiralnik v skupni rabi. Povežite vsa svoja e -mail sporočila iz storitev, kot so Microsoft Outlook, Office 365, Gmail ali e -mail strežnik po meri, in izkoristite prednosti nabiralnika v skupni rabi.
  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
Create Ticket in LiveAgent

Kaj je nabiralnik v skupni rabi?

Nabiralnik v skupni rabi je del naše rešitve za pomoč in zahtevke. Pomislite na to kot na pametnejšo različico vašega Gmail. Vsak od vaših agentov za podporo ima svojo edinstveno prijavo, ko pa se prijavijo v mapo »Prejeto«, imajo vsi dostop do iste nadzorne plošče. Vsakdo si lahko ogleda vse dohodne zahtevke, kdo na kaj odgovarja in kaj je treba takoj obravnavati. Nabiralnik samodejno organizira vse poizvedbe v oddelke, naroči zahtevke glede na prednostne naloge in določi odgovornosti posameznim agentom.

Kako lahko nabiralnik v skupni rabi izboljša pretvorbo?

Zadovoljstvo strank je tesno povezano z zanimanjem strank, stopnjami konverzije in prihodki. Bolj kot so vaše stranke zadovoljne, bolje bo vaše podjetje. Z zagotavljanjem hitrih, prilagojenih in poznanih storitev svojim strankam boste izboljšali angažiranost strank, prihodke in stopnje konverzije.
Shared inbox improving the conversion rates

Prednosti nabiralnika v skupni rabi

Spodbuja sodelovanje

Omogoča vašim agentom za podporo, da skupaj delajo na zapletenih poizvedbah. En agent lahko nadaljuje, kjer je drugi ustavil, saj se ves napredek shrani, posredniki pa lahko drug drugemu pustijo interne zapiske, klepete ali celo opravljajo interne klice.

Izboljša produktivnost

Ker vašim agentom ne bo treba izgubljati dragocenega časa za spremljanje različnih računov in preklapljanje med napravami, lahko porabijo več časa za zagotavljanje prilagojenih in poznanih storitev vašim strankam.
Web icon

Ohranja podatke varne

Ker ima vsak agent svojo edinstveno prijavo in je odpravljena potreba po spremljanju več računov, je mapa »Prejeto« v skupni rabi najbolj varna rešitev za vaše podjetje in vaše stranke.
Problematic sharing of information

Težava: izmenjava informacij

Ko vaše podjetje raste, ustvarja več dobička, hkrati pa tudi več zahtev za podporo, vprašanja o izdelkih in splošna vprašanja. Včasih je bila ena oseba odgovorna za odgovarjanje na e -mail sporočila vaše organizacije, in ko so odšli na dopust, so bile poverilnice za prijavo preprosto posredovane agentu, ki jih je pokrival. Vendar je to povzročilo zmedo in nesporazume zaradi pomanjkanja konteksta in preglednosti. Zveni znano? Imamo rešitev!

Rešitev: en nabiralnik v skupni rabi

LiveAgent ponuja napredne vgrajene funkcije, ki vam pomagajo hitro in učinkovito upravljati zahteve strank iz ene nadzorne plošče. LiveAgent vam omogoča dostop do neomejene zgodovine poenostavljene komunikacije, naš vgrajeni CRM pa olajša skupno rabo zahtevkov za podporo in posodobitev njihovega statusa.
Solution lies in shared inbox
Ready to switch to LiveAgent

Iščete boljši, skupni nabiralnik?

LiveAgent je najbolj pregledana in #1 ocenjena programska oprema za pomoč malim in srednjim podjetjem leta 2020. Ostanite bližje svojim strankam in jim pomagajte hitreje z LiveAgent.

Razlogi, zakaj podjetja preidejo na LiveAgent

Zakaj je naša programska oprema za pomoč prava izbira?

Most reviewed and number 1

Največkrat ocenjen z#1

LiveAgent je bil v letih 2019–2020 najbolj ocenjevan in ocenjen #1 med programskimi opremami za pomoč malim podjetjem.
Preferred by 21k businesses

Najbolj priljubljen v 21K podjetjih

Več kot 21.000 podjetij v različnih panogah se je za potrebe podpore strankam odločilo za LiveAgent.
Packed with features

Napolnjen s 180+ funkcijami

S 180+ funkcijami, 40+ integracijami in neskončnimi prilagoditvami se orodje zlahka prilagodi vašim poslovnim zahtevam.
Cloud based and secure help desk

V oblaku in varno

Popolnoma v oblaku, varen, enostaven za nastavitev in uporabo. Začnite z LiveAgentom v nekaj minutah.

Pregledne in ugodne cene

Pridobite našo rešitev za strokovno službo za pomoč po fiksni mesečni ceni, brez skritih pristojbin ali dolgoročnih obveznosti. Prijavite se za 14-dnevno brezplačno preskusno različico, da pridobite popoln dostop do vseh razpoložljivih funkcij. Kaj čakate? Preizkusite naš skupni nabiralnik še danes!
9 $ mesec

Small business

  • Neomejena zgodovina zahtevkov
  • 3 e-poštni naslovi
  • 3 kontaktni obrazci
  • 1 API ključ
$29 mesec

Medium business

  • Vse v malem, plus
  • 10 elektronskih naslovov
  • 3 gumbi za klepet v živo
  • Vodstvo oddelkov
0 $ mesec

Brezplačno

  • 7-dnevna zgodovina zahtevkov
  • 1 e-poštni naslov
  • 1 gumb za klepet
  • 1 kontaktni obrazec
Povezani članki zNabiralnik v skupni rabi
Naučite se ključnih razlik med upravljanjem vsebine in upravljanjem znanja ter kako ju implementirati v svojo marketinško strategijo.

Upravljanje vsebin vs upravljanje znanja

Upravljanje vsebin se osredotoča na ustvarjanje, organiziranje in objavo digitalnih vsebin, medtem ko se upravljanje znanja osredotoča na zajemanje, organiziranje in deljenje znanja znotraj organizacije. Obe sta ključni za učinkovito upravljanje informacij in spodbujanje rasti in inovacij v organizaciji.

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

Start Free Trial x