Brezplačen preizkus

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Neskončne možnosti za izboljšavo z
enim orodjem

Izkoristite prednosti nabiralnika v skupni rabi s pomočjo LiveAgent.

  • ✓ Ni pristojbin za postavitev    
  • ✓ Storitev za stranke 24/7    
Uporabljajo
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
helpdesk software animation
Use case scenarios

Najboljši skupni nabiralnik v mestu

Spremljanje več e -mail računov za poizvedbe strank je naporno in pogosto kontraproduktivno. Poizvedbe se izgubijo, pozabijo ali ostanejo brez odgovora, saj so razpršene po več e -mail računih različnih servisnih agentov.

Če želite dobiti popoln pregled nad poštnimi poizvedbami v službi za stranke, mora več ljudi dostopati do enega e -mail sporočila in za to je primeren nabiralnik v skupni rabi.

Povežite vsa svoja e -mail sporočila iz storitev, kot so Microsoft Outlook, Office 365, Gmail ali e -mail strežnik po meri, in izkoristite prednosti nabiralnika v skupni rabi.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green
Create-Ticket

Kaj je nabiralnik v skupni rabi?

Nabiralnik v skupni rabi je del naše rešitve za pomoč in zahtevke. Pomislite na to kot na pametnejšo različico vašega Gmail.

Vsak od vaših agentov za podporo ima svojo edinstveno prijavo, ko pa se prijavijo v mapo »Prejeto«, imajo vsi dostop do iste nadzorne plošče. Vsakdo si lahko ogleda vse dohodne zahtevke, kdo na kaj odgovarja in kaj je treba takoj obravnavati.

Nabiralnik samodejno organizira vse poizvedbe v oddelke, naroči zahtevke glede na prednostne naloge in določi odgovornosti posameznim agentom.

Kako lahko nabiralnik v skupni rabi izboljša pretvorbo?

Zadovoljstvo strank je tesno povezano z zanimanjem strank, stopnjami konverzije in prihodki. Bolj kot so vaše stranke zadovoljne, bolje bo vaše podjetje. Z zagotavljanjem hitrih, prilagojenih in poznanih storitev svojim strankam boste izboljšali angažiranost strank, prihodke in stopnje konverzije.

Shared inbox improving the conversion rates

Prednosti nabiralnika v skupni rabi

Statistic icon

Spodbuja sodelovanje

Omogoča vašim agentom za podporo, da skupaj delajo na zapletenih poizvedbah. En agent lahko nadaljuje, kjer je drugi ustavil, saj se ves napredek shrani, posredniki pa lahko drug drugemu pustijo interne zapiske, klepete ali celo opravljajo interne klice.

Increase icon

Izboljša produktivnost

Ker vašim agentom ne bo treba izgubljati dragocenega časa za spremljanje različnih računov in preklapljanje med napravami, lahko porabijo več časa za zagotavljanje prilagojenih in poznanih storitev vašim strankam.

Web icon

Ohranja podatke varne

Ker ima vsak agent svojo edinstveno prijavo in je odpravljena potreba po spremljanju več računov, je mapa »Prejeto« v skupni rabi najbolj varna rešitev za vaše podjetje in vaše stranke.

Problematic sharing of information

Težava: izmenjava informacij

Ko vaše podjetje raste, ustvarja več dobička, hkrati pa tudi več zahtev za podporo, vprašanja o izdelkih in splošna vprašanja. Včasih je bila ena oseba odgovorna za odgovarjanje na e -mail sporočila vaše organizacije, in ko so odšli na dopust, so bile poverilnice za prijavo preprosto posredovane agentu, ki jih je pokrival. Vendar je to povzročilo zmedo in nesporazume zaradi pomanjkanja konteksta in preglednosti.

Zveni znano? Imamo rešitev!

Rešitev: en nabiralnik v skupni rabi

LiveAgent ponuja napredne vgrajene funkcije, ki vam pomagajo hitro in učinkovito upravljati zahteve strank iz ene nadzorne plošče.

LiveAgent vam omogoča dostop do neomejene zgodovine poenostavljene komunikacije, naš vgrajeni CRM pa olajša skupno rabo zahtevkov za podporo in posodobitev njihovega statusa.

Solution lies in shared inbox
Ready to switch to LiveAgent

Iščete boljši, skupni nabiralnik?

LiveAgent je najbolj pregledana in #1 ocenjena programska oprema za pomoč malim in srednjim podjetjem leta 2020. Ostanite bližje svojim strankam in jim pomagajte hitreje z LiveAgent.

Razlogi, zakaj podjetja preidejo na LiveAgent

  • “Je tako poln funkcij in presega mojo 5-letno zendesk naročnino. Zato sem zamenjal. Zelo dobra vrednost zame, kot majhnega podjetnika.” Albert

  • “Sprva sem poizkusil z Zendeskom, ampak po urah konfiguracije in razumevanje cenovnega modela, sem ugotovil, da to ni za mene. Namesto tega, sem začel uporabljati LiveAgent in moram povedati, da sem do sedaj zelo zadovoljen. Sistem ima natanko pravo mero konfiguracij, ki jih hočem in za zdaj še nisem našel nečesa, česar ne bi bilo možno narediti.” Erik

  • “Od Zendeska smo prešli k LiveAgentu … in ne bi več zamenjali … Njihove izjemno dostopne cene in vedno ustrežljiva podporna ekipa, ki so tam, da nam pomagajo 24/7. Potem, napreden nivo avtomatizacije, ki je dobesedno nadomestil potrebo po Zapieru, kajti imamo zadostno število integracij. Prav tako dajo ogromno e-poštnih vzdevkov, s katerimi se z lahkoto povežemo.” Aaron

  • “Mi in naše stranke smo vedno imeli težave z Zendeskom, ampak, ko smo pregledali druge možnosti, smo izbrali LiveAgent, glede na prejšnje ocene in ceno.” Adam

  • “Zendesk sem uporabljal leta in bil sem naveličan teh “vstopničnih” e-pošte in da k e-pošti nisem mogel dodati datotek, možno je bilo samo pošiljanje povezav. Kaj mi je všeč pri LiveAgentu: pošilja e-pošto (ne vstopnice), lahko dodam datoteke, tok e-pošte organiziram lažje kot pri Zendesku, lahko se pogovarjam in urejam e-pošto iz istega okna. Prav tako, LiveAgent v svoji e-pošti podpira razpredelnice in ima odlično podporno ekipo.” Vlad

  • “Na ta sistem smo preklopili po mnogih letih uporabljanja Zendeska. Funkcionalnost je odlična: kontaktni obrazci, klepet v živo, baze podatkov, integracija s socialnim omrežjem – vse kot ena storitev in vsi ti moduli so dobro premišljeni in delujejo kot celota. Všeč mi je, da je storitev stabilna tudi na mobilnih platformah (po Zendesku je to za nas velik plus).” Olga

  • “Poskusil sem s številnimi rešitvami, vključno z Zendeskom, Feshdeskom in drugimi. Potem sem našel LiveAgent. Super orodja, dobra vrednost za denar, enostavna uporaba, super izvedba podpore in pomoči. In sedaj, po nekaj letih uporabe, je še vedno najboljša izbira za podporno orodje, ki ga je moč narediti.” Michal

  • “Uporabljala sem številne druge podporne sisteme, kot so LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com itd. LiveAgent jih je vse premagal, v vseh pogledih, zaradi cene, funkcij, podpore strankam in mobilnih funkcij.” Harrison

Zakaj je naša programska oprema za pomoč prava izbira?

Most reviewed and number 1

Največkrat ocenjen z#1

LiveAgent je bil v letih 2019–2020 najbolj ocenjevan in ocenjen #1 med programskimi opremami za pomoč malim podjetjem.

Preferred by 21k businesses

Najbolj priljubljen v 21K podjetjih

Več kot 21.000 podjetij v različnih panogah se je za potrebe podpore strankam odločilo za LiveAgent.

Packed with features

Napolnjen s 180+ funkcijami

S 180+ funkcijami, 40+ integracijami in neskončnimi prilagoditvami se orodje zlahka prilagodi vašim poslovnim zahtevam.

Cloud based and secure help desk

V oblaku in varno

Popolnoma v oblaku, varen, enostaven za nastavitev in uporabo. Začnite z LiveAgentom v nekaj minutah.

Pregledne in ugodne cene

Pridobite našo rešitev za strokovno službo za pomoč po fiksni mesečni ceni, brez skritih pristojbin ali dolgoročnih obveznosti. Prijavite se za 14-dnevno brezplačno preskusno različico, da pridobite popoln dostop do vseh razpoložljivih funkcij.

Kaj čakate? Preizkusite naš skupni nabiralnik še danes!

Zahtevek+Klepet

Zahtevek+Klepet

Idealen za mala in srednje velika podjetja

$29/mes
Zahtevek+Klepet

All-Inclusive

Idealen za podjetja vseh velikosti in velike korporacije

$39/mes

Pri nas boste v dobrih rokah!

Veste kaj imajo skupnega Huawei, BMW, Yamaha in O2? Prav ste uganili.. LiveAgent!

Poskusite brezplačno zdaj Kreditna kartica ni obvezna

“Pogosta

Kaj je nabiralnik v skupni rabi?

Nabiralnik v skupni rabi je odlična rešitev za sodelovanje, podporo strankam in spremljanje. Omogoča agentom, da sodelujejo v okolju, kjer se lahko pogovarjajo, delijo ideje, rešujejo težave v realnem času in spremljajo dejavnosti strank.

Kakšne so poslovne prednosti deljenega nabiralnika?

Prejeta pošta v skupni rabi v LiveAgent omogoča delo več agentov iz iste nadzorne plošče. Posledično poveča zadovoljstvo strank, obdrži stranke in izboljša potek dela agenta

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×

Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico