Brezplačen preizkus

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Večkanalna podpora

Kaj je večkanalna podpora?

Dajte svojim strankam široko paleto možnosti, da pridejo do vas z vključitvijo številnih različnih komunikacijskih kanalov.

Izbirate lahko med številnimi platformami družbenih medijev, kot sta Facebook ali Twitter, da dosežete širše občinstvo in privabite nove potencialne stranke.

Podobno poskusite razširiti svoje podjetje na več vrst naprav in postati zlahka dosegljivi kjer koli in kadar koli. Podjetje lahko razširite na mobilne telefone, ponudnike e -pošte ali začnete uporabljati storitve klepeta za takojšnjo povezavo s strankami.

Pogosta vprašanja

Kakšna je definicija večkanalne podpore?

Večkanalna podpora pomeni večkanalno storitev za stranke, ki se izvaja v več kot dveh različnih kanalih. Nanaša se na situacijo, ko podjetje ponuja podporo po številnih kanalih, stranke pa lahko izberejo najprimernejšega. Na ta način lahko podjetja podprejo stranke na svojem želenem kanalu.

 

Kakšna so načela večkanalne podpore?

Za večkanalno delovanje obstaja več pravil. Prvi je razumevanje ciljne publike. Zahvaljujoč temu veste, kje je več predstavnikov vaših potencialnih strank in na kaj bodo najbolj želeli stopiti v stik. Druga je načrtovanje storitev, ne kanalov. Pomembno je imeti v mislih cilj, ne le ceste. Drugo pravilo je, da se kupec le redko poda na pot od točke A do točke B. Upoštevati morate, da pogosto beži z izbrane poti. Drugo pravilo je, da uporabniška izkušnja ne pozna meja, zato mora biti jezik komunikacije celotne blagovne znamke in zaposlenih o blagovni znamki dosleden. Nazadnje je pomembno, da preizkusimo različne rešitve.

 

Ali lahko z LiveAgentom zagotovite večkanalno podporo?

Z LiveAgentom lahko zagotovite večkanalno podporo. LiveAgent je večkanalna služba za pomoč uporabnikom. V eno aplikacijo združuje e -pošto, klepet v živo, telefon, Facebook in Twitter. Zahvaljujoč temu lahko storitve za stranke vaše blagovne znamke izvajate na več kanalih in na visoki ravni.

 

Nazaj na Slovar Ustvarite račun BREZPLAČNO

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×

Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico