Kaj je večkanalna podpora?
Dajte svojim strankam široko paleto možnosti, da pridejo do vas z vključitvijo številnih različnih komunikacijskih kanalov.
Izbirate lahko med številnimi platformami družbenih medijev, kot sta Facebook ali Twitter, da dosežete širše občinstvo in privabite nove potencialne stranke.
Podobno poskusite razširiti svoje podjetje na več vrst naprav in postati zlahka dosegljivi kjer koli in kadar koli. Podjetje lahko razširite na mobilne telefone, ponudnike e -pošte ali začnete uporabljati storitve klepeta za takojšnjo povezavo s strankami.
Frequently asked questions
Kakšna je definicija večkanalne podpore?
Večkanalna podpora pomeni večkanalno storitev za stranke, ki se izvaja v več kot dveh različnih kanalih. Nanaša se na situacijo, ko podjetje ponuja podporo po številnih kanalih, stranke pa lahko izberejo najprimernejšega. Na ta način lahko podjetja podprejo stranke na svojem želenem kanalu.
Kakšna so načela večkanalne podpore?
Za večkanalno delovanje obstaja več pravil. Prvi je razumevanje ciljne publike. Zahvaljujoč temu veste, kje je več predstavnikov vaših potencialnih strank in na kaj bodo najbolj želeli stopiti v stik. Druga je načrtovanje storitev, ne kanalov. Pomembno je imeti v mislih cilj, ne le ceste. Drugo pravilo je, da se kupec le redko poda na pot od točke A do točke B. Upoštevati morate, da pogosto beži z izbrane poti. Drugo pravilo je, da uporabniška izkušnja ne pozna meja, zato mora biti jezik komunikacije celotne blagovne znamke in zaposlenih o blagovni znamki dosleden. Nazadnje je pomembno, da preizkusimo različne rešitve.
Ali lahko z LiveAgentom zagotovite večkanalno podporo?
Z LiveAgentom lahko zagotovite večkanalno podporo. LiveAgent je večkanalna služba za pomoč uporabnikom. V eno aplikacijo združuje e -pošto, klepet v živo, telefon, Facebook in Twitter. Zahvaljujoč temu lahko storitve za stranke vaše blagovne znamke izvajate na več kanalih in na visoki ravni.
Expert note
Večkanalna podpora omogoča podjetjem učinkovito komunikacijo preko različnih kanalov in zadovoljitev strank. Prednosti vključujejo povečano donosnost naložbe in izboljšano izkušnjo strank.

Digital kontakti za pomoč strankam
Podjetje Digital nima neposredne podpore strankam preko e-pošte, klepeta v živo ali klicnega centra. Namesto tega ponuja bazo znanja in podporo preko svojih socialnih medijev, kot sta Instagram in Twitter. Sporazumov o ravni storitev za te kanale tudi ni na voljo. Pravni kontakti vključujejo politiko zasebnosti in razkritje partnerskega programa, medtem ko so druge povezave, kot je Wikipedia stran, neveljavne.
Oglaševanje na družbenih omrežjih mora biti prilagojeno ciljni skupini. Plačljivi družbeni mediji lahko pomagajo pri doseganju ciljev, v kombinaciji z organskimi. Potrebno je spremljanje dejavnosti družbenih medijev ter ciljno usmerjanje oglaševanja. Pri integraciji plačljive strategije je potrebno jasno določiti oglaševalske cilje ter uporabiti organsko in plačano oglaševanje za dosego najboljših rezultatov. Izbira platforme družbenih medijev je odvisna od znamke in podjetja.
Neposredna sporočila na družbenih omrežjih so zelo pomembna za podjetja, saj imajo visoko stopnjo odprtosti in uporabniki več časa preživijo na družbenih omrežjih kot preverjanju e-pošte. Podjetja morajo zagotavljati izjemne storitve na družbenih medijih in odgovarjati na vsako sporočilo. Obstajajo splošne predloge za odgovore, ki jih je priporočljivo uporabljati. Pri komuniciranju na družbenih medijih je treba biti dosleden, hitro se odzvati, paziti na slovnične napake in odgovarjati na vprašanja strank.