Večkanalno sodelovanje strankVečkanalno sodelovanje strank

Kaj je večkanalno vključevanje strank?

Večkanalno vključevanje strank je osredotočeno na merjenje in povečevanje interakcij s strankami ter vključenosti v več komunikacijskih kanalih. Podjetja uporabljajo večkanalno vključevanje strank za izboljšanje doslednosti komunikacije in interakcije s strankami v vseh kanalih podpore, prodaje ali trženja. To običajno povzroči večjo zvestobo strank in prodajo ter zmanjša odliv strank ali celo stopnjo opustitve vozička. Večkanalno vključevanje strank je odlično orodje za gradnjo blagovne znamke in izboljšanje prepoznavnosti blagovne znamke ter ustvarjanje pomembnih odnosov s strankami in velikim občinstvom strank.

Izzivi večkanalnega vključevanja strank

Ustvarjanje in upravljanje dosledne izkušnje med vsekanalno komunikacijo lahko postane težavno zaradi številnih dejavnikov. Prvi vidik, ki ga je treba upoštevati, je število virov, delovne sile in časa, potrebnih za upravljanje vseh komunikacijskih kanalov in ustvarjanje brezhibne izkušnje za stranke . Z manjšim številom zaposlenih, ki upravljajo s kanali, in manj časa za odgovor se lahko izkaže, da je upravljanje večkanalnega sodelovanja s strankami zelo težko.

Drug izziv je izpolnjevanje pričakovanj strank, zagotavljanje pravočasnih odgovorov in upravljanje vsebine. Odgovarjanje na sporočila in odgovarjanje na sporočila prek več kanalov vključuje veliko preklapljanja med zavihki in včasih zmedo, zlasti ko določena stranka uporablja več kot en komunikacijski kanal.

Prednosti večkanalne rešitve za vključevanje strank

Improve your customer service

With LiveAgent you can provide each customer with personalized experience, making customer support more fluent and efficient than ever before.

Frequently asked questions

Kako ustvariti večkanalno strategijo za vključevanje strank?

Če želite ustvariti dobro večkanalno strategijo z upoštevanjem angažiranosti strank, morate določiti, katere komunikacijske kanale vaše stranke največ uporabljajo. Nato morate začrtati pot stranke ter poiskati priložnosti in šibke točke, na katere morate biti še posebej pozorni. Nato morate načrtovati vsebino. Vsak kos vsebine primerno povežite glede na kanal. Ista stvar, ki deluje za e-novice, morda ne bo delovala za Facebook ali Instagram. Bodite pripravljeni zagotoviti odlično izkušnjo s storitvami za stranke vsakič, ko stranka stopi v stik z vami prek vaših digitalnih kanalov.

Ali večkanalne platforme vplivajo na sodelovanje strank?

Večkanalne izkušnje pomembno vplivajo na sodelovanje strank. Pogovori s strankami se lahko pogosto nadaljujejo med različnimi kanali še dolgo po tem, ko so na videz že končani. Osredotočanje na učinkovit večkanalni pristop k komunikaciji lahko poenostavi celotno pot stranke in vodi do uspeha stranke veliko hitreje. Ekipe za pomoč strankam, ki lahko zagotovijo čudovito uporabniško izkušnjo prek večkanalne platforme, lahko prihranijo več časa in virov.

Kaj so kanali za vključevanje strank?

So komunikacijski kanali, ki omogočajo komunikacijo med predstavnikom podjetja in stranko. Uporabljajo se lahko za splošen pogovor ali za povečanje sodelovanja s strankami. Najpogosteje uporabljeni kanali za sodelovanje s strankami so e-pošta, klepet v živo, aplikacije za sporočanje, kot so Facebook Messenger, Viber ali WhatsApp, in omrežja družbenih medijev, kot so Facebook, Instagram in Twitter.

Nazaj na Slovar Ustvarite račun BREZPLAČNO

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×
Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico