Kaj je storitev za stranke v živo?
Storitve za stranke v živo lahko strankam pomagajo v realnem času. Vodi jih podjetje, ki želi svojim uporabnikom izdelkov ali obiskovalcem spleta dati ustrezen nasvet in podporo. Ni važno, ali želite uporabiti telefonski klic, klepet v živo ali videoklepet. Podpora strankam lahko pomaga z vami, kot vi želite.
Frequently asked questions
Kaj je storitev za stranke v živo?
Podpora strankam v živo je storitev, ki lahko nudi podporo strankam v realnem času. Vodijo jo podjetja, ki želijo svojim strankam zagotoviti najboljšo nakupovalno izkušnjo, pa tudi ustrezno podporo in možnost svetovanja o izdelkih in storitvah. Ima velik vpliv na dojemanje podjetja in raven storitev za stranke.
Katere so najpomembnejše lastnosti storitve za stranke v živo?
Najpomembnejši značilnosti storitve za stranke v živo sta hitrost odziva in vsebinska vrednost odziva. S komunikacijo po komunikacijskih kanalih, ki omogočajo stik v živo, pričakuje stranka hiter odziv in podporo. enostaven dostop do tega komunikatorja je prav tako izredno pomemben. K temu lahko na primer pomaga gumb, ki na vsaki podstrani kontaktira agenta.
Kako zagotoviti storitve za stranke v živo?
Da bi zagotovili storitve za stranke, najprej ustvarite dobro servisno ekipo in jim dajte orodja za vodenje te storitve na visoki ravni. Storitve za stranke v živo so med drugim možne zaradi možnosti stika prek klepeta v živo in videoklepeta v živo. Stranki omogočite enostaven dostop do teh komunikacijskih kanalov. Zaposleni morajo imeti tudi ustrezno vsebinsko znanje in učinkovito komunicirati s stranko.
- Storitev za stranke [Pojasnjeno]
- Spretnosti službe za stranke (kontrolni seznam)
- Spletna storitev za stranke (Pojasnjeno)
- Podpora uporabnikom (Pojasnjeno)
- Kaj je poročanje o storitvi za stranke? (+Brezplačna preizkusna različica) | LiveAgent
- Podpora v živo [Pojasnjeno]
- Orodja za pomoč strankam [Pojasnjeno]
- Odlična storitev za stranke (Pojasnjeno)