Kaj je storitev za stranke v živo?
Live customer service can provide help to clients in real time. It’s run by a firm that wants to give their product users or web visitors adequate advice and support. It doesn’t matter if you want to use a phone call, live chat, or video chat. Customer support can cooperate with you as you like.
In this case, often live chat functions as the first point of contact between a company and its customers. This is the primary reason why is this communication channel so powerful.
Frequently Asked Questions
Kaj je storitev za stranke v živo?
Podpora strankam v živo je storitev, ki lahko nudi podporo strankam v realnem času. Vodijo jo podjetja, ki želijo svojim strankam zagotoviti najboljšo nakupovalno izkušnjo, pa tudi ustrezno podporo in možnost svetovanja o izdelkih in storitvah. Ima velik vpliv na dojemanje podjetja in raven storitev za stranke.
Katere so najpomembnejše lastnosti storitve za stranke v živo?
Najpomembnejši značilnosti storitve za stranke v živo sta hitrost odziva in vsebinska vrednost odziva. S komunikacijo po komunikacijskih kanalih, ki omogočajo stik v živo, pričakuje stranka hiter odziv in podporo. enostaven dostop do tega komunikatorja je prav tako izredno pomemben. K temu lahko na primer pomaga gumb, ki na vsaki podstrani kontaktira agenta.
Kako zagotoviti storitve za stranke v živo?
Da bi zagotovili storitve za stranke, najprej ustvarite dobro servisno ekipo in jim dajte orodja za vodenje te storitve na visoki ravni. Storitve za stranke v živo so med drugim možne zaradi možnosti stika prek klepeta v živo in videoklepeta v živo. Stranki omogočite enostaven dostop do teh komunikacijskih kanalov. Zaposleni morajo imeti tudi ustrezno vsebinsko znanje in učinkovito komunicirati s stranko.
Strokovna opomba
Storitve za stranke v živo omogočajo podporo v realnem času, kar vpliva na dobro nakupovalno izkušnjo in zadovoljstvo strank. Klepet in videoklepet sta odlični orodji za stik s stranko.

How to automatically assign a ticket to agent after reply
Create a rule to automatically assign a ticket to agent after reply. Guide included. Get the most of your Live Agent and develop your business successfully.
How to automatically assign a ticket to agent who opened it
Simple user-friendly guide to automatically assigning a ticket to agent who opened it. Screenshots from real example included. Customize your LiveAgent now.
How does the chat routing work?
Options of assigning Chats to Agents previously communicating withcustomers. Random Assignment, Average Utilization, Max Utilization, Ring-to-all, Priorities.