Kaj je lojalnost?
Zvestoba opredeljuje abstrakten občutek, ki je merilo, kako zveste so vaše stranke vašemu podjetju ali izdelkom, ki jih ponujate. Več zvestobe do blagovnih znamk med vašimi strankami, večji prihodek ustvarite.
To je predvsem zato, ker se marketing bolj opira na besedo kot na oglasne deske. Je cenejši in produktivnejši.
Zagotovite, da bodo vaše stranke ostale zveste vašemu podjetju. Stranki boste morali dati prednost. Kadar koli naredite spremembo v svojem podjetju, pomislite, ali bo vaša stranka to odobrila ali ne.
Frequently asked questions
Kaj je lojalnost?
Prodajna zvestoba je pripravljenost, da se večkrat vrnete v podjetje. Stranki je podjetje všeč, ima dobre izkušnje z blagovno znamko in ko potrebuje izdelek iz določene panoge, izbere to podjetje. Obstaja veliko razlogov, zakaj se kupec odloči za določeno blagovno znamko in ji želi biti zvest.
Zakaj je zvestoba pomembna?
Zvestoba strank je pomembna, saj so stranke, ki so zadovoljne in pripravljene ponovno kupiti izdelke in storitve blagovne znamke, glavni generator dobička. Zvesti kupci porabijo več časa in denarja za svojo najljubšo blagovno znamko. Zvestoba strank spodbuja tudi močan občutek zaupanja med blagovno znamko in kupci. Poleg tega je obdržati obstoječo stranko ceneje kot pridobiti novo, zato je za podjetje dobiček.
Kako izboljšati zvestobo strank?
Če želite povečati zvestobo strank, jim ponudite izdelek, ki ga pričakujejo. Pomembno je, da je v skladu z naročilom in je vreden denarja. Poleg tega lahko uporabite preprost sistem točk ali ustvarite obsežen program zvestobe, ki bo spodbudil še več nakupov. Prav tako je odlična ideja, da zgradite uporabno skupnost za svoje stranke tako, da na primer ustvarite skupino na Facebooku. Odlične storitve za stranke so tudi izjemno pomembne za vzpostavitev zvestobe in odnosov.
Kakšna je vrednost za stranke?
Razumevanje želja potencialnih strank ter jasna opredelitev vrednostne ponudbe je ključno za uspeh podjetja na trgu. Za razlikovanje od konkurence je pomembno raziskati konkurente in prilagoditi ponudbo vsakemu segmentu strank ter določiti ceno, ki je vredna za kupce in podjetje. Preizkusite naučeno z uporabo LiveAgent.
Klepet za pomoč je ključni komunikacijski kanal za stranke in mu mora organizacija posvetiti pozornost. Klepet bi moral ponuditi funkcije vodenja klepeta v realnem času, pošiljanja pripravljenih odgovorov, nalaganja datotek, prilagajanja lastne blagovne znamke in ocenjevanja storitev za stranke. Pomembna sta tudi čas razrešitve in izdelava načrta, ki pomaga organizacijam olajšati pot strank in odpraviti morebitne napake na spletnem mestu. Oddelki omogočajo razdelitev dela, avtoritete in odgovornosti ter povečanje učinkovitosti obdelave zahtevkov. Klepet za pomoč je funkcija, ki strankam omogoča, da kadar koli dosežejo podporo strankam prek spletnega mesta podjetja.
Prodajni zastopnik za vhodne zahtevke
Vhodni prodajni predstavniki prodajajo izdelke ali storitve potencialnim kupcem. Delujejo v vhodnih klicnih centrih ali drugih sedežih podjetij. Glavna odgovornost prodajne ekipe je sklepanje poslov z novimi strankami in negovanje odnosov z obstoječimi strankami. Veščine, ki jih mora imeti vhodni prodajni zastopnik, vključujejo odlične komunikacijske in upravljalne sposobnosti ter reševanje problemov in konfliktov medosebnih odnosov.