Kakšna je vloga agenta?
Ko je v LiveAgent dodan nov agent, je treba določiti njegovo vlogo. Vloga zastopnika predstavlja in določa njegove možnosti in odgovornosti v službi za pomoč uporabnikom. V LiveAgent lahko izbirate med dvema vlogama. S skrbniško vlogo lahko agent nadzoruje in upravlja sistemske nastavitve. Z vlogo agenta lahko agenti odgovarjajo na zahtevke in rešujejo težave s strankami, vendar ne morejo nadzorovati sistema. Bolj organizirano in jasno je z ustvarjanjem vloge agenta.
Kako dodati agente v LiveAgent
Vodič za dodajanje agentov v LiveAgent omogoča izboljšano komunikacijo med agenti in strankami ter konfiguracijo nastavitev za izboljšano personalizacijo. Funkcija upravljanja agentov olajša interakcijo s pravo osebo in zagotavlja učinkovito podporo strankam.
Samodejno dodeljevanje zahtevkov
Samodejno zasukajte dolžnost telefona in po potrebi nastavite čas premora za svoje agente. Preberite več o samodejnem dodeljevanju zahtevkov LiveAgent.