Kakšna je vloga agenta?
Ko je v LiveAgent dodan nov agent, je treba določiti njegovo vlogo. Vloga zastopnika predstavlja in določa njegove možnosti in odgovornosti v službi za pomoč uporabnikom. V LiveAgent lahko izbirate med dvema vlogama. S skrbniško vlogo lahko agent nadzoruje in upravlja sistemske nastavitve. Z vlogo agenta lahko agenti odgovarjajo na zahtevke in rešujejo težave s strankami, vendar ne morejo nadzorovati sistema. Bolj organizirano in jasno je z ustvarjanjem vloge agenta.

Vloge agenta v službi za pomoč uporabnikom
Agenti službe za pomoč uporabnikom so ključnega pomena za zagotavljanje kakovostne izkušnje s storitvami za stranke. Lahko imajo različne vloge in nudijo pomoč prek različnih kanalov. Oddelki službe za pomoč uporabnikom so namenjeni različnim sklopom agentov in reševanju različnih težav. Ustanovitev oddelkov službe za pomoč uporabnikom lahko izboljša učinkovitost, kakovost obdelave ter skrajša čas odziva in ločljivost zahtevkov.
Agenti za pomoč uporabnikom so ključni pri zagotavljanju odlične storitve za stranke. Imajo različne vloge in nudijo podporo preko različnih kanalov. Za dodajanje agentov je potreben lastniški ali skrbniški dostop do LiveAgenta. Služba za pomoč uporabnikom LiveAgent vam omogoča, da dodate neomejeno število agentov brezplačno. Agenti imajo dostop do vseh zahtev strank in upravljajo s članki v bazi znanja, ne pa tudi do nadzornih plošč za analitiko. Spremembe profila agentov so dovoljene in preproste. Dodajanje agentov je priporočljivo za podjetja, ki prejmejo veliko zahtevkov strank.
LiveAgent je programska oprema za pomoč strankam, ki ponuja različne kontakte za podporo in demo različice. Agenti službe za pomoč uporabnikom nudijo tehnično pomoč in odgovarjajo na vprašanja prek različnih kanalov. LiveAgent ima številne lastnosti in alternative, med drugim tudi funkcije VoIP telefonskih sistemov in samopostrežne programske opreme. Podjetje zagotavlja podporo strankam in omogoča preprosto upravljanje s pritožbami in odjemalskimi portali.
LiveAgent ponuja različne funkcije za izboljšanje storitev strankam, kot so dodeljevanje zahtevkov in samodejna obvestila, vendar ne omogoča anonimnega komuniciranja. Skrbniki imajo več privilegijev kot agenti in lahko izboljšajo delo agentov ter izkušnjo storitev za stranke. Platforma vključuje programsko opremo za pomoč strankam, VoIP telefonske sisteme, samopostrežno programsko opremo in sistem upravljanja pritožb. LiveAgent je registriran in upravljan s strani Quality Unit, LLC.