Kakšne so vloge zastopnika po meri?
Ko je v LiveAgent dodan nov uporabnik, je treba določiti vlogo agenta. Vloge določajo odgovornosti in možnosti agenta. V LiveAgent lahko izbirate med privzetimi vlogami.
Obstaja nekaj privzetih vrst uporabnikov, kot so lastnik, skrbnik in agent.
Toda nekateri predstavniki za stranke se ukvarjajo s posebnimi poizvedbami, zato jih je treba opredeliti kot posamezno vlogo. Treba je ustvariti vlogo agenta po meri.
LiveAgent še nima funkcije vlog agenta po meri.
Frequently asked questions
Kakšne so vloge zastopnika po meri?
Vloge agentov po meri so posamezne vloge za agente, ki obravnavajo posebne poizvedbe. Prilagojeni so potrebam posebnih strank. Standardne uporabniške vloge v agentu Live Agent so lastnik, skrbnik in agent.
Kako dostopati do vlog agenta po meri v LiveAgentu
Na žalost v LiveAgent še ni na voljo vlog agenta po meri. Na tej točki lahko izbirate le med 3 standardnimi vlogami z natančno opredeljenim obsegom odgovornosti.
Ali lahko v LiveAgentu urejate vloge posrednikov po meri?
Trenutno v LiveAgent ne morete urejati vlog posrednikov po meri, ker niso na voljo. Spremembe je mogoče uporabiti le v treh standardnih vlogah, če imate ustrezna dovoljenja.
Klepetalnice v živo prinašajo hitro storitev za stranke, sposobnost odziva v realnem času, povečanje konverzij in zmanjšanje stresa strank, ki jim ni treba čakati na odgovor. S tem stranke lahko hitro pridobijo potrebne informacije o izdelkih in storitvah. Klepet v živo je pomemben kanal za storitve za stranke, saj ponuja skoraj takojšnje odgovore, pomoč v realnem času in konkurenčno prednost po ugodni ceni.
LiveAgent ima funkcijo odgovornosti, ki vodi evidenco o tem, kateri oddelek in agent je odgovoren za reševanje zahtev. Funkcija omogoča samodejno dodelitev zahtevkov in izboljša odzivni čas, ter zmanjša število neodgovorjenih zahtevkov. LiveAgent trenutno ne podpira funkcije vzdevka agenta. LiveAgent je programska oprema za pomoč strankam, ki ima številne funkcije in integracije ter omogoča brezplačno preizkusno različico.
LiveAgent je programska oprema za pomoč strankam, ki ponuja številne funkcije, kot so VoIP telefonski sistem, sistem upravljanja pritožb, portal za podporo in selitev podatkov. Program vključuje tudi odgovornosti in obvestila za dodeljevanje zahtevkov ter avtomatsko distribucijo klepetov za izboljšanje storitve strankam. LiveAgent ponuja brezplačno preizkusno različico, podporo in izobraževanje.
The article discusses the importance of customer support in managing customer relationships and increasing revenue for businesses. It explains how software as a service (SaaS) can be helpful in this aspect through features like CRM, live chat, email, phone, social media support, and self-service options. It also details the role of customer support agents and how to add and manage them in LiveAgent. The article highlights the unlimited number of agents that can be added to a LiveAgent help desk and how to edit agent profiles.