Kakšne so vloge zastopnika po meri?
Ko je v LiveAgent dodan nov uporabnik, je treba določiti vlogo agenta. Vloge določajo odgovornosti in možnosti agenta. V LiveAgent lahko izbirate med privzetimi vlogami.
Obstaja nekaj privzetih vrst uporabnikov, kot so lastnik, skrbnik in agent.
Toda nekateri predstavniki za stranke se ukvarjajo s posebnimi poizvedbami, zato jih je treba opredeliti kot posamezno vlogo. Treba je ustvariti vlogo agenta po meri.
LiveAgent še nima funkcije vlog agenta po meri.
Frequently Asked Questions
Kakšne so vloge zastopnika po meri?
Vloge agentov po meri so posamezne vloge za agente, ki obravnavajo posebne poizvedbe. Prilagojeni so potrebam posebnih strank. Standardne uporabniške vloge v agentu Live Agent so lastnik, skrbnik in agent.
Kako dostopati do vlog agenta po meri v LiveAgentu
Na žalost v LiveAgent še ni na voljo vlog agenta po meri. Na tej točki lahko izbirate le med 3 standardnimi vlogami z natančno opredeljenim obsegom odgovornosti.
Ali lahko v LiveAgentu urejate vloge posrednikov po meri?
Trenutno v LiveAgent ne morete urejati vlog posrednikov po meri, ker niso na voljo. Spremembe je mogoče uporabiti le v treh standardnih vlogah, če imate ustrezna dovoljenja.
How does the chat routing work?
Options of assigning Chats to Agents previously communicating withcustomers. Random Assignment, Average Utilization, Max Utilization, Ring-to-all, Priorities.
How to automatically assign a ticket to agent after reply
Create a rule to automatically assign a ticket to agent after reply. Guide included. Get the most of your Live Agent and develop your business successfully.
How to automatically assign a ticket to agent who opened it
Simple user-friendly guide to automatically assigning a ticket to agent who opened it. Screenshots from real example included. Customize your LiveAgent now.