Turn Clicks into Cash

Earn Effortlessly with Post Affiliate Pro!

VIP Podpora

Razpoložljivost & obseg storitev

To je dodatna funkcija, ki je na voljo večjim strankam, ki potrebujejo dodeljeno osebo in je na voljo samo z največjim paketom (All-inclusive) z doplačilom 1000 € / mesec.

Dodeljena podpora

Dodeljena enotna kontaktna točka

Imeli boste dodeljenega zastopnika za podporo, ki ga boste poznali po imenu osebno. Posvetil se bo vam in vašemu podjetju in kadarkoli se lahko nanj obrnete.

Prav tako boste imeli dostop do dodeljenega gumba za klepet, ki vam bo omogočil neposreden stik z dodeljenim agentom. Prav tako boste imeli dostop do njegovega urnika in lahko z njimi organizirate klic.

Prednostni dostop do izkušenih agentov

Če potrebujete napredno podporo, vas bomo takoj napotili k tehničnemu agentu 2. stopnje, ki ima izkušnje z reševanjem zapletenih tehničnih težav.

Pregled klicev

Za pomoč, usposabljanje za uporabo funkcij ali spremembe implementacije sistema lahko rezervirate klic pri svojem dodeljenem agentu za podporo.

Ready to improve your productivity with omnichannel help desk software?​
Start free trial Naročite demo

Razpoložljivost dodeljenega podpornega agenta

Poleg 24/7 podpore preko klepeta na našem spletnem mestu in standardne e-mail podpore boste pridobili:

  • Dodeljeno podporo s klepetom od 9:00 A.M. do 5:00 P.M. CET ponedeljek – petek
    • Klici, prejeti izven uradnih ur, bodo posredovani na glasovno pošto in potrudili se bomo čim prej poklicati / ukrepati.
  • Dodeljena email podpora od 9:00 A.M. do 5:00 P.M. CET ponedeljek – petek
    • Zbirali bomo e-maile, prejete izven uradnih ur; vendar ne moremo zagotoviti, da bomo ukrepali do naslednjega delovnega dne.
  • Dodeljena klicna podpora: klic lahko rezervirate pri svojem podpornem agentu v skladu z razpoložljivostjo njegovega koledarja.

VIP SLA odzivni časi

NujnostDefinicijaCiljni začetni odzivni časiCiljni časi nadaljnjega odziva
Nujnost 1 kritičnoStoritev ni na voljo. Situacija ustavi poslovanje stranke in postopkovne rešitve ne obstajajo.1 ura ali manj.4 ure ali manj. Podporni agenti bodo sodelovali z administratorji, da bodo storitev čim prej usposobili.
Nujnost 2 visokaZnatno poslabšanje zmogljivosti. Storitve v oblaku delujejo, vendar kažejo močno poslabšano zmogljivost do točke, ko pomembno vplivajo na uporabo.1 ura ali manj.4 ure ali manjs. Podporni agenti bodo sodelovali z našimi skrbniki, da bodo storitev čim prej obnovili.
Nujnost 3 standardDelna izguba storitev v oblaku z vplivom na poslovanje strank. Nova e-poštna sporočila na primer niso prispela ali določena integracija ne deluje.2 delovni uri ali manj. Vaš dodeljeni agent bo vzpostavil stik v 1-2 urah, običajno takoj.2 delovna dneva ali manj Vaš dodeljeni agent bo poskrbel za vso komunikacijo in vas obdržal v procesu.
Nujnost 4 odprava napakPoizvedovanje o napakah (nekritične težave). Če imate na primer pri uporabi LiveAgent določeno težavo (npr. Določena akcija ne deluje pravilno in podobno).1 delovni dan ali manj Vaš dodeljeni agent vas bo kontaktiral v roku 24 ur, običajno takoj.Vaš dodeljeni agent bo poskrbel za vso komunikacijo in vas obdržal v procesu.
Nujnost 5 zahtevekZahtevki za posvetovanje o namestitvi, predlog nove funkcije ali katero koli drugo vprašanje za našo podporo. Na primer nastavitev pravil avtomatizacije, posvetovanje o primeru uporabe, spraševanje o funkciji ali podobno.1 delovni dan ali manj. Vaš dodeljeni agent vas bo kontaktiral v roku 24 ur, običajno takoj.Vaš dodeljeni agent bo poskrbel za vso komunikacijo in vas obdržal v procesu.

Preizkusi LiveAgent še danes​

Ponujamo storitve prenosa iz večine priljubljenih rešitev za pomoč uporabnikom.

več kot 3.000 ocen Capterra GetApp G2 Crowd

Naučite se ključnih razlik med upravljanjem vsebine in upravljanjem znanja ter kako ju implementirati v svojo marketinško strategijo.

Upravljanje vsebin vs upravljanje znanja

Upravljanje vsebin se osredotoča na ustvarjanje, organiziranje in objavo digitalnih vsebin, medtem ko se upravljanje znanja osredotoča na zajemanje, organiziranje in deljenje znanja znotraj organizacije. Obe sta ključni za učinkovito upravljanje informacij in spodbujanje rasti in inovacij v organizaciji.

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

Start Free Trial x