Brezplačen preizkus

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Ste naveličani vaše programske opreme za pomoč strankam?

Odkrijte, zakaj je LiveAgent najboljša alternativa Freshdesk na trgu.

  • ✓ Ni stroškov namestitve    
  • ✓ Storitev za stranke 24/7    
  • ✓ Ni zahtevana kreditna kartica    
  • ✓ Preklic kadarkoli
Uporabljajo
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
Help desk software comparison
Alternatives background

Iščete alternativo Freshdesk?

Če iščete alternativne platforme za podporo strankam, upoštevajte LiveAgent kot glavno rešitev za svojo skupino za pomoč strankam. LiveAgent ponuja vsa orodja za reševanje težav s strankami in ustvarjanje boljših odnosov s strankami.

Ponujamo vam več kot funkcij, odličnih orodij in neštetih integracij, ki vam pomagajo hitro in enostavno rešiti zahtevke za podporo strankam. Izkoristite prednosti email zahtevkov, klepeta v živo, klicnega centra, socialnih medijev ali baze znanja, da ustvarite bolj gladko izkušnjo z našo programsko opremo in kar največ uporabite na eni sami platformi.

Vas še zanima? Nadaljujte z branjem, če želite izvedeti vse prednosti LiveAgent ali začnite 14-dnevni brezplačen preizkus. Podatki o kreditni kartici niso potrebni.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green
Ticket fields in Help desk ticketing software - LiveAgent

Vsa orodja, ki jih potrebujete za zagotavljanje vrhunskih storitev za stranke

LiveAgent je popolna rešitev, ki je pripravljena za reševanje procesa podpore strankam z različnimi orodji za produktivnost. Naše funkcije so vam v pomoč, da hitreje rešite zahtevke za stranke, hkrati pa odpravite ponavljajoča se opravila in povečate svojo produktivnost.

Sistem vstopnic pretvori vse pogovore strank, kot so emails v zahtevke , ki jih lahko rešujejo agenti za pomoč strankam. Če na spletno mesto postavite pripomoček za klepet v živo, se lahko izplačate s hitrejšimi pogovori s strankami.

Pokažite svetu odlično izkušnjo podpore strankam prek družabnih medijev, kot so Facebook, Twitter, or Instagram. Izboljšajte upravljanje odnosov s strankami s klicnim centrom LiveAgent ali ustvarite portale za stranke, znane tudi kot baza znanja.

Features Liveagent Competitor
Overall rating
Skupne ocene programske opreme preverjenih uporabnikov na Capterri.
4.7
Prejeli smo skupno oceno 4,7 od 5 s strani preverjenih uporabnikov na Capterra.
4.5
Prejeli smo skupno oceno 4,5 od 5 s strani preverjenih uporabnikov Capterra.
Ease of use
Ocene enostavnosti uporabe od preverjenih uporabnikov na Capterra.
4.6
Ocenjeno z 4,6 od 5 za lažjo uporabo s strani preverjenih uporabnikov v Capterra.
4.5
Ocenjeno 4,5 od 5 za lažjo uporabo s strani preverjenih uporabnikov v Capterra.
Customer service
Ocene podpore za stranke preverjenih uporabnikov v Capterra.
4.7
Ocenjeno 4,7 od 5 za podporo strankam s strani preverjenih uporabnikov v Capterra.
4.6
Ocenjeno 4,6 od 5 za podporo strankam s strani preverjenih uporabnikov v Capterra.
Value for money
Ocene cen in vrednosti preverjenih uporabnikov na Capterra.
4.7
Ocenjeni 4,7 od 5 za vrednost izdelka v primerjavi s ceno preverjenih uporabnikov na Capterra.
4.4
Ocenjeni 4,4 od 5 za vrednost izdelka v primerjavi s ceno preverjenih uporabnikov na Capterra.
Price
Cena programske opreme v USD na agenta na mesec.
$15/month/agent Cena v USD na agenta na mesec.
$19/mesec/agent Cena v USD na agenta na mesec.
Alerts / escalations
Opozorila in stopnjevanja za zahtevke in SLA na podlagi prednostnih in vnaprej določenih pogojev.
Ponuja opozorila in stopnjevanja.
Ponuja opozorila in stopnjevanja.
Automated routing
Samodejno usmerjanje zahtevkov do določenih oddelkov in agentov na podlagi vnaprej določenih pogojev.
Ponuja avtomatizirano usmerjanje.
Ponuja avtomatizirano usmerjanje.
Call center Management
Centralizirana nadzorna plošča za klicanje, sprejemanje in upravljanje klicev.
Ponuja upravljanje klicnega centra.
Ponuja upravljanje klicnega centra.
Queue management
Sistem, ki se uporablja za upravljanje čakalnih vrst.
Ponuja upravljanje čakalnih vrst.
Ponuja upravljanje čakalnih vrst.
Email management
Sposobnost povezovanja programske opreme za izdajanje zahtevkov z več e-mail naslovi za prejemanje, odgovarjanje in pisanje e-mail sporočil neposredno iz programske opreme.
Ponuja upravljanje e-mail.
Ponuja upravljanje e-mail.
Performance metrics
Sledite vedenju obiskovalcev vaše spletne strani. Oglejte si, kako dolgo brskajo po vašem spletnem mestu ali na katerem spletnem mestu so.
Ponuja meritve uspešnosti.
Ponuja meritve uspešnosti.
Knowledge base management
Funkcija, ki uporabnikom omogoča ustvarjanje in upravljanje obsežnih baz znanja.
Ponuja upravljanje baze znanja.
Ponuja upravljanje baze znanja.
Multi-Channel communication
Povezuje se z več komunikacijskimi linijami (kot so e-mail, klepet v živo, klicni center ali družabni mediji), da poenostavi vsa sporočila in uporabnikom omogoči, da se nanje odzovejo iz programske opreme za zahtevke.
Ponuja večkanalno komunikacijo.
Ponuja večkanalno komunikacijo.
Real-time chat
Naravni pripomoček za klepet v živo, ki ga lahko namestite na svojem spletnem mestu in uporabite za komunikacijo z obiskovalci vašega spletnega mesta v realnem času.
Ponuja klepet v realnem času.
Ponuja klepet v realnem času.
Reporting/Analytics
Nadzorna plošča analitike, ki uporabnikom omogoča ustvarjanje poročil o uspešnosti.
Ponuja poročanje/analitiko.
Ne ponuja poročanjq/analitike.
Self-service portal
Funkcija, ki vam omogoča izdelavo portala za stranke, na katerega se lahko vaše stranke registrirajo za dostop do svojih preteklih zahtevkov in vsebine v bazi znanja.
Ponuja samopostrežni portal.
Ponuja samopostrežni portal.
Service Level Agreement (SLA) management
Funkcija, ki vam omogoča upravljanje in spremljanje dnevnikov SLA, skladnost s SLA in drugo.
Ponuja upravljanje sporazuma o ravni storitev (SLA).
Ponuja upravljanje sporazuma o ravni storitev (SLA).
Social media integration
Integracije s priljubljenimi družabnimi omrežji, kot je Facebook.
Ponuja integracijo družbenih medijev.
Ponuja integracijo družbenih medijev.
Ticket management
Upravljajte zahtevkov s prenosi zahtevkov, združevanjem, razdeljevanjem, označevanjem kot neželeno pošto, preložitvijo in več.
Ponuja upravljanje zahtevkov.
Ponuja upravljanje zahtevkov.
Workflow management
Pravila avtomatizacije, ki jih je mogoče uporabiti za pospešitev procesov podpore strankam.
Ponuja upravljanje poteka dela.
Ponuja upravljanje poteka dela.

Vse dohodne zahteve strank obravnavajte na enem mestu

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Povečajte svoj odzivni čas z najhitrejšim klepetom v živo

Zahtev strank vam ni treba obravnavati samo po e-mail. LiveAgent lahko ohrani uspešnost vašega agenta in pomaga najhitrejši na trgu.

Pripravite se na hitrejše odzive in hitro rešite poizvedbe strank. Pripomočki za klepet v živo niso le učinkovito orodje za podporo strankam, ampak lahko tudi spremenijo vašo skupnost uporabnikov v plačilne stranke.

V kombinaciji z drugimi funkcijami LiveAgent, kot so pripravljeni odzivi, ogled tipkanja v realnem času in arhivirani odgovori, lahko delo opravite s številnimi aplikacijami in orodji LiveAgent.

Real-time chat feature in Help desk ticketing system - LiveAgent

Nabiralnik ekipe s klepetom v živo in spletnimi obrazci po meri

Animated Gifs in help desk ticket answers - LiveAgent

Pravilne funkcije za delo službe za pomoč strankam

Naše funkcije vam omogočajo, da opravljate številne dejavnosti v službi za pomoč uporabnikom in avtomatizirate naloge, ki bi sicer podaljšale vaš odzivni čas. Odpravite ponavljajoča se opravila in odgovorite na pogosta vprašanja s sporočili v pločevinkah.

Ko boste imeli na voljo prostega časa, lahko sodelavcem pomagate pri težkih nalogah v skupni večkanalni mapi »Prejeto«. Izboljšajte svoj potek dela s  pravili, oznakami in zasebnimi sporočili v zahtevkih za podporo strankam. Zbirajte  povratne informacije strank za ohranjanja odličnega dela.

Razširite interakcijo s strankami v kanalih družbenih medijev in povežite drugo programsko opremo in orodja drugih proizvajalcev, da ustvarite integracije z LiveAgent. Raziščite funkcije in nabor orodij LiveAgent ter ugotovite, zakaj je priljubljena izbira za podjetja po vsem svetu.

Naj bo LiveAgent programska platforma po meri, prilagojena kakovostnim storitvam za stranke

Ali želite samo zahtevke za podporo strankam ali več kanalov za komunikacijo s strankami?
LiveAgent je lahko programska oprema za podporo strankam ali programska oprema za sodelovanje, ki ustreza slogu in namenu ekipe za podporo strankam.

Ali delate iz mape »Prejeto« v Gmail? E-mail naslove, ki jih imate, povežite v mapo »Prejeto« skupine LiveAgent in poskrbite za e-mail sporočila za podporo strankam.

LiveAgent vam lahko služi kot vrhunski e-mail odjemalec. Uporabite predloge e-mail, nastavite pravila dodeljevanja in pustite zapiske agentom, da bodo učinkovito služili milijonom strank.

Pridobite dostop do klepeta v živo, da poenostavite komunikacijski proces za agente. Klepet v živo je tudi idealna izbira za stranke, ki želijo na njihova vprašanja hitre odgovore.

Na spletno mesto postavite gumb in s klepetom povečajte zadovoljstvo strank. Prejemajte obvestila v realnem času in spremljajte, koliko ljudi brska po vašem spletu.

Zagotovite si vrhunsko izkušnjo podpore strankam s svojim klicnim centrom. Telefonski klici so del sistema zahtevkov, zato lahko spremljate poizvedbe strank.

LiveAgent beleži vse pogovore strank, vključno s telefonskimi klici. Ustvarite drevesa IVR po meri in preusmerite klice do pravih agentov za pomoč strankam.

Eden od novih priljubljenih kanalov komuniciranja s strankami so družbeni mediji. Facebook, Twitter in Instagram so na voljo za izboljšanje vaše službe za pomoč uporabnikom.

Podjetja uporabljajo kanale družbenih medijev za prikaz boljše izkušnje strank, pridobivanje zvestobe strank in druge dejavnosti podpore strankam.

Platforme za pomoč uporabnikom uporabljajo samopostrežne portale, napolnjene s koristnimi članki. Članki iz baze znanja povečujejo zmogljivosti samopostrežbe za ljudi, ki želijo najti odgovore.

LiveAgent dobro deluje kot programska oprema baze znanja. Dodajte članke iz baze znanja, napolnjene z dragocenimi viri znanja in arhivi odgovorov za vaše stranke.

Uporabniški vmesnik LiveAgent je poln funkcij, ki obvladujejo preproste procese in velike obremenitve opravil. Aplikacije za produktivnost so del standardne službe za pomoč uporabnikom.

Upravljanje podpore strankam postane lažje z integracijo z orodji drugih proizvajalcev. LiveAgent se nato spremeni v večkanalno orodje za sodelovanje za različne namene.

Zadovoljstvo strank je naša prioriteta

Peter Komornik

LiveAgent vključuje odličen klepet v živo, zahtevke in avtomatizacijo, ki nam omogočanuditi izjemno podporo našim strankam.

Peter Komornik, CEO
logo slido black
  • “Je tako poln funkcij in presega mojo 5-letno zendesk naročnino. Zato sem zamenjal. Zelo dobra vrednost zame, kot majhnega podjetnika.” Albert

  • “Sprva sem poizkusil z Zendeskom, ampak po urah konfiguracije in razumevanje cenovnega modela, sem ugotovil, da to ni za mene. Namesto tega, sem začel uporabljati LiveAgent in moram povedati, da sem do sedaj zelo zadovoljen. Sistem ima natanko pravo mero konfiguracij, ki jih hočem in za zdaj še nisem našel nečesa, česar ne bi bilo možno narediti.” Erik

  • “Od Zendeska smo prešli k LiveAgentu … in ne bi več zamenjali … Njihove izjemno dostopne cene in vedno ustrežljiva podporna ekipa, ki so tam, da nam pomagajo 24/7. Potem, napreden nivo avtomatizacije, ki je dobesedno nadomestil potrebo po Zapieru, kajti imamo zadostno število integracij. Prav tako dajo ogromno e-poštnih vzdevkov, s katerimi se z lahkoto povežemo.” Aaron

  • “Mi in naše stranke smo vedno imeli težave z Zendeskom, ampak, ko smo pregledali druge možnosti, smo izbrali LiveAgent, glede na prejšnje ocene in ceno.” Adam

  • “Zendesk sem uporabljal leta in bil sem naveličan teh “vstopničnih” e-pošte in da k e-pošti nisem mogel dodati datotek, možno je bilo samo pošiljanje povezav. Kaj mi je všeč pri LiveAgentu: pošilja e-pošto (ne vstopnice), lahko dodam datoteke, tok e-pošte organiziram lažje kot pri Zendesku, lahko se pogovarjam in urejam e-pošto iz istega okna. Prav tako, LiveAgent v svoji e-pošti podpira razpredelnice in ima odlično podporno ekipo.” Vlad

  • “Na ta sistem smo preklopili po mnogih letih uporabljanja Zendeska. Funkcionalnost je odlična: kontaktni obrazci, klepet v živo, baze podatkov, integracija s socialnim omrežjem – vse kot ena storitev in vsi ti moduli so dobro premišljeni in delujejo kot celota. Všeč mi je, da je storitev stabilna tudi na mobilnih platformah (po Zendesku je to za nas velik plus).” Olga

  • “Poskusil sem s številnimi rešitvami, vključno z Zendeskom, Feshdeskom in drugimi. Potem sem našel LiveAgent. Super orodja, dobra vrednost za denar, enostavna uporaba, super izvedba podpore in pomoči. In sedaj, po nekaj letih uporabe, je še vedno najboljša izbira za podporno orodje, ki ga je moč narediti.” Michal

  • “Uporabljala sem številne druge podporne sisteme, kot so LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com itd. LiveAgent jih je vse premagal, v vseh pogledih, zaradi cene, funkcij, podpore strankam in mobilnih funkcij.” Harrison

Ste pripravljeni na 14-dnevni brezplačni preizkus?

Če imate dodatna vprašanja, nas kontaktirajte po e-mail, družabnih omrežjih ali nas pokličite.

Tukaj smo 24/7, da vam pomagamo pri vseh stvareh v zvezi s podporo strankam in LiveAgent. Brezplačno preizkusite LiveAgent še danes, brez podatkov o kreditni kartici in brez vezav.

Če želite več informacij, si oglejte naš videoposnetek s primeri uporabe orodja in učinkovitega poteka dela, da vidite, kaj ponuja LiveAgent.

Pri nas boste v dobrih rokah!

Veste kaj imajo skupnega Huawei, BMW, Yamaha in O2? Prav ste uganili.. LiveAgent!

Poskusite brezplačno zdaj Kreditna kartica ni obvezna

“Pogosta

Kako se LiveAgent primerja s Freshdesk

LiveAgent glede na Freshdesk ponuja naslednje dodatne funkcije: integracijo Instagrama, integracijo Viber, videoklice in je veliko cenejši.

Kakšne so dodatne prednosti uporabe LiveAgent pred Freshdesk?

Dodatne prednosti uporabe LiveAgent pred Freshdesk vključujejo povečano zadovoljstvo strank, zadrževanje strank, znižane stroške storitev za stranke, zmanjšano stopnjo odtekanja in boljši potek dela agenta.

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×

Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico