Research archive illustration

Poročilo Benchmark storitev za stranke

Kakovost izdelkov in cenovna konkurenčnost nista več najpomembnejša dejavnika, ki jih potrošniki upoštevajo pri nakupih. Pravzaprav so dobre storitve za stranke in nepozabne izkušnje največja gonilna sila zadrževanja strank.

Če želijo podjetja preživeti in izstopati na današnjem prenasičenem trgu, morajo izpolniti pričakovanja potrošnikov. Sodobni kupci pričakujejo brezhibno nakupovalno izkušnjo ter visokokakovostno in hitro storitev. Če ta pričakovanja niso izpolnjena, so potrošniki pripravljeni odmakniti se od blagovnih znamk, ki so jim bili zvesti že leta.

Če želite izpolniti zahteve in pričakovanja potrošnikov, morate pri vseh vidikih svojega poslovanja uporabiti pristop, ki je osredotočen na stranke. Najboljši način za to je merjenje meritev storitev za stranke, zagotavljanje usposabljanja za agente, jasno poslanstvo podjetja in implementacija novih tehnologij, kot je storitev za stranke in sistemi za upravljanje odnosov s strankami. Pravzaprav je več študij pokazalo, da lahko organizirana in dobro obveščena ekipa za podporo strankam pomembno vpliva na ugled podjetja, zvestobo strank in tok prihodkov.

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×
Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico