Kaj je podpora za pomoč uporabnikom?
Služba za pomoč je zelo pomemben del vaše storitve za stranke. Glavna naloga podpore za pomoč uporabnikom je odpravljanje in reševanje težav strank, ki povečujejo zadovoljstvo strank. Stranko podpirajo prek spleta z različnimi orodji za klepet.
Podpora za pomoč ima štiri različne ravni, ki pomagajo razdeliti podporne vire. Prva stopnja je stopnja 1. To je osnovna raven, na kateri predstavnik stranke pozna izdelek, vendar ne razume notranjega delovanja. Naslednja stopnja je stopnja 2, kjer ima tehnik specializacijo in veliko znanja. Predstavniki strank, ki imajo specializirane sposobnosti in se ukvarjajo s kompleksnimi vprašanji, spadajo na raven 3. Stopnja 4 je raven strokovnjakov.
Frequently Asked Questions
Kako definirate podporo za pomoč uporabnikom?
Tehnična podpora je eden najpomembnejših elementov storitev za stranke. Njene glavne naloge so odpravljanje in reševanje težav strank. Lahko je podprta prek interneta z različnimi orodji za klepet ali po telefonu prek klicnega centra. Vse to vpliva na povečanje zadovoljstva strank.
Kakšna so načela podpore za pomoč uporabnikom?
Podpora za pomoč uporabnikom ima običajno štiri ravni podpore. Prva je osnovna raven, na kateri agent pozna izdelek. Naslednja je druga stopnja. Tukaj ima kontaktna oseba že specializacijo in obsežno znanje tudi o notranjih operacijah. Agenti na tretji stopnji se ukvarjajo s specializiranimi, zapletenimi težavami. Po drugi strani pa je storitev na četrti ravni že strokovna in že vedo tako rekoč vse o izdelkih in storitvah ter procesih.
Ali vsako podjetje potrebuje podporo za pomoč uporabnikom?
Če zastopate podjetje, ki skrbi za zagotavljanje najvišje ravni storitev za stranke, bi morali imeti podporo za pomoč uporabnikom. Zahvaljujoč tej lahko stranke enostavno komunicirajo, če imajo kakršne koli tehnične težave ali vprašanja, na katera je treba odgovoriti. Tako izboljšate storitev za stranke. Seveda, če vaše podjetje ne izvaja dejavnosti, ki bi lahko podpirale službo za pomoč uporabnikom, je nima smisla uvajati.
Klepeta v živo povečajo zadovoljstvo strank in pomagajo pri odločanju o nakupu. Programska oprema, kot je LiveAgent, lahko pomaga izboljšati pomoč strankam in povečati prodajo. FrëschKëscht se je odločil za uporabo LiveAgent-a in zaposleni so s tem zadovoljni. LiveAgent ponuja funkcije za podporo strankam, vključno s cenikom, alternativami in integracijami, ter programske opreme za voip telefonske sisteme, dohodne klicne centre, upravljanje pritožb in odjemalske portale.
Podjetje LiveAgent ponuja programske rešitve za pomoč strankam. Cultural factors vplivajo na standarde storitev za stranke po svetu. Cena programske opreme klicnega centra LiveAgent je od 15 USD na uporabnika na mesec. Ločljivost klica je ključna za zadovoljstvo strank. Izdelava vašega LiveAgenta je 0% zaključena, uporaba piškotkov na spletni strani LiveAgenta je treba sprejeti.