Kaj je podporni kanal?
E -pošta, klepet v živo, telefon, Facebook in Twitter so vsi kanali za podporo. Podporni kanal je v bistvu medij, s katerim poteka komunikacija med vami in vašimi strankami.
Nekateri programi za pomoč uporabnikom ponujajo e -pošto samo kot kanal za podporo, drugi se osredotočajo predvsem na klepet v živo. LiveAgent je večkanalna služba za pomoč uporabnikom, zato združuje vse zgoraj omenjene podporne kanale v 1 aplikacijo.
Frequently Asked Questions
Kako definirate podporni kanal?
Podporni kanal je medij, preko katerega se lahko stranka obrne na podjetje ali blagovno znamko. Storitve za stranke se lahko izvajajo prek enega kanala, lahko pa tudi v več kanalih.
Kateri so najbolj priljubljeni kanali za podporo?
Najbolj priljubljeni podporni kanali so e-pošta, družabni mediji, klepet v živo, pripomoček za podporo na spletnem mestu, forumi ali novinarske skupine, telefonski klici in baza znanja o samopostrežni službi.
Katere podporne kanale lahko uporabite v LiveAgentu?
V LiveAgentu lahko uporabite vse potrebne podporne kanale: e-pošto, klepet v živo, telefon, Facebook, Twitter in samopostrežno bazo znanja.
Klepeta v živo povečajo zadovoljstvo strank in pomagajo pri odločanju o nakupu. Programska oprema, kot je LiveAgent, lahko pomaga izboljšati pomoč strankam in povečati prodajo. FrëschKëscht se je odločil za uporabo LiveAgent-a in zaposleni so s tem zadovoljni. LiveAgent ponuja funkcije za podporo strankam, vključno s cenikom, alternativami in integracijami, ter programske opreme za voip telefonske sisteme, dohodne klicne centre, upravljanje pritožb in odjemalske portale.
Optimalna storitev za stranke zahteva strateško komuniciranje, ne manipulacijo. Večkanalna podpora omogoča podjetjem doseči širše občinstvo in privabiti nove stranke preko različnih komunikacijskih kanalov, kar izboljšuje prepoznavnost blagovne znamke. LiveAgent zagotavlja večkanalno podporo preko e-pošte, klepeta v živo, telefona, Facebook-a in Twitter-ja. Pri tem omogoča učinkovito komunikacijo in izboljšano izkušnjo strank.