Kaj je podporni kanal?
E -pošta, klepet v živo, telefon, Facebook in Twitter so vsi kanali za podporo. Podporni kanal je v bistvu medij, s katerim poteka komunikacija med vami in vašimi strankami.
Nekateri programi za pomoč uporabnikom ponujajo e -pošto samo kot kanal za podporo, drugi se osredotočajo predvsem na klepet v živo. LiveAgent je večkanalna služba za pomoč uporabnikom, zato združuje vse zgoraj omenjene podporne kanale v 1 aplikacijo.
Frequently Asked Questions
Kako definirate podporni kanal?
Podporni kanal je medij, preko katerega se lahko stranka obrne na podjetje ali blagovno znamko. Storitve za stranke se lahko izvajajo prek enega kanala, lahko pa tudi v več kanalih.
Kateri so najbolj priljubljeni kanali za podporo?
Najbolj priljubljeni podporni kanali so e-pošta, družabni mediji, klepet v živo, pripomoček za podporo na spletnem mestu, forumi ali novinarske skupine, telefonski klici in baza znanja o samopostrežni službi.
Katere podporne kanale lahko uporabite v LiveAgentu?
V LiveAgentu lahko uporabite vse potrebne podporne kanale: e-pošto, klepet v živo, telefon, Facebook, Twitter in samopostrežno bazo znanja.