Brezplačen preizkus

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Podporni kanal

Kaj je podporni kanal?

E -pošta, klepet v živo, telefon, Facebook in Twitter so vsi kanali za podporo. Podporni kanal je v bistvu medij, s katerim poteka komunikacija med vami in vašimi strankami.

Nekateri programi za pomoč uporabnikom ponujajo e -pošto samo kot kanal za podporo, drugi se osredotočajo predvsem na klepet v živo. LiveAgent je večkanalna služba za pomoč uporabnikom, zato združuje vse zgoraj omenjene podporne kanale v 1 aplikacijo.

Pogosta vprašanja

Kako definirate podporni kanal?

Podporni kanal je medij, preko katerega se lahko stranka obrne na podjetje ali blagovno znamko. Storitve za stranke se lahko izvajajo prek enega kanala, lahko pa tudi v več kanalih.

 

Kateri so najbolj priljubljeni kanali za podporo?

Najbolj priljubljeni podporni kanali so e-pošta, družabni mediji, klepet v živo, pripomoček za podporo na spletnem mestu, forumi ali novinarske skupine, telefonski klici in baza znanja o samopostrežni službi.

 

Katere podporne kanale lahko uporabite v LiveAgentu?

V LiveAgentu lahko uporabite vse potrebne podporne kanale: e-pošto, klepet v živo, telefon, Facebook, Twitter in samopostrežno bazo znanja.

 

Nazaj na Slovar Ustvarite račun BREZPLAČNO

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×

Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico