Popolnoma prilagodljiva programska oprema za pogosta vprašanja

Ustvarite neomejeno število pogostih vprašanj, da danes zmanjšate obremenitev zahtevkov.

  • ✓ Brez pristojbine za namestitev
  • ✓ Podpora za stranke 24 ur na dan, 7 dni v tednu
Uporablja ga
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Knowledge base software by LiveAgent

Izkoristite programsko opremo s pogostimi vprašanji za optimizacijo samopostrežne izkušnje vaših strank

Samopostrežna storitev hitro postaja prva izbira vse večjega števila potrošnikov, kar zadeva podporo strankam. Raziskave kažejo, da bi 2 od 3 potrošniki raje sami iskali odgovore, kot pa se pogovorili z agentom za pomoč strankam, zaradi česar so pogosta vprašanja najpogostejša možnost samopostrežne storitve.

S programsko opremo za pomoč in pogosta vprašanja LiveAgent lahko svojim strankam omogoči hitro, učinkovito in priročno iskanje odgovorov, ki jih iščejo.

  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
questions illustration

Kaj je program za pogosta vprašanja?

Ko se več strank vedno znova obrne na vašo ekipo za podporo z istimi vprašanji, agentom omejujejo reševanje drugih vprašanj in zmanjšajo njihovo produktivnost. Programska oprema s pogostimi vprašanji (pogosto zastavljena vprašanja) podjetjem omogoča, da obravnavajo najpogostejša vprašanja, ki jih o svojih izdelkih ali storitvah redno dobivajo od strank in zmanjšuje obremenitev skupin za podporo strankam. Običajno je del bolj zapletene platforme za podporo strankam.

Zakaj so pogosta vprašanja močno orodje za vašo strategijo podpore strankam

Programska oprema s pogostimi vprašanji ponuja več načinov organiziranja, shranjevanja in prikazovanja znanja vaše organizacije svojim strankam. Koristi tako kupcem kot agentom. Na ta način:

Dobite manj ponavljajočih se vprašanj

Pogosta vprašanja so učinkovit dodatek k funkcijam samopostrežbe, ki pomagajo zmanjšati število ponavljajočih se vprašanj strank, kar daje vaši skupini za podporo več časa, da se osredotoči na pomembnejša in zahtevnejša vprašanja.

Poveča zadovoljstvo strank

Več kot 70% potrošnikov raje išče odgovore na svoja vprašanja na spletnem mestu podjetja, namesto da bi se obrnili na službo za podporo strankam. Razdelek s pogostimi vprašanji jim omogoča hitro iskanje odgovorov in povečuje zadovoljstvo.

Izboljša produktivnost agentov

S programsko opremo za pogosta vprašanja lahko izboljšate učinkovitost in produktivnost agentov. Zgradite notranjo bazo znanja za svojo skupino za podporo in hranite pomembne informacije na enem mestu.

Pomagajte svojim strankam s pogostimi vprašanji LiveAgent in programsko opremo za bazo znanja

V 4 preprostih korakih vzpostavite zahtevno bazo znanja s pogostimi vprašanji, da odgovorite na pogosta vprašanja strank, zagotovite 24-urno samopostrežno podporo in svojim strankam omogočite, da si pomagajo sami.

knowledge base designs in LiveAgent

Preprosto ustvarite vsebino z urejevalnikom WYSIWYG

S preprostim, a zmogljivim vgrajenim urejevalnikom WYSIWYG lahko preprosto ustvarite lepo oblikovano vsebino, ki jo lahko razvrstite v članke v različnih kategorijah. Dodajte slike in druge vizualne elemente, da bo vsebina privlačnejša in lažje dojemljiva.

Dopolnite članke s prilogami

Naredite svojo vsebino iz baze znanja še bolj koristno in dragoceno, tako da jo dopolnite s prilogami, ki jih je mogoče prenesti in jih lahko vaše stranke shranijo v svojih računalnikih in do njih dostopajo, kadarkoli jih potrebujejo.

woman mapping out process on three posters
group hangout - illustration

Razlikujte vsebino za stranke in agente

Pri ustvarjanju kategorij in dodajanju člankov v bazo znanja in pogostih vprašanj lahko izberete, ali bo vsebina javno dostopna in dostopna vsem strankam, ali pa bo ostala interna in vidna samo vaši skupini za podporo na podoknu agenta.

Nastavite več baz znanja in pogostih vprašanj

V enem računu LiveAgent nastavite neomejeno število baz znanja in pogostih vprašanj za različne ciljne skupine, od katerih ima vsaka svojo edinstveno zasnovo, nastavitve in vsebino. To je zelo priročno, če upravljate več podjetij, izdelkov, storitev ali blagovnih znamk.

Izvedite več
woman taking notes - illustration
search suggestion in LiveAgent - gif

Omogočite pripomoček za iskanje s pametnimi predlogi

Omogočite svojim strankam, da hitro in brez težav najdejo informacije, ki jih iščejo, z gradnikom za iskanje, ki samodejno ustvari predloge v realnem času. Pripomoček bo na podlagi vnesenih ključnih besed predlagal sorodno vsebino iz vaše baze znanja.

Izvedite več

Baza znanja in pogosta vprašanja naj bodo del vaše blagovne znamke

Poskrbite, da bo vaš samopostrežni portal v skladu z identiteto vašega podjetja. Preprosto prilagodite svojo bazo znanja s temo, ki najbolj ustreza vaši podobi podjetja, logotipu, barvam blagovne znamke, spremembam glave ali spodnjega dela, CSS po meri in še več.

add color to design - illustration

Kaj še lahko ponudi LiveAgent?

Pogosta vprašanja in programska oprema baze znanja so le del naše kompleksne večkanalne rešitve, ki je opremljena z več kot 180 funkcijami. Izboljšajte svojo splošno strategijo storitev za stranke in povečajte zadovoljstvo strank z uporabo vseh naprednih funkcij, ki jih ponuja LiveAgent.

LiveAgent dashboard on monitor

Močan sistem za zahtevke

Uživajte v celotnem naboru funkcij za upravljanje zahtevkov, vključno s pametnim usmerjanjem zahtevkov, pravili avtomatizacije, SLA, upravljanjem odgovornosti za zahtevke, predpripravljene odzive responses, orodji za sodelovanje agentov, robustnimi funkcijami poročanja in še veliko več. Preprosto upravljajte vse svoje večkanalne komunikacije s strankami na enem mestu z našim univerzalnim nabiralnikom.

Izvedite več

Klepet v realnem času

63% potrošnikov se bo verjetno vrnilo na spletno mesto, ki ponuja podporo za klepet v živo. Orodje za klepet v živo LiveAgent ponuja tako skupne kot napredne funkcije-od več možnosti distribucije klepeta, proaktivnih povabil na klepet in spremljanja spletnih obiskovalcev do zgodovine klepeta, internega klepeta in pogleda na tipkanje strank v realnem času.

quick quality customer service through live chat
two people video calling

Glasovni in video klici

Zgradite virtualni klicni center v oblaku, povežite se s katerim koli ponudnikom VoIP in sprejemajte klice iz stacionarnih telefonov ali neposredno iz svojega spletnega mesta (tako glasovno kot video) brez dodatnih stroškov na minuto. Oblikujte zapletena in prilagojena drevesa IVR, snemajte neomejeno število klicev in še več!

Podpora na socialnih omrežjih

LiveAgent se z lahkoto povezuje z najbolj priljubljenimi kanali družbenih medijev, kot so Facebook, Twitter in Instagram. Spremljajte vsa sporočila, komentarje in omembe podjetja v družabnih medijih, upravljajte jih z ene nadzorne plošče, pri čemer vam ni treba ročno spremljati več računov ali deliti poverilnic za prijavo.

How to Monitor Twitter with LiveAgent | Live Agent06:38Youtube video: How to Monitor Twitter with LiveAgent
Live Agent
LiveAgent forum mockup

Samopostrežni portal

90% potrošnikov pričakuje, da bodo blagovne znamke ponudile spletni portal za samopostrežno storitev. Poleg baze znanja in pogostih vprašanj lahko svoje zmogljivosti samopostrežbe razširite tudi s forumom skupnosti, ki vašim strankam omogoča preprosto oddajo zahtevkov za podporo in spremljanje njihovega stanja neposredno iz portala za stranke.

Izberite pravi paket in dobite najboljšo vrednost za svoj denar

LiveAgent ponuja 4 različne pakete – brez pogodb in popolnoma pregledne, poštene cene. Naše samopostrežne zmogljivosti, opremljene z bazo znanja in pogostimi vprašanji, so vgrajene v vsak plačljiv paket. Izberite tistega, ki je najbolj primeren za vaše podjetje in dvignite službo za stranke na naslednjo stopnjo.

30-dnevno preizkušanje
Ni potrebne kreditne kartice
in še mnogo več
9 $ mesec

Small business

  • Neomejena zgodovina zahtevkov
  • 3 e-poštni naslovi
  • 3 kontaktni obrazci
  • 1 API ključ
$29 mesec

Medium business

  • Vse v malem, plus
  • 10 elektronskih naslovov
  • 3 gumbi za klepet v živo
  • Vodstvo oddelkov
0 $ mesec

Brezplačno

  • 7-dnevna zgodovina zahtevkov
  • 1 e-poštni naslov
  • 1 gumb za klepet
  • 1 kontaktni obrazec
Povezani članki zProgram za pogosta vprašanja
V tem informativnem članku se naučite, kako enostavno integrirati številke Voiceland VoIP z rešitvijo LiveAgent. Pridobite dragocene vpoglede še danes.

Voiceland

Voiceland je specializiran ponudnik telefonije za podjetja in strokovnjake. Ponuja prilagojene telefonske rešitve z vrhunsko infrastrukturo. Integracija z LiveAgentom omogoča gladko delovanje klicnega centra. Storitve Voicelanda so stroškovno učinkovite in zanesljive, brez skritih stroškov.

Videos - Zgodba O Uspehu Liveagent Sli Do

Zgodba o uspehu LiveAgent: Sli.do

Videos - Zgodba O Uspehu Liveagent Sli Do

Naučite se ključnih razlik med upravljanjem vsebine in upravljanjem znanja ter kako ju implementirati v svojo marketinško strategijo.

Upravljanje vsebin vs upravljanje znanja

Upravljanje vsebin se osredotoča na ustvarjanje, organiziranje in objavo digitalnih vsebin, medtem ko se upravljanje znanja osredotoča na zajemanje, organiziranje in deljenje znanja znotraj organizacije. Obe sta ključni za učinkovito upravljanje informacij in spodbujanje rasti in inovacij v organizaciji.

Prilagodite si svojo knjižnico zvokov in si omogočite nekaj opozoril po meri za nove zahtevke, klice, sporočila v klepetu, povezave in še več.

Zvoki

LiveAgent programska oprema za pomoč uporabnikom ima pozitiven vpliv na trženje in telekomunikacije. Uporabniki navajajo, da pomaga izboljšati podporo strankam, povečati zadovoljstvo strank in povečati prodajo. LiveAgent je orodje za komunikacijo s strankami, ki je brezplačno dostopno brez obveznosti kreditne kartice. Programska oprema LiveAgent lahko pomaga izboljšati CX vaše spletne trgovine. LiveAgent ponuja brezplačno preskusno različico. Ta tekst ponuja primerjave različnih rešitev za pomoč uporabnikom in upravljanje zahtevkov na tržišču, ocenjenih s strani uporabnikov Capterre glede na ceno, funkcionalnost in enostavnost uporabe.

Izboljšajte izkušnjo vaših strank z enostavnim gumbom za klepet v živo na vaši spletni strani. Preveritevse funkcije in prednosti, ki jih ponuja klepet v živo.

Klepet v realnem času

Orodje Klepet v živo LiveAgent ponuja 15 funkcij klepeta v živo, ki pomagajo izboljšati kakovost storitev strankam, povečati zadovoljstvo in zvestobo. Omogoča skoraj takojšnje odgovore, pomoč v realnem času, vključuje integracije z drugimi aplikacijami ter sistem upravljanja pritožb in VoIP telefonske sisteme. Klepet v živo je pomemben kanal za pridobivanje informacij o izdelkih in storitvah ter povečanje konverzij in zmanjšanja stresa strank.

Agenti za klepet v živo so zaposleni, ki prek klepeta v živo odgovarjajo na vprašanja strank. Strankam dajejo odgovore v realnem času.

Agenti za klepet v živo

Hitri, učinkoviti in personalizirani odgovori strankam prek LiveAgent-a, platforme z orodji za boljšo komunikacijo in izkušnjo strank.

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

Start Free Trial x