Popolnoma prilagodljiva programska oprema za pogosta vprašanja

Ustvarite neomejeno število pogostih vprašanj, da danes zmanjšate obremenitev zahtevkov.

  • ✓ Brez pristojbine za namestitev    
  • ✓ Podpora za stranke 24 ur na dan, 7 dni v tednu    
Uporablja ga
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Knowledge base software by LiveAgent

Izkoristite programsko opremo s pogostimi vprašanji za optimizacijo samopostrežne izkušnje vaših strank

Samopostrežna storitev hitro postaja prva izbira vse večjega števila potrošnikov, kar zadeva podporo strankam. Raziskave kažejo, da bi 2 od 3 potrošniki raje sami iskali odgovore, kot pa se pogovorili z agentom za pomoč strankam, zaradi česar so pogosta vprašanja najpogostejša možnost samopostrežne storitve.

S programsko opremo za pomoč in pogosta vprašanja LiveAgent lahko svojim strankam omogoči hitro, učinkovito in priročno iskanje odgovorov, ki jih iščejo.

  • SaaSworthy Fastest Growing Helpdesk Software Q1 2022
questions illustration

Kaj je program za pogosta vprašanja?

Ko se več strank vedno znova obrne na vašo ekipo za podporo z istimi vprašanji, agentom omejujejo reševanje drugih vprašanj in zmanjšajo njihovo produktivnost. Programska oprema s pogostimi vprašanji (pogosto zastavljena vprašanja) podjetjem omogoča, da obravnavajo najpogostejša vprašanja, ki jih o svojih izdelkih ali storitvah redno dobivajo od strank in zmanjšuje obremenitev skupin za podporo strankam. Običajno je del bolj zapletene platforme za podporo strankam.

Zakaj so pogosta vprašanja močno orodje za vašo strategijo podpore strankam

Programska oprema s pogostimi vprašanji ponuja več načinov organiziranja, shranjevanja in prikazovanja znanja vaše organizacije svojim strankam. Koristi tako kupcem kot agentom. Na ta način:

Dobite manj ponavljajočih se vprašanj

Pogosta vprašanja so učinkovit dodatek k funkcijam samopostrežbe, ki pomagajo zmanjšati število ponavljajočih se vprašanj strank, kar daje vaši skupini za podporo več časa, da se osredotoči na pomembnejša in zahtevnejša vprašanja.

Poveča zadovoljstvo strank

Več kot 70% potrošnikov raje išče odgovore na svoja vprašanja na spletnem mestu podjetja, namesto da bi se obrnili na službo za podporo strankam. Razdelek s pogostimi vprašanji jim omogoča hitro iskanje odgovorov in povečuje zadovoljstvo.

Izboljša produktivnost agentov

S programsko opremo za pogosta vprašanja lahko izboljšate učinkovitost in produktivnost agentov. Zgradite notranjo bazo znanja za svojo skupino za podporo in hranite pomembne informacije na enem mestu.

Pomagajte svojim strankam s pogostimi vprašanji LiveAgent in programsko opremo za bazo znanja

V 4 preprostih korakih vzpostavite zahtevno bazo znanja s pogostimi vprašanji, da odgovorite na pogosta vprašanja strank, zagotovite 24-urno samopostrežno podporo in svojim strankam omogočite, da si pomagajo sami.

knowledge base designs in LiveAgent

Preprosto ustvarite vsebino z urejevalnikom WYSIWYG

S preprostim, a zmogljivim vgrajenim urejevalnikom WYSIWYG lahko preprosto ustvarite lepo oblikovano vsebino, ki jo lahko razvrstite v članke v različnih kategorijah. Dodajte slike in druge vizualne elemente, da bo vsebina privlačnejša in lažje dojemljiva.

Dopolnite članke s prilogami

Naredite svojo vsebino iz baze znanja še bolj koristno in dragoceno, tako da jo dopolnite s prilogami, ki jih je mogoče prenesti in jih lahko vaše stranke shranijo v svojih računalnikih in do njih dostopajo, kadarkoli jih potrebujejo.

woman mapping out process on three posters
group hangout - illustration

Razlikujte vsebino za stranke in agente

Pri ustvarjanju kategorij in dodajanju člankov v bazo znanja in pogostih vprašanj lahko izberete, ali bo vsebina javno dostopna in dostopna vsem strankam, ali pa bo ostala interna in vidna samo vaši skupini za podporo na podoknu agenta.

Nastavite več baz znanja in pogostih vprašanj

V enem računu LiveAgent nastavite neomejeno število baz znanja in pogostih vprašanj za različne ciljne skupine, od katerih ima vsaka svojo edinstveno zasnovo, nastavitve in vsebino. To je zelo priročno, če upravljate več podjetij, izdelkov, storitev ali blagovnih znamk.

woman taking notes - illustration
search suggestion in LiveAgent - gif

Omogočite pripomoček za iskanje s pametnimi predlogi

Omogočite svojim strankam, da hitro in brez težav najdejo informacije, ki jih iščejo, z gradnikom za iskanje, ki samodejno ustvari predloge v realnem času. Pripomoček bo na podlagi vnesenih ključnih besed predlagal sorodno vsebino iz vaše baze znanja.

Baza znanja in pogosta vprašanja naj bodo del vaše blagovne znamke

Poskrbite, da bo vaš samopostrežni portal v skladu z identiteto vašega podjetja. Preprosto prilagodite svojo bazo znanja s temo, ki najbolj ustreza vaši podobi podjetja, logotipu, barvam blagovne znamke, spremembam glave ali spodnjega dela, CSS po meri in še več.

add color to design - illustration

Kaj še lahko ponudi LiveAgent?

Pogosta vprašanja in programska oprema baze znanja so le del naše kompleksne večkanalne rešitve, ki je opremljena z več kot 180 funkcijami. Izboljšajte svojo splošno strategijo storitev za stranke in povečajte zadovoljstvo strank z uporabo vseh naprednih funkcij, ki jih ponuja LiveAgent.

LiveAgent dashboard on monitor

Močan sistem za zahtevke

Uživajte v celotnem naboru funkcij za upravljanje zahtevkov, vključno s pametnim usmerjanjem zahtevkov, pravili avtomatizacije, SLA, upravljanjem odgovornosti za zahtevke, predpripravljene odzive responses, orodji za sodelovanje agentov, robustnimi funkcijami poročanja in še veliko več. Preprosto upravljajte vse svoje večkanalne komunikacije s strankami na enem mestu z našim univerzalnim nabiralnikom.

Klepet v realnem času

63% potrošnikov se bo verjetno vrnilo na spletno mesto, ki ponuja podporo za klepet v živo. Orodje za klepet v živo LiveAgent ponuja tako skupne kot napredne funkcije-od več možnosti distribucije klepeta, proaktivnih povabil na klepet in spremljanja spletnih obiskovalcev do zgodovine klepeta, internega klepeta in pogleda na tipkanje strank v realnem času.

quick quality customer service through live chat
two people video calling

Glasovni in video klici

Zgradite virtualni klicni center v oblaku, povežite se s katerim koli ponudnikom VoIP in sprejemajte klice iz stacionarnih telefonov ali neposredno iz svojega spletnega mesta (tako glasovno kot video) brez dodatnih stroškov na minuto. Oblikujte zapletena in prilagojena drevesa IVR, snemajte neomejeno število klicev in še več!

Izvedite več

Podpora na socialnih omrežjih

LiveAgent se z lahkoto povezuje z najbolj priljubljenimi kanali družbenih medijev, kot so Facebook, Twitter in Instagram. Spremljajte vsa sporočila, komentarje in omembe podjetja v družabnih medijih, upravljajte jih z ene nadzorne plošče, pri čemer vam ni treba ročno spremljati več računov ali deliti poverilnic za prijavo.

How to Monitor Twitter with LiveAgent | Live Agent06:38Youtube video: How to Monitor Twitter with LiveAgent
Live Agent
LiveAgent forum mockup

Samopostrežni portal

90% potrošnikov pričakuje, da bodo blagovne znamke ponudile spletni portal za samopostrežno storitev. Poleg baze znanja in pogostih vprašanj lahko svoje zmogljivosti samopostrežbe razširite tudi s forumom skupnosti, ki vašim strankam omogoča preprosto oddajo zahtevkov za podporo in spremljanje njihovega stanja neposredno iz portala za stranke.

Izberite pravi paket in dobite najboljšo vrednost za svoj denar

LiveAgent ponuja 4 različne pakete – brez pogodb in popolnoma pregledne, poštene cene. Naše samopostrežne zmogljivosti, opremljene z bazo znanja in pogostimi vprašanji, so vgrajene v vsak plačljiv paket. Izberite tistega, ki je najbolj primeren za vaše podjetje in dvignite službo za stranke na naslednjo stopnjo.

30-dnevno preizkušanje
Ni potrebne kreditne kartice
in še mnogo več
9 $ mesec

Small business

  • Neomejena zgodovina zahtevkov
  • 3 e-poštni naslovi
  • 3 kontaktni obrazci
  • 1 API ključ
$29 mesec

Medium business

  • Vse v malem, plus
  • 10 elektronskih naslovov
  • 3 gumbi za klepet v živo
  • Vodstvo oddelkov
0 $ mesec

Brezplačno

  • 7-dnevna zgodovina zahtevkov
  • 1 e-poštni naslov
  • 1 gumb za klepet
  • 1 kontaktni obrazec

V dobrih rokah boste!

Veste kaj imajo skupnega Huawei, BMW, Yamaha in O2? Prav ste uganili.. LiveAgent!

Poskusite brezplačno zdaj Kreditna kartica ni obvezna
Povezani članki zProgram za pogosta vprašanja
Zagovornik blagovne znamke ali ambasador blagovne znamke je lahko znana oseba ali zaposleni, ki širi blagovno znamko med ljudmi. Ti ljudje so lahko družbeni vplivniki.

Zagovornik znamke

Zagovornik blagovne znamke ali ambasador blagovne znamke je lahko znana oseba ali zaposleni, ki širi blagovno znamko med ljudmi. Ti ljudje so lahko družbeni vplivniki.

Za vse priložnosti uporabite naše brezplačne predloge za e-pošto za pridobivanje strank! Izboljšajte sodelovanje strank, stopnjo obiskov e-pošte in še več!

Predloge za pridobitev e-pošte

Za vse priložnosti uporabite naše brezplačne predloge za e-pošto za pridobivanje strank! Izboljšajte sodelovanje strank, stopnjo obiskov e-pošte in še več!

Storitev za stranke v realnem času je ključnega pomena. Oglejte si našo statistiko klepeta v živo in trende, da ugotovite, koliko je vaše podjetje odvisno od tega.

Klepet v živo statistika in trendi

Storitev za stranke v realnem času je ključnega pomena. Oglejte si našo statistiko klepeta v živo in trende, da ugotovite, koliko je vaše podjetje odvisno od tega.

Pripravite se, da izboljšate svojo izkušnjo podpore strankam s pomočjo brezhibne integracije LiveAgenta z LadiTech. Ne čakajte več, začnite sprostiti potencial LiveAgent in Laditech še danes.

LadiTech

Pripravite se, da izboljšate svojo izkušnjo podpore strankam s pomočjo brezhibne integracije LiveAgenta z LadiTech. Ne čakajte več, začnite sprostiti potencial LiveAgent in Laditech še danes.

Po mesecih, ki ste jih porabili za razvoj izdelka/storitve, je očitno, da ga lansirate. Storite to pravilno z našimi predlogami za lansiranje izdelkov.

Predloge za lansiranje izdelkov

Po mesecih, ki ste jih porabili za razvoj izdelka/storitve, je očitno, da ga lansirate. Storite to pravilno z našimi predlogami za lansiranje izdelkov.

Če nimate strank, ne boste prodali ničesar. Če imate zadovoljne in srečne stranke, se bodo vrnile in kupile znova.

Skrb za stranke

Če nimate strank, ne boste prodali ničesar. Če imate zadovoljne in srečne stranke, se bodo vrnile in kupile znova.

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×
Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico