Samopostrežna storitev hitro postaja prva izbira vse večjega števila potrošnikov, kar zadeva podporo strankam. Raziskave kažejo, da bi 2 od 3 potrošniki raje sami iskali odgovore, kot pa se pogovorili z agentom za pomoč strankam, zaradi česar so pogosta vprašanja najpogostejša možnost samopostrežne storitve.
S programsko opremo za pomoč in pogosta vprašanja LiveAgent lahko svojim strankam omogoči hitro, učinkovito in priročno iskanje odgovorov, ki jih iščejo.
Prenos podatkov skozi napravo
S podpisom potrjujem Pogoji in določila in Politika zasebnosti .
Most Popular
Veste kaj imajo skupnega Huawei, BMW, Yamaha in O2? Prav ste uganili.. LiveAgent!
FAQ pomeni Pogosto zastavljena vprašanja. To je seznam vprašanj, ki jih podjetje pogosto zastavi in napiše ustrezne odgovore.
Stran s pogostimi vprašanji je odličen način za podajanje odgovorov na vprašanja, ki jih kupci pogosto zastavljajo. To so lahko vprašanja, na katera ste v preteklosti morda že večkrat odgovorili. Ali pa po drugi strani vprašanja, ki bi vam jih lahko zastavili glede na vaše podjetje.
S pogostimi vprašanji lahko odgovorite na pogosta vprašanja in jih posredujete na enem mestu, ki ga vidijo vse vaše stranke.
Zahvaljujemo se vam za vašo nedavno registracijo na platformi LiveAgent.
Na vaš e-poštni naslov bo takoj po namestitvi računa poslano sporočilo s podatki za prijavo.
Če malo počakate, boste po končani namestitvi lahko do svojega računa dostopali neposredno od tu.
Po končanem postopku vam bomo na vaš e-poštni naslov poslali podatke za prijavo.
Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.
Na voljo smo v več terminih