Odprtokodna podporna služba?
Odprtokodna podporna služba je programska oprema, ki ponuja sistem za upravljanje z vstopnicami. Ta programska oprema je prednastavljena in se jo da ponastaviti. Nima omejitev in je primerna za vse uporabnike. Nekatere vrste so brezplačne, druge pa plačljive.
Odprtokodna podporna služba je narejena za nudenje podpore tako, da usmerja težave in vprašanja strank, ki jih prejme preko elektronske pošte, kontaktnih obrazcev ali klepeta v živo, v eno platformo. Ponuja številne funkcije, ki omogočajo hitre odgovore.
Frequently Asked Questions
Kaj je odprtokodna podporna služba?
Odprtokodno programsko opremo lahko razvija širša skupnost razvijalcev. Odprtokodna podporna služba je programska oprema, ki temelji na odprti kodi in ponuja sistem za urejanje vstopnic. Omogoča vam ponuditi podporo strankam in usmerjati zahtevke za podporo iz različnih podpornih kanalov na eno mesto (elektronska poštav, kontaktni obrazci, klepet v živo), kjer jih agenti podporne službe lahko urejajo.
Katere so najbolj pomembne funkcije odprtokodne podporne službe?
Najbolj pomembne funkcije takšne programske opreme so možnost komuniciranja preko več različnih kanalov, urejanje posameznih vstopnic in možnost analiz, ki temeljijo na zbranih podatkih in poročilih. Vse to je zbrano na enem mestu, kar olajša delo..
Je LiveAgent odprtokodna programska oprema?
LiveAgent je odprtokodna programska oprema za podporo strankam. Ponuja vse funkcije, ki so potrebne za nudenje podpore in tehnične pomoči strankam.
Upravljanje vsebin vs upravljanje znanja
Upravljanje vsebin se osredotoča na ustvarjanje, organiziranje in objavo digitalnih vsebin, medtem ko se upravljanje znanja osredotoča na zajemanje, organiziranje in deljenje znanja znotraj organizacije. Obe sta ključni za učinkovito upravljanje informacij in spodbujanje rasti in inovacij v organizaciji.