Odprtokodna podporna služba?
Odprtokodna podporna služba je programska oprema, ki ponuja sistem za upravljanje z vstopnicami. Ta programska oprema je prednastavljena in se jo da ponastaviti. Nima omejitev in je primerna za vse uporabnike. Nekatere vrste so brezplačne, druge pa plačljive.
Odprtokodna podporna služba je narejena za nudenje podpore tako, da usmerja težave in vprašanja strank, ki jih prejme preko elektronske pošte, kontaktnih obrazcev ali klepeta v živo, v eno platformo. Ponuja številne funkcije, ki omogočajo hitre odgovore.
Frequently asked questions
Kaj je odprtokodna podporna služba?
Odprtokodno programsko opremo lahko razvija širša skupnost razvijalcev. Odprtokodna podporna služba je programska oprema, ki temelji na odprti kodi in ponuja sistem za urejanje vstopnic. Omogoča vam ponuditi podporo strankam in usmerjati zahtevke za podporo iz različnih podpornih kanalov na eno mesto (elektronska poštav, kontaktni obrazci, klepet v živo), kjer jih agenti podporne službe lahko urejajo.
Katere so najbolj pomembne funkcije odprtokodne podporne službe?
Najbolj pomembne funkcije takšne programske opreme so možnost komuniciranja preko več različnih kanalov, urejanje posameznih vstopnic in možnost analiz, ki temeljijo na zbranih podatkih in poročilih. Vse to je zbrano na enem mestu, kar olajša delo..
Je LiveAgent odprtokodna programska oprema?
LiveAgent je odprtokodna programska oprema za podporo strankam. Ponuja vse funkcije, ki so potrebne za nudenje podpore in tehnične pomoči strankam.
Pojasnite s programsko opremo za interakcijo s strankami
Izjave uporabnikov kažejo, da je LiveAgent odlično orodje za komunikacijo s strankami, saj omogoča boljšo, hitrejšo in natančnejšo podporo. Uporabniki poročajo o povečanju zadovoljstva strank, prodaji, izboljšani podpori in prihranku časa. LiveAgent omogoča integracijo različnih kanalov komunikacije in ponuja veliko funkcionalnosti za uporabne funkcije poročanja.
Brezplačna programska oprema za izdelavo zahtevkov za podporo
LiveAgent, Zendesk Support, Freshdesk, LiveChat in Intercom so med najboljšimi ponudniki programske opreme za podporo strankam, ki omogočajo odlično izkušnjo strankam preko različnih komunikacijskih kanalov. Poleg tega članek ponuja 12 nasvetov za učinkovito upravljanje s programsko opremo za izdelavo zahtevkov, ki lahko izboljšajo zadovoljstvo strank in učinkovitost ekipe za podporo. Najboljše prakse službe za pomoč uporabnikom vključujejo izbiro prave programske opreme, eno samo kontaktno točko, avtomatizacijo procesov, sporazume o ravni storitev, namenske skupine za pomoč uporabnikom, večstopenjsko gradnjo, vnaprej pripravljene odgovore, dovolj zaposlenih ter portal za samopostrežne storitve.
LiveAgent is a software that offers technical support and helps companies efficiently manage customer service requests. It has many useful extensions and integrations that cater to individual needs, making it an ideal software for customer help. The program offers a free version for organizations with limited budgets and helps improve customer relationships through various channels such as live chats, real-time response, and automation. Its affordable pricing structure, easy-to-find and solve support tickets, and excellent customer support service make it stand out from competitors. The article emphasizes the importance of having suitable equipment and extensions to meet specific customer needs in managing efficient customer service.
Podjetje LiveAgent ponuja programske rešitve za pomoč strankam, vključno s samopostrežnimi portali in upravljanjem pritožb ter e-pošte. Najboljše prakse vključujejo izbiro prave programske opreme, stabilno internetno povezavo in namenske skupine za pomoč uporabnikom. Samopostrežni portali so priljubljeni med strankami, saj več kot 91% strank bi uporabljalo spletno bazo znanja, če bi bila prilagojena njihovim potrebam.